Προς το περιεχόμενο

Αποθήκευση κιθάρας και λαμπάτου ενισχυτή


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα σε όλους

 

θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι πολύ σημαντικό για τον εξοπλισμό

που έχω. Λόγο της δουλειάς μου είμαι Μηχανικός του Εμπορικού ναυτικού

λείπω για μεγάλα διαστήματα απο το σπίτι μου (5-6 μήνες) και οι κιθάρες μου

(epiphone les paul goth -ESP LTD gus G 200 - Cort evil z2 -και μια yamaha ακουστικη

αν δεν κανω λάθος το μοντέλο 310 ) και οι ενισχυτές μου Bugera 6260 -212 και

epiphone junior 5w κεφαλι-καμπινα, δεν χρησιμοποιούνται.

 

1)Πρέπει να κάνω κάτι  με τις κιθάρες για να μην γίνουν τόξα?(μέχρι στιγμής όλα καλά αλλα για μετά δεν ξέρω)

 

2)Οι ενισχυτές καθότι λαμπάτοι έχουν κάποιο θεμα αν δεν ανάβουν για μεγάλα διαστήματα?

 

Κάθε άποψη η εμπειρική γνώση ειναι καλοδεχούμενη κι ας μην αποδεικνείεται επιστημονικά.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

Σωτήρης ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- οι ειδικοί λένε ότι 40 - 50% υγρασία είναι ιδανική για την αποθήκευση ηλεκτρικής κιθάρας.

αυτό κάπως θα πρέπει να το παρακολουθείς (υγρόμετρο κλπ).

 

- δεν πρέπει να έχεις τις κιθάρες σε ένα χώρο που να αλλάζει πολύ και απότομα η θερμοκρασία και σε γενικές γραμμές όσο πιο σταθερή η θερμοκρασία τόσο το καλύτερο.

 

- μακριά από παράθυρα με απευθείας το φως το ήλιου

 

- αποθήκευση σε θήκη βαλίτσα αν δεν έχεις κάποιο stand ή βιτρίνα που να σου εξασφαλίσει ότι δεν θα πάει κάποιος/κάποια άσχετος/η να τις περιεργαστεί και προκαλέσει κάποια βλάβη από πτώση ή ό,τι άλλο.

Τουλάχιστον αυτό κάνουν οι συλλέκτες όταν δεν τις έχουν σε ειδικές βιτρίνες.

167-sm.jpg

 

- οι ενισχυτές μια από τα ίδια και καλό είναι να τους έχεις σκεπασμένους για τη σκόνη.

 

 

 

 

 

 

Ars longa, vita brevis.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν υπαρχει υγρασια στο χωρο αλλα παραμένουν κουρδισμένες οι κιθαρες δεν υπαρχει προβλημα να σκευρώσουν?

 

Οι πυκνώτες των ενισχυτών παθαινουν ζημια απο την μη χρηση ή απο την υγρασια?