Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή πορείας....


Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, LK είπε

Όλα τα ανωτέρω περιστατικά που αναφέρθηκαν "πάσχουν" απο κάτι κοινό.

Πλημμελή συμφωνία .

Είτε ως προς τα συμφωνηθεντα (συστατικός τύπος) είτε ως πρός την αποτύπωση αυτων (αποδεικτικός τύπος) .

Αν η αναγωγη έγινε για τη συμμετοχή μας στο noiz θυμίζω ότι κατα την εγγραφή μας αποδεχθείκαμε κάποιους όρους.

Τι λες βρε Λακη....

Εδω παει ο κοσμος και υπογραφει συγχωροχαρτια οτι δεν ειναι ελεφαντας για να ανεβει να τζαμαρει με γνωστους και θα στηριχτει σε μια προφορικη συμφωνια για ποτα?

Τι ειναι? Ο λογος του συμβολαιο στην πιατσα εχει βετο?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
3 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Τι λες βρε Λακη....

Εδω παει ο κοσμος και υπογραφει συγχωροχαρτια οτι δεν ειναι ελεφαντας για να ανεβει να τζαμαρει με γνωστους και θα στηριχτει σε μια προφορικη συμφωνια για ποτα?

Τι ειναι? Ο λογος του συμβολαιο στην πιατσα εχει βετο?

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τί γράφεις.

Είπα κάτι πολύ απλό.

 

Όταν λοιπόν κάνουμε μια συμφωνία, συμφωνούμε τα πάντα γύρω από αυτή , και φροντίζουμε  να έχουμε κάθε πρόσφορο μέσον να την αποδείξουμε.

 

 

 

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, fusiongtr είπε

μεταλλόγυφτους

Αυτό υπάρχει ως είδος; 😄 Στην ενορχήστρωση για κρουστά τι παίζει, τουμπερλέκι;

 

6 ώρες πριν, kpeyos είπε

στον προαύλιο χώρο εκκλησίας για τα ΚΑΠΗ μάλλον θα παίζαμε τότε

Το έχω κάνει, θα σέβεστε 😅

  • Like 1

Never give up! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, LK είπε

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τί γράφεις.

Είπα κάτι πολύ απλό.

 

Όταν λοιπόν κάνουμε μια συμφωνία, συμφωνούμε τα πάντα γύρω από αυτή , και φροντίζουμε  να έχουμε κάθε πρόσφορο μέσον να την αποδείξουμε.

 

 

 

Και εγω σου λεω 

Α. Κανουν οι μουσικοι γραπτη συμφωνια που δεν θα τηρηθει

Β. Θες να κανουν και μια προφορικη που θαααα τηρηθεί?

 

Δεν βλεπεις τον τραγελαφο?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, LK είπε

Όλα τα ανωτέρω περιστατικά που αναφέρθηκαν "πάσχουν" απο κάτι κοινό.

Πλημμελή συμφωνία .

Είτε ως προς τα συμφωνηθεντα (συστατικός τύπος) είτε ως πρός την αποτύπωση αυτων (αποδεικτικός τύπος) .

Αν η αναγωγη έγινε για τη συμμετοχή μας στο noiz θυμίζω ότι κατα την εγγραφή μας αποδεχθείκαμε κάποιους όρους.

Έκανε καμία συμφωνίας ο φίλος ότι θα πλήρωνε τα ποτά μετά το live;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
8 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Και εγω σου λεω 

Α. Κανουν οι μουσικοι γραπτη συμφωνια που δεν θα τηρηθει

Β. Θες να κανουν και μια προφορικη που θαααα τηρηθεί?

 

Δεν βλεπεις τον τραγελαφο?

Δεν βλέπω κανέναν τραγέλαφο αν:  Α) αν γίνει μια συμφωνία (γραπτή ή προφορική) 

                                                                  Β) Αν υπάρχει τρόπος απόδειξης αυτής.

Ακόμα και αν δεν τηρηθεί καταρχάς μια συμφωνία που έχει  τα δύο παραπάνω στοιχεία,  υπάρχουν τρόποι να "τηρηθεί" και σίγουρα στο τέλος της ημέρας δεν θα υπάρχουν αμφισβητήσεις επ' αυτής. 

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
2 ώρες πριν, Κβαντική Διεμπλοκή είπε

Έκανε καμία συμφωνίας ο φίλος ότι θα πλήρωνε τα ποτά μετά το live;

 

Ούτε ότι δεν θα τα πλήρωνε έκανε.

Ασαφές αρχικά λοιπόν .....και λογικό να δημιουργηθεί θεμά. 

Όμως.....σε ένα μαγαζί που κάποιος πουλάει ποτά , ο κανόνας είναι αυτός που τα καταναλώνει να τα πληρώνει (κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας). Συνεπώς αυτό γεννάει ένα μέσο απόδειξης υπερ του μαγαζάτορα που ήθελε να πληρωθεί (δικαστικό τεκμήριο λέγεται). 

Η "άμυνα" του μουσικού εν προκειμένω θα ήταν η επίκληση ενός άλλου τυχόν "δικαστικού τεκμηρίου" ότι π.χ. οι μουσικοί που παίζουν στον ΄χώρο , ειθίσται να μην πληρώνουν τα ποτά που καταναλώνουν (θα είχαμε λοιπόν μια "σύγκρουση ομοειδών αποδεικτικών μέσων) και ό,τι αποφασίσει ο κριτής. 

Και εγώ λέω το απλό, αν ΕΞΑΡΧΗΣ, είχαν κάνει αυτή τη συμφωνία (γραπτή ή προφορική) τί θα ισχύει με τα ποτά που τυχόν θα καταναλώσουν οι μουσικοί,  θα τα πληρώσουν ή όχι, μιας και άλλωστε δεν μιλάμε και για κανένα απρόβλεπτο γεγονός, όλοι μπορούσαν να το φανταστούν ότι ενδέχεται εκεί που παίζουν οι μουσικοί να πιούν και μια περτικαλάδα π.χ.,  δεν θα υπήρχε ΚΑΜΙΑ παρεξήγηση.

Η προφορική συμφωνά θα μπορούσε να αποδειχθεί με έτερον  αποδεικτικό μέσον" τους μάρτυρες. 

  • Like 3
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξανά:

υπογράφεις μια συμφωνία ότι δεν θα πληρωθείς ενώ περιμένεις στο τέλος να πληρωθείς. Αρα επαφίεται στην καλή διάθεση του άλλου να μην την "τηρήσει" και να πληρωθείς.

Με βάση αυτό το αμφίσημο δεδομένο, περιμένεις να συμφωνήσεις από πριν ότι θα πιείς και δεν θα πληρώσεις με βάση μια προφορική συμφωνία.

(μιλάμε πάντα για την περίπτωση των ποτών)

Εδώ, μπορεί να έρθει ο άλλος και να σου πει, "εγώ σου κάνω χάρη και σε πληρώνω"

 

όλα αυτά φυσικά γίνονται σε μια φανταστική χώρα που λέγεται ελλάδα.

 

(πάντως από όσο θυμάμαι υπάρχει ένας άγραφος νόμος για τα ποτά των μουσικών ή έστω "αυτών που παίζουν μουσική")

 

 

4 λεπτά πριν, LK είπε

Ούτε ότι δεν θα τα πλήρωνε έκανε.

Ασαφές αρχικά λοιπόν .....και λογικό να δημιουργηθεί θεμά. 

Όμως.....σε ένα μαγαζί που κάποιος πουλάει ποτά , ο κανόνας είναι αυτός που τα καταναλώνει να τα πληρώνει (κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας).

 

σ αυτόν τον φανταστικό κόσμο που αναφέρεσαι θα έπρεπε ο μουσικός να πληρώσει το ποτό και να πάρει την απόδειξη πριν καν το καταναλώσει

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, kpeyos είπε

Το ερώτημα εδώ είναι: Έκανα καλά που δεν πλήρωσα;

Όχι, δεν έκανες καλά. Κατ' αρχήν, σαν μπάντα έπρεπε να υιοθετήσετε κοινή στάση, όχι ο καθένας τη δική του. Επίσης, δεν σου ζητήθηκε να πληρώσεις "για να παίξεις" αλλά για να υποστηρίξεις το σκοπό, το οποίο ήδη κάνεις αποδεχόμενος να παίξεις εκεί, οπότε απλά θα ήταν άλλο ένα βήμα υποστήριξης.

 

Γενικά, επειδή βλέπω ότι πολλοί είσαστε κάπως μπερδεμένοι, όταν μας ζητάνε χρήματα και τα έχουμε, πληρώνουμε - εκτός αν φύγουμε από εκεί, οπότε δεν πληρώνουμε τίποτε. Επίσης βλέπω ότι αρκετά μέλη συνδυάζουν την ιδέα του "θα πληρώσω αν είναι υποχρεωτικό", άρα "αν μπορώ να μην εντοπιστώ, δεν θα πληρώσω", στάση για την οποία υπάρχουν κατάλληλες λέξεις αλλά ας τις αποφύγουμε.

 

Τέλος, ασφαλώς (όπως γράφει ο LK) τα πάντα είναι θέμα συμφωνίας. Το ΚΚΕ δεν έκανε καν προτάσεις συμμετοχής παρά μόνο σε ομοϊδεάτες, δεν λειτουργούσαν οι άνθρωποι με όρους ελεύθερης οικονομίας. Αφού θέλουν να έχουν εισιτήριο, αυτό αφορά όλους όσους θέλουν να παρευρεθούν, ενδεχομένως ακόμη και τον Νταλάρα,  ο οποίος είναι πολύ πιθανό να το πλήρωσε.

  • Like 2
  • Συμφωνώ 2

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
8 ώρες πριν, kpeyos είπε

Ακόμη και σήμερα δε θεωρώ πως έκανα κάτι λάθος αλλά δεν είναι και ρητορική η ερώτηση. Θα μπορούσε πχ κάποιος να επιχειρήσει να με πείσει για το αντίθετο.

 

Είμαι ανοικτός στον διάλογο. Πχ, κάποιος μπορεί να πει πως έπρεπε να στηρίξω αυτούς που διοργάνωναν το event για να συνεχίσουν να υπάρχουν παρόμοια events και να μπορώ να παίζω μπροστά σε αναρχορεμπέτες και χατζημεταλλάδες που με ακούν θελοντας και μη...

 

Γιατί στην τελική ποιος ήμουν εγώ που δεν πλήρωσα; Μπας κι είχα κάνα πτυχίο ωδείου απ' τη Βιέννη ή είχα καμιά παλλαϊκή απήχηση σα μουσικος για να δικαιούμαι την αυτοεξαίρεση;

 

το αν έκανες σωστά ή λάθος ουδεμία σημασία έχει... ήταν μια συνειδητή επιλογή σου για κάποιους λόγους γενικούς ή της στιγμής... οι οποίοι ήταν σίγουρα και "ρευστοί" κυρίως λόγω ηλικίας και αλληλοδιαδεχόμενων εμπειριών σου... και αυτή η επιλογή ήταν μία από όλες αυτές που σαν συνισταμένη σε διαμόρφωσαν στην πορεία σου ως εδώ που μιλάμε...  τι να συζητήσουμε λοιπόν...

 

όπως είπα και παραπάνω με το έντεχνο σχήμα μου τότε, είχα δώσει πάμπολλες συναυλίες... οι περισσότερες ήταν μέσω ΚΝΕ και κάποιες λιγότερες μέσω της πάλε ποτέ ΠΑΠΟΚ, αλλά παρότι ρηγάς εγώ και διαφόρων ιδεολογικών εκφάνσεων οι υπόλοιποι, τον πρώτο καιρό (αρχές των 80ς) συνειδητά τις δίναμε όλες τσάμπα και όντως και σε κάποιες περιπτώσεις όπου υπήρχε εισιτήριο το πληρώναμε κι από πάνω... γιατί;

 

γιατί υποτίθεται όπως έλεγε και ένα από τα κομμάτια που παίζαμε ως ίντρο:  "Γιατί εμείς δεν τραγουδούσαμε για να ξεχωρίσουμε αδελφέ μου απ' τον κόσμο... Εμείς τραγουδούσαμε για να σμίξουμε τον κόσμο..." επιλογή πρώτη: όλα για την ανθρωποκεντρική "ιδέα" παραμερίζοντας μικροκομματικές διαφορές (τρομάρα μας)...

 

πρώτη μέχρι που σε μια συναυλία σε επαρχιακή πόλη (μην την δώσω), μέσα στο κλασικό πρόγραμμα μας που ήταν ένα μίγμα από αντάρτικα, πολιτικά έντεχνα και στο τέλος ρεμπέτικα και χορευτικά κλασικά λαϊκά και νησιώτικα, "τολμήσαμε" να παίξουμε (σημειωτέον μετά από απαίτηση μεγάλου μέρους του κοινού) το σουξέ της εποχής "Δεν θέλω την συμπόνια κανενός"... χαμός κεφιού στο κοινό αλλά ακόμα μεγαλύτερος στα μέλη της τοπικής που δεν το διασκέδασαν καθόλου και θίχτηκαν και προσβλήθηκαν λες και τους παίξαμε το "Γρίβα' μ σε θέλει ο βασιλιάς" (θα μου πείτε κατ ουσιάν κι αυτό αντιβασιλικό ήταν, αλλά τες πα σιγά μη το ξέρανε)...

 

μην τα πολυλογώ, λόγο τον λόγο βρεθήκαμε κυνηγημένοι με τα όργανα επ ώμου στα στενά της πόλης νυχτιάτικα ψάχνοντας τρόπο να φύγουμε πριν μας πιάσουν και μας τουλουμιάσουν... μέχρι τότε είχαμε φάει σε κάτι κουτσοχώρια της επαρχίας αλλά και περί της Αττικής αρκετά κυνηγητά με καδρόνια ακόμα και καραμπίνες από ΕΠΕΝιτες και λοιπές δυνάμεις της εποχής, αλλά παρόλον τον κίνδυνο το διασκεδάζαμε και το φέραμε περήφανα και ως πράξη τιμής και αντίστασης... το γεγονός όμως να σε κυνηγάνε οι "δικοί σου" επειδή έπαιξες ένα κομμάτι που έτσι κι αλλιώς ήταν στο είδος που ήταν αποδεκτό (παίζαμε αβέρτα Καζαντζίδη, Γαβαλά κλπ χωρίς να μας πουν ποτέ τίποτε ίσα ίσα που την καταβρίσκανε), ε υπερέβη τα εσκαμμένα και γενικώς τα φίλια πυρά πονάνε περισσότερο ειδικά όταν ξεγυμνώνουν βίαια απρόσμενες νοοτροπίες...

 

έτσι πήγαμε στην δεύτερη επιλογή... συνυπολογίζοντας και διάφορες ανάλογες "βλαχονομενκλατορομπινιές" που παραβλέπαμε για καιρό μπροστά στην ιδέα, δεν ξαναπαίξαμε τσάμπα ΠΟΤΕ, πόσο μάλλον δε να πληρώσουμε και για να μπούμε κάπου για να παίξουμε (πλην αρκετών φιλανθρωπικών εκδηλώσεων αλλά αυτές είναι δική τους κατηγορία)... για την ιστορία έκτοτε μας πήραν και σοβαρά και μας καλούσαν συνέχεια και παντού... η γνωστή (για όσους θέλουν να δουν) οξύμωρη πραγματικότητα πέραν των αγνών προθέσεων της (τότε) πλειοψηφίας που οδήγησαν στις σύγχρονες "προοδευτικές" κατάντιες  του οράματος (πάρτε και το πολιτικό σας να έχετε😛)...

 

εντάξει ξέφυγα αλλά μάλλον πλέον θα καταλαβαίνεις γιατί αντιδρώ στο πνεύμα του quote... τι να συζητήσουμε και να σου αλλάξουμε τι; την γνώμη σου για την ορθότητα της τότε επιλογή σου; θα ταν σα να αμφισβητούμε το ποιος είσαι σήμερα... να συζητήσουμε γενικά τον ή τους λόγους που σε οδήγησαν τότε στην επιλογή αυτή ευχαρίστως... θα ταν και εν δυνάμει δημιουργικό... αλλά να σε πείσουμε γιατί και για πιο πράγμα; για το αν ήταν λάθος και αν έπαιρνες  κάποια άλλη "σωστή" θα ήσουν "άλλος" τώρα ας πούμε, οπότε "άλλαξε" για να συμφωνούμε; είναι δυνατόν; εκτός αν κατάλαβα λάθος οπότε πάμε πάλι από την αρχή προς την αιώνια λιακάδα του καθαρού γραπτού λόγου που είναι αποδεδειγμένα η αιτία για το πλήθος των παρεξηγήσεων στα φόρα ανα τον κόσμο...

 

 

ΥΓ καμιά διάθεση για αντιπαράθεση δεν έχω (ελπίζω να είναι αντιληπτό) και κακώς παρασύρθηκα στο κλίμα, αλλά το όλο πράγμα το έχω ζήσει τόσες φορές εδώ (κι αλλού) που στα μάτια μου φτάνει πια στην ηλικία μου γραφικό ασχέτως παράλληλων αφορμών δικαίων και αδίκων... παρεσύρθην λοιπόνε και συγχωράτε με (ακόμα μια φορά)...

 

  • Like 2

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου