Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια με προενισχυση μικροφωνου...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα....

 

Λοιπόν ακούστε το προβλημα μου...

 

Εχω μια behringer xenyx με 4 mic εισοδους με προενισχυση και συνολο 12 εισόδους line in...Μεχρι τώρα καλύπτω της 4 εισοδους για την ηχογραφηση drums με δυναμικά μικρόφωνα....Το προβλημα είναι το εξής...Σκέφτομαι την αγορά 2 overhead πυκνωτικών (πολυ χαμηλού budget) αλλά προκύπτει προβλημα με τις εισοδους...δεν μου φτάνουν...

 

Τι προτείνεται να κάνω?Χρηματα δεν υπάρχον πολλά απλά πείτε τι επιλογες έχουμε και βλέπουμε...((οσο το δυνατον φτηνότερες :lol: ))

 

Αν στριμώξω τα 3 δυναμικά των tom σε μιά εισοδο με ενα behringer micromix που έχω ? http://www.behringer.com/MX400/index.cfm?lang=ENG

 

Και μου μείνει μια εισοδο με προενισχυση για το floor tom και 2 για τα πυκνωτικά θα είναι χάλια το αποτελεσμα?

Time is just a fraction of the sine.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 100€ αγοράζεις άλλη μια μικρή κονσόλα με 4mic inputs, και συνδέεις το main out της σε 2 κανάλια της xenyx. Its called submixing!

Σύνολο 8 mic inputs, υπεραρκετά για drum recording on a budget!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Xenyx 1202, 89€ στον Thomann. Υπάρχουν και Alesis, Yamaha, Phonic etc... Μια και έχεις ήδη Behringer, καλό είναι να κρατήσεις το ίδιο "χρώμα" στους προενισχυτές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα που γίνεται η κουβέντα ποια είναι η άποψη σας για τα Behringer c-2 (ζευγάρι) και c-3 μονο του...?

 

Ποιο απο τα 2 θα προτιμούσατε?

Time is just a fraction of the sine.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα C2 για overheads που τα εχω δοκιμασει ειναι σχετικα καλα για τα 70Ε που δινεις. Υπολογισε πως εχεις στερεοφωνικο αποτελεσμα, μιας και τα C2 ειναι και "ζυγισμενα" μεταξυ τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κονσολάκι είναι line mixer και δεν ξέρω πως μπορείς εκεί να βάλεις mic.

Anyway ας πούμε πως δεν έχουμε καμιά βοήθεια από πουθενά και θέλουμε να γράψουμε μια ντραμς με 4 κανάλια.

Ο mainstream τρόπος είναι 2 οverhead, kick,snare.

Aλλά ας κάνουμε τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα και να προσπαθήσουμε να γράψουμε την ντραμς με 2 μικρόφωνα.

Αφού λοιπόν γράψουμε τα δύο overhead αρχίζει η επιστημινική φαντασία.

Αντιγράφουμε το ένα κανάλι και το περνάμε από ένα φίλτρο που επιτρέπει να ακούγεται η μπότα όσο το δυνατόν ισχυρότερα. ΤΡΙΓΚΑΡΟΥΜΕ με το drumagog μια μπότα που το καλύτερο θα είναι να είναι ένα sample με την δική μας.

Με την ίδια διαδικασία μπορούμε να πάρουμε και το ταμπούρο αλλά και τα τομ.

Το αποτέλεσμα που θα πάρεις θα χρειάζεται κάποιο editing βέβαια αλλά άξίζει τον κόπο.

 

 

Τώρα το πρόβλημα είναι τι να κάνουμε 2 άχρηστα κανάλια από τα 4 που είχαμε αρχικά???

Εεεε δεν ξέρω ίσως να ηχογραφήσουμε την κουδούνα με 2 mic ένα μέσα ένα έξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τώρα το πρόβλημα είναι τι να κάνουμε 2 άχρηστα κανάλια από τα 4 που είχαμε αρχικά???

Εεεε δεν ξέρω ίσως να ηχογραφήσουμε την κουδούνα με 2 mic ένα μέσα ένα έξω.

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά sorry που το θυμήθηκα τόσο αργά αλλά με δουλευετε (!??!?!?!?) ή σοβαρολογείτε?

 

Θα βγεί αποτελεσμα απο αυτό το πραγμα? :lol: :lol:

Time is just a fraction of the sine.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου