Προς το περιεχόμενο

48 - 96 - 192 kHz Σε απλά ΕΛΛΗΝΙΚΑ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΥΓ.Αν ξέρεις τι είναι στο αβατάρ σου....ε-σαμπστ-ούρια :lol: :lol:

 

Για λέγε και άλλα !! :wink:

Εχει ονομα το αβατάρ ?

Ειναι καποιος παιδικός ηρωας ?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsurugi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 70
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

which most loosely means "calm but deadly man wielding a divine sword".

 

:lol: :lol: :lol:

 

Αρα σωστα διάλεξα αβατάρ :wink:

 

Thanks blue !!

 

 

Οσοι παρακολουθούν το θέμα αυτο, καλο ειναι να διαβάσουν την σελίδα απαντήσεων αριθμος 6

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

JOJOS Εάν και επιθετικός . . .
Φίλε Κυριάκο' date=' δεν είχα στ'αλήθεια λόγους να βγώ έτσι. Sory man, no hard feelings. [b'] No hard feelings.[/b]

 

Ναι θέλουμε τεχνικά άρθρα ΑΛΛΑ !! Τα θέλουμε γραμμένα για ΠΑΙΔΙΑ .. Το καταλάβατε ? !! γραμμένα για ΠΑΙΔΙΑ !!

Όποιος καταφέρει να γράψει για τεχνικά θέματα με απλότητα ' date=' αυτός είναι για μένα ο Ήρωας !! [/quote']¶κου τί είπες τώρα ! ! ! Αφού ρε συ Κυριάκο το λές και μόνος σου . . .

Το κείμενο ειναι δύσκολο' date=' αλλα μπράβο σου, που εστω μπηκες στον κοπο, να το μελετήσεις ...[/quote']γιατί το παιδεύουμε ? ? ? Αυτό το πράγμα, σου το λέω απο την αρχή. "ΓΡΑΨΕ ΠΙΟ ΑΠΛΑ - ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ". Μικρά παιδιά είμαστε κι εμείς, και μας δυσκολεύεις. Ήμαρτον. Τελεία, δεν θα στο ξαναπώ.

 

όταν ήμουνα στο σχολείο ' date=' στην έκθεση . . . δεν είχα καλό βαθμό, [/quote']Χέ, χε, μπου, χα, χααα . . .Τί μας λές? Αυτό το καταλάβαμε και μόνοι μας . . . χααα, χαα, χα . . .

 

Σοβαρά τώρα,

Αντιγράφω από τήν εισαγωγή στο "Internet Writing Guide" του Timothy Campbell.

 

It provides basic information about writing online, so you can:

* Be properly understood

* Get your points across effectively

* Avoid getting anybody annoyed

* Avoid looking like a "beginner" on the net

This guide is written mainly for someone who is new to the net, but there are a few items that may be helpful to experienced users.

 

Ρίξε του μιά ματιά αν θές, στό http://www.intwg.com/ , μπορεί φίλε PCMAN να σου ανοίξει καινούργιους ορίζοντες στην "συγγραφική σου δραστηριότητα" στό forum, και όχι μόνο.

 

πάρε πρωτοβουλία και γράψε με δικά σου λόγια ' date=' αυτά που νομίζεις ότι . . ..[/quote']¶ν εξαιρέσης το γεγονός οτι στο σχολείο ήμουνα πολύ καλός στην Φυσική (έκλεψα και ένα βραβείο κάποτε), μετά ασχολήθηκα με τις RF (δοξασμένα παλιά FM),και τα τελευταία 15 χρόνια ασχολούμαι με τα computers και το color management στήν τυπογραφία,τα ξεράδια μου ξέρω για όλα αυτά που συζητάμε.

Τώρα στα γεροντάματα (44 καλοκαίρια μετράω ήδη) με έπιασε ο νταλκάς να ηχογραφήσω αυτά που παίζω με κάποια φίνα ακουστικώς οργανάκια που έχω (ένα ούτι, ένα τζουρά και δυό τρία μπουζούκια τρίχορδα - τετράχορδα), και επειδή είμαι τύπος που "διαβάζω πολύ καλά το manual πρίν πατήσω το κουμπί" ψάχνομαι στο Internet το τελευταίο δίμηνο-τρίμηνο, μπάς και καταλάβω τι πρέπει να κάνω ακριβώς. Το PC με cubase κλπ είναι στημένο, και περιμένω το χριστουγγενιάτικο δώρο - την παραγγελία απο Thomann. Πυκνωτικό mic - εξωτερική κάρτα ήχου - καινούργιες χορδές, και μετά, ποιός με πιάνει . . .

 

Εκτός αυτών,

Δεν είναι θέμα εγωϊσμού' date=' αλλά δεδομένη τακτική ότι δεν πρέπει να διαδίδονται μέσα από το Noiz, θέσεις που δεν στέκουν.[/quote']δεν θέλω να πέσω σε κανα τέτοιο "λακουβάκι". Τουλάχιστον μέχρι να είμαι σίγουρος γι'αυτά που λέω.

 

Επίσης, συμφωνω απόλυτα με τον φίλο,

Ξερω eye - gerasime - suprefunk και άλλοι φίλοι ' date=' χωρίς να είμαι και κολλητός σας οτι εχετε τεράστιες γνώσεις και πρακτική επαγγελματική εμπειρία , θέλουμε να κάνετε περισσότερα άρθρα για πολλά θέματα, κάτι που γινεται περιστασιακά αλλά δεν μας φτάνει.

Γράψτε άρθρα![/quote']Σίγουρα τα άρθρα στο noiz είναι λίγα. Το πεδίο βέβαια είναι τόσο μεγάλο, που όσα άρθρα και να γραφτούν πάλι λίγα θα είναι.Είμαι σίγουρος όμως οτι δεν είναι ζήτημα "μή θελήσεως" αλλά ζήτημα "έλειψης χρόνου". Υποχρεώσεις - υποχρεώσεις - υποχρεώσεις, επαγγελματικές - οικογενειακές - κοινωνικές, ώρες - ώρες σκέφτομαι οτι περασε εβδομάδα ολόκληρη και δεν πρόφτασα να φτύσω. Πολύ λίγος ο ρημάδης ο χρόνος, πολύ λίγος.

 

Εδώ δεν γράφουμε βιβλίο' date=' αλληλοβοήθεια προσπαθούμε να δώσουμε και να πάρουμε. [/quote']+ 1.000.000

 

 

Φιλικά, Γιώργος.

_________________________

ΥΓ. Μιάς και τόφερε η κουβέντα . . . έχεις σκεφτεί ποτέ ρε Κυριάκο να γράψεις κανα βιβλίο ? ? ?

Ο καταιγιστικός και χειμαρώδης τρόπος σκέψης σου, μπορεί να με ξένισε και να με δυσκόλεψε (σαν τεχνικό post στο forum) αλλα πρέπει να ομολογήσω οτι σαν εντύπωση, κάποιον (δεν θυμάμαι ποιόν) ενθουσιώδη συγγραφέα μου θυμίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ερώτηση είναι "ΑΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΚΕΡΑΙΟ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ Ή ΟΧΙ"

δηλ' date=' άν με τελικό προορισμό τα 44,1 του CD είναι καλύτερα τα 176,4 απο τα 192 khz, γιά κάποιους λόγους που αγνοώ .

πχ. 192/44,1=4,537κλπ ενώ 176,4/44,1=4 (ΑΚΑΙΡΑΙΟ )[/quote']Για να μήν ξεχνιόμαστε . . .

 

Έχει κανένας καμιά άποψη ? ? ?

 

Φιλικά, Γιώργος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

PCMAN

 

Πέρα απο τις ειδικότιτες που αναφέρεις

 

υπάρχει και η επεξεργασία σήματος (ψηφιακή ή όχι).

 

Τζοτζο (αν και μπορεί κάλλιστα αυτή η απάντηση να ανφερθεί και στον χρηστη κοκομαν)

 

Σχετικά με τα σκοτεινά σημεία... και το bandwith.

 

Υποτεθίστω οτι το σήμα αποτελούατν από συχνότηες ανάμεσα στα 9 ΚΗΖ και 10ΚΗΖ....

 

δλδ είχε εύρος ζώνης... η εύρος 1ΚΗΖ....

 

δεν νομίζω η δειγματολιφία του με συχνότητα δειγματολειψίας 2 ΚΗΖ να ήταν χρήσιμη.......

 

η απάντηση που δίνει ο κοκομαν είναι αρκετή νομίζω........

 

(δλδ 2Χ την μεγαλύτερη συχνότητα από αυτές που χρειάζονται μέσα στο σήμα)

 

Επίσης....

 

χρήστη κοκομαν

 

Δεν νομίζω οτι το 10Χ και 20Χ πάνω απο την μεγαλύτερη συχνότητα τους σήματος να είναι τίμες που εφαρμόζονται... αλλά ούτε και που συμβαδίζουν με τη θεωρία.

 

Τι εννοώ....

 

Φυσικά και αν πάρεις 10Χ, ουτέ καν 20Χ, είναι καλύτερα απο το 2Χ

 

Αλλά....

 

Για ένα απλό τόνο, ένα pure tone, η διπλάσια είναι αρκετή. Όλες οι πληροφορίες, δηλαδή η συχνότητα του τόνου, μπορούν κάλλιστα να ανακτηθούν.

 

Για πιο περίπλοκα σήματα.......

 

Η δειγματολιψία είναι απλά ένας κρίκος μιας μεγάλης αλυσίδας και πάλι η διπλάσια της θεωρούμενης ως ,μεγαλύτερης συχνότητας είναι αρκετή. Βέβαια.....

 

εδώ μπορεί κάποιος να διαφωνήσει σχετικά με την frequency resolution....

 

αλλά υπάρχουν μεθόδοι που την αυξάνουν χωρίς να αυξήσεις την συχνότητα δειγματολειψίας.

 

Παρόλα αυτά όντως είναι εύλογο ερώτημα ποιός συστήνει μια τόσο μεγάλη διεγματοληψία..........

 

Υπάρχει καμία παραπομπή.....;;;;;;;

 

Όσο αφορά την αλυσίδα που δήλωσα παραπάνω......

 

το να κάνεις FFT, FT ή DFT δεν είναι πάντα ο πιο γρήγορος τρόπος και ο πιο αποδοτικός για να μεταφερθείς απο το πεδίο του χρόνου σε αυτό των συχνοτήτων.......

 

για την ιστορία....

 

το FFT "ξαναευεβρέθηκε" γύρω στο 60 στα εργαστήρια της γνωστής ΙΒΜ.

 

το ενδιαφέρων εδώ είναι το πρόθεμα "ξανα"..........

 

Παρακάτω.....

 

Λογω θερμότητας βασικά... δηλαδή μηχανικών εξαρτημάτων....

 

το να κάνεις πολλά πάνω κάτω sampling, δεν νομίζω οτι είναι θεμιτό.

 

όπως και να αλλάζεις την bits resolution.....

 

Βέβαια...

 

υπάρχει και ένας θόρυβος κβαντοποίησης.......

 

από εδώ και πέρα....

 

συμβιβάζεσαι.

 

Επιπλέον....

 

και από οτι κατάλβα από τα μέχρι τώρα γραπτά....

 

δεν είναι ξακάθαρο τι είναι τα bits.......

 

δλδ... όχι αυτά καθεαυτά...

 

αλλά σε τι λειτουργεία χρησιμεύουν...

 

Το λοιπόν....

 

όπως στο χρόνο κάνεις δειγματολειψία....

 

έτσι κάνεις και στο πλάτος... στην "ένταση" (αδόκιμος όρος.. αλλά...)

 

Η "συχνότητα" αυτής της δειγματολειψίας είναι ο αριθμός των bits.

 

Πολύ μπακαλίστικη ανάλυση......

 

ευχαρίστως να εμβαθύνω... αλλά δυστυχώς no time.

 

 

 

Αναφερόμενος στην εικοσαπλάσια συχνότητα δειγματοληψίας.....

 

είμαι πραγματικά περίεργος να δω από που συστήνεται αυτή.

 

Και για ποιες εφαρμογές.

 

 

 

Γιατί όταν λέμα για 20Χ.... και αν,λέμε, Αν..

 

έχουμε ένα σήμα...

 

φωνή... (φτάνει και στα 12 ΚΗΖ);

 

μουσικό όργανο... (φτάνει και στα 20+ΚΗΖ);

 

δονήσεις... (πάει ψιλά η βαλίτσα...);

 

θόρυβος..... (στα πάνελς, αγωγούς, ανεμιστήρες, λάστιχα συνήθως μέχρι 20ΚΗΖ ενδιαφέρει);

 

Λοιπόν.... μια 20Χ θα πρέπει να έιναι τουλάχιστον 20*12=240ΚΗΖ!!!!!!!!!!!!

 

δηλαδή... 240000 δείγματα το δευτερόλεπτο.

 

και αν για αυτά τα δείγματα θέλουμε και μια ανάλυση της τάξεως των 36 μπιτσ (εδώ βάλαμε 20Χ στα 36 θα κολήσουμε....)

 

μπορείτε να φανταστείτε πόσα δεδομένα για ΕΝΑ και ΜΟΝΟ ΕΝΑ κανάλι σήματος σε ΕΝΑ δευτερόλεπτο.

 

Αν αυτά τα έχεις μόνο για αναπαραγωγή... (εδώ πάμε στον ήχο)

 

πάει καλώς...

 

αλλά αν θες να τα επεξεργαστείς......

 

 

Θα ήθελα πολύ να ξέρω τι μάρκα είναι αυτός ο υπολογιστής που τα κάνει αυτά έτσι για πλάκα. (και λέω έτσι για πλάκα... γιατί σε "πρακτικές" καταστάσεις.... όπου θες αποτέλεσμα εδώ και τώρα... δεν θες να περιμένεις μέχρι αύριο να βγει το ρημάδι....)

 

Εν κατακλείδη.....

 

βάζοντας τα όλα αυτά μαζί.....

 

βέβαια δεν είναι κακό κάποιος να έχει ανησυχίες και επιπροσθέτως δεν μπορεί κανείς να κρίνει αν είναι κακό ή όχι να έχει κάποιος ανησυχίες..

 

λίγο οξύμορο....

 

 

Όμως...

 

στα μηχανολογικά (engineering) θέματα.....

 

1+1=2. Όπως και αν το πείς... με ό,τι ύφος και αν το πεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(2Χ την μεγαλύτερη συχνότητα από αυτές που χρειάζονται μέσα στο σήμα)
Ok. Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε Granule - λάθος έκφραση.

 

Αναφερόμενος στην εικοσαπλάσια συχνότητα δειγματοληψίας.....είμαι πραγματικά περίεργος να δω από που συστήνεται αυτή.Και για ποιες εφαρμογές.
Χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου' date=' νομίζω οτι ο kokoman μίλησε για δειγματοληψία "έτσι γενικώς" και όχι γιά Audio εφαρμογές ντέ και σώνει. Γιά να λέμε την αλήθεια μου έκανε κι εμένα εντύπωση το "χ10 και καλύτερα χ20", γιαυτό τον ρώτησα κι εγώ το ίδιο πράγμα, χωρίς να πάρω σαφή - συγκεκριμένη απάντηση.

 

γιατί σε "πρακτικές" καταστάσεις.... όπου θες αποτέλεσμα εδώ και τώρα...
Γιά να ξεφύγουμε απο την φιλοσοφία και να προσγειωθούμε λίγο στήν πρακτική . . .

Συμφωνείς με τον Gerasimos, που είπε πιό πρίν στο thread . . .

τα 24/88.2 είναι μάλλον η ιδανική λύση αν μιλάμε για CD
Έχει κανένα νόημα να πάει κανείς παραπάνω ή τσάμπα φορτώνει επεξεργαστή - δίσκους κλπ ? ? ?

 

Έχω ένα τεράχορδο μπουζούκι που έχει ένα "φυσικό reverb" κουφαθείς. Δεν ξέρω τι έχει κάνει ο μάστορας (υποπτέυομαι την εσωτερική του επένδυση με κάτι σαν "γκοφρέ αλουμινόχαρτο") αλλα είναι σαν να το ακούς να παίζει μέσα σε μιά μικρή σπηλιά - κουφό εντελώς - "Χρώματα κι Αρώματα". Στα λέω ολα αυτά επειδή ο ήχος του συγκεκριμένου οργάνου ήταν το έναυσμά μου να ασχοληθώ με το recording. Θέλω να το γράψω λοιπόν' date=' πιάνοντας ότι καλύτερο μπορώ από την ακουστική του. Αποφάσισα (μετά απο κάμποσο ψάξιμο) πυκνωτικό μικρόφωνο μικρής διαμέτρου και εξωτερική κάρτα ήχου - θα τα έχω στα χέρια μου πρίν τα χριστούγεννα, και . . .ξεκινάω τίς περιπέτειες . . .

 

Δέν ξέρω πολλά, και ρωτάω εδω μέσα γιά να μάθω - πρίν πάθω.

Μιάς και μου φαίνεσαι να το κατέχεις το θέμα, γιά ριξε μου τα φώτα σου κι εσύ φίλε Granule, άν θές.

 

¶, για να μην ξεχνιέμαι, [b']"Sampling σε Ακαίραιο Πολλαπλάσιο του τελικού Downsampling, or NOT" ? ? ?[/b]

 

στα μηχανολογικά (engineering) θέματα.....1+1=2. Όπως και αν το πείς... με ό' date='τι ύφος και αν το πεις.[/quote']+1.000.000

 

 

Φιλικά, Γιώργος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου' date=' νομίζω οτι ο kokoman μίλησε για δειγματοληψία "έτσι γενικώς" και όχι γιά Audio εφαρμογές ντέ και σώνει. Γιά να λέμε την αλήθεια μου έκανε κι εμένα εντύπωση το "χ10 και καλύτερα χ20", γιαυτό τον ρώτησα κι εγώ το ίδιο πράγμα, χωρίς να πάρω σαφή - συγκεκριμένη απάντηση.

[/quote']

 

Μα.....

 

Ούτε εγώ μίλησα μόνο για ήχο...

 

Για σήματα μίλησα......

 

Για την ακρίβεια...

 

μόνο μια φορά ανάφερα κάτι σχετικό με μουσική....

 

ΣΗΜΑ...

 

Ό,ΤΙ και να είναι αυτό....

 

20Χ... ακόμα και 10Χ είναι υπερβολή.-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν ήμουνα στο σχολείο ' date=' στην έκθεση . . . δεν είχα καλό βαθμό, [/quote']Χέ, χε, μπου, χα, χααα . . .Τί μας λές? Αυτό το καταλάβαμε και μόνοι μας . . . χααα, χαα, χα . . .

 

 

Χαχαχα με πέθανες :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:

 

 

Οσο για το θεμα απλοτητας στην εκφραση, το μονο που χρησημοποιω ειναι παραβολες , οπως εκανε και Χριστός στην εποχη του. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες δεν έχω γνώσεις ηλεκτρονικής αλλά το θέμα τού PCMAN με κάλυψε.

 

Το ζητούμενο δεν είναι το πως εκφράζεται ο καθένας δηλ. αν είναι άριστος στην έκθεση ιδεών, αλλά αν καταφέρνει να σου περάσει αυτό πού θέλει καί να πάρεις κάτι καινούργιο. Καί εδώ έχουμε απλή παράθεση κάποιων πραγμάτων πού είναι αμέσως κατανοητά (γιά μένα τουλάχιστον) από κάποιον πού δεν έχει τις απαιτούμενες επιστημονικές γνώσεις.

 

Δεν μού αρέσει όμως η συμπεριφορά κάποιων πού αντί να επικροτήσουν μιά σαφώς καλοπροαίρετη προσπάθεια στήνουν στον τοίχο μιά τέτοια κινηση.

 

(Πού σημαίνει επειδή εγώ έχω γνώσεις μουσικής αν δω κάτι έστω ανακριβές ή κάτι από αφέλεια από κάποιο άλλο μέλος να αρχίσω το ίδιο. )

 

Ίσως επειδή είναι τα δικά τους χωράφια καί δεν επιδέχονται άλλη άποψη. ϊσως να είναι καί θέμα ηλικίας

 

Ας είμαστε λίγο πιό διαλλακτικοί καί ας προσπαθήσουν οι επικριτές να κάνουν κάτι ανάλογο με τον PCMAN.

 

Σημασία έχει να πάρεις την πληροφορία καί όχι ο τρόπος ή το μέσο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανήλθα!

Όντως, όταν έγραψα για χ10 και χ20 δεν αναφερόμουν αποκλειστικά στον ήχο, καθώς δεν είμαι ηχολήπτης κσι δεν ξέρω ακριβώς τί δειγματοληψία θεωρείται ιδανική.Μιλούσα γενικά για σωστή ανάκτηση πληροφορίας. Όσον αφορά τις παραπομπές που ζητήσατε, δεν μπορώ ακριβώς να σας δώσω κάτι χειροπιαστό, καθώς αυτός είναι ένας άτυπος "νόμος" που μας δίδαξαν στη σχολή (ΤΕΙ Αυτοματισμού).Δεν είναι κάτι που είπε ένας "περίεργος καθηγητής", το είδαμε στην πράξη.

 

Βάλαμε π.χ. ένα ημιτονοειδές σήμα και πήραμε μόνο 2 δείγματα ανά περίοδο αρχικά. Αυτό που προέκυψε θύμιζε τετραγωνικό παλμό(μόνο ημίτονο δε θύμιζε). Ανεβάσαμε τη συχνότητα δειγματοληψίας στο χ5 και βγήκε κάτι που έμοιαζε μεν με ημίτονο, αλλά χανόταν πάρα πολύ πληροφορία(στο περίπου να το πω, έβγαινε ένα σχήμα σχεδόν ημιτόνου που αποτελούνταν από λίγα ευθ. τμήματα - όχι καμπύλες εννοείται).Όταν δώσαμε χ10 τέλος, πήραμε ημίτονο κανονικό(πολύ εύκολα μπορείς να το διαπιστώσεις και μόνος σου με διάφορα προγράμματα επεξεργασίας σημάτων - π.χ. Codas, Matlab...) .

 

Επαναλαμβάνω δεν ξέρω τί γίνεται στα ακουστικά σήματα, όμως φαντάζομαι ότι η πληροφορία του ήχου θα πρέπει να είναι ακριβέστερη από αυτή των σημάτων ελέγχου π.χ. που χρησιμοποιείται στους αυτοματισμούς.Αυτά τα σήματα ελέγχου κατά κανόνα είναι της τάξης πολύ μικρών f (10, 50, 100 Hz).¶ρα δε μας τρομάζει το δεκαπλάσιο ή το 20πλάσιο αυτών.

 

Βέβαια πάντα ο τρόπος δειγματοληψίας και η συχνότητα αυτής ποικίλει ανάλογα με την πληροφορία.

 

Οι μετασχηματισμοί Fourier που ανέφερες (και ο μετασχηματισμός Ζ και άλλοι θα προσθέσω) δεν έχουν άμεση σχέση με την δειγματοληψία καθεαυτή, αλλά με την επεξεργασία των σημάτων μετά ή πριν από αυτή.Είναι όπως είπες απλά τρόποι για να μεταφερόμαστε από το πεδίο του χρόνου στο πεδίο της συχνότητας. Όντως δεν είναι και οι πιο γρήγοροι, όμως από πλευράς απόδοσης νομίζω ότι είναι πολύ ικανοποιητικοί. Βέβαια και σε αυτήν τη περίπτωση ανάλογα με τη διεργασία χρησιμοποιούμε και το κατάλληλο μετασχηματισμό που μας βολεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Slew Rate featured και unfeatured this θέμα
  • πριν admin κλείδωσε το θέμα
  • πριν Slew Rate ξεκλείδωσε το θέμα

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου