Προς το περιεχόμενο

Διαφανεια στο διαγωνισμο Lockdown


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φαντάζεστε......................

 Και να βγουν οι κριτές και να γράψουν.

 

 - Ρε παιδιά, εμάς δεν μας ήρθε τίποτα. Και δεν είχαμε ιδέα πως είμαστε κριτές στο διαγωνισμό.

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  • Χαχα 3

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
40 minutes ago, dimsonic said:

 

 

όταν λέω ότι αυτά που βγήκαν ΔΕΝ μου αρέσουν (και δεν έπρεπε να είχαν βγει)

 

Μα κι εγώ (και όχι μόνο εγώ) διαφώνησα με τα αποτελέσματα (φυσικό το θεωρώ).

Αλλά δεν με ενόχλησε η διαδικασία.

 

 

1 minute ago, cos_dr said:

Φαντάζεστε......................

 Και να βγουν οι κριτές και να γράψουν.

 

 - Ρε παιδιά, εμάς δεν μας ήρθε τίποτα. Και δεν είχαμε ιδέα πως είμαστε κριτές στο διαγωνισμό.

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 

Δηλαδή .... τσάμπα πήγε το χαρτζιλίκι που τους έδωσα?

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Superfunk said:

 

Έγινε πέρυσι διαγωνισμός και δεν έλαβα μέρος;Δεν με ενημέρωσε κανείς;

 

ναι και είχα φτιάξει και καλό τεμάχιο.

Χειρότερο βεβαια απο τα φετεινά, αλλά είπαμε. Δικαίως.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Πάντως όταν αφορμή για κομμάτι είναι samples (και μάλιστα samples που απηχούν περισσότερο σύγχρονο ήχο), λογικό είναι να "προηγείται" η σαμπλαρισμένη μουσική στις προτιμήσεις.

Το να φτιάξεις ένα κομμάτι και να προσπαθείς να χώσεις και κανένα sample μέσα .... χωλαίνει.

Ίσως θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε άλλον τρόπο στο μέλλον, αλλά δεν ξέρω ποιόν.

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, fusiongtr said:

Πάντως όταν αφορμή για κομμάτι είναι samples, λογικό είναι να "προηγείται" η σαμπλαρισμένη μουσική στις προτιμήσεις.

Το να φτιάξεις ένα κομμάτι και να προσπαθείς να χώσεις και κανένα sample μέσα .... χωλαίνει.

Ίσως θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε άλλον τρόπο στο μέλλον, αλλά δεν ξέρω ποιόν.

 

και εδώ θα έλεγα ότι δεν συμφωνώ.

Δεν υπήρχε γραμμή να χρησιμοποιηθούν και να συνδυαστούν εποικοδομητικά τα samples. Υπήρχε η απλή προϋπόθεση χρησης ενός και μόνο τουλάχιστον.

Το ότι κάποιος samplaρησε τα πάντα, μαζί με άλλα πράγματα δεν με βρίσκει σύμφωνο ιδίως στο να διακριθεί. Δεν ήταν το αντικείμενο του διαγωνισμού. Όπως θα το ξαναπώ, δόθηκε βάρος στην παραγωγή αντί στη σύνθεση..

Πχ ο άλλος διαγωνισμός στον οποίο έλαβε μέρος ο Kostagiannis ήταν remix. Είχε μια βάση και έπρεπε να κάνεις δικά σου. Εδώ δεν υπήρχε τέτοιο θέμα. τουλάχιστον δεν ζητήθηκε αυτό.

Πιστεύω για πολλούς τα samples ήταν δεσμευτικά. Τα πιό ανώδυνα ήταν οι φράσεις, αλλά κι αυτές ήταν ...

δεν ήξερες πως να τις κρύψεις. Εγω πχ έκανα ένα σωρό τεχνάσματα.

3-4 ώρες είπε ο cos?

μπορεί να έφαγα μια δυό μέρες για κάθε φράση μέχρι να καταλήξω...

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, dimsonic said:

 

 

Δεν υπήρχε γραμμή να χρησιμοποιηθούν και να συνδυαστούν εποικοδομητικά τα samples. Υπήρχε η απλή προϋπόθεση χρησης ενός και μόνο τουλάχιστον.

 

 

Σωστά, αλλά αυτό ενέχει δύο θέματα.

 

Πρώτον ότι αν φτιάξεις ένα κομμάτι και χρησιμοποιήσεις απλά ένα sample , κατά την γνώμη μου σε φέρνει σε δυσχερέστερη θέση με έναν που συνθέτει και στήνει τα κομμάτια του με βάση samples (τα χρησιμοποιεί δημιουργικά).

 

Δεύτερον και χειρότερον, τα samples να χρησιμοποιούνται ως τσόντα σε ένα έτοιμο/φτιαγμένο από πριν κομμάτι, και να είναι τελείως άσχετα με αυτό (που επαναλαμβάνω το είδα να συμβαίνει αρκετές φορές σ' αυτό τον διαγωνισμό).

 

Από την άλλη βέβαια, τα samples μπορούν να σπρώξουν κάποιον μη συνηθισμένο σ' αυτά σε νέα δημιουργικά μονοπάτια.

 

Edit: Τέσπα, αν ήμουν εγώ κριτής, σας δηλώνω ευθαρσώς ότι θα έβγαζα τον Bob Katsioni, και την Penny Sakellariou, στις δύο πρώτες θέσεις (κατά την γνώμη μου είχαν μεγάλη διαφορά από τα άλλα κομμάτια).

 

Την τρίτη θέση καλύψτε την εσείς.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Από το να δεσμευτώ και να φτιάξω κάτι με τα samples που δεν ήταν τα καλύτερα (παλι περσι ήταν πιό βολικά) προτίμησα την δεύτερη λύση. Ούτε έτοιμο κομμάτι είχα ούτε τίποτα.

Μάλλον ναι, είχα 1 ακόρντο. 

Τα samples ηχητικά μου ήταν όλα άχρηστα. Ετσι χρησιμοποίησα μια φράση και έναν μηχανικό ήχο περιβάλλοντος αλλά και πάλι όπως είπα η όλη υπόθεση δεν ήταν καθόλου τσόντα. Εφαγα σχεδόν μια μέρα για την επιλογή και ενσωμάτωση του κάθε προαπαιτούμενου το δε ένα κομμάτι συντέθηκε με βάση τη λέξη κλειδί. Αλλά αυτά αν κάποια στιγμή επιστρέψω στα κομμάτια και το πως φτιάχτηκαν.

Και εδώ δεν είναι ο κατάλληλος χώρος. Εδώ έγραψα ενστάσεις χωρίς να λάβω υπόψη μου τι έκανα για τα δικά μου, αλλά για το τι κατάλαβα ότι έφτιαξαν οι άλλοι που διακρίθηκαν ή όχι.

Επεξεργασμένο από dimsonic

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, dimsonic είπε

 

 

3-4 ώρες είπε ο cos?

 

εγώ χρειάστηκα τόσο γιατί είμαι καθαρόαιμος συνθεσαϊζεριάρης και σαμπλερδιάρης. χαχαχαχαχαχαχα

 Και επέλεξα να χρησιμοποιήσω όσα περισσότερα μπορώ και να γράψω πάνω σε αυτά ότι μου κατέβει.

 Χωρίς πολλή σκέψη.

 

 Πάραυτα πήρα τ @@ μου

 Κέρδισα όμως την εμπειρία της συμμετοχής και την ευκαιρία να ακούσω 100 τόσα κομμάτια που στην συντριπτική τους πλειοψηφία ήταν σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο, θεαματικό θα έλεγα. Και πως να το πούμε, αληθινά. Κανένα δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα στοχευμένο εμπορικό. Που πολλά από αυτά χωρίς να είμαι ειδικός, από το άκουσμα μου τα βρίσκω πολύ εμπορεύσιμα και στην υπάρχουσα μορφή που κατατέθηκαν αλλά και με ελάχιστες τροποποιήσεις.

 

 Και απορώ για άλλη μια φορά, πως ενώ θεωρώ (και νομίζω πως επιβεβαιώνεται πανηγυρικά μέσω και αυτού του διαγωνισμού) πως είμαστε μια χώρα με τόσα ταλέντα και πολλή θέληση, είμαστε σε τόσο χάλια οικονομικό και αναπτυξιακό επίπεδο.

 

 Ξέρω ποιοι φταίνε βέβαια γι αυτό.

 

 Το επίθετο αυτού που ρίχνω συνολικά το φταίξιμο γιατί στο πρόσωπό του διακρίνω αυτούς που τον πλαισιώνουν αέναα στην εγχώρια διαφθορά και την διαπλοκή, αρχίζει από Μ, κατέχει υψηλότατο πολιτικό αξίωμα και είναι προϊόν νεποτισμού.

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, cos_dr said:

Πάραυτα πήρα τ @@ μου

 

 

Σε καλή μεριά ... :classic_tongue:

 

Πάντως για τα γούστα μου έγραψες πολύ ωραία πράγματα, ειλικρινά.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μενα ηταν πολυ ευχαριστη εμπειρια. Ειχα ετοιμο κομματι, αλλα μετα εμαθα οτι πρεπει γινει χρηση samples και εγραψα κατι νεο. Πρωτη φορα εκανα κατι παρομοιο και ειχε ενδιαφερον. Εκανα και εγω αρκετα τρικ ωστε να τα φερω (τα samples) στα μετρα μου και να κολλησουν στον ηχο μου.

Πρωτη εμπειρια σε διαγωνισμο, δεν περιμενα και πολλα με 3-4 μηνες εμπειρια σε γραψιμο και παραγωγη. Παρολ' αυτα μου αρεσε το αποτελεσμα. Για μενα ειμαι νικητης και μονο που συμμετειχα αναμεσα σε τοσους εκλεκτους μουσικους. 

 

Του χρονου, εαν ξαναγινει με τους ιδιους ορους αντιστοιχος διαγωνισμος, θα δηλωσω και παλι συμμετοχη.

  • Like 3

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου