Προς το περιεχόμενο

'Εκχώρηση' μιας κλίμακας σε άλλη


STEFANOS604

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Στέφανε,

 

Σου το έχουμε πει πολλές φορές, αλλά δε θες να ακούσεις.

 

Ναι, κάποιοι τρολλάρουν, άλλοι κάνουν πλάκα και άλλοι όχι. Είναι προφανές αυτό. Αλλά όταν έχεις έναν άνθρωπο που μετά από 2 χρόνια σχεδόν (ή πιο πολύ) συνεχίζει να κάνει το ίδιο πράγμα, δε μπορείς να συνεχίσεις να είσαι το ίδιο ευγενικός πια.

 

Ο τροχός ανακαλύπτεται μια φορά, όχι 10. Όλα αυτά που συζητάς, τουλάχιστον το θεωρητικό κομμάτι, το οποίο τυγχάνει να κατέχω, έχουν βρεθεί ήδη. Με άλλους όρους.

 

Η εντύπωσή που δίνεις ΠΑΝΤΑ, είναι πως προσπαθείς να διδάξεις. Μάλιστα, αυτό που είπες με τα Αγγλικά είναι ένα παράδειγμα. Πήρες το Proficiency το 1973? Αυτό είναι 41 χρόνια πριν. Εγώ, που το πήρα το 2000 (άρα 15 χρόνια πριν, πάνω κάτω), και που έχω ζήσει 4 χρόνια στο Λονδίνο, λόγω σπουδών, κλπ, δε νιώθω τόσο έτοιμος να πω κάτι τέτοιο. Εσύ, τώρα, αποφάσισες ότι μπορείς. Η τεχνική ορολογία που λες, ποιά τέχνη αφορά; Τα ηλεκτρονικά; Γιατί αν είναι έτσι... βράστα.

 

Είχα το ιδιο θέμα εχτές που δούλευα στα προγράμματα για μία συναυλία. Έγραψα τη λέξη "παραγγελίες" και η βοηθός μου έφριξε! Οτι είναι άσχημη λέξη, οτι χτυπάει άσχημα, κλπ. έλα που όμως έτσι λέγεται...

 

_______________________________

 

Για να τελειώνουμε.

 

Μπράβο σου που ψάχνεσαι και μπράβο σου που προσπαθείς. Μπράβο σου που μοιράζεσαι τις ανησυχίες σου και τις ανακαλύψεις σου, αλλά βρες άλλο τρόπο να το κάνεις.

 

Όλα τα αρχικά σου ποστ (και μόνο αυτό κάνεις, αφού δεν εισαι "πραγματικό" μέλος της κοινότητας: Αν ήσουν θα απαντούσες και σε θέματα που δεν έχει δημιουργήσει ο ίδιος. Το αντίστοιχο θα ήταν εγώ να ποστάρω μόνο τη μουσική και να απαντώ μόνο σε θέματα που με αφορούν. Έλα που όμως είμαι εδώ και γράφω σε δικό σου θέμα.), έχουν το ίδιο πνεύμα και την αισθητική της διδαχής.

 

Δε ξέρω τι άκριβως έχεις στο μυαλό σου και τι θα γίνει στο μέλλον, αλλά πραγματικά, αν τόσοι μουσικοί σου λένε το ίδιο πράγμα, μήπως πρέπει πραγματικά να σκεφτείς το κακό που κάνεις σε αυτούς που σε διαβάζουν και δεν έχουν την εμπειρία να καταλάβουν τι στέκει, τι όχι, και ποια ορολογία ισχύει και ποιά όχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 101
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Καταλαβαίνω την αγωνία πολλών μουσικών με σπουδές εδώ, και ειδικά του Νικόλα που ειναι ΚΑΙ εκδότης και αναγνωρισμένος συνθέτης και τον έχω γνωρίσει από κοντά, αλλά νομίζω ότι λύθηκε το θεμα και ειναι καιρός να το αφήσουμε εκεί.

 

Πάντως κάτι μαθαίνουμε ακόμη και απο αυτά τα θεματα, εστώ για να πετάμε καμια ατάκα εδώ κι εκεί.

 

Αντε επισυναπτεται και φωτογραφία απο το Rolling Stone που μολις βρήκα για εμάς που η θεωρία μας φαίνεται κινέζικα μπας και χαλαρώσουμε λιγάκι  ;)

 

Πάντως εγω θα πω αλλη μια φορά ότι συμφωνω με τον Noizy. Ο κυρ-Στεφανος είναι το τελευταίο που θα πρέπει να ανησυχεί τους "νοιζάδες".

Jimi_noiz_t.thumb.jpg.d09d2bd56ed7a9918b05db907ab36afd.jpg

Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καταγραφή και μεταδοση της θεωρίας της μουσικής, είναι επιστήμη ρε συ Auditory. Και επομένως υπάρχει λάθος τρόπος. Δε μπορεις να διδάξεις χημεία λέγοντας το ουράνιο, μπεκάτσα.

 

Και δεν εχει καμια αξία να πετας ατακες εδω κι εκει. Ειδικά αν πας σε φορουμ χημικων και πεις "από το περιοδεύον τραπέζι το αγαπημένο μου στοιχείο είναι το μπεκάτσα".

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι η σιωπηλή πλειονότητα , που μας έκανε την τιμή να μας παρακολουθήσει,αποδοκιμάζει τα τρολλαρίσματα και τις προσβλητικές εκφράσεις και αν κάτι πήρε από έναν ''μουσικό'' έστω και μόνο το movable DO ας γράψει και ένα θετικό έτσι για το θεαθήναι ...

 

Μα αυτή είναι και η μόνη σου επιδίωξη:

 

1. μπαίνεις και γράφεις στο φόρουμ ΜΟΝΟ για να ξεκινήσεις ένα νέο νήμα του τύπου "ελάτε παιδιά μου να σας μάθω κάτι νέο σήμερα"

 

2. επιζητάς απαντήσεις του τύπου "ευχαριστούμε πολύ που μας ανοίγεις τους μουσικούς ορίζοντες!"

 

Όμως βρίσκεσαι απέναντι ορισμένων προσώπων που κατέχουν το αντικείμενο πολύ καλύτερα από σένα (όχι, εγώ δεν ανήκω σ' αυτούς).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτή είναι και η μόνη σου επιδίωξη:

 

1. μπαίνεις και γράφεις στο φόρουμ ΜΟΝΟ για να ξεκινήσεις ένα νέο νήμα του τύπου "ελάτε παιδιά μου να σας μάθω κάτι νέο σήμερα"

 

2. επιζητάς απαντήσεις του τύπου "ευχαριστούμε πολύ που μας ανοίγεις τους μουσικούς ορίζοντες!"

 

Όμως βρίσκεσαι απέναντι ορισμένων προσώπων που κατέχουν το αντικείμενο πολύ καλύτερα από σένα (όχι, εγώ δεν ανήκω σ' αυτούς).

Κάνεις μεγάλο λάθος. Θα σου εκμυστηρευτώ ότι κανείς από τους φίλους μου που κάνουμε παρέα παίζοντας όργανα και τραγουδώντας δεν το ξέρει ότι ‘’αρθρογραφώ’’ αν και έχουν Internet.

Οπότε σε ποιους να επιδειχθώ ?? Σε άγνωστους ?? Τι έχω να κερδίσω ή να χάσω??

Ποτέ δεν αμφισβήτησα ότι οι περισσότεροι εδώ έχετε πολύ περισσότερες γνώσεις. Εμένα όμως ''πιάνουν'' τα χέρια μου και αυτό που δείχνω πχ στη φυσαρμόνικα , τρομπέτα,  φλογέρα ,  ζουρνά ,τεχνικά θέματα αυτό είναι που θέλω ''να σας μάθω''....

 

Εγώ πάντα λέω ότι ήμουν ‘’μουσικός’’ αν και 53 έτη ερασιτέχνης και ίσως κάποτε γίνω μουσικός.

Αν δείτε τα θέματα μου και τα video έχουν όλα μια ‘’πρακτικότητα’’ που μπορεί να τα υλοποιήσει ο οποιοσδήποτε (ειδικά τα ‘’audio για μουσικούς’’ ) που και με λίγη θεωρία εκλαϊκεύονται , κάτι που αφού ένας ηλικιωμένος μπορεί να το κάνει πόσο μάλλον ένας νέος....

Απλά θέλω να δείξω ότι λίγη θεωρία (σε ωδείο , μουσικό σχολείο ή μόνος αν δεν γίνεται αλλιώς) βοηθάει να κατανοήσεις πολύ καλύτερα τη μουσική και χαίρομαι που μου λένε ότι : ’’...μας έκανες και αγοράσαμε ή κατεβάσαμε το βιβλίο αρμονίας απ’ το ράφι …’’.

Έτσι και με το ''5-2-1 του κύκλου'',που έγινε ο ''χαμός'' , ήθελα να δείξω ένα απλό τρόπο που βρήκα πρακτικό και έμαθα εύκολα και όχι 'να κάνω το μάγκα' ότι διδάσκω θεωρίες (εξ άλλου τα ίδια λέγανε κι άλλοι - Antonella...) αλλά για να συνοδεύω με την κιθάρα μου τη φυσαρμόνικα σε μερικά jazz κομμάτια (από Jazz έχω σχεδόν άγνοια). Τώρα αν ''φαίνονται'' διδασκαλικά σε μερικούς εγώ δεν τα εννοώ έτσι.

 

Πχ σε φίλο μου χρόνια επαγγελματία κιθαρίστα του είχα πει στην αρχή 'πάμε' το ουσάκ τάδε. Τι είναι αυτό μου λέει ; Το παίζω με τη φυσαρμόνικα και με συνόδεψε άψογα και χωρίς λάθος. Αυτό είναι μινόρε μου λέει . Όταν του εξήγησα (τότε που ρωτούσα εδώ για χιτζάζ & ουσάκ) έκτοτε έχει εντρυφήσει σ' αυτά....

 

Επίσης για τη φυσαρμόνικα από μια σελίδα που ξεκίνησα πριν 3 χρόνια και που 1η φορά την έπιανα στα χέρια μου (και που την πήρα λόγω της ασθένειας του ΧΑΠ - από το κ...τσίγγαρο - που εδώ και 10 χρόνια το έκοψα αλλά και αντί φάρμακα χρησιμοποιώ τη φυσαρμόνικα - εκπαίδευση στους μυς πνευμόνων - και έχω γράψει κι εδώ στο noiz μια περιληπτική σελίδα  σήμερα είναι πάνω από 40 σελίδες με δεκάδες εικόνες και την έχω 'ξεζουμίσει'' απλά γιατί είναι ο δεύτερος έρωτας μου...)

 

Το θετικό που ζήτησα από τα 'σιωπηλά' μέλη, δεν είναι τόσο για το θέμα (αφού επιμένω και τώρα ότι τα γραφόμενα μου , τουλάχιστον στο παρόν θέμα, είναι  100% αξιόπιστα) αλλά για τη συμπεριφορά και τον σεβασμό του συνομιλητή.

 

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θετικό που ζήτησα από τα 'σιωπηλά' μέλη, δεν είναι τόσο για το θέμα (αφού επιμένω και τώρα ότι τα γραφόμενα μου , τουλάχιστον στο παρόν θέμα, είναι  100% αξιόπιστα) αλλά για τη συμπεριφορά και τον σεβασμό του συνομιλητή.

 

Δεν έχω άποψη για το πόσο σωστές ή λάθος είναι αυτές οι μουσικές συμβουλές, οδηγίες, μαθήματα, πες το όπως θες που παρουσιάζεις σ' αυτά τα thread. Όμως τον σεβασμό του συνομιλητή τον κερδίζεις, δεν τον απαιτείς ούτε τον θεωρείς δεδομένο*. Όπως λέει ο neeq, αν μπείς σε ένα forum χημικών και πείς το ουράνιο μπεκάτσα σεβασμό δεν πρόκειται να βρείς και όχι γιατί οι χημικοί είναι αγενείς.

Όπως είπα και πρίν δεν ξέρω αν αυτά που λες είναι τόσο εκτός πραγματικότητας, δεν το κατέχω το θέμα, εδώ σχολιάζω την "απαίτηση" για σεβασμό.

 

Αν αντί για διδακτική παρουσίαση ξεκίναγες το thread σε μορφή συζήτησης είμαι σίγουρος ότι θα έβρισκες διαφορετική αντιμετώπιση. Στην πρώτη περίπτωση υπάρχει υποψία έπαρσης και ειδικά όταν πρόκειται για τεχνικά θέματα αυτή πάντα ενοχλεί.

 

*νιώθω πραγματικά άβολα να δίνω "συμβουλές" συμπεριφοράς σε έναν άνθρωπο που είναι πολύ μεγαλύτερός μου και δεν τον ξέρω προσωπικά αλλά εδώ νομίζω ότι στα πλαίσια της τρέχουσας συζήτησης χρειάζεται.

 

:)

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνεις μεγάλο λάθος. Θα σου εκμυστηρευτώ ότι κανείς από τους φίλους μου που κάνουμε παρέα παίζοντας όργανα και τραγουδώντας δεν το ξέρει ότι ‘’αρθρογραφώ’’ αν και έχουν Internet.

 

Το βρίσκω πολύ λογικό και έξυπνο εκ μέρους σου. Αν το μάθουν, και δουν τι αντιδράσεις προκαλούν τα άρθρα σου, θα έχεις πρόβλημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Δεν καταλαβαίνω κύριοι γιατί εκνευρίζεστε.

Η μουσική είναι τέχνη και όχι ξεροί αριθμοί και θεωρίες.

Υπάρχουν πολλές πραγματικότητες ανάλογα με την σκοπιά του καθενός. Δεν είναι δυνατόν να απομονώνεται το διαφορετικό και το Ανθρώπινο στο όνομα κάποιας υποτιθέμενης "επιστημονικής" αρτιότητας και κάποιων προτύπων που σας έχουν επιβληθεί από ένα σύστημα εδραιωμένων απόψεων.

 

 

 

Ασφαλώς αστειεύομαι (αλλά καταλαβαίνετε)  ;).

 

@STEFANOS604, κάνω προφανώς πλάκα παραπάνω. Έχει βέβαια ενδιαφέρον όλη η προσπάθεια αλλά αυτό που κάνεις ονομάζεται "ανακαλύπτω τον τροχό". Η γνώμη μου είναι ότι αν κάποιος ανακαλύπτει τον τροχό πρέπει να μάθει ΤΑ ΠΑΝΤΑ για το αυτοκίνητο μέχρι να φτάσει να ανακαλύπτει το νέο-βελτιωμένο μπουζί. Η το καλώδιο του μπουζί. Η το μελάνι που χρησιμοποιείται για να σημαίνεται το καλώδιο του μπουζί.

 

@all, Ψυχραιμία  :) Δεν είναι θετικό το ότι κάποιος ανακαλύπτει τον τροχό? Εδώ υπάρχουν νέα παιδιά που δεν μπορούν να αλλάξουν χορδές.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

@all, Ψυχραιμία  :) Δεν είναι θετικό το ότι κάποιος ανακαλύπτει τον τροχό? Εδώ υπάρχουν νέα παιδιά που δεν μπορούν να αλλάξουν χορδές.

 

 

 

Θετικό; Θετικότατο.

 

 

Το πρόβλημα είναι πως κάποια χρόνια πριν αυτό το άτομο πριν ανακαλύψει τον τροχό, έγραφε άρθρα για την κατασκευή... αυτοκινήτου.  ;D Άρθρα για τις μετατροπίες, άρθρα για τις αρμονικές ακολουθίες, μέχρι και άρθρο για τη... φούγκα έχει γράψει ο αθεόφοβος  ;D ;D ;D Και όχι μόνο τα έγραφε, αλλά όταν του επισήμανες ότι είναι γεμάτα ανακρίβειες σκάλωνε και μπαρούτιαζε σα τον τοσκανίνι,  ;D και γεμάτος έπαρση ανακοίνωνε ότι αν του εντοπίζαμε έστω και ένα λάθος, δεν θα ξαναέγραφε εδώ. Και μετά από λίγο... τσουπ  ;D  ;D  ;D

 

 

Τέλοσπάντων μετά το βίντεο με το ζουρνά, ο κυρ Στέφανος έχει γίνει το πουλέν μου, στοίχημα βάζω άνετα ότι θα τον καμαρώσουμε στο Αμαν ή στο Λαζόπουλο, gold material λέμε.

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορούσε απλά ο διαχειριστής να έγραφε στην πρώτη σελίδα, στο πρώτο ποστ, με μεγάλα κόκκινα γράμματα πως "Το περιεχόμενο έχει χαρακτηριστεί από τον διαχειριστή ως λανθασμένο ή παραπλανητικό" και να τελείωνε το παραμύθι του αμφίδρομου τρολαρίσματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου