Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για ηχογράφηση και μίξη τυμπάνων. Help!!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρά Noizάδες, ακούστε το προβληματάκι μου:

 

Ηχογραφώ τύμπανα και αυτό που γίνεται είναι οτί ενώ θέλω να πανάρω το Hihat στα δεξιά και το ταμπούρο στο κέντρο (ίσως ελάχιστα δεξιότερα από το κέντρο) το μικρόφωνο του ταμπούρου παίρνει hihat. Έχω δοκιμάσει Gate αλλά αυτό που καταφέρνω είναι όταν δεν παίζει το ταμπούρο να ακούω παναρισμένο το Hihat αλλά ότνα παίζουν μαζί ταμπούρο και Hihat να ακούω ναι μεν το παναρισμένο hihat στα δεξιά αλλά μαζί με αυτό το Ηihat από το mic του ταμπούρου - TOO MUCH...

 

Ερώτημα: Πώς θα καταφέρω να κάνω το ταμπούρο να ακούγεται κέντρο και το Hihat στα δεξιά, οπώς ακούγεται σε πολλές παραγωγές που κυκλοφορούν στην αγορά, αποφεύγοντας το triggerring βέβαια... (ώστε να έχω φυσικό ήχο τυμπάνων)??????

 

Thanks Men...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν ο "φυσικός ήχος τυμπάνων" που ακούς στις παραγωγές που κυκλοφορούν στην αγορά είναι τίγκα στην τρίγκα! :lol: Σοβαρά τώρα, αυτό ισχύει και η καλύτερη λύση είναι το σωστό triggering. Επίσης ένας καλός drummer βοηθάει (οι session drummers που έχουν ηχογραφήσει πολλούς δίσκους, ξέρουν και κοπανάνε το ταμπούρο χαϊδεύοντας το hihat). Επίσης καλό θα έκανε μια σωστότερη τοποθέτηση/επιλογή μικροφώνου, καθώς και να έγραφες ταμπούρο με 2 μικρόφωνα. Αν τώρα θέλεις ντε και καλά χωρίς triggering να panάρεις πιο έντονα το hihat, βάλε το κανάλι του hihat hard right , και άνοιξε και τα overheads με hard panning, και μετά παίξε με την ένταση του hihat μέχρι να βρεις μια αποδεκτή ισορροπία panning και έντασης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ασχετος απο τυμπανα μιας κ ειμαι κιθαριστας

τι εστι triggering???

 

Αντικαθιστούμε το ηχογράφημενο χτύπημα του ταμπούρου/μπότας/τομ με ένα sample ηχογραφημένο μόνο του (απομονωμένο) και υπο ιδανικές συνθήκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H καλύτερη λύση σε αυτό το πρόβλημα όπως είπε και ο ytsestef είναι η σωστή τοποθέτηση του μικροφώνου! Aν υπάρχει μεγάλο leak κατά την ηχογράφιση μετά ότι και να κάνεις δεν θα φτάσεις σε ικανοποιητικό αποτέλεσμα!

 

Φρόντισε να τοποθετείς το μικρόφωνο του snare ανάμεσα στο hat και το μικρό σου tom έτσι ώστε το μικρόφωνο να είναι στην ίδια ευθεία με το σημείο που ενώνονται τα hats έτσι η μύτη του θα είναι κάτω από το bottom hat.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτημα: Πώς θα καταφέρω να κάνω το ταμπούρο να ακούγεται κέντρο και το Hihat στα δεξιά, οπώς ακούγεται σε πολλές παραγωγές που κυκλοφορούν στην αγορά, αποφεύγοντας το triggerring βέβαια... (ώστε να έχω φυσικό ήχο τυμπάνων)??????

 

Μπορείς επίσης να μην έχεις μικρόφωνο στο hi-hat και να φτιάξεις μια καλή τοποθέτηση στέρεο στα overheads όπου ακούγοντας μόνο αυτά και με δοκιμή 1-2 (μία το ταμπούρο και μία το HH) θα το φέρεις στερεοφωνικά εκεί που θες.

 

Παίζει ρόλο το "άνοιγμα",η γωνία δηλαδή των mics αλλά και η απόσταση μεταξύ τους.

 

Πειραματίσου λίγο και θα τα καταφέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Και παλι, πρεπει να συμπληρωσω πως ειναι πρακτικα αδυνατον να μην εχεις "παρεμβολη" του hihat μεσα στο ταμπουρο και το αντιστροφο.

Η αληθεια ειναι πως ειναι ωραιο να ακους μεσα στη μιξη το ambience ολου του drum kit που οφειλεται στη γενικη ηχογραφηση..Τελοσπαντων..δεν λυνει αυτο το προβλημα σου,ε? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου