Προς το περιεχόμενο

DOMINANT ΚΙΘΑΡΑ ΣΤΟ MIX


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολλες φορες οταν βαζω στο mix ενος κομματιου ηχογραφημενες κιθαρες,οι οποιες μονες τους ακουγονται υπεροχα γεματες,αυτες καλυπτουν τα παντα.Ειναι θεμα συχνοτικο(οχι εντασης) και μου συμβαινει περισσοτερο με τη gibson.Δοκιμαζω και κοβω μικρες-μικρες περιοχες στο equalizing αλλα η βελτιωση ειναι μικρη.

Ειμαι σιγουρος οτι καποιοι θα εχουν αντιμετωπισει παρομοια κατασταση και ελπιζω να εχουν κατι να προτεινουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πώπω...! Τεράστια κουβέντα πάς να ανοίξεις ! Τελοσπάντων, αν με search δεν βρίσκεις παλαιότερες συζητήσεις που να σε καλύπτουν, προσπάθησε να μας δώσεις κάποια στοιχεία του τί είδους μουσική γράφεις και πώς στήνεις τις ενορχηστρώσεις σου,για να δούμε πως μπορείς να βοηθηθείς.

 

Πολύ-πολύ χοντρικά, εγώ στις LP κόβω τα πάντα κάτω απο τους 600 και πάνω απο τους 6k, δίνω 1-2db γύρω στους 750 & 2200, και ποτέ μα ποτέ δεν τις γράφω με πολύ γκάζι - να φανταστείς πως σε έναν απλό Marshall DSL ποτέ δεν ανεβάζω το gain πάνω απο το 5.

 

Αυτά για αρχή :wink:

Leo got it right the first time

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοειται οτι αυτος ειναι ο λογος που δεν γραφουμε ποτε με διπλους μαγνητες & Gibson (τους κραταμε για να εντυπωσιαζουμε τους φιλους μας με τα σολα μας στην "ΙΤΙΑ" :lol: στην ετησια χοροεσπεριδα προς ενισχυση της τοπικης μας ενοριας στην ταβερνα ο ΄'Πλατανος" :lol: )

 

Οταν χρησιμοποιουμε κανονικες κιθαρες (δηλ.με μονους μαγνητες :lol: ) συνηθως δεν υπάρχει αυτο το προβλημα,εχει ομως τεραστια σημασια το ΠΑΝΑΡΙΣΜΑ & ο ΤΡΟΠΟΣ ηχογραφησης (& παιξιματος) της κιθαρας για να κατσει στο Mix & βεβαιως μεγαλο ρολο παιζει & το σωστο κομπρεσσαρισμα.

 

Ειναι μια πραγματικα τεραστια συζητηση,οποτε ξεκινα λεγοντας πως γραφεις,τι παιζεις,πως παιζεις & ποιος ειναι ο ηχος στο μυαλο σου...

 

Προσωπικα εχω επιμεληθει τις κιθαρες σε αρκετα αλμπουμ που κυκλοφορουν & ποτε μου δεν ειχα αυτο το προβλημα (& δεν χρησιμοποιω ποτε μου eq απο την κονσολα & εχω "γραψει" και πολλες GIBSON.. :lol: ) ομως γενικα αποφευγω τις "μεγαλες" κιθαρες γιατι συνηθως ΔΕΝ καθονται καλα στο Mix (δηλ. μπορει να ακουγονται "μεγαλες μονες τους αλλα μεσα στη μπαντα χανονται..

 

Το μεγαλυτερο λαθος που κανουν οι περισσοτεροι κιθαριστες ειναι η χρηση υπερβολικου gain & reverb συνηθως τα περισσοτερα προβληματα προβληματα ξεκινανε απο εκει...

 

Θα το δουμε & στη συνεχεια της κουβεντας μας.. :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ-πολύ χοντρικά' date=' εγώ στις LP κόβω [b']τα πάντα κάτω απο τους 600[/b] και πάνω απο τους 6k, δίνω 1-2db γύρω στους 750 & 2200, και ποτέ μα ποτέ δεν τις γράφω με πολύ γκάζι - να φανταστείς πως σε έναν απλό Marshall DSL ποτέ δεν ανεβάζω το gain πάνω απο το 5.

 

Αυτά για αρχή :wink:

 

Καλά μπάσα στις κιθάρες 0;; :?

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το υπερβολικό gain και reverb αλλά και γενικά για την υπερβολική χρήση effects θα συμφωνήσω με τον sf, τώρα περί μονών/διπλών μαγνητών πιστεύω ότι απλά χρειάζονται διαφορετικό equalizing! Δεν μπορείς να χώσεις στην μίξη μια Les Paul με το eq που θα έχωνες μια telecaster... Στην καλύτερη ο ήχος σου θα είναι υπερβολικά μουντός και μπάσος! 8)

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ειμαι της παραδοσιακης αγγλικης σχολης :lol: και πολυ σπανια πειραζω τις κιθαρες με το eq της κονσολας.

 

Προσεχω ομως ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ οταν τις ΗΧΟΓΡΑΦΩ να εχουν ΕΞΑΡΧΗΣ τον σωστο ηχο για το κομματι.(με αλλα λογια φτιαχνω τον ηχο & το eq απο τους ενισχυτες σε συνδιασμο με τα μικροφωνα)

 

Εκει ειναι το μυστικο,μια λαθος (η κακα) γραμμενη κιθαρα δεν σωζεται με κανενα eq....

 

Τα εφε σχεδον παντα τα ΗΧΟΓΡΑΦΩ real time (δεν τα προσθετω δηλ. στο mix) μια και συνηθως ειναι καθοριστικο κομματι του ηχου του καθε κιθαριστα & επηρεαζουν σε μεγαλο βαθμο το παιξιμο του.

 

Αν ξερει ο κιθαριστας τι κανει ακομα & με πολλα εφε ο ηχος θα ειναι θαυμασιος (βεβαια αν ΔΕΝ ξερει καλυτερα να γραψει dry & να προστεθουν καποια εφε στο Mix ειτε με re-amping ειτε απο plug ins..)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

Εγώ ανήκω στους «μη κανονικούς» κιθαρίστες που παίζουν σε τοπικά πανηγύρια ,συνήθως με Λες? ΠωΛ για να εντυπωσιάσω και την Μαγδάλω με τους διπλούς μου μαγνήτες (χαμ μπακερς!!).Όταν την «ρίξω» και παντρευτούμε, ορκίζομαι οτι θα ξεκινήσω να παίζω μόνο με την Mάσταγγ ή την Tελεγκάνγκστερ μου!!

Λοιπόν πέρα απο την πλάκα αποφεύγω (εκτός αν δεν έχω επιλογή) το eq μετά την ηχογράφηση της κιθάρας μου απλά προσέχω απο πρίν να «κόβει» ο ήχος της στο mix.Nομίζω οτι είναι καθαρά θέμα ψαξίματος και συνεχών ηχογραφήσεων μέχρι να το πετύχεις με οποιαδήποτε κιθάρα.Οι περισσότεροι πέφτουν στην παγίδα να σετάρουν έναν ήχο που μόνος του εντυπωσιάζει αλλά μέσα στο mix καταλαμβάνει συχνότητες που μπλέκονται με τα άλλα όργανα με αποτέλεσμα το ηχητικό χάος.

Εκτός όμως του παραπάνω είναι και θέμα ενορχήστρωσης,panning,καθώς και συχνοτήτων που καταλαμβάνουν τα υπόλοιπα όργανα σε σχέση με αυτό που θα ηχογραφήσω.Συμφωνώ απόλυτα οτι το πολύ gain(δεν συζητάω για το Reverb!!) δεν βοηθά και κυρίως αν δεν είναι «σφιχτό».(εδώ οι μονοί μαγνήτες ερχονται τελευταίοι και καταιδρωμένοι!!!)

Ξέχασα το τελευταίο....και αρκετά σημαντικό...το παίξιμο..πρέπει να ξέρεις πως θα παίξεις τι, με κάθε κιθάρα και ήχο..κοινώς δυναμικές και καλό δεξί χέρι συν την επιλογή των θέσεων των ακόρντων (υπάρχουν ΛΑ και ΛΑ και ΛΑ......).

Γενικά αυτός που έχει φτύσει αίμα με την κιθάρα του και το ψάξιμο του ήχου του είτε είναι “κανονικός” είτε “μη κανονικός” είτε “ακανόνιστος” θα καταφέρει να γράψει κιθάρες που «κάθονται» στο mix και έχουν και άποψη (ακούστε πολλά cd από group του εξωτερικού που σας αρέσουν...όσο ακούς καταλαβαίνεις πολλά!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδώ οι μονοί μαγνήτες ερχονται τελευταίοι και καταιδρωμένοι!!!)

 

εδω κανεις μεγαλο λαθος,αλλωστε η παγκοσμια δισκογραφια αλλα δειχνει.. :lol: :lol: :lol:

 

και οι μονοι αλλα και οι διπλοι μαγνητες μπορουν να βγαλουν σφιχτο distortion,ετσι κι αλλοιως το "σφιξιμο" γινεται στο κομπρεσσαρισμα.

 

ενα μεγαλο προσον ομως των single coils ειναι οτι σαφεστατα "κοβουν"περισσοτερο στο mix ειδικα με "βρωμα" :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ok..ok ομολογώ οτι ήμουν λίγο “κακός” με τους single coils :oops:

 

Φαντάζομαι οτι η παγκόσμια δισκογραφία δείχνει οτι όλα τα «γκάζια» γράφτηκαν με single coil μαγνήτες!! :cry: :cry:

 

Anyway, έχω ακούσει μονούς να «κόβουν»,μονούς να «λασπώνουν»,διπλούς να «σκοτώνουν», διπλούς να καταστρέφουν mix….κλπ...άρα καταλήγουμε στο ότι στο χέρι σου είναι το πως θα το δουλέψεις το πράγμα…

:D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ-πολύ χοντρικά' date=' εγώ στις LP κόβω [b']τα πάντα κάτω απο τους 600[/b] και πάνω απο τους 6k, δίνω 1-2db γύρω στους 750 & 2200, και ποτέ μα ποτέ δεν τις γράφω με πολύ γκάζι - να φανταστείς πως σε έναν απλό Marshall DSL ποτέ δεν ανεβάζω το gain πάνω απο το 5.

 

Αυτά για αρχή :wink:

 

Καλά μπάσα στις κιθάρες 0;; :?

 

Εεεε....ναι !!

 

Δεν γράφω metal, και δίνω πάντα αρκετό χώρο στο μπάσο, στα (χαμηλά) keys, strings κτλ....

Leo got it right the first time

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου