Προς το περιεχόμενο

Εγγραφή σε μαγνητοταινία και πηγή ηχογράφησης.


LK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

O παραπάνω τρόπος σύγκρισης είναι άτοπος.

Ποια ποσοτική διαφορά δείχνει?...έχω την εντύπωση ότι κάτι θέλεις να πεις αλλά δεν το εκφράζεις καλά και ίσως για αυτό δεν μπορώ να το ακολουθήσω ως συλλόγισμό.

Ισως αν πεις ποια ποσοτική διαφορά δείχνει ή νομίζεις ότι δείχνει αυτή η σύγκριση, να μπορέσω να το κατανοήσω και κατά συνέπεια να το εξηγήσω καλύτερα.

 

Μερικές σκόρπιες σκέψεις (που δεν αφορούν τον πυρήνα του θέματος αλλά τα επιμέρους σχόλια που γίναν μετά)

...αν ριπαρεις ένα δίσκο βινυλίου σε οποιαδήποτε συχνότητα δειγματοληψίας, το πιθανότερο είναι ότι αν ακους διαφορα, θα οφείλεται στην απόδοση του convertor, η οποία μπορεί να είναι διαφορετική σε διαφορετικα sample rates.

...ο καλύτερος ήχος ενός βινυλίου (debatable) δεν οφείλεται στην απουσία 0 και 1, αλλά μάλλον στην απουσία του κακού limiting

... to 44.1 είναι "αρκετό" για να είναι χαρούμενα τα αυτιά μας, αν και στο στούντιο πολλοί προτιμούμε υψηλότερα sample rates για λόγους που αφορούν την ψηφιακή επεξεργασία (κυρίως το compression και το limiting ακούγονται καλύτερα στα 96ΚHz) (αλλά και αυτό είναι συζητήσιμο και αφορά το προσωπικό setup του καθενός), αλλά και για συμβατότητα στο μέλλον (που πολύ πιθανών το 96KHz ναι είναι το στανταρ)

...το ότι στο πείραμα του LK ακούγονται διαφορές που σε κάποιες περιπτώσεις είναι "εύηχες", μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι τα λιγότερο λεπτομερή συστήματα καταγραφής και αναπαραγωγής μπορεί απλά να κομπλιμεντάρουν την απόδοση των ηχείων μας ή και του χώρου. H ταινία και οι κεφαλές ενός μαγνητοφώνου πχ με την φυσική τους ιδιότητα να συμπιέζουν το δυναμικό εύρος (και μάλιστα με πολύ εύηχο τρόπο) αλλά και να μικραίνουν το συχνοτικό εύρος, ίσως είναι αυτό ακριβώς που χρειάζονται τα ηχεία μας (ή η συγκεκριμένη δουλειά)

...ποτέ μην γυρνάς την πλάτη σου στο SRC (Sample rate conversion) (και ειδικά σε αυτό που γίνεται από κακούς αλγοριθμους) γιατί θα έρθει να σε δαγκώσει και μπορέι να σε οδηγήσει σε λάθος αποφάσεις.

 

Αποστόλης

 

Βασικά,όπως και είπα στην αρχή, δεν νομίζω ότι στο "πείραμά" μου να παίζει τόσο ρόλο η πηγή, όσο το μέσο καταγραφής.

 

Επεκταθήκαμε στην πηγή, γιατί όπως (σωστά) παρατήρησες , έκανα λάθος ανεφέροντας ότι το dynamic range του cd είναι μικρότερο του LP.

 

Φυσικά το "πείραμα" είναι ελλιπές ελλιπέστατο για ασφαλή συμπεράσματα.

Παρατηρησα κάτι, και ήθελα μια "τεχνική" τεκμηρίωση για το αν μπορεί να ισχύει ή όχι,

αλλά δεν με πειράζει καθόλου, γιατί διάβασα ωραία πράγματα πίνοντας τον καφέ μου. :D ;) ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

Το θέμα μου με απλά λόγια είναι το εξής:

ΑΝ το ίδιο cd το γράψω σε μπομπίνα και σε compact cassette , μου ακούγεται καλλίτερα στην μπομπίνα.

ΑΝ το ίδιο βινύλιο το γράψω σε μπομπίνα και σε compact cassette , μου ακούγεται καλλίτερα στην κασσέτα.

 

Είναι δυνατόν να ισχύει ή το χάνω;  ;D ;D ;D

 

Όλα τα άλλα, jive, mambo jambo "τεχνικά" είναι μερικές σκέψεις μου, που προσπαθούν να εξηγήσουν το φαινόμενο που παρατηρησα (και να μην βγω  τελείως αλαφροΐσκιωτος  ;D)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Είναι δυνατόν αν ισχύει ή το χάνω;  ;D ;D ;D

 

 

Σίγουρα, αλλά ο λόγος μάλλον βρίσκεται στο σεταπ σου, πιθανών σε άλλες μουσικές ή άλλο σεταπ να είχες διαφορετικό συμπέρασμα και επίσης ίσως (συγχώρα με αν είμαι πολύ οφφ) υπάρχει μια δόση υγιούς προκατάληψης.

 

Νομίζω η προτελευταία σκέψη μου αποτελεί καλή τροφή για λογική σκέψη και υγειή συμπεράσματα, αν και μπορούν να γραφτούν πολλά παραπάνω και πολύ λεπτομερέστερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ΑΝ το ίδιο βινύλιο το γράψω σε μπομπίνα και σε compact cassette , μου ακούγεται καλλίτερα στην κασσέτα.

 

 

...συγγνώμη που δεν τα γράφω όλα μαζί

 

το παραπάνω μου φαίνεται όμως πολύ δύσκολο να το πιστέψω (αν όλα είναι ίδια ...που εξ ορισμού δεν γίνεται) το μαγνητόφωνο θα έπρεπε να παίζει καλύτερα απο το κασσετόφωνο ...

Παράγοντας που μπορεί να επηρέασε το αποτέλεσμα (γιατί πιστεύω ότι ακούς συγκρίσιμη διαφορά) είανι ίσως το πως "συνεργάζονται" το μαγνητόφωνο και το κασσετοφωνο με τον προενισχυτή του πικάπ σου..δεν ξέρω απλά αυτή είναι η πρώτη μου σκέψη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

Παράγοντας που μπορεί να επηρέασε το αποτέλεσμα (γιατί πιστεύω ότι ακούς συγκρίσιμη διαφορά) είανι ίσως το πως "συνεργάζονται" το μαγνητόφωνο και το κασσετοφωνο με τον προενισχυτή του πικάπ σου..δεν ξέρω απλά αυτή είναι η πρώτη μου σκέψη

 

 

Δεν ξέρω αν βοηθάει, το πικάπ είναι συνδεδεμενο στο phono του Sherwood AX-4050R (δεν υπάρχει εξωτερική προενίσχυση)

 

record out το ίδιο και στα δύο (γίνεται split μέσα από patch bay)

 

"tape in" για το deck / "aux in" για το μπομπινόφωνο (αλλά αυτό δεν νομίζω να παίζει ρόλο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου