Προς το περιεχόμενο

Σωστή ένταση των ηχείων;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βασικά σύμφωνα με μελέτες των Fletcher και Manson, το ανθρώπινο αυτί δεν είναι φλατ. Έχει πολύ περίεργη συχνοτική απόκριση που αλλοιώνεται ανάλογα με την ένταση. Όσο πιο δυνατά τόσο πιο πολύ τείνει στο φλατ. Σε χαμηλές εντάσεις τα άκρα του φάσματος ακούγονται λιγότερο από τις μεσαίες γιαυτό έχουμε την τάση να βάζουμε eq σε μορφή smile :)

εμμμ.... Αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά σύμφωνα με μελέτες των Fletcher και Manson' date=' το ανθρώπινο αυτί δεν είναι φλατ. Έχει πολύ περίεργη συχνοτική απόκριση που αλλοιώνεται ανάλογα με την ένταση. Όσο πιο δυνατά τόσο πιο πολύ τείνει στο φλατ. Σε χαμηλές εντάσεις τα άκρα του φάσματος ακούγονται λιγότερο από τις μεσαίες γιαυτό έχουμε την τάση να βάζουμε eq σε μορφή smile :)[/quote']

 

βασικα,οσο πιο δυνατα τοσο τεινει να μην ειναι φλατ! και οι χαμηλες και οι υψηλες ακουγονται αρκετα εντονοτερα.για αυτο και βαζουμε το "smile" σε χαμηλες εντασεις συνηθως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

flamanson.jpg

 

Κόιτα τις. Ειδικά στις χαμηλες - χαμηλομεσαίες (-500Ηz) πόσο απέχουν από τις υπόλοιπες.

 

Για να εξηγήσω και στους υπόλοιπους που ίσως να μην ξέρουν για τις καμπύλες αυτές: Κάθε καμπύλη (0, 20, 40 κλπ) δείχνει πόσα dBspl χρειάζεται το αυτί για να ακούσει τόσα dB (το όνομα της καμπύλης) στη συγκεκριμένη συχνότητα, π.χ. στη καμπύλη των 40 dB, ο άνθρωπος χρειάζεται 80 dBspl στα 20Hz για να αντιληφθεί 40 dBspl Ενώ στην καμπύλη των 100 dBspl χρειάζεται 120 dBspl. Γενικά οι πιο ευάισθητες περιοχές είναι τα 3-4 KHz.

 

Βάζοντας ένα καθρέυτη στην κάτω πλευρά των καμπυλών βλέπουμε τη συχνοτική απόκριση του αυτιού στις διαφορες εντάσεις.

 

Εξάλλου το είπες και μόνος σου. Στις χαμηλές εντάσεις βάζουμε eq στις ψηλές εντάσεις δεν βάζουμε επειδή πλέον οι χαμηλές (και οι ψηλές) συχνότητες ακούγονται.

εμμμ.... Αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 χρόνια αργότερα...

θέλω να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την ρύθμιση της έντασης.

 

Volume έχει και αρμόνιό μου

Volume έχει και το κανάλι στην κονσόλα που θα βάλω το αρμόνιό μου

Volume έχει και η κονσόλα (μαστερ)

Volume έχει και ο ενισχυτής στον οποίο βγαίνει η κονσόλα (ή το αυτοενισχυόμενο ηχείο)

 

Πως συνδυάζονται όλα τα παραπάνω; υπάρχει κάποιος κανόνας; σε ποια ρύθμιση θα πρέπει να είναι το κάθε volume. τι ισχύει;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θέλω να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την ρύθμιση της έντασης.

 

Volume έχει και αρμόνιό μου

Volume έχει και το κανάλι στην κονσόλα που θα βάλω το αρμόνιό μου

Volume έχει και η κονσόλα (μαστερ)

Volume έχει και ο ενισχυτής στον οποίο βγαίνει η κονσόλα (ή το αυτοενισχυόμενο ηχείο)

 

Πως συνδυάζονται όλα τα παραπάνω; υπάρχει κάποιος κανόνας; σε ποια ρύθμιση θα πρέπει να είναι το κάθε volume. τι ισχύει;

 

 

 

Το δικό σου setup έτσι όπως το έχεις διαμορφώσει είναι εκτός του συνηθισμένου και θέλει άλλες ρυθμίσεις ξεχωριστές για κάθε κανάλι γιατί δουλεύεις ένα παθητικό και ένα ενεργό ηχείο από μια κεντρική κονσόλα.

 

Βασικά η δική σου περίπτωση είναι ειδική περίπτωση και πρέπει να αναφέρεις σε αυτούς που έχουν πάρει μέρος σε αυτό το ποστ τι μηχανήματα χρησιμοποιείς γιατί δεν παρακολουθούν όλοι τα ποστ σου στο forum και μπορεί να έχουν χάσει επεισόδια 8)

 

Σε μια βασική συνδεσμολογία απλή σε ένα στερεο κανάλι με ένα μικρόφωνο και ένα αρμόνιο που χρησιμοποιείς εσύ, η ένταση του αρμονίου πρέπει να είναι λίγο κάτω από το τέρμα, τα faders της κονσόλας στο "0" και το master volume περίπου στη μέση, χονδρικά όλα αυτά γιατι εξαρτάταια και από τον χώρο και από το κόσμο στο live. Βασική προυπόθεση: κάποιοι ήχοι στα Korg pa50 εργοστασιακοί είναι από μόνοι τους πιο δυνατοί και άλλοι πιο χαμηλοί οπότε γιαυτό πρέπει να έχεις και ένα μικρόι περιθώριο από το volume του οργάνου να ανεβοκατεβάζεις, αλλιώς πρέπει να έχεις δίπλα σου την κονσόλα.

 

Έτσι όπως έχεις το σετάπ σου τώρα πρέπει να κάτσεις στη μέση και να βρεις το volume με το αυτί εκεί που σου φαίνεται ίση ένταση για τα δυο ηχεία Right & Left αντίστοιχα.

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ για την απάντηση, και όχι δεν αναφερόμουν στα δικά μου μηχανήματα, αλλά γενικά στη πιο συνηθησμένη περίπτωση όταν έχεις μια παθητική κονσόλα και πάνω της αυτοενισχυόμενο ηχείο (ή ενισχυτή ξεχωριστό και παθητικά φυσικά ηχεία).

Είναι ειδική περίπτωση αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ για την απάντηση, και όχι δεν αναφερόμουν στα δικά μου μηχανήματα, αλλά γενικά στη πιο συνηθησμένη περίπτωση όταν έχεις μια παθητική κονσόλα και πάνω της αυτοενισχυόμενο ηχείο (ή ενισχυτή ξεχωριστό και παθητικά φυσικά ηχεία).

Είναι ειδική περίπτωση αυτό;

 

όχι αυτό είναι το στάνταρ, ότν έχεις παθητικά ηχεία όπως σου είπα τα faders παίζουν στο "0" και το master level ανάλογα τον κόσμο, κοιτάς να μην πικάρει συνέχεια και κοκκινίζουν όλα αυτή είναι η βασική αρχή.

 

Στα αυτοενισχυόμενα ίδιες ρυθμίσεις, αλλά τα βάζεις στο τέρμα από το δικό τους ποτενσιόμετρο για να μην παραμορφώσουν και τα κάψεις. Εάν είναι πολύ μικρός ο χώρος και πολύ δυνατά τα ηχεία τα βάζεις και στη μέση το αντίθετο θέλει προσοχή για να μην τα κάψεις.

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου