Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με quick control assignment στο cubase


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

προσπαθώντας να σετάρω σωστά τα pots του midi controller μου με το cubase σε κάποια φάση είχα ανοιχτό και το studio one 3 (που βρήκα πιό εύκολο να σετάρω) και έκανα assginment σε κανα δυό λειτουργίες.

Μετά διαπίστωσα ότι αυτές περάσανε και στο cubase.

Δεν πολυέδωσα σημασία και συνέχισα να ψάχνω στο cubase.

Όταν μετά από το διάβασμα κλπ βρήκα άκρη στο cubase και έδωσα στα pots τις λειτουργίες που ήθελα, διαπίστωσα ότι εκείνες οι αρχικές που περάσανε ψάχνοντας και στο studio one έχουν παραμείνει με αποτέλεσμα όταν γυρίζω τα δυό αυτά pots πλέον στο cubase επηρεάζεται και η λειτουργία που επέλεξα στο cubase αλλά και εκείνη από πιό πριν.

Ετσι έχω σετάρει σωστά στα 8 Pots αυτά που ήθελα, αλλά σε δυό γίνεται επι πλέον άλλη μιά λειτουργία που δεν την θέλω, αλλά δεν βρίσκω τρόπο να την διώξω.

 

Επειδή είμαι ψιλοάσχετος με τα midi υπάρχει κάποια εύλογη διαδικασία ώστε να ακυρώσω ό,τι έχει σεταριστεί και να τα κάνω από την αρχή?

Παραδόξως το midi controller συμπεριφέρεται μια χαρά από faders, pads και start play etc με το daw. Εμενε να ταιριάξω και το assignment των Pots, αλλά εκεί έγινε η μπερδεψοδουλειά.

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Το πρόβλημα αυτό καθώς και ολα τα θέματα επικοινωνίας και αναγνωρισης του keyboard λύθηκαν μετα από μαραθώνια ανταλλαγή mail σε στυλ chat με ευγενέστατο και πρόθυμο τεχνικό της εταιρείας

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies