Προς το περιεχόμενο

'Εκχώρηση' μιας κλίμακας σε άλλη


STEFANOS604

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν καταλαβαίνω κύριοι γιατί εκνευρίζεστε.

Η μουσική είναι τέχνη και όχι ξεροί αριθμοί και θεωρίες.

Υπάρχουν πολλές πραγματικότητες ανάλογα με την σκοπιά του καθενός. Δεν είναι δυνατόν να απομονώνεται το διαφορετικό και το Ανθρώπινο στο όνομα κάποιας υποτιθέμενης "επιστημονικής" αρτιότητας και κάποιων προτύπων που σας έχουν επιβληθεί από ένα σύστημα εδραιωμένων απόψεων.

 

Ασφαλώς αστειεύομαι (αλλά καταλαβαίνετε)  ;).

 

@STEFANOS604, κάνω προφανώς πλάκα παραπάνω. Έχει βέβαια ενδιαφέρον όλη η προσπάθεια αλλά αυτό που κάνεις ονομάζεται "ανακαλύπτω τον τροχό". Η γνώμη μου είναι ότι αν κάποιος ανακαλύπτει τον τροχό πρέπει να μάθει ΤΑ ΠΑΝΤΑ για το αυτοκίνητο μέχρι να φτάσει να ανακαλύπτει το νέο-βελτιωμένο μπουζί. Η το καλώδιο του μπουζί. Η το μελάνι που χρησιμοποιείται για να σημαίνεται το καλώδιο του μπουζί.

 

@all, Ψυχραιμία  :) Δεν είναι θετικό το ότι κάποιος ανακαλύπτει τον τροχό? Εδώ υπάρχουν νέα παιδιά που δεν μπορούν να αλλάξουν χορδές.

 

 

Πρόσφατο :

αν ξερει καποιος ας μου δωσει τα φωτα του ( δείτε ΕΔΩ :  )

 

‘’…..καταλαβα ειναι Ε η τονικοτητα της Φυσαρμόνικας , οποτε τι νοτες εχει σε καθε ανοιγμα ??…’

 

Τέτοια παρόμοια ερωτήματα είχα πολλά. Αυτό εξηγεί το εδώ ποστάρισμα μου κι όχι την ‘’ανακάλυψη του τροχού’’ που εγώ και πολλά άλλα μέλη μάθαμε τουλάχιστον ότι λέγεται movable DO.

Έτσι ο σκοπός του Forum  στο συγκεκριμένο παρ’ όλα τα ευτράπελα , που δυστυχώς συνεχίζονται, επιτεύχθηκε….

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 101
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Το βρίσκω πολύ λογικό και έξυπνο εκ μέρους σου. Αν το μάθουν, και δουν τι αντιδράσεις προκαλούν τα άρθρα σου, θα έχεις πρόβλημα...

Εσύ μπορεί να έκανες αυτό που λες (και θα το έκανες) στους δικούς σου φίλους ή οι δικοί σου φίλοι σε σένα, σε μένα οι δικοί μου και από μένα σ' αυτούς  ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Θετικό; Θετικότατο.

Το πρόβλημα είναι πως κάποια χρόνια πριν αυτό το άτομο πριν ανακαλύψει τον τροχό, έγραφε άρθρα για την κατασκευή... αυτοκινήτου.  ;D Άρθρα για τις μετατροπίες, άρθρα για τις αρμονικές ακολουθίες, μέχρι και άρθρο για τη... φούγκα έχει γράψει ο αθεόφοβος  ;D ;D ;D Και όχι μόνο τα έγραφε, αλλά όταν του επισήμανες ότι είναι γεμάτα ανακρίβειες σκάλωνε και μπαρούτιαζε σα τον τοσκανίνι,  ;D και γεμάτος έπαρση ανακοίνωνε ότι αν του εντοπίζαμε έστω και ένα λάθος, δεν θα ξαναέγραφε εδώ. Και μετά από λίγο... τσουπ  ;D  ;D  ;D

 

Τέλοσπάντων μετά το βίντεο με το ζουρνά, ο κυρ Στέφανος έχει γίνει το πουλέν μου, στοίχημα βάζω άνετα ότι θα τον καμαρώσουμε στο Αμαν ή στο Λαζόπουλο, gold material λέμε.

 

Δεν είμαι και δεν υπήρξα ποτέ αιθεροβάμων.

Διάβασα και διαβάζω όμως τα πάντα για τη μουσική και κρατώ σημειώσεις στο Blog μου.

Διάβασε το πάλι στην αρχή και θα δεις αλλά και τα υπόλοιπα μέλη (και το γράφω τώρα για να μη λες ότι πρόλαβα και έκανα κάποιες αλλαγές) ότι ούτε ξέρω ούτε διδάσκω ‘’φούγκα’’  απλά εκθέτω τις σημειώσεις μου που σαν εγκυκλοπαιδικές γνώσεις ( είναι μεταφράσεις από διάφορα ξενόγλωσσα αξιόπιστα sites) μπορεί να είναι χρήσιμες ή τουλάχιστον εγκυκλοπαιδικές για κάποιους.

 

Πουθενά όμως δεν ποστάρισα σε επίσημη ιστοσελίδα τέτοια θέματα. Ακόμα είμαι στα σπάργανα.

Δεν θα μου απαγορεύσει όμως κανείς να κρατάω σημειώσεις.

Μέχρι και αυτό σε πείραξε. Αυτό δείχνει όχι αρνητικότητα ή τρολλάρισμα αλλά εμπάθεια.

 

Το "άρθρο μου'' για τη Φουγκα αλλά και για την Αντίστιξη και τον Κανόνα ΕΔΩ : http://musiciandata.blogspot.gr/2014/01/blog-post_833.html

 

 

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ μπορεί να έκανες αυτό που λες (και θα το έκανες) στους δικούς σου φίλους ή οι δικοί σου φίλοι σε σένα,

 

Δεν ξέρεις τίποτε για μένα κυρ Στέφανε, μην τρελαίνεσαι λοιπόν

 

ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ να δειξεις στους φίλους σου τα άρθρα σου, να δούν τι αποκρίσεις παίρνεις, και να σε καμαρώσουν....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσε μας ρε Στέφανε...

 

 

... που πήγες να γράψεις και άρθρο για τους ρυθμούς και την... καταγραφή τους σε παρτιτούρα, ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, και ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΗΣ ο Στέφανος  ;D ;D ;D και τους είχες γράψει με τέτοιο τρόπο που για να τους διαβάσει ο εκτελεστής θα έπρεπε να περνάει τις σελίδες σα μηχανή γαζώματος  ;D ;D ;D τέσσερις ανθρώπους να γυρίζουν τα φύλλα θα ήθελε  ;D ;D ;D και σε έκραζε όλο το σύμπαν...

 

 

... τα ίδια και τα ίδια...

 

 

Εγώ βάζω ΣΤΟΙΧΗΜΑ ότι ούτε το ΤΡΟΛΟΘΕΜΑ με την "παραπομπή ακκόρντου" δεν έχεις καταλάβει, λες ότι την "κατέχεις" την πτώση και ότι έχεις "παραδείγματα για το D-Em από την ελληνική μουσική", και είμαι βέβαιος ότι θα μας αρχίσεις στις φασολάδες και θα γελάσει ο κάθε πικραμένος  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσε μας ρε Στέφανε...

 

 

... που πήγες να γράψεις και άρθρο για τους ρυθμούς και την... καταγραφή τους σε παρτιτούρα, ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, και ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΗΣ ο Στέφανος  ;D ;D ;D και τους είχες γράψει με τέτοιο τρόπο που για να τους διαβάσει ο εκτελεστής θα έπρεπε να περνάει τις σελίδες σα μηχανή γαζώματος  ;D ;D ;D τέσσερις ανθρώπους να γυρίζουν τα φύλλα θα ήθελε  ;D ;D ;D και σε έκραζε όλο το σύμπαν...

 

... τα ίδια και τα ίδια...

 

Εγώ βάζω ΣΤΟΙΧΗΜΑ ότι ούτε το ΤΡΟΛΟΘΕΜΑ με την "παραπομπή ακκόρντου" δεν έχεις καταλάβει, λες ότι την "κατέχεις" την πτώση και ότι έχεις "παραδείγματα για το D-Em από την ελληνική μουσική", και είμαι βέβαιος ότι θα μας αρχίσεις στις φασολάδες και θα γελάσει ο κάθε πικραμένος  ;D ;D ;D

 

Λοιπόν manosx το τελευταίο μου σε σένα ποστάρισμα:

 

Αφού υπάρχουν βιβλία, e-books , Ιντερνετ θα ήταν για μένα κουτό να ασχοληθώ να γράψω θεωρία μουσικής και μάλιστα θέματα αρμονίας. Σημειώσεις βεβαίως.

Όμως ένα πρακτικό θέμα κατανοείται ευκολότερα αν κάποιος έχει έστω τις βασικές γνώσεις σ’ αυτό το αντικείμενο.

Θυμάμαι όταν πριν 3 έτη ποστάριζα εδώ ρωτώντας για κλίμακες χιτζάζ & ουσάκ (είχα ακούσει γι αυτές αλλά δεν είχα καμιά ούτε εγκυκλοπαιδική γνώση) .Είχα σκεφτεί λοιπόν , (αν και  ο ‘’φίλος’’  manosx  πάλι το κρίνει με εμπάθεια και εγώ τέτοια λόγια δεν εκστόμισα) , πώς να φτιάξω μια φυσαρμόνικα να παίζει χιτζάζ & ουσάκ με την ίδια λογική που παίζονται και οι δυτικοί modes (major - minor).

 

Έκανα ερωτήσεις , αγόρασα βιβλίο για δρόμους , έψαξα στο Ιντερνετ και τελικά κάποια μέρα το κατάφερα και σας τις παρουσίασα και τη μελέτη και τα Video που παίζω μ’ αυτές .

 

Ήταν κάτι το μαγικό για μένα . Έπαιξα αμέσως ένα μεγάλο ρεπερτόριο που οι γνωστοί και φίλοι ξετρελάθηκαν - είναι γλυκύτατος δρόμος (θα σας πω κι ένα αληθινό γεγονός : Στο Νοσοκομείο ‘Αγιος Σάββας’ που βρέθηκα για εξετάσεις – επειδή αργούσε το ραντεβού , βγήκα στο προαύλιο και έπαιξα μερικά ουσάκ (θυμάμαι τα: Όταν ήμουν παιδί είχα πλάσει μια αγάπη , Τον κούκλο του Ζαγοραίου και κάτι άλλα. Μια γιατρός με πλησίασε και μου είπε: Θα ήθελες να παίξεις για λίγο στο διάδρομο των ασθενών. ; Δεν το αρνήθηκα και έγινε για 5 λεπτά το κάτι άλλο….).

 

Αυτά λοιπόν τα πρακτικά θεώρησα σωστό να τα διανθήσω και με λίγη θεωρία όχι όπως τη διάβασα αλλά όπως εγώ την κατάλαβα και να τα μεταλαμπαδεύσω και το πέτυχα σε πολλούς όχι μόνο Έλληνες αλλά και Τούρκους και Ινδούς.

 

 

Σήμερα 2 χρόνια μετά η βελτίωση μου στους δρόμους αυτούς είναι τεράστια

 

Θα σας τα ξαναγράψω κάποια μέρα κάπως περιληπτικά (και φυσικά όχι για διαφήμιση) για να δείτε ότι έχουμε εκπληκτικό ρεπερτόριο σ’ αυτούς τους δρόμους και μάλιστα στα παραδοσιακά μας Μακεδονίτικα τραγούδια που σ’ ένα μεγάλο ποσοστό είναι χιτζάζ και ίσως πείσω , αυτός είναι ο σκοπός μου κάποιους και από τα εδώ μέλη , να ασχοληθούν με φυσαρμόνικα και ειδικά με την ‘’Stefanos Ousak’’ όπως την ονόμασα και για να πω και το θετικό και τα ‘’βραβεία ‘’ που πήρα από Hohner & Lee Oscar και άλλα ξενόγλωσσα sites….

 

Manosx θα σου μείνει η εμπάθεια. Αν κάποτε έρθεις στη Σύρο έλα στο σύλλογο μας . Θα διασκεδάσεις. (το site είναι δικό μου και διαχειριστικά)

 

Δες ΕΔΩ : http://www.hikingteam.gr/category/ekdiloseis-omadas/

 

Τώρα για το ''τρολλοθέμα'' όπως το λες δεν είναι ότι κατέχω το θέμα είναι ότι έδωσα παραδείγματα με ρεπερτόριο αρκετών τραγουδιών , άλλα με την πτώση ενδιάμεσα άλλα στο τέλος .

Αν δεν ισχύει θα χαρώ να διορθωθώ. Απλά χρησιμοποιώ αυτές τις ''πτώσεις'' καθημερινά χωρίς να ξέρω ότι λέγονται έτσι. Τώρα αν κατάλαβα κ'άτι άλλο πάλι δεν είναι έγκλημα, και δεν χρειάζεται τρολλάρισμα απλά θα συνεχίσω να τις χρησιμοποιώ όπως μέχρι σήμερα χωρίς το όνομα τους απλά ξέρω ότι ακούγονται θαυμάσια

 

Καληνύχτα γιατί το πρωί έχουμε ορειβασία 4ωρη από ένα χωριό μέχρι το φάρο που βλέπεις όταν μπαίνεις στη Σύρο. Ελπίζω να περπατάς γιατί νους υγιής εν σώματι υγιές...

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα από όλα περαστικά. Εγώ μαζεύω αυτόν τον καιρό τα συντρίμμια, θα αργήσω μάλλον να επανέλθω στην άθληση.

 

 

Λοιπόν, πέρα από τρολλάρισμα, θα πω μερικές σκέψεις.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΡΗ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.

 

Πρόσεξε, δε λέω να ΠΑΙΞΕΙ κανείς μόνος του. Αυτό γίνεται.

 

Αλλά ρε φίλε, αν Ο ΜΟΤΣΑΡΤ πήγαινε και παρακάλαγε για ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΣΤΙΞΗΣ, δηλαδή ΤΕΛΟΣ, ίσως κάνας τύπος με IQ 400 να μπορεί, εμείς πάντως όχι.

 

Ξέρεις ποιος είναι ο λόγος που δε σε κράζουν παντού; Ξέρεις γιατί υπάρχουν άτομα που σε ακούν και ΝΟΜΙΖΟΥΝ πως "τους βοηθάς";

 

ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ.

 

Βαράμε εκεί τρία ακκόρντα και βγαίνει το κομμάτι. Αν πας να παίξεις καμιά φούγκα με τρία ακκορντα θα φας ντομάτα.

 

 

Βέβαια δικαίωμα του καθενός το τι θα παίξει, και αν του αρκει το τα ματάκια σου με καιν γιατί είσαι μανεκέν, εμάς μας περισσεύει.

 

 

Όμως η θεωρία της τονικής μουσικής, από ένα σημείο και μετά έχει να κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ με φούγκες, σονατες, συμφωνίες, και πάντως όχι με τραγουδακια της συμφοράς και καψουροτρακατρούκες, γεμάτες  φάλτσα, καλαμπορτζιές και οτινανισμους. Όταν μιλάμε για αρμονία και αντίστιξη όμως άλλα είναι τα πρότυπα, πρότυπα αιώνων και κορυφές του ανθρώπινου πολιτισμού, και για αυτό η θεωρία  δε σηκώνει προχειράτζες και αποτυχημένες εκλαικευσεις,γιατί στην ουσία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ αλλά είναι ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ, Η ΑΡΧΗ για να χτίσουμε τη γνώση μας, και αν τα θεμέλια είναι σαθρά το κτήριο θα καταρρεύσει.

 

 

Άσε λοιπόν τη θεωρία στην ησυχία της, ούτε τα ακούσματα δεν έχεις. Γράψε ότι θες για φυσαρμόνικες, για ζουρνάδες, για ντουντούκες, για αρκούδες και αρκουδιάριδες, μόνο άσε τη θεωρία στην ησυχία της, μην την μπλέκεις στην καλαμπορτζιά σου, δεν μπορείς να την περιορίσεις στα κίτρινα πρόχειρα χαρτιά σου, δε χωράει η κορυφή του βουνού στο βάλτο, ΔΕΝ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝ, σε ΚΑΝΕΝΑΝ που δεν έχει διάθεση να τη μελετήσει σοβαρά δε χρειάζεται, μαθαίνεις εκεί τρια ακκόρντα- δυο κλίμακες τυφλοσούρτη ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ, ΤΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ τις θεωρίες, τις αρμονίες και τις αντιστίξεις αν θες να παίζεις ερασιτεχνικά ματωμένες αρκούδες και αλλο πακέτο άλλο μπουκάλι, η θεωρία ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΝΑΓΚΕΣ, δεν είναι εργαλείο ΟΥΤΕ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ, ούτε υπάρχει εύκολος δρόμος για να την κατανοήσεις, νομίζεις ότι οι καθηγητές ειναι μ****κες; Αν υπήρχε ευκολότερος δρόμος δεν θα τον ακολουθούσαν; Αλλά είναι ΑΚΡΙΒΩΣ σαν τον αθλητισμό, σαν τον Μιγιάγκι,  ;D ;D ;D τον έβαλε να καθαρίζει αμάξια και να βάφει τοίχους, αλλά μετά απέκρουε τις κλοτσιές,  ;D αν του είχε δώσει ψεκαστήρι και ρολό θα μάζευε ξύλο και στην τσέπη του.  ;D

 

 

Περισσότερο για τους οπαδούς σου τα λέω, γιατί εσύ αδυνατείς να τα καταλάβεις.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Το "άρθρο μου'' για τη Φουγκα αλλά και για την Αντίστιξη και τον Κανόνα ΕΔΩ : http://musiciandata.blogspot.gr/2014/01/blog-post_833.html

Στέφανε, καλημέρα.

 

Δύο, τρία πράγματα από μένα και τέλος.

 

1. Καταρχήν, ειμαι σίγουρος ότι σε έχω πετύχει στα Στύρα. Επίσης ο πατέρας μου έχει γεννηθεί στη Σύρο, και μπορεί και στον Υμητό μία Κυριακή... μπορεί και όχι.

 

Φαίνεται, όμως, να έχουμε παρόμοιες συνήθειες!

 

2. Εκεί όμως τελειώνουν οι ομοιότητες.

 

Στο "αρθρο" σου, όπως το ονομάζεις (και πως αλλιώς άλλωστε να το πεις?) αναφέρεις τα εξής:

 

"Άρθρα για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις" και αργότερα "... μην έχοντας εμπειρία σε αυτά, τα οποία όμως ίσως βοηθήσουν πολλούς αναγνώστες να κατανοήσουν - όπως εγώ - τις αντίστοιχες έννοιες..."

 

Λεξικά και εγκυκλοπαίδιες δε βγάζει ο καθένας. Πρέπει να έχει τεράστια εμπειρία στο θέμα που πραγματεύεται κανείς. Άρα κάπου υπάρχει ένα θέμα με τον τίτλο.

 

Αλλά ακόμη περισσότερο, εσύ ο ίδιο, σε μία εικόνα που έπρεπε να αντιγράψω με το χέρι, παράθυρο - παράθυρο (και φαντάζομαι το γιατί, αλλά τέλος πάντων), αναφέρεις ότι ... μπορεί να βοηθήσουν πολλούς αναγνώστες.

 

Με λίγα λόγια προσπαθείς να διδάξεις τον τρόπο σου σε άλλους.

 

Μήπως αυτό σε βοηθήσει να καταλάβεις, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, που είναι το πρόβλημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορούσε απλά ο διαχειριστής να έγραφε στην πρώτη σελίδα, στο πρώτο ποστ, με μεγάλα κόκκινα γράμματα πως "Το περιεχόμενο έχει χαρακτηριστεί από τον διαχειριστή ως λανθασμένο ή παραπλανητικό" και να τελείωνε το παραμύθι του αμφίδρομου τρολαρίσματος.

Μέχρι και τώρα ο απλός επισκέπτης που παρακολουθεί το θέμα πιθανόν να είναι σε σύγχυση αν και δεν το νομίζω.

 

Μέχρι που κλειδώθηκε το θέμα πιστεύω θα είχε την εντύπωση  ότι ,αφού το λένε οι μουσικοί, ήταν ένα θέμα για παιδική χαρά , όπως το είπαν μερικοί, ή ότι ο Stefanos ξανανακάλυψε  τον τροχό ή ότι είναι όπως όλα του τα θέματα γεμάτο ανακρίβειες ……Δηλαδή αντιφάσκουσες έννοιες.

 

Μόλις ξεκλειδώθηκε (αλήθεια αν δεν είχε βάσεις να σταθεί θα ξεκλειδώνονταν??) άρχισε η ιστορία με τη λέξη ‘’εκχώρηση’’ και με άλλα off topic ποσταρίσματα.

 

Ας τους το πούμε τελικά σαν επίλογο γιατί το έχουμε κουράσει το thread με ένα ΝΑΙ – ΟΧΙ  και για όλα τα υπόλοιπα off topic ας ανοίξουμε για συζήτηση στο άμεσο μέλλον σχετικά threads

 

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

1. Τα περιφραστικά περιγραφόμενα  στο 1ο post και οι 3 φωτογραφίες (στο #8  , στο #30 και στο #36)  που ακολούθησαν είναι 100% σωστά μόνο που ήταν κάτι το αυτονόητο και γνωστό στους μουσικούς.

2. Η σωστή λέξη για τα περιγραφόμενα είναι το Movable Do που χρησιμοποιείται κυρίως στις ΗΠΑ και χώρες της Κοινοπολιτείας και όχι η φράση ‘’εκχώρηση κλίμακας’’  - που απέσυρε ο θεματοθέτης .

3. Τα περιγραφόμενα έχουν εφαρμογή σε πνευστά όργανα που παράγονται σε πολλές τονικότητες  (φυσαρμόνικα , χάλκινα…) και εκεί έδωσε όλο το βάρος ο θεματοθέτης

 

 

Τα υπόλοιπα ήταν off topic που αν θέλετε μπορούμε να τα συζητήσουμε σε νέο θέμα και άλλα  πολλά τρολαρίσματα.

Αν η διεύθυνση πιστεύει ότι έστω ένα από τα 3 αναφερόμενα  στον επίλογο δεν ισχύει ας διαγράψει το θέμα και θα πω goodbye and no adios ή ας με καταστήσει banned person στο noiz.

 

 

Σαν παράκληση (ίσως η τελευταία εδώ) θα επιθυμούσα να απαντήσει η διεύθυνση

 

Ευχαριστώ για τη μέχρι τώρα φιλοξενία

 

Στέφανος Σκιαθίτης

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι και τώρα ο απλός επισκέπτης που παρακολουθεί το θέμα πιθανόν να είναι σε σύγχυση αν και δεν το νομίζω.

 

Μέχρι που κλειδώθηκε το θέμα πιστεύω θα είχε την εντύπωση  ότι ,αφού το λένε οι μουσικοί, ήταν ένα θέμα για παιδική χαρά , όπως το είπαν μερικοί, ή ότι ο Stefanos ξανανακάλυψε  τον τροχό ή ότι είναι όπως όλα του τα θέματα γεμάτο ανακρίβειες ……Δηλαδή αντιφάσκουσες έννοιες.

 

Μόλις ξεκλειδώθηκε (αλήθεια αν δεν είχε βάσεις να σταθεί θα ξεκλειδώνονταν??) άρχισε η ιστορία με τη λέξη ‘’εκχώρηση’’ και με άλλα off topic ποσταρίσματα.

 

Ας τους το πούμε τελικά σαν επίλογο γιατί το έχουμε κουράσει το thread με ένα ΝΑΙ – ΟΧΙ  και για όλα τα υπόλοιπα off topic ας ανοίξουμε για συζήτηση στο άμεσο μέλλον σχετικά threads

 

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

1. Τα περιφραστικά περιγραφόμενα  στο 1ο post και οι 3 φωτογραφίες (στο #8  , στο #30 και στο #36)  που ακολούθησαν είναι 100% σωστά μόνο που ήταν κάτι το αυτονόητο και γνωστό στους μουσικούς.

2. Η σωστή λέξη για τα περιγραφόμενα είναι το Movable Do που χρησιμοποιείται κυρίως στις ΗΠΑ και χώρες της Κοινοπολιτείας και όχι η φράση ‘’εκχώρηση κλίμακας’’  - που απέσυρε ο θεματοθέτης .

3. Τα περιγραφόμενα έχουν εφαρμογή σε πνευστά όργανα που παράγονται σε πολλές τονικότητες  (φυσαρμόνικα , χάλκινα…) και εκεί έδωσε όλο το βάρος ο θεματοθέτης

 

 

Τα υπόλοιπα ήταν off topic που αν θέλετε μπορούμε να τα συζητήσουμε σε νέο θέμα και άλλα  πολλά τρολαρίσματα.

Αν η διεύθυνση πιστεύει ότι έστω ένα από τα 3 αναφερόμενα  στον επίλογο δεν ισχύει ας διαγράψει το θέμα και θα πω goodbye and no adios ή ας με καταστήσει banned person στο noiz.

 

 

Σαν παράκληση (ίσως η τελευταία εδώ) θα επιθυμούσα να απαντήσει η διεύθυνση

 

Ευχαριστώ για τη μέχρι τώρα φιλοξενία

 

Στέφανος Σκιαθίτης

 

Ο Κύκλος του Σολφεζ.

 

 

 

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου