Προς το περιεχόμενο

Επιστρεφει το βινυλιο?


ex-VangelisV

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ έχω ένσταση στο ακούγεται «καλλίτερα.»

Εγω παλι εχω ενσταση στο πως γραφεις το "καλυτερα". :P Αλλα δεν τρεχει και τιποτα. Γουστα ειν'αυτα, γουστα. ;D

 

Τι θα πει «καλλίτερα» ;
Στην περιπτωση μας, καλυτερα = πιστοτερα. Πιστοτερα στον αρχικο ηχο, στην ηχητικη πηγη. Αυτο ειναι εξαλλου το μεγαλο και κυριο στοιχημα καθε μεσου αναπαραγωγης, το να ειναι οσο το δυνατον πιο πιστο στον ηχο του ηχογραφημενου εργου. Το CD το καταφερνει αριστα αυτο, το LP λιγο ή πολυ "χρωματιζει" το αποτελεσμα της ηχογραφησης. Το να προτιμαει καποιος λοιπον τον ηχο του LP ειναι δικαιωμα του, αλλα να ξερει οτι αυτο που ακουει δεν ειναι ακριβως αυτο που θα επρεπε να ακουει.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλεπω οτι συνεχιζεις να μη καταλαβαινεις γρι απο αυτα που εγραψα

 

Ε, δεν τα ξαναγράφεις, να περνάει και η ώρα; Για την ιστορία, δε σε ρώτησα τίποτε, οπότε μη γράφεις "με κουράζεις", καθότι μόνος σου κουράζεσαι, αυτοβούλως που λένε. Παραμένεις ημιμαθής, έχε υπ' όψιν σου. Και εγώ (επί του ζητήματος) παραμένω ειδήμων.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εγω παλι εχω ενσταση στο πως γραφεις το "καλυτερα". :P Αλλα δεν τρεχει και τιποτα. Γουστα ειν'αυτα, γουστα. ;D

 

Είναι vintage γραφή. ;D

 

Στον ορισμό του καλλίτερα, ως "πιστότητα", το πρόλαβα στο προηγούμενο post.

 

Σε κάποια ήδη, μου αρέσει το "lo-fi".

;D ;D ;D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, δεν τα ξαναγράφεις, να περνάει και η ώρα;

Τα ξαναεγραψα, αλλα ΚΑΙ ΠΑΛΙ δεν τα διαβασες.

 

Για την ιστορία, δε σε ρώτησα τίποτε, οπότε μη γράφεις "με κουράζεις", καθότι μόνος σου κουράζεσαι, αυτοβούλως που λένε.
EDIT:

Δεν με ρωτησες τιποτα, αλλα εγραψες ενα post απευθυνομενος σε μενα.

 

Παραμένεις ημιμαθής, έχε υπ' όψιν σου. Και εγώ (επί του ζητήματος) παραμένω ειδήμων.
Θα παραφρασω τον Νεστορα και θα σου πω "έχων ιδία άποψη, ότι και να λέει ο "οποιοσδήποτε" Trolley μ' αφήνει παγερά αδιάφορο."
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα παραφρασω τον Νεστορα και θα σου πω "έχων ιδία άποψη, ότι και να λέει ο "οποιοσδήποτε" Trolley μ' αφήνει παγερά αδιάφορο."

 

Είναι πάγιο "κόλπο" των ημιμαθών αυτό, ξέρεις.

Απαξιώνουν όποιον ξέρει, προκειμένου να αποφύγουν την σκληρή αλήθεια.

 

Ο Νέστωρ, επί τη ευκαιρία, δεν έχει αυτό το πρόβλημα, βρες άλλον να παραφράσεις (προτείνω τον Χατζηνικολάου).

 

:)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πάγιο "κόλπο" των ημιμαθών αυτό, ξέρεις.

Απαξιώνουν όποιον ξέρει, προκειμένου να αποφύγουν την σκληρή αλήθεια.

Ποσα ξερεις εσυ....
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περιπτωση μας, καλυτερα = πιστοτερα. Πιστοτερα στον αρχικο ηχο, στην ηχητικη πηγη. Αυτο ειναι εξαλλου το μεγαλο και κυριο στοιχημα καθε μεσου αναπαραγωγης, το να ειναι οσο το δυνατον πιο πιστο στον ηχο του ηχογραφημενου εργου. Το CD το καταφερνει αριστα αυτο, το LP λιγο ή πολυ "χρωματιζει" το αποτελεσμα της ηχογραφησης. Το να προτιμαει καποιος λοιπον τον ηχο του LP ειναι δικαιωμα του, αλλα να ξερει οτι αυτο που ακουει δεν ειναι ακριβως αυτο που θα επρεπε να ακουει.

 

Η επιστήμη λέει πως όντως το CD είναι καλύτερο στο να μην εισάγει artifacts στον ήχο κατά την αναπαραγωγή. Φυσικά και έχει δίκιο ο Λάκης όταν λέει

 

Η όποια μεταγενέστερη/ μελλοντική επέμβαση (έστω και με πρόθεση το «καλλίτερο» ) εμένα δεν μου αρέσει, γιατί τη θεωρώ ωμή παρέμβαση στο αρχικό έργο.

 

Μιλάμε όμως για παρέμβαση στο αρχικό έργο όπως αυτό μπορούσε να αναπαραχθεί την εποχή που δόθηκε στον κόσμο, παρέμβαση στο μέσο δηλαδή και όχι στο περιεχόμενο, γιατί όταν μιλάμε για έργο στην μουσική εννοούμε αυτό που ο καλλιτέχνης ηχογράφησε στο studio όχι αυτό που ακούει ο ακροατής στο σπίτι του. Μπορεί όντως το ίδιο το μέσο να γίνει κομμάτι του έργου αλλά αυτό οδηγεί σε υποκειμενικά αποτελέσματα αφού ο κάθε ακροατής θα βιώνει και μια ελαφρώς διαφορετική έκδοση του έργου.

Ο κινηματογράφος είναι διαφορετική υπόθεση αφού το μέσο (π.χ. ασπρόμαυρο φίλμ) πιθανώς να λαμβάνεται υπόψη στην εκτέλεση του έργου (γύρισμα, φωτισμός και όσα έχουν να κάνουν με το σινεμά).

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κινηματογράφος είναι διαφορετική υπόθεση αφού το μέσο (π.χ. ασπρόμαυρο φίλμ) πιθανώς να λαμβάνεται υπόψη στην εκτέλεση του έργου (γύρισμα, φωτισμός και όσα έχουν να κάνουν με το σινεμά).

 

Όχι πιθανώς... ΠΑΝΤΟΤΕ το μέσο λαμβάνεται υπ'όψιν στην υλοποίηση του έργου (αποφεύγω το "εκτέλεση" ως μακάβριον). Μόνο πολύ αφελείς δημιουργοί το ξεχνούν αυτό το σκέλος.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

 

Μιλάμε όμως για παρέμβαση στο αρχικό έργο όπως αυτό μπορούσε να αναπαραχθεί την εποχή που δόθηκε στον κόσμο, παρέμβαση στο μέσο δηλαδή και όχι στο περιεχόμενο, γιατί όταν μιλάμε για έργο στην μουσική εννοούμε αυτό που ο καλλιτέχνης ηχογράφησε στο studio όχι αυτό που ακούει ο ακροατής στο σπίτι του. Μπορεί όντως το ίδιο το μέσο να γίνει κομμάτι του έργου αλλά αυτό οδηγεί σε υποκειμενικά αποτελέσματα αφού ο κάθε ακροατής θα βιώνει και μια ελαφρώς διαφορετική έκδοση του έργου.

Ο κινηματογράφος είναι διαφορετική υπόθεση αφού το μέσο (π.χ. ασπρόμαυρο φίλμ) πιθανώς να λαμβάνεται υπόψη στην εκτέλεση του έργου (γύρισμα, φωτισμός και όσα έχουν να κάνουν με το σινεμά).

 

Το ίδιο ισχύει πάνω κάτω και στην ηχογράφηση.

 

Το μέσον π.χ μπομπίνα (εκεί γινόταν η αρχική ηχογράφηση και το master ) μεταφερόταν στον δίσκο ή την κασέτα.

 

Αν αυτή η μετάβαση είχε πιθανόν απώλειες, σε συχνοτικό εύρος , σε θόρυβο σε......χίλια δυο, νομίζω (καταχρηστικά το νομίζω) ότι γινόταν έστω και σιωπηρά αποδεκτό από τον καλλιτέχνη ότι τελικά «αυτό είναι το ηχογραφημένο έργο του» .

 

Ποιος μου λέει ότι δεν θα είχε διαφορετικό mix , master και αν θες και ενορχήστρωση, ένα μουσικό έργο, αν δεν υπήρχαν αυτές οι «αλλοίωσεις» κατά τη μεταφορά από τη μήτρα στην μαζική παραγωγή ή αν θες στην ίδια τη μήτρα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι ίσως... ΠΑΝΤΟΤΕ το μέσο λαμβάνεται υπ'όψιν στην υλοποίηση του έργου (αποφεύγω το "εκτέλεση" ως μακάβριον). Μόνο πολύ αφελείς δημιουργοί το ξεχνούν αυτό το σκέλος.

 

Για το σινεμά μιλάς; Για την μουσική πάντως, δεν νομίζω πως θα κάτσει κανείς μουσικός να αλλάξει μια σύνθεση γιατί έχει στο μυαλό του π.χ. το dithering του CD. Ομοίως αμφιβάλλω αν κανείς απ' τους παλιούς είχε στο μυαλό του τον θόρυβο της βελόνας όταν έβαζε νότες σε χαρτί. Μπορεί να υπήρχαν κάποιοι ... καμμένοι αλλά δεν νομίζω να ήταν πολλοί.

Ως εκ τούτου δεν υπάρχει παρέμβαση στο έργο, όπως λέει ο Λάκης, αλλά στην εμπειρία της ακρόασης.

 

Ποιος μου λέει ότι δεν θα είχε διαφορετικό mix , master και αν θες και ενορχήστρωση, ένα μουσικό έργο, αν δεν υπήρχαν αυτές οι «αλλοίωσεις» κατά τη μεταφορά από τη μήτρα στην μαζική παραγωγή ή αν θες στην ίδια τη μήτρα.

 

Εγώ, δεν σου φτάνει; ;D ;D

 

Δεν ξέρω, μου φαίνεται υπερβολική η υπόθεσή σου.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου