Προς το περιεχόμενο

48 - 96 - 192 kHz Σε απλά ΕΛΛΗΝΙΚΑ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 70
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μία τεχνική ανάλυση έκανε ο PCMAN. Δεν είναι πεζογράφημα ώστε να επιδέχεται παρερμηνειών.

+1.000.000

 

 

Σύμφωνα με την ταπεινή μου άποψη . . .

_____________________________________________

Φίλε μου PCMAN η τεχνική σου ανάλυση' date=' εκτός από μακροσκελής και πέραν του δέοντος παραφορτωμένη, σε βαθμό που αγγίζει το "κουραστική" και το "δυσνόητη", [b']ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ / ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ! ! ![/b]

 

Εσύ που εμφανίζεσαι τόσο διαβασμένος τόν όρο "OVERSAMPLING" δέν τον έχεις ακούσει ποτέ ? ? ?

 

Τό θεώρημα του Nyquist-Shannon έχεις προσέξει οτι λέει "τουλάχιστον διπλάσια" και όχι "ακριβώς διπλάσια" συχνότητα δειγματοληψίας ? ? ?

 

Αν δεν καταλαβαίνεις γιατί η δειγματοληψία είναι καλύτερα να γίνεται σε πολλαπλάσια του ακουστικού φάσματος συχνοτήτων (και μάλιστα όσο πιό πολύ τόσο καλύτερα) ρίξε μιά ματια εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Oversampling και εδώ http://www.earlevel.com/Digital%20Audio/Oversampling.html και εδώ http://www.audioholics.com/techtips/specsformats/upsamplingvsoversampling1.php .

 

Αν βαριέσαι να διαβάσεις να σου εξηγήσω -με λίγα λόγια- ότι παρόλες τις πρακτικές δυσκολίες (πχ ανάγκη για τεράστια επεξεργαστική ισχύ, ανάγκη γιά φοβερά γρήγορους δίσκους, και δήμιουργία τεραστίων αρχείων αποθήκευσης) η δειγματοληψία στα 24/192 επιτρέπει την κατασκευή ΦΘΗΝΩΝ φίλτρων στούς A/D και D/A converters, με φοβερά μειωμένο "aliasing" και φοβερά μειωμένο θόρυβο ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΜΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ.

 

Αλήθεια εσύ δεν είσαι που ασχολήθηκες σε άλλο μακροσκελές post/άρθρο εκτενώς με την behringer και τα -δεν θυμάμαι πόσα- Kiloherz απόκριση συχνότητας έχουν κάποια μοντέλα της ? ? ? ¶ν λοιπόν καταλαβαίνεις την χρησιμότητα των ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ συχνοτήτων σε αναλογικό επίπεδο ποιά είναι η δυσκολία σου να καταλάβεις το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ πράγμα σε σχέση με την δειγματοληψία ? ? ?

 

Τήν επόμενη φορά φίλε PCMAN που δεν καταλαβαίνεις κάτι, θα έλεγα, αντί να ξαναγράψεις κάποιο μακροσκελέστατο άρθρο, να γράψεις μιά μικρή και περιεκτική ερώτηση, μπάς και κάποιος ξέρει να σε βοηθήσει . . .

 

Φιλικά, Γιώργος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εστω οτι κανουμε μια εξωτερικη ηχογραφηση σ ενα στουντιο..

Ας πουμε πολυκαναλη,οκ?

Τι διαφορα θα εχει το αποτελεσμα(δεδομενου οτι θα γινει η"ιδια"μιξη)

αν ο ηχοληπτης:

-βαλει τη δειγματοληψια στα 44.100 / 16 bit?

-βαλει τη δειγματοληψια στα 48.000 / 24 bit?

 

Για μενα ας πουμε,που φτιαχνω μουσικη στο reason,θα πρεπει η

καρτα ηχου μου να υποστηριζει καποιες αναλυσεις στη δειγματοληψια?

 

Ps:για να το δω λιγο πιο πρακτικα... :wink: thanx guys :D

feel da FUNK blast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά θα σας παρουσιάσω σε απλή μετάφραση ' date=' κάποιες απόψεις από τους ψαγμένους στα θέματα αυτά, που αρθρογραφούν σε επιφανή ιντερνετικές πύλες, ανά τον κόσμο , γενικεύοντας τα συμπεράσματα τους σε λίγες λέξεις , προσθέτοντας ΒΕΒΑΙΑ και τους δικούς μου, προβληματισμούς με το απαραίτητο κριτικό ύψος, έτσι ώστε να συμπορευτούν κάπως, οι γενικές έννοιες με το πραγματικό ρεαλιστικό κόσμο του Computer sound studio, και του ηλεκτρονικού υλικού που υπάρχει μέχρι και σήμερα διαθέσιμο.[/quote']

Δεν μας δίνεις και εμάς μερικές απο τίς πηγές σου, γιά να καταλάβουμε απο "πρώτο χέρι" τήν άποψή τους, στο συγκεκριμένο θέμα ? ? ?

 

Να σιγουρευτούμε κι εμείς ότι δεν "Χάθηκε στη Μετάφραση . . ." ρε αδερφέ.

 

 

Φιλικά, Γιώργος.

_________________________________________________________

ΥΓ. Πρέπει να ομολογήσω ότι έχεις ένα πολύ γλαφυρό τρόπο να περιγράφεις τις σκέψεις σου, και είμαι σίγουρος ότι άν μας γράψεις κανα αρθράκι για πράγματα που στ'αλήθεια ξέρεις και κατέχεις θα είναι πολύ καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να το δω λιγο πιο πρακτικα...

 

Ένα πολύ καλό άρθρο θα βρής εδώ

 

http://www.tweakheadz.com/16_vs_24_bit_audio.htm

 

Ελπίζω να σε βοηθήσει . . .

 

Φιλικά, Γιώργος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι διαφορα θα εχει το αποτελεσμα(δεδομενου οτι θα γινει η"ιδια"μιξη)

αν ο ηχοληπτης:

-βαλει τη δειγματοληψια στα 44.100 / 16 bit?

-βαλει τη δειγματοληψια στα 48.000 / 24 bit?

 

Θα έχεις μεγαλύτερη ανάλυση στις δυναμικές καθώς και περισσότερο headroom για καλύτερη επεξεργασία κατά τη μίξη. Η διαφορά 48 ΚHz - 44.1 ΚΗz είναι αμελητέα. Όμως: στα 48 έχεις περισσότερα δείγματα το δευτερόλεπτο' date=' άρα μεγαλύτερη ανάλυση, αλλά από την άλλη, το σήμα σου θα πρέπει να γίνει downsampled στα 44 KHz για να κοπεί σε CD και αυτό μπορεί να έχει χειρότερα αποτελέσματα από το να δούλευες εξ'αρχής στα 44 KHz. Τα 24 bits όμως ακούγονται, κάνουν διαφορά από τα 16. Είναι πολύ σημαντικότερα από την όποια αύξηση στο ρυθμό δειγματοληψίας.

 

Επίσης, σε έναν "κακό" ακουστικά χώρο, οι διαφορές θα είναι αμελητέες.

 

Έχε υπόψη σου ότι οι φτηνοί A/D/A αποδίδουν καλύτερα σε χαμηλές αναλύσεις βάθος_bit/δειγματοληψίας, καθώς λόγω της αυξημένης επεξεργαστικής ισχύς που απαιτούν οι υψηλότερες αναλύσεις παρατηρούνται jitter και άλλα τεχνητά φαινόμενα. Δε θα συνιστούσα να αξιοποιείς τις υψηλές αναλύσεις που προσφέρει ένας φτηνός εξοπλισμός.

 

Όλα τα επιλέγεις με βάση τον εξοπλισμό που έχεις. Δεν υπάρχει χρυσή συνταγή. Σίγουρα τα 24/48 είναι θεωρητικά καλύτερα και τα περισσότερα στούντιο δουλεύουν σε αυτή την ανάλυση (αν και τα 24/88.2 είναι μάλλον η ιδανική λύση αν μιλάμε για CD).

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είμαι ενα μέλος του forum του Noiz.

 

Καλημέρα !!!

 

Είναι το πρώτο μου post και θέλω να πώ, οτι χαίρομαι που βλέπω κάποιο άλλο μέλος να προσπαθεί να αναλύσει ένα ενδιοαφέρον τεχνικά θέμα για εμένα που ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την ψηφιακή ηχογράφηση και επεξεργασία, στον ελεύθερο χρόνο μου.

 

Γιατι εγώ, δεν έχω χρόνο να διαβάσω και να εξειδικευτώ κυρίως γιατι δεν μου χρειάζεται.

 

Να σας πώ, μπορεί το θέμα να έχει ανακρίβειες ή προσωπικές θέσεις, αλλά.

 

Επειδή στο forum τα άρθρα που αναφέρονται σε τεχνικά θέματα και θέματα μουσικής τεχνολογίας είναι σχετικά λίγα, ίσως ο pcman και ο κάθε pcman που δεν ξέρω τι ιδιότητα - γνώσεις - εμπειρία για το αντικείμενο, προβαίνει σε αυτό το εγχείρημα με καλη πρόθεση.

 

Να σας πώ επίσης οτι αν ήξερα καλά το αντικείμενο και ήταν π.χ. η δουλειά μου, το είχα σπουδάσει και ήμουν και moderator στο noiz, θα εσπευδα να φτιάξω άρτια τεχνικά άρθρα , αφιερώνοντας λίγο χρόνο απο την ζωή μου, και να τα παραθέσω προς γνώση των άλλων μελών.

 

Πιστεύω οτι η πλειοψηφία των μελών του Noiz είναι κυρίως μουσικοί, κυρίως μή επαγγελματίες, και λάτρεις της μουσικής τεχνολογίας απο χόμπι, και αντιμετωπίζουν το noiz όπως ενας κομπιουτεράς αντιμετωπίζει το pc magazine ή όποιο άλλο.

 

Δηλαδή θέλει να μάθει, να ενημερωθεί, να παρακολουθεί τις εξελίξεις, να ενημερώνεται τεχνικά, και να ψυχαγωγηθεί μεν , αλλά παράλληλα να γίνει καλύτερος σε αυτό που του αρέσει μέσα από αυτη την διαδικάσία.

 

Παράλληλα το noiz είναι και το έγω βιώσει και προσωπικά ούκ ολίγες φορές , μια ζωντανή μουσική κοινότητα,

 

Να απλοποιήσω τώρα, να εκλαϊκευσω το λόγο μου.

 

Πρώτον, τον πήρατε λίγο απο τα μούτρα.

Ξερω eye - gerasime - suprefunk και άλλοι φίλοι , χωρίς να είμαι και κολλητός σας οτι εχετε τεράστιες γνώσεις και πρακτική επαγγελματική εμπειρία , θέλουμε να κάνετε περισσότερα άρθρα για πολλά θέματα, κάτι που γινεται περιστασιακά αλλά δεν μας φτάνει.

 

Και ο yameth ας δώσει κίνητρα, η μάλλον ας γράψει και ο ίδιος και ας αναδειχτούν περισσότερο στο lay out του noiz αυτά τα θέματα γιατι εγώ παρόλο που δεν μου άρεσε το γράψιμο του φίλου μας και είναι λογικό γιατι είναι post και όχι άρθρο, μου άρεσε το θέμα και το διάβασα με ενδιαφέρον.

 

Γράψτε άρθρα!

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

. . .

Να σας πώ επίσης οτι αν ήξερα καλά το αντικείμενο και ήταν π.χ. η δουλειά μου' date=' το είχα σπουδάσει και ήμουν και moderator στο noiz, θα εσπευδα να φτιάξω άρτια τεχνικά άρθρα , αφιερώνοντας λίγο χρόνο απο την ζωή μου, και να τα παραθέσω προς γνώση των άλλων μελών.

. . .

. . . και ας αναδειχτούν περισσότερο στο lay out του noiz αυτά τα θέματα . . .

 

Γράψτε άρθρα!

[/quote']

+1.000.000

 

 

 

Σύμφωνα με την ταπεινή μου άποψη . . .

______________________________________

 

Φίλε cos_dr . . .

 

Δέν νομίζω οτι υπάρχει κανένας σε αυτό το thread που να αμφισβήτησε τις καλές προθέσεις του του PCMAN. Νομίζω οτι πήρε συγχαρητήρια, σχεδόν απ'ολους για τις προθέσεις του.

 

Αυτό που αμφισβητήθηκε από κάμποσους (κι εγώ μαζί - χωρίς να ανήκω στο stuff του forum, απλό μέλος είμαι) είναι ο τρόπος που γράφει.

 

Γιά μένα δεν γίνεται να λές . . . σε απλά ΕΛΛΗΝΙΚΑ και να παραθέτεις 250-300 γραμμές πυκνογραμμένο κείμενο που αποτελείται απο τεχνικές πληροφορίες + αστειάκια + υποκειμενικές ερμηνίες με αυθαίρετα συμπεράσματα + λαθάκια + . . .+ . . .+ , και να περιμένεις να γίνεις κατανοητός.

 

 

'Οπως γράφει ο φίλος PCMAN . . .

. . . γενικεύοντας τα συμπεράσματα τους σε λίγες λέξεις ' date=' προσθέτοντας ΒΕΒΑΙΑ και τους δικούς μου, προβληματισμούς με το απαραίτητο κριτικό ύψος, έτσι ώστε να . . .[/quote']

. . . ¶ν λοιπόν έχει, όντως, γενικεύσει τα συμπεράσματα των ειδικών (χωρίς μάλιστα να αναφέρει τις πηγές του) σε "λίγες λέξεις", τότε οι προβληματισμοί του και το (κατ'αυτόν απαραίτητο) κριτικό ύφος ΠΙΑΝΟΥΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΩΡΟ και κάνουνε το post ΔΥΣΝΟΗΤΟ.

 

Περί αυτού πρόκειται.

 

Είμαι σίγουρος ότι άν συμαζέψει λίγο τον τον τρόπο που γράφει, θα είναι πολύ καλύτερα και για εμάς τους χαζούς, που δεν μπορούμε να παρακολουθήσουμε (με ευκολία) τον καταιγιστικό και δαιδαλώδη τρόπο σκέψης του.

 

Φιλικά, Γιώργος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα με τον cos_dr

 

Ο τρόπος που αντιμετωπίστηκε αυτό το thread, τόσο 'επίσημα' (εν μέρει) όσο και από κάποια μέλη, απλά θα αποθαρρύνει οποιαδήποτε αντίστοιχη προσπάθεια στο μέλλον. Η οποία μπορεί να είναι πολύ περισσότερο 'πετυχημένη' απ'αυτή.

 

Εν'τοιαύτη περιπτώσει, ας γίνει το 'Περί Ανέμων' βασική θεματική ενότητα του φόρουμ, μιας και όπως φαίνεται τα πλέον δραστήρια μέλη του φόρουμ εκεί μπορούν να 'προσφέρουν'.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου