Προς το περιεχόμενο

Τί closed-back καμπίνα να πάρω?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω αυτόν τον ενισχυτη:

 

http://www.noiz.gr/modules.php?op=modload&name=4nAlbum&file=index&do=showpic&pid=19&orderby=dateD

 

που είναι κόπια του Twin Reverb αλλά με EL34. Φοράει 2 τρομερά Jensen Alnico και είναι open-back.

 

Λόγω του ότι ήδη φέρνει προς πρώιμο Marshall πιστεύω θα είναι καλύτερο (και πιο οικονομικό) να πάρω μια κλειστή καμπίνα με 2 ή 4 12ιντσα Celestion Vintage 30 ή Greenback ή ακόμα και συνδυασμό των δύο για να διευρύνω την ηχτική παλέτα του ενισχυτή και για hard rock/heavy metal.

 

Έχω μερικές απορίες όπως:

 

- Η καμπίνα με τα 4 έχει μεγάλη διαφορά από αυτήν με τα 2 12ιντσα σε ήχο; Με ενδιαφέρει σε επίπεδα έντασης στούντιο.

 

- Στη περίπτωση της καμπίνας με τα 4, αξίζει να πάω φτηνά με τον Harley Benton στον Θωμά (που κοστίζει λιγότερο απο τα 4 V30 ηχεία αν τα πάρω σκέτα) ή να επενδύσω παραπάνω για το πλεονέκτημα μιας καμπίνας από π.χ. Marshall που έχει θέσει και τα στάνταρ λίγο πολύ; Δηλαδή αξίζει η διαφορά να πληρώσω τα διπλάσια;

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

που είναι κόπια του Twin Reverb αλλά με EL34.

 

αρα δεν ειναι κοποια του TR... :lol: :lol:

 

 

 

Λόγω του ότι ήδη φέρνει προς πρώιμο Marshall

 

Oι..πρωιμοι Marshall (ποιοι πρωιμοι δηλ. ολοι οι Marshall της προκοπης ειναι σωστο να λεμε :lol: ) ηταν κοποιες του tweed bassman :wink:

 

 

 

- Η καμπίνα με τα 4 έχει μεγάλη διαφορά από αυτήν με τα 2 12ιντσα σε ήχο; Με ενδιαφέρει σε επίπεδα έντασης στούντιο.

 

ΕΧΕΙ διαφορα (για αυτο αλλωστε υπαρχουν και οι 2χ12 & οι 4χ12) αν τη θελεις για ΣΤΟΥΝΤΙΟ η 4χ12 ειναι παντελως αχρηστη.

 

 

 

 

Στη περίπτωση της καμπίνας με τα 4, αξίζει να πάω φτηνά με τον Harley Benton στον Θωμά (που κοστίζει λιγότερο απο τα 4 V30 ηχεία αν τα πάρω σκέτα) ή να επενδύσω παραπάνω για το πλεονέκτημα μιας καμπίνας από π.χ. Marshall που έχει θέσει και τα στάνταρ λίγο πολύ; Δηλαδή αξίζει η διαφορά να πληρώσω τα διπλάσια;

 

δυστυχως μια καμπινα ειναι ΠΟΛY περισσοτερα απο τα ΜΕΓΑΦΩΝΑ (& οχι ηχεια :lol: ) που φοραει.....

 

επισης μη νομιζεις οτι μια κλειστη καμπινα αρκει για να μετατρεψεις εναν Twin Reverb σε ενισχυτη Heavy Metal :wink:

 

Προσωπικα αν ηταν να παρω 2χ12 καμπινα θα ειδινα 100 ευρω παραπανω απο τη Marshall & θα επαιρνα αυτην

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

¶μα το πάμε έτσι τότε ούτε οι πρώτοι Marshall είναι κόπιες του Bassman τότε ;)

 

Εννοείται ότι έχει διαφορά, αυτό που με ενδιαφέρει είναι αν η διαφορά θα δικαιολογούσε το επιπλέον κόστος, βάρος και όγκο μεταφοράς και τον χώρο που θα πιάσει σε ένα στούντιο η τετραπλή. Πάντως μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για την τετραπλή ότι είναι παντελώς άχρηστη για στούντιο, όλα τα στούντιο που έχω πάει τετραπλή καμπίνα έχουν. Εννοείς από θέμα ηχογράφησης καθαρά ή και ακουστικής στον χώρο;

 

Ναι, μεγάφωνα όχι ηχεία κλασική παραδρομή.

 

Καλά δεν τρέφω και αυταπάτες ότι με άλλη καμπίνα θα βγάζω ήχο triple rectifier! Απλά θέλω μπορώ να βγάζω και ήχους πιο κοντινούς σε hard rock/ heavy χωρίς να πάρω άλλο ενισχυτή.

 

Γιατί όμως θα προτιμούσες τον Orange????

 

edit: Μα καλά, 40 κιλά λέει ότι ζυγίζει, από μπετόν-αρμέ είναι?!?!?!?!?!

 

edit2: Δεν είπα ότι έχω μόνο εξόδους 4 και 8 Ω. To Orange είναι 16Ω οπότε δεν μου κάνει εκτός και άμα αλλάξω τη συνδεσμολογία του (πρέπει να φοράει 8Ω σε σειρά λογικά).

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια χαρα.

Θα συμφωνήσω κι εγω οτι η 4*12 μάλλον ειναι αχρηστη σε studio κατασταση. Ρίξε μια ματια στην Koch Ts 212 η οποία απο τη χρήση που της εχω κανει εχει δωσει πολυ καλά αποτελεσματα κυριως στα γκαζια. Είναι κοντα στη φιλοσοφία των καμπινων της Vht ,Boogie κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

¶μα το πάμε έτσι τότε ούτε οι πρώτοι Marshall είναι κόπιες του Bassman τότε icon_wink.gif

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Marshall_Amplification

 

Jim Marshall first went into business in the early 1960s with a small shop in Hanwell, London, selling drums, cymbals and drum-related accessories; Marshall himself also gave drum lessons. Marshall Ltd. later expanded and started selling guitars and amplifiers, the most notable of which at the time were the Fender amplifiers imported from America. These were very popular with guitarists and bass players, but also very expensive, and Jim Marshall thought he could produce an equivalent product for less money.

He enlisted the help of Ken Bran, and between them they decided they most liked the sound of the 4x10" Fender Bassman.

 

Not wishing to tamper with something clearly not broken, they set about making copies of this amplifier.

 

The first few production units were almost exactly the same as the Bassman, with US-origin transformers and military surplus 5881 power valves.

 

:lol:

 

 

 

Πάντως μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για την τετραπλή ότι είναι παντελώς άχρηστη για στούντιο, όλα τα στούντιο που έχω πάει τετραπλή καμπίνα έχουν. Εννοείς από θέμα ηχογράφησης καθαρά ή και ακουστικής στον χώρο;

 

Ειναι απλα ΥΠΕΡΒΟΛΗ , τι να τα κανεις τεσσερα δωδεκαρια σε ενα στουντιο??? :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για ηχογράφηση ΕΝΑ δωδεκάρι φτάνει και περισσεύει.

Για rehearsal σε studio κοίτα καλύτερα για 2χ12", όντως τα 4χ12" δεν θα τα φχαριστηθείς σε μικρό χώρο. Μιλάω εκ (καφρο)πείρας.

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ Superfunk σ'αρέσει να κολλάς στη λεπτομέρεια δεν μιλάγαμε για τους first-few (μετρημένους στα δάχτυλα δηλαδή) που έφτιαξε αλλά τους πρώιμους όπου άρχισε να χρησιμοποιεί τοπικά υλικά και αναγκάστηκε να κάνει τις απαραίτητες τροποποιήσεις στο σχέδιό του για να προσαρμόσει αυτά τα υλικά :D :D :D

 

Να τα βλέπω να τα καμαρώνω!!! :D :D :D

 

Ή όπως λέει ο Kerry King "if my nuts ain't shakin when I play..."

 

Θέμα οπτικής είναι αυτό, και γω θεωρώ υπερβολή να δίνω 3,500 για ένα Mesa Boogie ή μια Gibson αλλά αφού πολύς κόσμος τη βρίσκει έτσι?

 

Τέλος πάντων στο ψητό τώρα γιατί προτιμάς τον Orange??????????????????????

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε γιατρε μου μην επιμενεις...

 

http://www.pentodepress.com/summary.html

 

:lol:

 

και ο Bluesbreaker & o JTM 45 (δηλ.οι ενισχυτες ΣΕΙΡΑΣ που κατασκευαζε τα πρωτα χρονια ο JIM )ειναι ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ του Bassman..... "down to a "T" " που λενε και οι γιαπωνεζοι......

 

Τζαμπα θεωρειται ο Leo Fender ο πατριαρχης των ενισχυτων ηλεκτρικης κιθαρας?? :)

 

η καμπινα της Orange μου ακουγεται πιο γεματη αλλα και πιο articulate απο την αντιστοιχη της Marshall (εχει αλλωστε και λιγο μεγαλυτερο βαθος)

ειναι δε και ΠΟΛΥ πιο ΟΜΟΡΦΗ....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατρός μπορεί να μην είμαι αλλά δεν συμφωνώ με το ότι δεν χαρακτηρίζεται κόπια. Σίγουρα δεν είναι πιστό αντίγραφο (αυτό έλειπε). Τυπικά όλες οι κόπιες διαφέρουν σε κάτι. Το κύκλωμα είναι αυτό του TR (το έχω επιβεβαιώσει μόνος μου ψάχνοντας όλο το κύκλωμα) και περιλαμβάνει τις απαραίτητες αλλαγές για να δουλεύει με EL34. Hχητικά το αποτέλεσμα σίγουρα δεν είναι ίδιο με ένα bf ΤR. Ούτε όμως και ένα TR με master volume δεν είναι ίδιο με ένα bf, παρόλο που φοράει 6L6 και λέει και Fender Twin Reverb απέξω. Αν δεν συμφωνείς, τότε πάμε πάσο ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε :D :D

 

Για τον Orange, ξέρω όμως ότι είσαι φανατικός tele-man και δεν προτιμάς high-gain καταστάσεις. Οπότε εννοείς το προτιμάς γι'αυτά που παίζεις ή και για high-gain?

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου