Προς το περιεχόμενο

Hχογραφησεις στην Ελλαδα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα στα παιδια του φορουμ. Θελω να εκθεσω καποιες αποψεις απο τη μικρη μου εμπειρια σχετικα με ηχογραφησεις και παραλληλα να βγαλω απο μεσα μου καποιες σκεψεις σχετικα με τη νοοτροπια που επικρατει στην Ελλαδα στο χωρο αυτο.

Εχω γραψει σε studio 2 φορες. Ενω η πρωτη φορα κυλησε χωρις προβληματα (ενα απλο ντεμο) , τη 2η φορα που προσπαθησαμε με το γκρουπ να κανουμε μια επαγγελματικη δουλεια αρχισανε τα προβληματα. Χωρις να θελω να κατηγορησω και να προσβαλλω τους ηχοληπτες εχω την εντυπωση οτι στην Ελλαδα ο καθενας τους αυτο που εχει πρωτο στο μυαλο του ειναι να αποδεικνυει στους αλλους πως ειναι ο καλυτερος και αυτος που τα ξερει ολα. Ειναι κατι σα να βγαζει τα απωθημενα του καθε φορα.Πηγαιναμε σε στουντιο να τα δουμε και ο καθενας τους ειχε ενα υφος...σε γνωστο μαλιστα στουντιο της Αθηνας λεγανε πως ειναι το καλυτερο της Ευρωπης κλπ κλπ και διαφορες τετοιες ασυναρτησιες. Οταν αρχισαμε να γραφουμε, γραψαμε 1 μονο μερα και σηκωθηκαμε και φυγαμε. Το τι εγινε δε μπορω να σας το περιγραψω, ενδεικτικα ο τυπος με υφος 1000 καρδιναλιων ειχε αραξει στην κονσολα, εγω ο καημενος σαν κιθαριστας (και ενω εγραφε ο ντραμερ) προσπαθουσα ματαια να τον κανω να μου ανεβασει την ενταση στα ακουστικα μου για να ακουω τους μετρονομους. Συνεχεια μου μιλουσε εκνευρισμενος. Πεφτανε οι υπολογιστες. Μολις πηγε η ωρα 12 ακριβως λεει τελος η ηχογραφηση, και ενω ηταν σε εκρεμοτητα ενα μερος που ηθελε 5 λεπτακια. Μας τρωει μια ωρα ηχογραφησης λεγοντας οτι κλεισαμε 6 ωρα και οχι 7...και δεκαδες αλλα τετοια.

Παει αυτος. Παμε παρακατω. Αλλο στουντιο, ολα καλα , η τιμη τοσο, και εκει που πηγαιναμε να φυγουμε πως μου ηρθε εμενα και ρωταω. Οι κιθαρες που εχετε ειναι μεσα στην τιμη? Οχι μου λεει...πρεπει να πληρωσεις δε θυμαμαι ποσο ειπε την ωρα. Σαν τις τραπεζες δηλαδη με τα μικρα γραμματα που τα βρισκεις μπροστα σου ενω πριν δεν ηξερες τιποτα.

Αλλο στουντιο, θελαμε να φυγουμε και να γραψουμε τη μιξη αλλου και μας εδωσαν αρχεια ασυγχρονιστα επειδη τους εφαγε πολυ ωρα να μας τα δωσουν λες και φταιγαμε εμεις.

Παω σε μουσικο καταστημα και του λεω θελω να δοκιμασω τον ταδε ενισχυτη. Αφου με τη συμπεριφορα του που ηταν αγενεστατη δε με αφησε, επαιξε αυτος. Σε μια στιγμη κατι τον ρωτησα και του λεω γνωριζω καποια πραγματα οσον αφορα ηχογραφησεις και μου λεει 'και εγω γνωριζω φιλε, ειμαι ηχοληπτης' λες και ηταν αυτος το θεμα..αλλα αφου ηταν ηχοληπτης λεω μεσα μου καταλαβα....το μαγαζι εχασε εν ολιγοις 2000 ευρω για τη συμπεριφορα αυτη, καθως αγορασα απο αλλου.

Τελος παντων, να μη το κανω τεραστιο το κειμενο. Το συμπερασμα που εβγαλα ειναι

1) στην Ελλαδα αν πας με το σταυρο στο χερι και σε δουνε στο στουντιο οτι εισαι χαμηλων τονων και εχεις φραγκα την εβαψες...σε ρημαξανε

2) ο καθε ενας εδω ειναι ο υπερειδικος, ξερει τα παντα, λες κατι και παντα το αναγει στο προσωπικο, χωρις καν να τον ρωτησεις. Τωρα βεβαια πως γινεται μια χωρα με τοσους ειδικους να ειναι απο τις τελευταιες οσον αφορα ποιοτητα ηχογραφησεων και γενικα μουσικης ειναι αλλο καπελο..

3) εχω καταληξει οτι για να κανεις καλη ηχογραφηση στην Ελλαδα δεν αρκει να εισαι μουσικος. Πρεπει να εισαι ταυτοχρονα και ηχοληπτης και παραγωγος και μανατζερ και οτι αλλο μπορει να φανταστει κανεις.

Ειμαστε η χωρα με τους πιο εγωιστες και πολυξερους ανθρωπους αλλα δυστυχως στον τομεα μουσικης επιβεβαιωνεται το ρητο οτι ο Ελληνας μονος του κανει θαυματα αλλα οταν συνεργαζεται με αλλον κλαυτα Χαραλαμπε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 26
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Έτσι δυστυχώς είναι πάνω κάτω τα πράγματα. Κι εμείς σε μερικά στούντιο συναντήσαμε παρόμοιες συμπεριφορές. Δεν είναι προνόμοιο των ηχοληπτών αυτή η συμπεριφορά, είναι γενικό φαινόμενο δυστυχώς. Όλοι ξέρουν καλύτερα απ όλους. Δοκίμασε να βάλεις 4 άτομα να σου πούν ποιό είναι το καλύτερο PC και θα δεις ότι όλοι ξαφνικά έχουν δίπλωμα στα ηλεκτρονικά, στα μηχανικά, στα υδραυλικά στα πάντα. Γενικότερα η φιλοσοφία του ξερόλα δείχνει την ημιμάθειά του.

Κι αυτό πια το "έχουμε το καλύτερο στούντιο της Ευρώπης" τί φακαρόλα θεέ μου. Και το χειρότερο όλων είναι ότι για να συνενοηθείς με τέτοιους ανθρώπους, γίνεσαι στο τέλος αγενής και άξεστος. Και τελικά έχεις δίκιο, τουλάχιστον μουσικά, πιό πολλούς solo καλλιτέχνες ξέρουμε και μας προβάλλονται, παρά συγκροτήματα ή σχήματα...

Dreamers come and go, but a dream's forever

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι είναι όπως τα λέτε αλλά σιγά-σιγά αυτά τα φαινόμενα θα εκλείψουν βάση του νόμου της επιβίωσης.Οι σωστοί επαγγελματίες που σε κοιτούν σαν άνθρωπο και όχι σαν λεία θα κερδίσουν.

Από τη στιγμή που κάθε πληροφορία είναι διαθέσιμη μέσω internet,το παραμύθι που πουλάει ο νεοέλληνας αεριτζής σε κάθε επίπεδο θα αρχίσει να μην βρίσκει έδαφος.

Όλοι θα αναγκαστούν να γίνουν καλύτεροι αλλιώς θα εκλείψουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως επειδή ανήκω και στις δυο πλευρές (μουσικός-ηχολήπτης) μπορώ άνετα να σκεφτώ αντίστοιχες συμπεριφορές και από μουσικούς-συνθέτες. Πιστεύω πως είναι θέμα χαρακτήρα και νοοτροπίας. Υπάρχουν και από τις δύο πλευρές πολύ αξιόλογα και συνεργάσιμα άτομα. Παρόλα αυτά δεν μπορούμενα παραβλέψουμε ότι σε ένα μεγάλο ποσοστό υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν τα προσόντα και τη νοοτροπία του επαγγελματία. Καλώς ή κακώς πρέπει να μπορέσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας χωρίς βέβαια να θίγεται η αξιοπρέπεια μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε φιλε που πας κ μπλεκεις κ εσυ

ελα απο την στουντιαρα μου που ειναι καλυτερη σε ολο τα γαλαξια να σου κανω εγω παραγωγη να ταραξει τα μουσικο κατεστημενο!!

Ελα απο δω κ τα βρισκουμε.Τα ξερω ολα σου λεω!!!!

 

Just kiddin'...

(Δεν εχω στουντιο αλλα αν ειχα εννοειται πως θα ηταν το καλυτερο σε ολοκληρη την υφηλιο!! :D :D :D )

-=Dream Within A Dream=-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....το λαθος με αυτο το φορουμ...οπως και του ελληνα γενικοτερα ειναι οτι φοβαται να ονομασει......και ξερεις γιατι?γιατι θα ελεγα οτι στην περιπτωση που αναφερθηκε το στουντιο θα χασει πελατες...και του αξιζει ισως λογω συμπεριφορας...αλλα το μονο οπλο που εχουμε ειναι να λεμε την αληθεια και οι περισσοτεροι φοβομαστε...τελοσπαντων να πω το εξης...δεν ειναι ολα τα στουντιο ετσι...ισως επρεπε να κανεις το κοπο να ρωτησεις εδω πριν αποφασισετε να πατε...δεν θελω να ειμαι εγω αυτος που θα σου πει για το στουντιο μου :)

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που κολλάτε πλέον ρε παιδιά αφου η φάση είναι home studio.Επενδύστε τα λεφτά των ηχογραφήσεων σε ένα χώρο δικό σας και σιγα-σιγά θα πετύχετε αυτό που θέλετε.Τα στούντια τα "καλά" αφήστε τα για όταν μπείτε σε εταιρία που θα σας τα "παρέχει"(λέμε τώρα).

 

Τώρα που έχουν ξεφτηλιστεί και οι τιμές των μηχανημάτων μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε στο σπίτι.

 

Αν είναι κάτι που σε τραβάει σε στούντιο κατάσταση είναι η πρόβα αν δεν έχεις ένα χώρο.

 

Στην τελική γράφεις μόνο τα τυμπανοειδή στο στούντιο τα άλλα στα υπολογιστάκια γίνονται όλα και με καλές προσομοιώσεις.

 

Γνώμη μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ μάλλον πρέπει να είμαι από τους τυχερούς διότι πέφτω πάντα σε καλά παιδιά... :P

 

Τελευταία ηχογράφηση (μόνο drums, τα υπόλοιπα στο σπίτι) σε γνωστό στούντιο στον Αγ. Ελευθέριο, ο τύπος ήταν άψογος.

 

Το καλύτερο μου ήταν το 89 που ετοιμάζαμε ένα ντέμο για ραδιοφωνική παρουσίαση, ένα στούντιο στην Κύπρου, Αργυρούπολη κάποιος Αθανασίου, δε θυμάμαι το όνομα του στούντιο, τώρα έχει φύγει απο κεί, όποιος γνωρίζει την τύχη του είμαι περίεργος.

 

Ο τύπος λοιπόν την είχε τόσο καταβρεί μαζί μας που όχι μόνο έκανε λάστιχο τις ώρες, αλλά όταν τελειώσαμε στις 6 τα χαράματα μας έφερε με το φορτηγάκι του, και χτυπήσαμε κι ένα πατσαδάκι στη διαδρομή!!! :lol:

 

Βέβαια έχουν υπάρξει και προβάδικα, τα οποία εν γνώσει μας τα παιδιά που τα χαν μαθαίνα πάνω μας, όπως ένα που θυμάμαι κάπου στο Μοσχάτο κάπου 91-92, αλλά τέτοιες άσχημες συμπεριφορές δε θυμάμαι να έχω γνωρίσει.

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλη τυχη να γραψεις δισκο στο σπιτι με προσομοιωσεις...αφου χαλασεις τα τριπλα απο αυτα που θα εδινες στο σουντιο και περασεις τα χιλια μοιρια με θορυβους κακογραμμενα σηματα κτλ...θα καταληξεις οτικαλυτερα να ειχες βρει το σωστο στουντιο που θα σου κανει τη δουλεια γρηγορα και αποτελεσματικα...οταν μιλαμε για ολοκληρωμενη δουλεια οι απαιτησεις ειναι εντελως διαφορετικες....και btw αυτο που πλεον δεν ειναι απαραιτητο ειναι οι εταιριες οπως λες...αλλα για προσπαθησε να πουλησεις μουσικη μεσω internet μια αγορα πολλαπλασια απο οτι παλια...με δουλεια απο το σπιτι...γι ανα μην πουμε και το ποιο σημαντικο...που ειναι και ο λογος για τον οποιο αρχησε το θεμα...η ηχογραφηση ειναι και μια συνολικη εμπειρια...το να πας στο στουντιο και να κανεις ολη αυτη τη φαση ειναι απο τισ καλτερες εμπειριες που μπορεις να βιωσεις με μια μπαντα στον ελαχιστο ισως χρονο που υπαρχει....δεν μπορω αλλους μουσικους που "το πανε σοβαρα" και δεν μπορουν να το δουν λιγο ποιο χαλαρα....και να ανεβασουν και το ηθικο των υπολοιπων....

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω πως είναι καθαρά θέμα ιδιοσυγκρασίας και νοοτροπίας του καθενός..

Ο ηχολήπτης παίζει τεράστιο ρόλο σε μια μπάντα,ειδικά

αν πάρει.. καλά σήματα απο τους μουσικούς και δε βαριέται! :lol: Δύσκολο πλέον να βρεις ανοιχτούς ανθρώπους και με μεράκι, ..

feel da FUNK blast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου