Προς το περιεχόμενο

Επιλογή πυκνωτικού, προτάσεις/γνώμες.


Stoyo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Το  se όχι...ούτε καν περιστασιακά δεν το έχω ακούσει..

αυτό που θυμάμαι στο solidtube είναι "σκλήρηνση" σε όλο το φάσμα και άδειασμα στον όγκο...

προσωπικά ποτέ δεν θα το έκανα... πάντα δούλευα σε "υβριδικούς" συνδυασμούς για να κερδίζω τα καλά και των δυο "κόσμων"...

 

ΥΓ θα δουλέψουμε σήμερις ρε λουφαδόρε? ::) ;D

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 27
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δουλεύουμε, δουλεύουμε.....και όχι τον κόσμο ;D

Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις... :)Τώρα είμαι ανάμεσα σε tb1 και mxl 9000 απορρίπτοντας το studio projects c1 που έλεγα σε άλλο post...Και τα δύο τα έχω βρει στην ίδια τιμή...οπότε άντε να βγάλεις άκρη αν και για να είμαι ειλικρινής κάτι με σπρώχνει για το mxl παρότι το άλλο ανέκαθεν το ήθελα!!!Θα το ψάξω λίγο ακόμη και επλίζω να καταλήξω σε κάτι καλό για το πρώτο μου λαμπάτο;) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

npap την ιδια νοοτροπια εχουμε σε αυτο που ανελυσες και ενας λογος παραπανω να μην ασχολουμαι με τα ψηφιακα μαστορεματα της φωνης ειναι πως δε ξερω τιποτα απολυτως και μαλλον θα καταληξω να ακουγομαι σαν βραχνιασμενη Μαρια Καλλας στο τελος...

 

reverbfun αποτι καταλαβα οι περισσοτερες προενισχυσεις με λαμα ειναι οι λεγομενες starved plate δηλαδη η λαμπα λειτουργει σε χαμηλη ταση και δεν προσφερει κατι τοσο ουσιαστικο οσο διαφημιζεται. Σε αυτο συμβαλει και η "hand selected" κινεζικη λαμπα αγνωστων προδιαγραφων και ποιοτητας. Δε λεω πως δεν αξιζουν αλλα μαλλον οχι οσο θελουν να νομιζεις. Εγω παντως σε μια πεταλιερα που εχω με τετοιο κύκλωμα ακουω ευχαριστη διαφορα οταν στριβω το κουμπι της λαμπας.

 

Για τις τροποποιησεις μικροφωνων μπορεις να βρεις αρκετα φορουμ με τρελαμενους που μπορουν να σου  πουν ακριβως τι να αλλαξεις για να παρεις τον ηχο που θες. Να εισαι ετοιμος να ριξεις αρκετο παρα για μετατροπες/αλλαγες διαφραγματος και transformer (ο optimus prime πχ κοστιζει ακριβα :P).

 

Εγω ψηνομαι πολυ για το ΤΒ1 αλλα και το iSK ΒΜ700 μου εχει κολλησει στο μυαλο...

Επισης ρε παιδια για το U87 πλακα εκανα, φταιω που δεν εβαλα καμια φατσουλα παραπανω να γινω κατανοητος!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πέρα από αυτό, ίσως πρέπει να εξετάσουμε το ότι ένα μικρόφωνο λυχνίας που μπορεί να θέλει η λυχνία του αλλαγή μετά από καιρό (ακόμα και ως αναβάθμιση) ίσως μειονεκτεί απέναντι σε ένα άλλο που διαφημίζει τη λάμπα του όπως το tb1, ενώ το mxl δεν το κάνει ;)

Σε κάθε περίπτωση οι ήδη υπάρχουσες λυχνίες των μικροφώνων φαίνονται καλές...απλά ίσως αλλάζει η ανάγκη και ο χρόνος αναβάθμισης για κάθε μία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

κι όπως έλεγε ο Κωνσταντίνου στην γνωστή σκηνή:

δεν θέλω να το μάθω...να το φάω θέλω...:)

 

φιλική συμβουλή μη χάνετε την ουσία μένοντας στο hype των τοπολογιών... αν σου αρέσει ο ήχος τι σε νοιάζει? φοβάσαι μήπως έρθει ο ηλεκτρονικός της γειτονιάς (ή έστω του φόρουμ) να χλευάσει την επιλογή σου ή ότι πιάνεσαι κορόιδο...? ::)

 

η "πηγή"  είναι ο ορισμός της υποκειμενικότητας και ορίζει εν πολλοίς την παραγωγή σου και τον προσωπικό σου ήχο... προσωπικά ακολούθησα αυτόν τον "κανόνα" του Κωνσταντίνου και δόξα το θεό ξεφτίλισα στην καριέρα μου αρκετούς "μάγκες" σε blind tests όταν κουνιόντουσαν με τις "βίβλους" στην τσέπη και τον κάλο στον εγκέφαλο...το χω ξαναπεί εδώ... ο σουμάχερ δεν είναι απαραίτητο να είναι και κορυφαίος μηχανικός... καλό είναι να είναι αλλά στην πίστα δεν θα οδηγήσει χειρότερα αν ξέρει μόνο τα απαραίτητα μηχανικά...υπάρχουν άλλοι γι αυτή την δουλειά...

επιλέξτε το mic που θα σας κάνει "κούκου" και ρίξτε την ενέργεια σας στην αξιοποίηση του hardware και στη γνώση που θα σας οδηγήσει στην ευφάνταστη υλοποίηση της ιδέας σας και μην πολυμασάτε...ότι μάθετε καλό είναι αλλά να βάζετε προτεραιότητες που θα πάνε μπροστά την μουσική σας...αυτός δεν είναι ο στόχος? ή κάνω λάθος?

 

ΥΓ. πάλι "δασκαλίζω"... σόρυ... κατάλοιπα και κακές συνήθειες που δεν κόβονται εύκολα... ;D

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω αλλά θα πω και το εξής: Επειδή είναι δύσκολο για τους περισσότερους να δοκιμάσουν το μικρόφωνο πριν το αγοράσουν, θα ήταν μεγάλη βοήθεια αν πραγματικά μπορούσαμε να έχουμε ένα αντικειμενικό δείγμα του μικροφώνου που θέλουμε να αγοράσουμε για να δούμε αν πλησιάζει αυτό που λες προσωπικό ήχο!!!Δηλαδή όταν έχουμε την δυνατότητα να ακούσουμε ένα δείγμα από το χ μικρόφωνο όχι ανεβασμένο στο youtube, χωρίς eq/compression με καθαρό σήμα χωρίς επεξεργασία και καλοπισμό, τότε θα ήταν πολύ καλύτερα από το να πηγαίνεις στα τυφλά! ;)Ξέρεις ότι σου κάνει ή δεν σου κάνει και ουσιαστικά επιβεβαιώνει αυτό που είπες ότι "βασικός στόχος πρέπει πάντα να είναι ο ήχος της πηγής να πλησιάζει όσο το δυνατό το ποθητό τελικό αποτέλεσμα..."

Υπάρχει βέβαια και η μαγεία του να ρισκάρεις ψάχνοντας και αν σου κάτσει....έκατσε αλλά όταν δίνεις αρκετά χρήματα πρέπει να ξέρεις αν αυτό που παίρνεις αντικειμενικά σου κάνει!! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

μην νομίσεις ότι δεν καταλαβαίνω την δυσκολία...αλλά το χόμπυ που επιλέξατε είναι μπελαλίδικο και με συχνά τρακαρίσματα σε τοίχους αναζητώντας τον ιδανικό δρόμο... μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω περισσότερο στις αναζητήσεις σας...

 

EDIT

χθες το βράδυ ψάχνοντας στον thomman για ένα πιανακι που ενδιαφέρομαι και μου πρότειναν φίλοι εδώ, είδα ότι τουλάχιστον για το mxl έχει δείγματα και (στα καλούτσικα multimedia ηχεία του pc μου) ο ήχος 'εκθετικά" ήταν κοντά με αυτόν της προσωπικής μου επαφής.... μπορείτε να κοιτάξετε και για τα υπόλοιπα που σας ενδιαφέρουν και αν υπάρχουν μια σύγκριση εκεί φαντάζομαι θα σας είναι χρήσιμη... τώρα αν δεν τα θεωρείτε αξιόπιστα τα δείγματα τι να πω... δεν νομίζω μια τεράστια επιχείρηση να διακινδύνευε την έκθεση της αρνητικά για να προωθήσει κάποια μοντέλα...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο για τα δειγματα που λετε, προχθες που τα ακουγα παρατηρησα πως για δυο μικροφωνα που ακουσα, αυτη που τραγουδουσε ελεγε το ποιημα σε διαφορετικο τονο...  In the moooorning when i riiiise τη μια ξυπναει με ντο πχ. και την αλλη με σολ. Γιατι καλε το κανεις αυτο; εμεις πως θα ακουσουμε διαφορα; εγω παντως μπερδευτικα αλλα δε καθησα να ασχοληθω και πολυ.

 

Προσωπικα θα εβαζα να τραγουδανε δυο τρεις λεξεις με "μπου" και "τσου" μεσα να ξερουμε αν σφυραει η μπουκωνει, δυο τρεις σε χαμηλη συχνοτητα και ψηλη και με απαλη και δυνατη φωνη, κατι παραπανω δε χρειαζεται.

 

Επισης ριξε μια ματια εδω reverbfun http://www.gearslutz.com/board/low-end-theory/537500-best-vocal-mic-poor-musician.html ο Michael_jolly εχει καποιες πολυ ωραιες αποψεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου