Προς το περιεχόμενο

To πρώτο μου cd "The hitchhiker"


blazas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Hello

 

Είμαι ερασιτέχνης συνθέτης και κιθαρίστας και φετός κατάφερα να ολοκληρώσω την πρώτη συλλογή κομματιών μου με την μορφή ηλεκτρονικου cd.Το στυλ ειναι classic rock ως garage rock με επιρροές απο τις δεκαετιες 60-70. Μπορείτε να ακούσετε κάποια κομμάτια μου στο youtube στα παρακάτω links

 

 

 

 

Εαν σας αρέσουν μπορείτε να κατεβασετε ολο το cd δωρεαν στο παρακατω link

 

http://www.mediafire.com/download/gtwqzp7ri32nn1z/hitchhicker_cd_-_Αντίγραφο.rar

 

ευχαριστώ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ όμορφα, απλά και πιασάρικα - με την καλή έννοια - τραγούδια που κάνουν τη δήλωσή τους χωρίς πολλές φανφάρες.

 

Χάλια βίντεο, κακή προφορά, μέτρια παραγωγή (που όμως αφήνει να φανεί το δυναμικό των κομματιών).

 

Βρες ντράμερ!

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μ'αρεσαν και του λογου μου τα τραγουδια,πολυ.Δυνατα!

 

Θελουν προσοχη οι φωνες και σε οτι αφορα την προφορα,οπως ειπε ο Χαρης,αλλα και στο τραγουδισμα.

 

Να σου πω την αληθεια δε με χαλασαν οι αστοχιες στη φωνη(ηταν αρκετες ομως),αλλα ισως αλλους τους ενοχλησουν.Και μια και θα το βγαλεις ως ιντερνετικο cd δεν ειναι κακο να λεμε και τα μεμπτα περα απο τα καλα.

 

Ετσι η αλλιως,γουσταρα!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mια απ' τα ίδια που είπαν και οι άλλοι σχολιαστές. Αναφορές σε Roky Erickson, Neil Young, όλα καλά.

Αρνητικά: Η παραγωγή - πάσχει γενικά, η φωνή σου, αν και αδούλευτη θα μπροούσε ίσως να σταθεί με καλύτερη παραγωγή στο πώς ακούγεται συνολικά το "γκρουπ". Πιστεύω ότι αν είχες καλύτερο ήχο συνολικότερα, θα περναγε απαρατήρητη και η όποια προφορά.