Προς το περιεχόμενο

Continuity για πιάνο και 'ηλεκτρονικά'


Nikolas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Έχω τόσο καιρό να μοιραστώ κάτι μαζί σας που νιώθω σχεδόν ένοχος...

 

 

Ορίστε λοιπόν ένα έργο μου που ολοκληρώθηκε το 2001 (μιλάμε για 13 χρόνια πριν, έτσι?).

 

Στο πιάνο εγώ και μου έφυγε η ψυχή σε στούντιο για να κάνω τα ηλεκτρονικά... Πολύ μαθηματικά ρε παιδί μου...  :o

 

Μπόνους πόντους σε όποιον καταλάβει τι συμβαίνει... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Πω πω...γουστάρω... :)

 

Μοιάζει σαν τμήματα του μέρους του πιάνου έχουν τεμαχιστεί και παιχτεί (και) ανάποδα?

 

Ωραίο το τέλος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μπορω να το αναλυσω αυτη τη στιγμη που το ακουσα αλλα τα reverse θεματα εχουν μπει overdub στον καταλληλο χρονο πανω σε επόμενα θέματα που παιζονται με την ιδια αρμονια αλλα διαφορετικο μοτιβο και δινουν το αναλογο progression.

Η κατι τετοιο λολ υπερβαινει η κατασταση τις γνωσεις μου σε ορολογια για να το εκφρασω ορθα.

 

Κυριε καθηγητα, αυτο που μπορω να πω με τα εμπειρικα μου ακουσματα και αναλογιζομενος και την ακριβεια και την εκφραστικότητα στην εκτέλεση πέρα απο την ιδια τη συνθεση και τις επιλογές στα θέματα της, είναι οτι πρεπει να κατατάσσεσαι στους κορυφαίους εν ενεργεία συνθέτες του γνωστού συμπαντος.

 

 

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Άντε καλά...

 

Καταρχήν, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Κώστα, απλά θα πω ότι καταλαβαίνω το κοπλιμέντο, αλλά δε ξέρεις τι λες!  ;D Αλλα, πράγματι, χαίρομαι για την αποδοχή.

 

Δημήτρη: Αν το ξανα άκουσες και σου φάνηκε πιο εύκολο, αυτό είναι... καλό μάλλον! ;D

 

Pipityri:

 

έχουμε και λέμε:

 

Όλο το κομμάτι είναι χτισμένο με τη χρυσή τομή στο μυαλό. Η χρυσή τομή (κατά προσσέγγιση 89/55) βρίσκεται στο κέντρο του κομματιού. Εκεί που (επιτέλους) αλλάζουν οι ήχοι.

 

Σαν φόρμα αν θες το κομμάτι είναι...

 

377" - Χρ. Τομ. - 233"  - CODA

 

Το ενδιαφέρον στην όλη υπόθεση, όμως, είναι ότι ΟΛΟΙ (εκτός των σημείων Χρυσή Τομή και CODA) οι ήχοι δεν είναι άλλοι παρα το ίδιο το κομμάτι γυρισμένο ανάποδα και επιταχυμένο κατά 233/377 (κλάσμα: 0,67732...). Και γυρισμένο... ανάποδα.

 

Άρα αν έχουμε Α X B CODA τα μέρη του πιάνου, τα μέρη των ηλεκτρονικών είναι Β Χ Α CODA, μόνο που το Β των ηλεκτρονικών ξεκινάει αρκετά μέσα στο κομμάτι, για να βγει χρονικά.

 

Για αυτό τα πρώτα 3 λεπτά περίπου είναι σολο πιάνο.

 

Δεν έχω κάπου την παρτιτούρα μαζί μου για να σας την δειξω, αλλά αλήθεια λέω... αυτό έκανα! ;D

 

Τώρα, φυσικά, αυτή είναι μία στουντιακή εκτέλεση. Έγραψα το πιάνο ζωντανά με μετρονόμο και μετά πήγα σε στούντιο για να γίνουν όλα αυτά που λέω. Αυτός είναι ο λόγος που το πιάνο μένει σταθερό του κερατά στο μέτρο, δε φεύγει καθόλου (σα μηχανάκι παίζω πρακτικά). Αν το έκανα θα έφευγαν μετά και τα ηλεκτρονικά και δε θα γινόταν sync. Ενώ τώρα μια χαρά βγήκε.

 

Το μεγάλο μπέρδεμα, φυσικά, ήταν το κεντρικό σημείο και το τέλος ολίγον, αλλά τα καταφέραμε κάπως (χωρίς να είμαι απολύτως ευχαριστημένος αυτή τη στιγμή από τους ήχους).

 

Σας ευχαριστώ! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου