Προς το περιεχόμενο

Συνδέσεις ADSL


lock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 66
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Γενικά αυτές οι δύο (tellas και vivodi) είναι απαράδεκτες! Η θα ακούς πολύ καλά λόγια από 2-3 ή τα χειρότερα από 20-30.... Αυτό κάτι σημαίνει...

 

Eνδεικτικα τι εχω τραβηξει μεχρι τωρα:

 

-μου εκλεισαν 3 φορες ραντεβου να μου παραδωσουν τον εξοπλισμο και δεν ηρθαν ποτε

 

-την 4η μου τον εφεραν αλλα καποιος ειχε ηδη ενεργοποιησει τη συνδεση με password κ.λ.π (υποψιαζομαι καποιος υπαλληλακος της tellas ). Οταν τους πηρα για να διαμαρτυρηθω μου ειπαν οτι το εκανα εγω (προφανως ειμαι υπνοβατης)

 

-Λογω μετακομισης στην Αθηνα τους ειπα (και εστειλα fax οπως μου υπεδειξαν) να μου διακοψουν μονο το adsl internet και να κρατησω την adsl γραμμη.......φυσικα στους επομενους λογαριασμους με χρεωσαν και για τα δυο και μεχρι να τους εξηγησω το λαθος ειδα και επαθα.......

 

-Ζητησα (δεν τον ξανακανω το λαθος) προεπιλογη φορεα με την tellas.....σε διαστημα 4 μηνων μου την ενεργοποιησαν και την απενεργοποιησαν 4 φορες.........

 

-Μου εστειλαν λογαριασμους με κατι απιθανες χρεωσεις.......τελικα υστερα απο 3 ωρες στο τηλεφωνο το διορθωσαν το λαθος....

 

-Οι υπαλληλοι στα τηλεφωνα δεν εχουν ιδεα....

 

Ενδεικτικα γνωστος μου υψηλοβαθμο στελεχος σε αναλογες εταιρειες (ο οποιος εχει δουλεψει και στην tellas) ειπε: το μεγαλυτερο μπο.....λο που εχω δει........

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε νιώθω!

 

Δες κάτι σελίδες πίσω να δείς τι τραβάω εγώ με τη vivodi (γιατί τα τραβάω ακόμη).

 

Το χειρότερο είναι πως οι υπεύθηνοι δεν βγαίνουν ποτέ προς τα έξω και τα καημένα τα παιδιά στα τηλεφωνικά κέντρα δεν φταίνε σε τίποτα για να ακούνε καντίλια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτό που έχω να σου πω είναι να ρωτήσεις όσους περισσότερους μπορείς, μπες και στο forum που αναφέρθηκε πιο πριν και σίγουρα θα βρεις ποιος είναι πιο αξιόπιστος.

 

Για παράδειγμα εγώ έχω otenet και ποτέ δεν είχα πρόβλημα είτε στην γραμμή ( ειδικά βράδυ ξεσκίζεται στην ταχύτητα! ) είτε στην εξυπηρέτηση!

 

Μόνο 1 φορά είχα πρόβλημα καθώς το Modem δεν έλεγε να μπει net και πήρα 10 φορές τηλ και το παιδί στην άλλη άκρη της γραμμής μάλλον δεν το κατείχε το άθλημα! Με τα πολλά με ανάγκασαν να κάνω format αλλά πάλι τίποτα! Όταν πήρα τελευταία φορά εμφανίστηκε άλλος, ο οποίος μάλλον ήξερε το κατιτις παραπάνω και μου είπε να κλείσω και να ξανανοίξω το modem και τότε..... Δούλεψε !!! Ω ναι δούλεψε! Φανταστήτε φάτσα και αντιδράσεις!

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο τελη Αυγουστου ειμαι συνδρομητης στην HOL μεσω ΔΙΟΔΟΣ με ταχυτητα 768. ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημενος, χωρις κανενα απολυτως προβλημα και με αξιοπρεπεστατες ταχυτητες. στον βασικο εξοπλισμο παρελαβα router το οποιο εχω συνδεμενο μεσω ethernet(οτι πιο σταθερο και ευκολο ιδιαιτερα σε Linux).

 

βεβαια απ οσο εχω καταλαβει στο προγραμμα ΔΙΟΔΟΣ δεν παιζουν και μεγαλο ρολο οι providers, αφου απ οσο μου εξηγησαν απο την HOL, αυτοι κανουν μονο την αυθεντικοποιηση και απο εκει και περα παραπεμπομαι σε server του πανεπιστημιου μου.

 

περα απο την συνδεση μου στην HOL, εχω εμπειρια απο αντιστοιχη συνδρομη στην OTENET(δηλαδη με ΔΙΟΔΟΣ). γι ακομα μια φορα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.

 

τα μονα προβληματα που υπαρχουν στο φιλικο μου, ειναι με την VIVODI, απο συνδρομητη του στο αυτονομο δικτυο της(χαμηλες ταχυτητες), και με την FORTHNET, οπου φιλος μου οδηγειται αργα και σταθερα στην αυτοκτονια με τις ατελειωτες αποσυνδεσεις που του χαριζει ο Provider(και ως γνωστον, H forthnet τα ριχνει στον Οτε και τουμπαλιν). γενικα οσο περνα ο καιρος διαβαζω και ακουω ολο και χειροτερα για την FORTHNET.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τρελλάθηκες βρε;... :) :) :) :) Λοιπόν' date=' όποιος καταφέρει να συννενοηθεί με την τεχνική υποστήιξη της Hol κερδίζει την κοπέλλα στο άβαταρ του κώστα. :) :) :)[/quote']

 

ειναι εντυπωσιακο το ποσο διαφορετικες εμπειριες εχουμε, αλλα η τεχνικη υποστηριξη της HOL, ειναι η καλυτερη και αμεσοτερη που ειχα ποτε :roll:

 

βεβαια η αληθεια ειναι οτι δεν τα λεμε και συχνα αφου δεν εχω κανενα προβλημα :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βεβαια η αληθεια ειναι οτι δεν τα λεμε και συχνα αφου δεν εχω κανενα προβλημα :D

 

Ναι βρε παιδιά, το ξέρω ότι όταν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, τότε κανείς δεν έχει παράπονο από το τμήμα τεχνικής υποστήριξης (οποιασδήποτε εταιρείας). Όμως, ο λόγος που δεν έχεις πρόβλημα (όπως λες) είναι ότι εσύ στην ουσία είσαι ΔΙΟΔΟΣ και η Hol έχει μόνο έμμεση σχέση με το όλο θέμα. Το ζήτημα είναι: τι γίνεται όταν όντως προκύψει κάποιο πρόβλημα, το οποίο να έχει σχέση με τον πάροχο (δηλαδή όχι με τον ΟΤΕ και όχι με τον χρήστη/πελάτη). Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι που πραγματικά το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της Hol αστράφτει με το πόσο απαράδεκτο είναι. Η αγένεια και η αναισθησία που έχω αντιμετωπίσει είναι κάτι δίχως προηγούμενο. Τι να σας λέω τώρα, θα σας έλεγα ονόματα και περιστατικά αλλά θα εκτεθώ και δεν έχω διάθεση τώρα πια που ξέμπλεξα μαζί τους (έπαψα να είμαι πελάτης τους εδώ και κάτι μήνες).

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τα πολλά με ανάγκασαν να κάνω format αλλά πάλι τίποτα! Όταν πήρα τελευταία φορά εμφανίστηκε άλλος' date=' ο οποίος μάλλον ήξερε το κατιτις παραπάνω και μου είπε να κλείσω και να ξανανοίξω το modem και τότε..... Δούλεψε !!! Ω ναι δούλεψε! Φανταστήτε φάτσα και αντιδράσεις![/quote']

 

Σου ειπανε να κανεις format?... 8O 8O 8O

Aυτο δεν εχει ξαναγινει..Απαγορευεται ρητα τετοια λεξη απο κεντρο

εξυπηρετησης πελατων..Μαλλον δεν τα εξηγησες καλα.. :wink:

feel da FUNK blast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ω ναι αφού μου είπαν να περάσω drivers ( ενώ το είχα συνδεδεμένο μέσω ethernet ) και διάφορα άλλα ωραία τέτοια, στο τέλος μου είπε η υπάλληλος ότι φταίει ο υπολογιστής ή ότι κάτι του έκανα και τέλος να κάνω format!!

 

Τελικά την επόμενη ημέρα αφού δεν λύθηκε τίποτα και ξαναπήρα τηλ το σήκωσε άλλος και απλά μου είπε να κάνω restart στο modem. Και ναι το πρόβλημα λύθηκε!!! Δεν ξέρω ίσως να φταίει ότι ήμουν από τους πρώτους που έβαλε dsl ( την πρώτη εβδομάδα που βγήκε η προσφορά με το connx και το Mp3 )

 

Η μη μου πεις pastelius ότι από τους 10 που δουλεύουν έστω οι 6 ξέρουν τι λένε και δεν ακολουθούν γραμμένα βήματα γιατί πολύ απλά δεν θα σε πιστέψω!

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ω ναι αφού μου είπαν να περάσω drivers ( ενώ το είχα συνδεδεμένο μέσω ethernet ) και διάφορα άλλα ωραία τέτοια' date=' στο τέλος μου είπε η υπάλληλος ότι φταίει ο υπολογιστής ή ότι κάτι του έκανα και τέλος να κάνω format!!

Η μη μου πεις pastelius ότι από τους 10 που δουλεύουν έστω οι 6 ξέρουν τι λένε και δεν ακολουθούν γραμμένα βήματα γιατί πολύ απλά δεν θα σε πιστέψω![/quote']

Γραμμενα βηματα υπαρχουν μονο για οδηγος σε ΠΟΛΥ συγκεριμενες

περιπτωσεις,αλλα κυριως για dial-up συνδεσεις..Τα υπολοιπα ειναι θεμα

εμπειριας του καθε agent (το αγγλικο μας εφαγε) :lol: ..

Μαλλον επεσες σε καμια καινουρια που δεν ηξερε..Αλλα ξαναρωταω..Μηπως

δεν σου ειπε χυμα "καντε format" ?Μηπως στο ειπε εμμεσως?

Αν ακουσει καποιος υπευθυνος τη φραση αυτη παιζει να φυγει καποιος με ...

ΚΛΩΤΣΕΣ! :lol:

Καλα, βρε παιδι μου κι εσυ..Επανεκκινησεις και επανα-ρυθμιση του router

ειναι τα πρωτα βηματα που ακολουθεις..Αλλα να μου πεις τοτε ηταν ακομα

καινουρια σχετικα η ολη φαση με τα adsl. :wink:

feel da FUNK blast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου