Προς το περιεχόμενο

Ποια από τις παρακάτω Κάρτες ήχου να διαλέξω?


thory

Προτεινόμενες αναρτήσεις

η δική μου εκτίμηση είναι ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κλιπάρει μια τυχαία κιθάρα κάποιου τυχαίου χρήστη, στο instrument in αυτών των καρτών

Σε μια τετοια περιπτωση θα επιλεξεις την εισοδο line η οποια συνηθως ειναι πιο "αναισθητη"

και θα κανεις την δουλεια σου. Το pad φυσικα ειναι μια ευκολια και καλο ειναι να υπαρχει.

 

Ως προς την επιλογη καρτας το δικο μου πρωταρχικο κριτηριο θα ηταν,

η μεγιστη δυνατη σταθμη σηματος προς θορυβο.

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 26
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

παιδιά μιλάμε για περίπτωση ατόμων που πρόκειται να αγοράσουν μια κάρτα

δεν είναι δυνατόν να αγοράσουν καινούργια κάρτα ρίχνοντας ζάρια αν θα κλιπάρει και με τη προοπτική να βάζουν ηλεκτρική κιθάρα σε line... γιατί να αγοράσουν κάτι τέτοιο;

αλλά δεν πρόκειται και να κάνεις τη δουλειά σου με αυτό το τρόπο ούτως ή άλλως - προφανώς εξαρτάται με το τι εννοεί ο καθένας 'κάνεις τη δουλειά σου'

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

ο λόγος που θα πάρει κάποιος scarlett (κτλ) είναι ακριβώς για να γράψει direct

απευθύνονται σε άτομα που μπορεί να μην ξέρουν καν τι είναι το di box...

 

ο λόγος (που εγώ φαντάζομαι ότι παίρνουν) μια scarlett είναι ότι δεν μπορούν να διαθέσουν τα χρήματα να πάρουν μια καλύτερη...

 

και που σωστά υποθέτουν πως δεν θα χρειαστεί τίποτα άλλο όταν οι εταιρείες διαφημίζουν 'πάρτε κάρτες για να γράψετε κιθάρες'

 

αν "αφελώς" το υπέθεταν (πάλι εγώ φαντάζομαι ::)) δεν θα έμπαιναν σε ένα φόρουμ να ρωτάνε... θα έπαιρναν αυτή την κόκκινη ή την μπλε με τα λαμπάκια που τους καθόταν καλύτερα στο μάτι και θα ήταν ευτυχείς...

 

το ότι το κάνουν (θα ήθελα να πιστεύω), είναι για να μάθουν πέντε πράγματα παραπάνω, αξιοποιώντας (έστω αυτά τα λίγα χρήματα που μπορούν να διαθέσουν) όσο το δυνατόν καλύτερα, σε σχέση με την "χαμένη" στον όγκο της κατά κανόνα αναξιόπιστης πληροφορίας "πραγματική" τους ανάγκη ...

το (αναπόφευκτο) "κακό", είναι ότι τις περισσότερες φορές ούτε οι ίδιοι δεν την έχουν "αποκωδικοποιήσει" ώστε να την εκφράσουν και να παίρνουν "άμεσες" και συγκεκριμένες ως προς αυτήν ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ  

 

 

 

ΥΓ. τώρα θα μου πεις τι κάθομαι και "λέω", όταν βλέπω χρόνια και χρόνια το ίδιο και το ίδιο βιολί ως συμπεριφορά από διάφορους "gear hooligans" με την ίδια πάντα "οπαδική" συμπεριφορά που "τρελαίνονται" και (ανθρώπινα δε λέω) παθιάζονται, αλλά που συνήθως αν τους βάλεις μπροστά σε μια audio συσκευή, απλά την κοιτάνε σα χάνοι και τους φεύγει το "υφάκι" του "μάγκα tech" (και φυσικά δεν απευθύνομαι σε σένα  teoteo και τις χρήσιμες για την κουβέντα "επιχειρηματολογημένες" θέσεις σου)...

 

τέλος πάντων... μια από τα ίδια... τουλάχιστον ο φίλος που ρώτησε έχει πλέον και από εδώ αρκετή πληροφορία ώστε να αξιολογήσει  φιλτράροντας για να βοηθηθεί στην απόφασή του...

 

ΥΓ2

Ως προς την επιλογη καρτας το δικο μου πρωταρχικο κριτηριο θα ηταν,

η μεγιστη δυνατη σταθμη σηματος προς θορυβο.

 

φίλε μου Digi, έχεις αλήθεια βρει πολλές φορές (ακόμα και σε συσκευές της ίδιας εταιρείας) άμεσα συγκρίσιμα specs ή μόνο εγώ βρίσκω (ακόμα και στα manual) τις μετρήσεις εσκεμμένα με παραλείψεις στα "standard" που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως "αναφορά" για εξαγωγή πραγματικά αξιόπιστων συμπερασμάτων...  

 

πχ από τα manual

2i2: instrument Inputs - Noise in presence of signal: -87dBu (20Hz -20kHz filter)

2i4: instrument Inputs - Signal-to-Noise ratio: 105 dB, ‘A’-weighted

 

εσύ ποιο σοβαρό άμεσα "συγκριτικό συμπέρασμα" έβγαλες, που θα σε οδηγήσει να κάνεις αγορά με το κριτήριο που θέτεις?... ;) ;D

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... για εξαγωγή πραγματικά αξιόπιστων συμπερασμάτων...  

 

πχ από τα manual

2i2: instrument Inputs - Noise in presence of signal: -87dBu (20Hz -20kHz filter)

2i4: instrument Inputs - Signal-to-Noise ratio: 105 dB, ‘A’-weighted

 

εσύ ποιο σοβαρό άμεσα "συγκριτικό συμπέρασμα" έβγαλες, που θα σε οδηγήσει να κάνεις αγορά με το κριτήριο που θέτεις?... ;) ;D

 

;D ;D ;D Καλο! Που το βρηκες?

Στις σελιδες τους, που κοιταω τωρα, εχουν ξεκαθαρα χαρακτηριστικα.

Μπορει να γινει συγκριση.

http://us.focusrite.com/usb-audio-interfaces/scarlett-2i2/specifications

http://us.focusrite.com/usb-audio-interfaces/scarlett-2i4/specifications

 

Για οποιον ενδιαφερεται, το Cirrus Logic CS4272 ειναι υπευθυνο για ολες

τις audio υποχρεωσεις και στις 2 καρτες. Τσαμπα πραμα, 10 εουρα παιδιααα :D

 

Το συμπερασμα μου ειναι οτι οι καρτες ειναι ουσιαστικα ιδιες, εαν ξεπερασω

τις unbalanced εξοδους, το in/out midi και το pad των 10db. 8)

 

παιδιά μιλάμε για περίπτωση ατόμων που πρόκειται να αγοράσουν μια κάρτα

δεν είναι δυνατόν να αγοράσουν καινούργια κάρτα ρίχνοντας ζάρια αν θα κλιπάρει και με τη προοπτική να βάζουν ηλεκτρική κιθάρα σε line... γιατί να αγοράσουν κάτι τέτοιο;

αλλά δεν πρόκειται και να κάνεις τη δουλειά σου με αυτό το τρόπο ούτως ή άλλως - προφανώς εξαρτάται με το τι εννοεί ο καθένας 'κάνεις τη δουλειά σου'

Θα ηθελα να μου διευκρινησεις τον προβληματισμο σου. Ποιο το προβλημα να βαλει μια κιθαρα

στην καρτα, εχοντας τον διακοπτη στο line?

 

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω. Οι κάρτες είναι ουσιαστικά ιδιες πανω κατω σε dac adc αλλά σίγουρα και σε αναλογικά σταδια. Ολες στηρίζονται πάνω σε τελεστικους ne5532 ή κλωνους τους και μιλαμε για τελεστικους  50ετιας. Αυτη τη στιγμή δεν μπορώ να επεκταθώ αλλά οταν εχω χρόνο και pc μπορούμε να το συζητήσουμε παραπάνω.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

;D ;D ;D Καλο! Που το βρηκες?

 

http://d3se566zfvnmhf.cloudfront.net/sites/default/files/focusrite/downloads/7317/scarlett-2i2-user-guide-v2.pdf

 

http://d3se566zfvnmhf.cloudfront.net/sites/default/files/focusrite/downloads/8174/scarlett2i4-user-guide.pdf

 

τα manual που δίνουν ακόμα.... μάλλον τους κράξανε και στην σελίδα τους σοβαρεύτηκαν... ;D

 

Καλησπέρα.

Σκέφτομαι να αγοράσω μια κάρτα μέχρι 150 ευρώ και από αυτά που έχω διαβάσει και εδώ,έχω καταλήξει σε αυτές :

 

1.Focusrite scarlett 2i2

2.Steinberg ur 22

3.Tascam us 2x2

4.Lexicon omega studio

 

Δεν με ενδιαφέρουν οι πολλές εισοδοι-εξόδοι.

Αρκεί να μπορώ να συνδέσω monitors :P μια κιθάρα και ένα μικρόφωνο.

Σταθερούς drivers χαμηλό latency και συμβατότητα με mac.

 

Ποια από τις παραπάνω είναι πιο ποιοτική(σε σχέση με τις άλλες)και με τον "καλύτερο" ήχο?

 

digi μ', αυτό είναι το αρχικό post του φίλου μας... ακολουθούν τα επίσημα specs και των τεσσάρων... σύγκρινε και βγάλε συμπέρασμα (ειδικά και για τον θόρυβο στα inputs που ορθώς σε ενδιαφέρει) για να του προτείνεις την καλύτερη κατ εσέ... "koyragio ellina" που θα λεγε και μια ψυχή... :P ;D (ειδικά η steinberg έχει πολύ πλάκα σε αυτό το επίπεδο... έψαχνα έψαχνα...για να δω θα σαι πιο τυχερός)...

 

1. http://us.focusrite.com/usb-audio-interfaces/scarlett-2i2/specifications

 

2. http://download.steinberg.net/downloads_hardware/UR22/UR22_documentation/UR22_OperationManual_en.pdf

 

3. http://tascam.com/product/us-2x2/specifications/

 

4. http://rdn.harmanpro.com/product_documents/documents/1198_1341590736/Omega_Manual_18-0233V-G_original.pdf

 

 

ΥΓ. προσωπικά 35 χρόνια τώρα στη σχέση μου με την ηχητική αναπαραγωγή (είτε σαν απλός ακροατής είτε σαν επαγγελματίας), για 2 πράγματα δεν μετάνιωσα... πρώτον που άκουσα πολύυυυ μουσική από "φυσικά" σύνολα unplug (για να έχω αντικειμενικό reference παρότι οι προτιμήσεις μου ειδικά σε μικρότερη ηλικία ήταν στα "ηλεκτρικά" ακούσματα) και δεύτερο για το ότι πάντα εμπιστευόμουν κυρίως τα αυτιά μου στις κρίσεις μου (τα οποία και δεν έτυχε να με "προδώσουν" ως τώρα)... αυτή την πρακτική θα σύστηνα και προς όλους θέλουν να ασχοληθούν πιο σοβαρά με το "άθλημα"...

 

τώρα για να μιλήσουμε για τα "κόλπα" ή την "εσκεμμένη" παράλειψη στην αναφορά των συνθηκών μετρήσεων από τις εταιρείες, με σκοπό την παραπλάνηση του καταναλωτή, θέλουμε πολλές σελίδες... τα specs (ακόμα και όταν σε διαφορετικές εταιρείες βρω μεμονωμένες κοινές προδιαγραφές μέτρησης σε DIN Standards), στην πράξη δεν έπαψαν να αποτελούν "ενδείξεις" και όχι αποδείξεις της τελικής ηχητικής συμπεριφοράς μιας συσκευής για μένα...

 

ΥΓ2 τέλος στην ερώτηση που μου έγινε γιατί ασχολούμαι τόσο πολύ σε θέμα με "φθηνιάρικες" κάρτες, η απάντηση είναι απλή... όχι μόνο γιατί αυτές απασχολούν την συντριπτική πλειοψηφία αυτών που μας κάνουν την τιμή να διαβάζουν ότι γράφουμε, αλλά κυρίως γιατί πολλά από αυτά που αναφέρονται (από όλους εδώ) όπως και τα συμπεράσματα που μπορούν να βγουν, "αναλογικά" αφορούν και εξοπλισμό ανεξαρτήτως τιμής...

 

 

 

 

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου