Προς το περιεχόμενο

Το Voicing Πασπαρτού (Μελέτη)


Ali Barout

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Ali Barout είπε

Αμα είναι καθαρές (husqvarna, χωρίς σταντ) ναι.

 

Βοθα τον άσχετο βρε Jojo, μονο super sport, street κοκ καβάλαγα...

 

Υπαρχουν καθαρά και βρώμικα intervals?

Επεξεργασμένο από Freedom

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Freedom είπε

Υπαρχουν καθαρά και βρώμικα intervals?

 

Είναι σαν τς ενισχυτές.

Εξαρτάται αν έχεις βάλει τίποτα διστόρσια μπροστά ασούμε, να τα βρωμίσεις.

  • Χαχα 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Είναι σαν τς ενισχυτές.

Εξαρτάται αν έχεις βάλει τίποτα διστόρσια μπροστά ασούμε, να τα βρωμίσεις.

 

Ελα βρε, σοβαρά μιλάω, επειδή ο μονος τρόπος να συνενοούμαι με άλλους μουσικούς (αν δεν εχουν relative pitch και ξέρουν τα ονοματα των intervals, αλλιως Βαβέλ) ειναι τα intervals.

 

Τα διαστηματα και οι ορισμοι τους ειναι στατικοι, σωστα?

 

Οταν λεμε μεγάλη δευτερα μιλάμε για έναν τονο διάστημα. Μεγάλη 3η, 2 τονους διάστημα. Μικρη τριτη, 3 ημιτονια κοκ.

 

Οπότε π.χ. η μεγάλη 6η της μεγάλης 6ης είναι η 5η...λακαμίες λέω?

 

ΥΓ: ολα αυτά αν τονική θεωρουμε την πρώτη νοτα, αλλιως η σχεση δυο νοτών ειναι αμφιδρομη,

 

Επεξεργασμένο από Freedom

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι οκτάβες οι τέταρτες και οι πέμπτες και οι ταυτοφωνίες(πρώτες). Μπορούν να είναι καθαρές, ελαττωμένες, αυξημένες.

 

Οι δεύτερες, οι τρίτες, οι έκτες, οι έβδομες είναι ή μικρές, ή μεγάλες, ή αυξημένες ή ελαττωμένες.

 

Στην αύξηση και την ελάττωση δεν υπάρχουν όρια (όπως τα ορίζει η ανθρώπινη διαστροφή). Υπάρχει και δις αυξημένο και δις ελαττωμένο, και τρις, και τετράκις, ήδη το ξεφτιλίσαμε.

 

Οι δε: 1η/8η, 2η/7η, 3η/6η, 4η/5η αποτελούν η μία αναστροφή της άλλης. (προσοχή στις ποιότητες όμως)

1 λεπτό πριν, Freedom είπε

Οπότε π.χ. η μεγάλη 6η της μεγάλης 6ης είναι η 5η...λακαμίες λέω?

Ε, όχι ακριβώς.

 

Ξεκινάμε ΝΤΟ. Βάρα μια μεγάλη έκτη. Πήγαμε ΛΑ. Βάρα άλλη μια μεγάλη έκτη, πήγαμε ΦΑ#. Άρα σε σχέση με το αρχικό ντο είναι 11η αυξημένη. (άντε να το φέρεις χοντρικά και μπακαλίστικα στην οκτάβα την κάτω και να πεις 4η αυξημένη.)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Freedom είπε

Οταν λεμε μεγάλη δευτερα μιλάμε για έναν τονο διάστημα. Μεγάλη 3η, 2 τονους διάστημα. Μικρη τριτη, 3 ημιτονια κοκ.

 

Μέχρι εδώ καλά το πας, έτσι είναι.

 

2 λεπτά πριν, Freedom είπε

 

Οπότε π.χ. η μεγάλη 6η της μεγάλης 6ης είναι η 5η...λακαμίες λέω?

 

 

Είναι η αυξημένη 4η/ελαττωμένη 5η (η ίδια νότα είναι).

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ali Barout είπε

Οι οκτάβες οι τέταρτες και οι πέμπτες και οι ταυτοφωνίες(πρώτες). Μπορούν να είναι καθαρές, ελαττωμένες, αυξημένες.

 

Οι δεύτερες, οι τρίτες, οι έκτες, οι έβδομες είναι ή μικρές, ή μεγάλες, ή αυξημένες ή ελαττωμένες.

 

Στην αύξηση και την ελάττωση δεν υπάρχουν όρια (όπως τα ορίζει η ανθρώπινη διαστροφή). Υπάρχει και δις αυξημένο και δις ελαττωμένο, και τρις, και τετράκις, ήδη το ξεφτιλίσαμε.

 

Οι δε: 1η/8η, 2η/7η, 3η/6η, 4η/5η αποτελούν η μία αναστροφή της άλλης. (προσοχή στις ποιότητες όμως)

 

Μου φαινεται οτι κατάλαβα.

 

Αλλά τι νοημα εχει αν δεν δηλώνεις απο την αρχή αν π.χ 2α,3η,6η και 7η είμαι μικρές ή μεγάλες Γιώργη?

 

Απο την αρχή χαρογραφουμε ολα τα διαστήματα οποτε οταν λεμε μεγάλη 2α εννοουμε 1 τονο διάστημα, οταν λέμε μικρη 2ρα, ενα ημιτονιο.

 

Για αυτο παραξενέυτηκα, μεγάλη 6 βρωμικη δεν υπαρχει, υπαρχει μεγάλη 6η και μικρη 6η. Σωστά?

  • Like 1

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Οι δε: 1η/8η, 2η/7η, 3η/6η, 4η/5η αποτελούν η μία αναστροφή της άλλης. (προσοχή στις ποιότητες όμως)

 

Πρόσεξε Νίκο ότι το άθροισμα κάνει 9.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

Είναι η αυξημένη 4η/ελαττωμένη 5η (η ίδια νότα είναι).

 

Μα τι μας ενδιαφέρει ώς προς τον προσδιορισμο, οπως και να είναι είναι τριτονο, στην πράξη.

 

Γιατι δεν λετε κατευθειαν τριτονο να τελειώνει η υποθεση?

 

Εχει να κανει με αρμονια, μουσική θεωρία κοκ?

  • Συμφωνώ 1

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Freedom είπε

μεγάλη 6 βρωμικη δεν υπαρχει, υπαρχει μεγάλη 6η και μικρη 6η. Σωστά?

 

Σωστά.

Δεν υπάρχουν "βρώμικες" (γι' αυτό έγραψα πριν για διστόρσιο αστειευόμενος).

3 λεπτά πριν, Freedom είπε

 

Μα τι μας ενδιαφέρει ώς προς τον προσδιορισμο, οπως και να είναι είναι τριτονο, στην πράξη.

 

Γιατι δεν λετε κατευθειαν τριτονο να τελειώνει η υποθεση?

 

Εχει να κανει με αρμονια, μουσική θεωρία κοκ?

 

Γιατί το διάστημα του τρίτονου, δεν "χωράει" δύο έκτες, είναι μικρότερο.

Όταν μπουν δύο έκτες, αλλάζουμε οκτάβα.

Αν λέγαμε τρίτονο κάποιος θα μπερδευόταν, αφού το διάστημα 6ης είναι μεγαλύτερο.

Και το "αυξημένη 4η" που έγραψα, τυπικά είναι λάθος.

Αυξημένη 11η έπρεπε να γράψω.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Freedom είπε

Αλλά τι νοημα εχει αν δεν δηλώνεις απο την αρχή αν π.χ 2α,3η,6η και 7η είμαι μικρές ή μεγάλες Γιώργη?

Έχει νόημα αν θέλουμε να γλιτώσουμε λέξεις όταν μιλάμε στα πλαίσια μιας γνωστής κλίμακας. Όταν παίζουμε λα μινόρε και του πω του άλλου "αυτή τη φράση που κάνεις (η οποία είναι π.χ. σι ντο ρε ντο σι ντο), κάν τη μου μια πέμπτη απάνω, εννοώ διατονικά, να μου παίξει φα σολ λα σολ φα σολ, όχι (φα# σολ λα σολ φα# σολ). Τουλάχιστον εγώ έτσι συνεννοούμαι και δεν έχω συναντήσει πολλά παρατράγουδα μέχρι στιγμής. Όταν θέλουμε να είμαστε απολύτως σαφείς, για μια συγχορδία π.χ., μπορούμε να αναφέρουμε όλα τα διαστήματα, με τις ποιότητές τους, ώστε να μην υπάρχει καμία αμφιβολία (όπως στην αρχή του θρεντ π.χ.) Δια ζώσης είναι εύκολο να το μαζέψεις στην επόμενη πρόταση, αλλά γραπτά και εξ αποστάσεως είδες πώς μπορούν να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις. Οπότε αν δε βαριέται κανείς, κι αν δεν υπάρχει συγκεκριμένο αρμονικό, τονικό πλαίσιο, όπως π.χ. μια δοσμένη κλίμακα, καλό είναι να λέμε και τις ποιότητες των διαστημάτων.

 

Κατα τη γνώμη μου δηλαδή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου