Προς το περιεχόμενο

After Sale Service κλπ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρεται  :)

 

I've got to share this...

Πριν 2 μήνες περίπου έβαλα καινούργια saddles στην Parker διότι ένα από τα παλιά μου είχε χαλάσει. Stop

 

Εννοείτε πως πριν 2 χρόνια περίπου που χάλασε, ειχα επικοινωνήσει με Νακα ( και μέσα σε αυτα τα δυο χρόνια , τουλάχιστον 5-6 φορές) για να μου φέρουν ανταλλακτικό διότι το ακουστικό της Parker ήταν πλέον άχρηστο...Stop

 

Εννοείτε, βέβαια, πως το ανταλλακτικό δεν ήρθε ποτέ...Stop

 

Τα saddles τα παρήγγειλα από την graphtech, που βαζει τα καινούργια saddles στην Parker... Stop

 

Όταν τοποθετήθηκαν είδαμε με τον μάστορα πως 2 χορδές παίζουν πιο δυνατά απο τις άλλες και δεν μπορούσε να διορθωθεί...Stop

 

Πριν 4 μέρες γράφω στην graphtech και τους λέω το και το ( δεν ζητάω απολύτως τίποτα, απλά το αναφέρω ώστε να ξέρω αν ειναι φυσιολογικό κλπ)... Stop

 

Μόλις πριν 20 λεπτά μου ήρθε (με Dhl) απο την graphtech καινούργιο set saddles

Μου έγραψαν να κρατήσω το παλιό για spare κλπ

Επίσης έγραψαν πως είναι πολύ σημαντικό για αυτούς το Customer Experience... Stop

 

Εννοείτε πως και για τον Νακα είναι... Stop

( Και ειμαι και απο τους πελάτες που έχουν χαλάσει χιλιάδες ευρώ εκεί... )

 

Κλείνω τωρα γιατι θέλω να παραγγείλω κατι καινούργιες πέννες απο την Graphtech...

Over and out...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν τοποθετήθηκαν είδαμε με τον μάστορα πως 2 χορδές παίζουν πιο δυνατά απο τις άλλες και δεν μπορούσε να διορθωθεί...Stop

...άσχετο...

οι 2 χορδές ήταν με τα καινούργια sadles? Με λίγα λόγια, τα piezzo "πέφτουν" με το καιρό?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...άσχετο...

οι 2 χορδές ήταν με τα καινούργια sadles? Με λίγα λόγια, τα piezzo "πέφτουν" με το καιρό?

 

Ναι με τα καινούργια...

τα άλλαξα ολα μιας και είχα πάρει όλο το set (και δεν ταίριαζαν χρωματικά μεταξύ τους... ;D

γκρι τα παλια, μαυρα τα καινούργια)

 

Τα παλιά ειχαν παίξει πάρα πολύ σε δουλειές κλπ για πάνω απο δέκα χρόνια και ηχητικα δεν είχαν πάθει τίποτα

Απλά το ενα (απο τα πολλά σηκώματα ίσως) ειχε φθαρεί και "εγκλώβιζε" την χορδή με αποτέλεσμα να εχει ενα μόνιμο buzz που επηρέαζε ολη την κιθαρα, ακόμα και οταν έπαιζαν μονο οι μαγνήτες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαιρεται  :)

 

I've got to share this...

Πριν 2 μήνες περίπου έβαλα καινούργια saddles στην Parker διότι ένα από τα παλιά μου είχε χαλάσει. Stop

 

Εννοείτε πως πριν 2 χρόνια περίπου που χάλασε, ειχα επικοινωνήσει με Νακα ( και μέσα σε αυτα τα δυο χρόνια , τουλάχιστον 5-6 φορές) για να μου φέρουν ανταλλακτικό διότι το ακουστικό της Parker ήταν πλέον άχρηστο...Stop

 

Εννοείτε, βέβαια, πως το ανταλλακτικό δεν ήρθε ποτέ...Stop

 

Τα saddles τα παρήγγειλα από την graphtech, που βαζει τα καινούργια saddles στην Parker... Stop

 

Όταν τοποθετήθηκαν είδαμε με τον μάστορα πως 2 χορδές παίζουν πιο δυνατά απο τις άλλες και δεν μπορούσε να διορθωθεί...Stop

 

Πριν 4 μέρες γράφω στην graphtech και τους λέω το και το ( δεν ζητάω απολύτως τίποτα, απλά το αναφέρω ώστε να ξέρω αν ειναι φυσιολογικό κλπ)... Stop

 

Μόλις πριν 20 λεπτά μου ήρθε (με Dhl) απο την graphtech καινούργιο set saddles

Μου έγραψαν να κρατήσω το παλιό για spare κλπ

Επίσης έγραψαν πως είναι πολύ σημαντικό για αυτούς το Customer Experience... Stop

 

Εννοείτε πως και για τον Νακα είναι... Stop

( Και ειμαι και απο τους πελάτες που έχουν χαλάσει χιλιάδες ευρώ εκεί... )

 

Κλείνω τωρα γιατι θέλω να παραγγείλω κατι καινούργιες πέννες απο την Graphtech...

Over and out...

 

Φίλε μου χαίρομαι που έλυσες το πρόβλημα. Πόσο σου κόστισαν τα νέα saddles?

Επίσης μπορείς να περιγράψεις λίγο τι έγινε με το Νάκα γιατί δε κατάλαβα. Έκανες παραγγελία και δεν ήρθαν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου χαίρομαι που έλυσες το πρόβλημα. Πόσο σου κόστισαν τα νέα saddles?

Επίσης μπορείς να περιγράψεις λίγο τι έγινε με το Νάκα γιατί δε κατάλαβα. Έκανες παραγγελία και δεν ήρθαν;

 

Να σου πω την αλήθεια δεν νομίζω πως ο Νακας έκανε ποτέ την παραγγελία...

Τους ενόχλησα τουλάχιστον 5-6 φορές και υποτίθεται πως το σημείωσαν

 

Και να φανταστείς πως οι περισσότεροι υπάλληλοι του Νακα ειναι φίλοι μου  ;D ;D ;D

Πάντως δεν φταίνε αυτοι, διοτι ήμουν μπροστά οταν στέλνανε τα email και μηνύματα στα κεντρικά

 

Απλα δεν τους ενδιέφερε διότι το κερδος ηταν μικρο μάλλον

 

Τα Saddles μου κόστισαν (και τα 6) μαζι με τα μεταφορικά 120 δολαρια περίπου...

 

Το να περιμένεις ανταλλακτικό 2 χρόνια ειναι too much... way too much (Ρε πως το χω το Αγγλικο  ;D)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου