Προς το περιεχόμενο

Ερευνα για την ελληνική ηλεκτρονική αγορά


samy paraga

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παραδίδω μια εργασία τη Δευτέρανε- ακαδημαικούνε ενδιαφέροντος- που έχει σχέση με το ηλεκτρονικό επιχειρείν στη χώρα μας, διάλεξα το λεπόν μια εταιρία του μουσικού χώρου. Καθότι ηγώ, δεν ασχολιέμαι με ηλεκτρονικές αγορές και η εργασία αφορά αποκλειστικά Ελληνικές εταιρίες πώλησης μουσικών οργάνων, έτσι όπως το διάλεξα, θα ήθελα να με περιγράψετε τυχόν προβλήματα , πλεονεκτήματα, συμπεριφορές που έχουτε αντιμετωπίσει ως αγοραστές στην ελληνική ηλεκτρονική αγορά. Επίσης θα ήθελα αν ημπορείτε να με περιγράψετε ανθρώπινα και φυσιολογικά τι αισθάνεστε, σα καταναλωτές πως λείπει σε μια ινδερενετική αγορά και τι παραπάνω πιστεύεται πως σας προσφέρει, ένα ξένο μαγαζί, πχ ο Θωμάς που θεωρείτε στην ινδερενετική πιάτσα ο κορφαίος.

Νομίζω πως αν δεν αναφερθούν ονόματα καταστημάτων-γιατί κεκλοφοράνε και ρουφιάνοι- τα υπέρ και τα κατά θα είναι προς όφελος, καταναλωτών και εταιριώνενε, ειδικά ελληνικώνενε, αφού είμεθα ελληνόφουνο σιτέ. Φχαρστώ για την όποια βοήθεια

 

ΥΓ την εργασία την έχω έτοιμη, κατά 99%, επίτηδες διάλεξα να αναλύσω ένα ηλεχτρονικό μουσικό κατέστημα, καθότι εξαιτίας σας γνωρίζω πολύ περισσότερα πράγματα απ όσα μπορεί να ξεύρω στον φυσικό χώρο δουλειάς μου σε σχέση με το ηλεχτρονικό εμπόριο. Στω αγκέιν.

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι ερωτηματολόγιο, απλά ρωτάω αν από την εμπειρία σας σε αγορές από διαδικτυακά καταστήματα της Ελλάδας αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα εξυπηρέτησης, ή τυχόν καθυστερήσεις κλπ. Επίσης πως σας φαίνεται η Ελληνική διαδικτυακή αγορά σε σχέση με την αλλοδαπή πχ το Θωμά ας πούμε χωρίς όμως να το περιορίσουμε μόνο σ' αυτόν.

Συντομεύεται γιατί το απόγευμα τη παραδίδω την εργασιάμ λαίμαι  ;D ;D ;D

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραδίδω μια εργασία τη Δευτέρανε- ακαδημαικούνε ενδιαφέροντος- που έχει σχέση με το ηλεκτρονικό επιχειρείν στη χώρα μας, διάλεξα το λεπόν μια εταιρία του μουσικού χώρου. Καθότι ηγώ, δεν ασχολιέμαι με ηλεκτρονικές αγορές και η εργασία αφορά αποκλειστικά Ελληνικές εταιρίες πώλησης μουσικών οργάνων, έτσι όπως το διάλεξα, θα ήθελα να με περιγράψετε τυχόν προβλήματα , πλεονεκτήματα, συμπεριφορές που έχουτε αντιμετωπίσει ως αγοραστές στην ελληνική ηλεκτρονική αγορά. Επίσης θα ήθελα αν ημπορείτε να με περιγράψετε ανθρώπινα και φυσιολογικά τι αισθάνεστε, σα καταναλωτές πως λείπει σε μια ινδερενετική αγορά και τι παραπάνω πιστεύεται πως σας προσφέρει, ένα ξένο μαγαζί, πχ ο Θωμάς που θεωρείτε στην ινδερενετική πιάτσα ο κορφαίος.

Νομίζω πως αν δεν αναφερθούν ονόματα καταστημάτων-γιατί κεκλοφοράνε και ρουφιάνοι- τα υπέρ και τα κατά θα είναι προς όφελος, καταναλωτών και εταιριώνενε, ειδικά ελληνικώνενε, αφού είμεθα ελληνόφουνο σιτέ. Φχαρστώ για την όποια βοήθεια

 

ΥΓ την εργασία την έχω έτοιμη, κατά 99%, επίτηδες διάλεξα να αναλύσω ένα ηλεχτρονικό μουσικό κατέστημα, καθότι εξαιτίας σας γνωρίζω πολύ περισσότερα πράγματα απ όσα μπορεί να ξεύρω στον φυσικό χώρο δουλειάς μου σε σχέση με το ηλεχτρονικό εμπόριο. Στω αγκέιν.

sleeping3.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν,

1. Κάποια στιγμή κόλλησα με τις michaelkelly κιθάρες και έψαχνα να βρω αν υπαρχουν καινούργια μοντέλα στην Ελλάδα. Σε γνωστό κατάστημα Αθήνας που φέρνει, (καθώς ήμουν ταυλωμενος αλλα λόγω ωραρίου ήταν κλειστά) στέλνω μήνυμα στην ιστοσελίδα τους με τα στοιχεία μου κτλ...... Ομολογώ οτι μετα απο μέρες δεν πήρα τηλ γιατι μου πέρασε  :P αλλα όσο είδατε κι εσείς το μήνυμα απαντησης τόσο το είδα και εγω (εχει περάσει χρόνος)

 

2. Σε αλλο μικρο μαγαζί Αθήνας, αγοράζοντας nut ή καπακια pots η επικοινωνία στο τηλέφωνο άψογη! Η Παραγγελια, άψογη, και ήρθανε στην πόρτα μου άψογα

 

3. Σε αλλο μικρο μαγαζί Αθήνας αγορά μαγνητων, ήταν εμπειρία απροβλημάτιστη και πολυ ευχάριστη. Η εξυπηρέτηση φοβερή, και φτάσανε σπίτι μου με αντικαταβολή χωρίς προβλημα.

 

4. Θα αγόραζα σε γνωστό μεγαλο κατάστημα Αθήνας κιθάρες πχ fender κτλ, καθώς έχουν πολυ καλύτερες τιμες με εξω και δόσεις άτοκες, σε αντίθεση με το Θωμά.

 

Αυτα στο περιπου...

 

Οπότε ρεζουμε, γιατι θα αγόραζα απο εδω;

-γιατι εχω άμεση επαφή έστω και τηλ με το μαγαζί,

-γιατι μπορω να πάω να το δω απο κοντα

-μονο αν η τιμες ήταν ίδιες ή καλυτερες απο εξω ή εχουν άτοκες δόσεις

-καλο ειναι να στηρίζουμε και την ελληνική αγορά (αφού πρώτα δυστυχώς βλέπουμε αν άμεσα πλήττεται η τσέπη μας απο ελληνική αγορά)

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

το μεγαλυτερο προβλημα στην ελλαδα ειναι η ελλειψη εμπιστοσυνης και το τι γινεται αν υπαρξει καποιο προβλημα με την συναλλαγη. Ευρωπη αμερικη ειναι δεκαετιες μπροστα σε ασφαλεια πελατων, οι εγγυησεις ισχυουν παντα, το service επισης, τυχον προβληματα καταγγελιες εκδικαζονται αμεσως, κτλ. Εδω ακομα και μεγαλες αλυσιδες πουλανε μερικες φορες μαιμουδες η προιοντα αγορασμενα απο αλλες χωρες, χωρις να ισχυουν οι εγγυησεις, το service ειναι προβληματικο μερικες φορες, και διαφορα τετοια. Νομικες διαφορες δε, καλη δεκαετια για να παρεις λεφτα πισω..

 

Φυσικα υπαρχουν και αψογοι επαγγελματιες αλλα σε αντιθεση με εξω δεν αποτελουν τον κανονα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ' αρχάς ευχαριστώ τον Χόλ και τον Άλτερ -έβαλα του ποστ τελευταία ώρα επίτηδες, δεν χρειάζεται να γενεί το σίστριγκλο - για τις 2-3 κουβέντες που είχαν τη καλοσύνη να πιουν ;D

Πάνω κάτω και χωρίς να είμαι καταναλωτής με την έννοια πως βγαίνω στα μαγαζιά- οι αγορές μου περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα φαγητό, καπνό και Τσίπρα :P- γνώριζα τι παίζει πάνω κάτω και στα λεγόμενά σας θα ήθελα να σημειώσω, άλλη μια αναποδιά των εγχώριων, την επιστροφή προιόντος, που επαέ παίζει μόνο αν είναι ελαττωματικό.

Επίσης για υποψόφιους επεγδυτές, απιθανότητες και απόλυτη εξειδίκευση, μια χαρά δουλεύει, καθότι σε λίγο θα αγοράζετε απευθείας απ τη Φένδερε και ακόμα και ο Θωμάς θα είναι αχρείαστος.

 

Αγαπητέ DP, αντιλαμβάνομαι πως νύσταξες, τα Χαμουνδ εξάλλου δίδονται κληρονομικά από πατέλα σε yo man  ;D  πέθανε ο Λόρδας και σε άφησε κλερονόμο, σιγά μη πουλάνε τέτοια σαπάκια ακόμα τα μαγαζιά, αν πε΄ριμεναν από σ1να  ;D ;D ;D  

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικά έχω ψωνίσει από Ελλάδα από ένα μόνο ιντερνετικό κατάστημα, αν θέλετε αναφέρω όνομα, από το οποία έμεινα 100% ικανοποιημένος, όσον αφορά στην ταχύτητα επεξεργασίας της παραγγελίας, αποστολής, συνεννόησης.

Επίσης για το ίδιο κατάστημα έχω να πω ότι με την επισήμανση ότι βρέθηκε προιόν αλλού λίγο φτηνότερα, αμέσως ευθυγραμμίστηκαν τιμολογιακά, άσχετα αν τελικά δεν το αγόρασα.

 

Το ίδιο ισχύει και για δυό καταστήματα της Θεσσαλονίκης, για τα οποία αναζήτησα προϊόντα που τελικά αγόρασα από τα κανονικά καταστήματα (όχι τα ηλεκτρονικά) στην τιμή των τελευταίων.

Επίσης από ένα ακόμα κατάστημα της Θεσσαλονίκης όποτε παρήγγειλα κάτι, ήρθε σε συντομότατο διάστημα και σε τιμή εξαιρετικά ανταγωνιστική από του Θωμά (με συνυπολογισμό βέβαια του 20ρικου του Θωμά).

Από τον ίδιο τον Θωμά έχω ψωνίσει στο παρελθόν αρκετά πράγματα. Βέβαια εκεί η ποικιλία και οι επιλογές είναι άπειρες αλλά φυσικά σε μεμονωμένες αγορές το 20άρικο και η απόσταση αποτελούν πλέον σημαντικό ανασταλτικό παράγοντα.

Φυσικά σε μαζικές αγορες ανω των 300 ή με φίλους πάντα είναι δελεαστικός.

 

Σε γενικές γραμμές όμως εδώ και δυό χρόνια τουλάχιστον είμαι υπέρ της ελληνικής αγοράς έμπρακτα.

Αν θέλετε τα ονόματα των καταστημάτων πολύ ευχαρίστως είτε με πμ ή από εδώ.

Ελπίζω να βοήθησα.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ψωνίζω πολύ online. Τελευταία σχεδόν αποκλειστικά από Ελλάδα. Τα μαγαζιά από τα οποία αγοράζω, είχαν "γερμανικού" επιπέδου συνέπεια οπότε είμαι απολύτως ευχαριστημένος. Ο μόνος λόγος για να πάρω απ' έξω πια είναι η μη διαθεσιμότητα (αρκετά συχνό) ή η μεγάλη διαφορά τιμής (πιο σπάνιο). Βέβαια οφείλω να πω δεν μου έχει κάτσει προβληματικό προϊόν ακόμα οπότε δε γνωρίζω την αντιμετώπιση σε αυτές τις περιπτώσεις. Τέτοια εμπειρία είχα παλιότερα από thomann και musicstore και όλες τις φορές έγινε αντικατάσταση του προϊόντος no questions asked. Ελπίζω ότι κι εδώ το ίδιο θα γίνεται.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. θα ήθελα να σημειώσω, άλλη μια αναποδιά των εγχώριων, την επιστροφή προιόντος, που επαέ παίζει μόνο αν είναι ελαττωματικό.

2. Επίσης για υποψόφιους επεγδυτές, απιθανότητες και απόλυτη εξειδίκευση, μια χαρά δουλεύει, καθότι σε λίγο θα αγοράζετε απευθείας απ τη Φένδερε και ακόμα και ο Θωμάς θα είναι αχρείαστος.

Στα παραπάνω να συμπληρώσω τα εξής.

 

1. Δεν είναι μόνο το θέμα της επιστροφής, αλλά και της αντιμετώπισής της.

Δηλαδή δεν υπάρχει εδώ αντικατάσταση προΙόντος σε περίπτωση δυσλειτουργίας, ή αλλαγή του με άλλο που μπορεί να καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες του πελάτη.

Στην δε περίπτωση βλάβης, κλάφτα.

Πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα αναμονής απλά και μόνο για εξέταση του προϊόντος και πόρισμα (κι αυτό ζαβό πολλές φορές), τεράστιες χρεώσεις επισκευής, μεγάλο διάστημα αναμονής ανταλλακτικών, κλπ.

 

2. Όσο για αυτό, ήδη η Carvin εδώ και πολλά χρόνια σταμάτησε να λειτουργεί με επίσημους μεταπωλητές τουλάχιστον στην Ευρώπη, και στέλνει απ' ευθείας από τα κεντρικά.

 

Να προσθέσω εδώ και την έλλειψη τεχνογνωσίας που υπάρχει συχνά σχετικά με την χρήση των προϊόντων που πωλούνται εγχωρίως.

 

Δύσκολα θα ρωτήσεις έμπορο μουσικών οργάνων κάτι σχετικά με αυτά που πουλάει και θα λάβεις "σοβαρή" - κατατοπιστική απάντηση σχετικά με τις ιδιαιτερότητες κάποιου προϊόντος.

 

Κάποτες περνούσα από το Bon Studio, και δοκίμαζα κάτι εκθεσιακά μοντέλα gibson.

Όποτε λοιπόν πήγαινα και πιάναμε την κουβέντα, μου παραπονιόταν ότι η Gibson δεν του στέλνει ενημερωτικό υλικό, και ότι προσπαθούσε μόνος του να κατεβάσει τις μπροσούρες από το internet και να τις τυπώσει.

 

Άντε τώρα να πάει ο άλλος και να τον ρωτήσει τις διαφορές της traditional από την standard, ή των burstbuckers από τους 57άρηδες.

 

Τώρα θα μου πεις "τι σχέση έχει αυτό ρε φίλε με το ηλεκτρονικό εμπόριο?"

 

Όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα δοκιμής, και υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής, καλό είναι να έχουμε την καλύτερη δυνατή γνώση για το εμπόρευμά μας έτσι ώστε να μπορούμε να δώσουμε σωστότερη καθοδήγηση αν υπάρξει ανάγκη.

 

 

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου