Προς το περιεχόμενο

Hχογραφησεις στην Ελλαδα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 26
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εισαι πολυ ατυχος στις επιλογες σου ή πηγαινεις σε ΛΑΘΟΣ μερη.

 

Η δικη σου αντιδραση ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ

 

ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ,ΧΑΙΡΕΤΑΣ & ΦΕΥΓΕΙΣ (χωρις βεβαια να πληρωσεις)

 

Υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια

 

Με χαρα μου να σου προτεινω πολλα ΣΟΒΑΡΑ στουντιο που δεν κανουν τετοιες καραγκιοζιες.....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως παίδες μην ξεχνάμε και το ανάποδο, με τους σπαστικούς "αστέρες" και τους κακόμοιρους τους ηχολήπτες που τους ανέχονται. Μπορώ να πω 1 ιστορία πολύ αστεία, που έτυχε στον ηχολήπτη πολύ φιλικού μου συγκροτήματος....

 

Οπότε πάντα σπαστικοί βρίσκονται παντού.

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως παίδες μην ξεχνάμε και το ανάποδο, με τους σπαστικούς "αστέρες" και τους κακόμοιρους τους ηχολήπτες που τους ανέχονται. Μπορώ να πω 1 ιστορία πολύ αστεία, που έτυχε στον ηχολήπτη πολύ φιλικού μου συγκροτήματος....

 

Οπότε πάντα σπαστικοί βρίσκονται παντού.

 

+100000 και είναι πολύ περισσότεροι από τους σπαστικούς ηχολήπτες!!!

 

Για πες....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.....Εχω γραψει σε studio 2 φορες.....

2....προσπαθουσα ματαια να τον κανω να μου ανεβασει την ενταση στα ακουστικα μου για να ακουω τους μετρονομους......

3....Συνεχεια μου μιλουσε εκνευρισμενος.....

4....Πεφτανε οι υπολογιστες.......

5... Μολις πηγε η ωρα 12 ακριβως λεει τελος η ηχογραφηση....

6....Οι κιθαρες που εχετε ειναι μεσα στην τιμη? Οχι μου λεει...πρεπει να πληρωσεις...

7....μας εδωσαν αρχεια ασυγχρονιστα επειδη τους εφαγε πολυ ωρα...

8.....Παω σε μουσικο καταστημα και του λεω θελω να δοκιμασω τον ταδε ενισχυτη. Αφου με τη συμπεριφορα του που ηταν αγενεστατη δε με αφησε, επαιξε αυτος.....

9....εχω καταληξει οτι για να κανεις καλη ηχογραφηση στην Ελλαδα δεν αρκει να εισαι μουσικος. Πρεπει να εισαι ταυτοχρονα και ηχοληπτης και παραγωγος και μανατζερ και οτι αλλο μπορει να φανταστει κανεις.......

 

 

Σχολιαζω την "περιπετεια" σας σαν μουσικος πιο εμπειρος τουλαχιστον στουντιακα.

 

1. Συμπερασμα : εισαι απειρος, μη κανεις το λαθος, που κατηγορεις οτι κανουν και οι αλλοι 

  ("καθε ενας εδω ειναι ο υπερειδικος, ξερει τα παντα") εχεις κανει και συ με το δικιο σου

  λαθη (το δικιο του ταλαιπωρημενου μουσικου και του αδικημενου πελατη που του τα

  πηρανε τσαμπα).

2. Συμπερασμα : Ηχοληπτης μη συνεργασιμος (μακρυα)

3. Συμπερασμα : Ηχοληπτης μη συνεργασιμος (μακρυα)

4. Συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες. ( η διαφορα ειναι στο πως θα το χειριστει ο 

    υπευθηνος του studio. H πιο επαγγελματικη συμπεριφορα ειναι η μη χρεωση της ωρας.

5. Αυτο αν σου το εκαναν στο L.A. τι θα ελεγες. Εκει κατεβαζουν και τους γενικους του 

    ρευματος.

6. Τα studio (ελλαδα+εξωτερικο) απ'οτι ξερω παρεχουν μονο τα μη ευκολα κινητα οργανα

    (τυμπανα+πιανο) ολα τα αλλα χρεωνονται. (στα μεγαλα studio δεν υπαρχουν καν 

  κιθαρες ενισχυτες κλπ. Αν δεν εχεις, νοικιαζεις απο καταστηματα ενοικιασεως εξοπλισμου.

  βλεπε Μανος κλπ)

7. Συμπερασμα : Studio μη συνεργασιμο (μακρυα)

8. Η τακτικη εξυπερετησης του καθε καταστηματος ειναι θεμα επιλογης τους. Εσυ 

  αποφασιζεις αν θα αγορασεις. (οπως και εκανες, καλο θα ειναι  να τους εχεις ενημερους

  για την επιλογη σου μηπως και ξανασκεφτουν την τακτικη τους)

9. Απο ηχοληπτες και studio απ'οτι καταλαβα ψωνισατε απο σβερκο. Παραγωγο ειχατε?

    (τι ρωταω?)

    Αν οχι, εδω φταιτε εσεις. Για να κυκλοφορησει ενα cd και να φτασει στα χερια του

    κοσμου χρειαζονται πολλοι παραγοντες, πολλοι περισσοτεροι απο τους μουσικους,

    στιχουργους, ηχοληπτες, παραγωγους που εχουμε αναφερει μεχρι τωρα.

 

ΟΥΣΙΑ : Αν δεν φτιαξεις το δικο σου studio δεν προκειται να μεινεις ποτε ευχαριστημενος.

Καποιος ειπε πιο πανω μια προταση πολυ καλη. Ηχογραφητε τυμπανα+φωνες σε studio και τα υπολοιπα (κιθαρες, μπασο, πληκτρα) στο σπιτι.

Πρεπει να ξερεις ομως καποια πραγματα απο ηχοληψια ή παραγωγη.

(Γιατι θα μου πεις και αυτοι που πληρωνω, ξερουν απο ηχοληψια και παραγωγη?)

Αν σου κοβει θα μαθεις και μονος σου.

 

Φιλικα και με κατανοηση

Δελτα.

 

Υ.Γ. Ο Ottomo ειπε πιο πανω νομιζω, να πεις για ποιο studio μιλας. Πιστευω οτι αν πρεπει να ονοματιζουμε καποιους αρνητικα καλο ειναι να το κανουμε οταν μπορουν και αυτοι να απαντησουν.  Δηλαδη να τους ενημερουμε σχετικα για τη δημοσιευση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πες....

 

Λεπών πάω σε αυτό το στουντιο που γράφανε, την τελευταία μέρα που πέφτανε οι τελικές πινελιές για τα φωνητικά, ώστε να ακολουθήσει το γνωστό rough mix. Μπαίνω μέσα λένε τα παιδιά από δω ο φίλος μας και μου σκάει βλέμμα θανάτου (το γνωστό, ωχ τι θέλει ο μπόζος εδώ μέσα). Να μην τα πολυλογώ όπως τραγούδαγε ο τραγουδιάρης, εγώ με τον ηχολήπτη είχαμε μια απίστευτη κουβέντα περί παντός επί στητού. Από τα μηχανήματά του ως και ανέκδοτα.

Με τα πολλά με το που μπαίνει η καθαρή φράση σε 1 τραγούδι, καθώς επρόκειτω για death metal (ή έτσι πιστεύουν δλδ  ;D ;D), κοιτάζονται όλοι μεταξύ τους, καθώς δεν έβγαινε σωστά η φωνή. Με λίγα λόγια βάραγε στο θεό το φάλτσο. Έτσι πήραν την απόφαση να την τραγουδίσει ο κιθαρίστας.

 

Τες πα αυτό κατέληξε να ξαναγραφτούν όλες οι κιθάρες και τα 2α φωνητικά, καθώς είχε κολλήσει στον κιθαρίστα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, παρά τα όσα του λέγαμε τόσο εγώ, όσο και ο ηχολήπτης. Ε, αφού το έκανε το κομμάτι του, λέω στον μάστορα να του πετάξει τπτ, μπας και φύγουμε απόψε. Τότε γυρίζει και του λέει: Οκ άστα, έχω 1 πράμα εδώ (δείχνοντας 1 περίεργο κουτί με πολλά κόκκινα κουμπάκια) που θα το φτιάξει μόνο του, μπαμ θα το κάνει. Ε.... τελικά με αυτόν τον τρόπο φύγαμε.... Εννοείται πως ακόμη δεν έχει βγει αυτό το τέλειο όργανο και απλά κράτησε τα παλιά περάσματα ο μάστορας...

Την επόμενη μέρα πάει ο κιθαρίστας να ακούσει τη δουλειά του μηχανήματος και η χαρά που πήρε δεν περιγράφεται.... Απλά του έδωσε και συγχαρητήρια!!!  :o

 

Ε.... αν σου τύχουν 2-3 τέτοιοι, είναι να μη σε πάρει και σένα ο κατήφορος τον άμοιρο τον ηχολήπτα;

 

Και υπάρχουν και άλλα ακόμη πολλά.....  ;D

 

Το πιο κουλό ήταν ότι έπειτα από κάμποσο καιρό συνάντησα τον ηχολήπτη και με θυμόταν, μιας και ήμουν ο μόνος εκείνη την μέρα που ήμουν "σοβαρός" και δεν τον ζάλισα, παρά του ότι πίστεψε το αντίθετο όταν με πρωτοείδε!!! :D

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικές φορές πραγματικά λυπάμαι τους ηχολήπτες για το τι τραβάνε και το τι ακούνε αλλά δυστυχώς αυτή είναι η δουλειά τους.Εγώ προσωπικά έχω πέσει πάντως σε πολύ καλά παιδιά και πολύ εξυπηρετικά!Παίζει ρόλο πάντως αν έχεις τουπέ και συμπεριφορά ROCK STAR

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

ειναι απλη η λυση στο προβλημα συμπεριφορας σε ενα στουντιο: πατε αλλου! υπαρχουν ενα σωρο στουντιο με λειτουργικα μηχανηματα, αψογους ηχοληπτες, και απο τη στιγμη που πληρωνετε καποια χρηματα, οι περισσοτεροι θα το αναγνωρισουν και θα το σεβαστουν, ειτε χομπιστας εισαι ειτε επαγγελματιας. οπως και σε τοσα αλλα πραγματα, θελει λιγο ψαξιμο. κοιταξτε επισης για ενα στουντιο που να κανουν προβες / ηχογραφησεις μπαντες με παρεμφερη ηχο με το δικο σας, ωστε να γινουν λιγο πιο ευκολα (και γρηγορα) τα πραγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον επειδη ορισμενες φορες μπορει να διαφωνω με καποιους εδω δε σημαινει οτι πρεπει και να πλακωθουμε κιολας, ισα ισα πιστευω πως η διαφωνια οταν γινεται καλοπροαιρετα μπορει να γινει επικοιδομητικη για ολους, αρκει να υπαρχει διαθεση να μαθουμε ολοι κατι και οχι να ειμαστε ξερολες. ΟΜΩΣ πραγματικα καποια πραγματα που λεγονται απο καποιους εδω με κανουν και απορω γιατι πιστευω η θελω να πιστευω πως το επιπεδο ειναι υψηλο ωστε καποια πραγματα να εννοουνται.

Και εξηγουμαι.

1) Εγω λεφτα για να πληρωνω μηνυσεις δεν εχω. Κατα συνεπεια οποιος εδω ειναι τοσο αφελης ας ονοματισει ο ιδιος. Εγω εκανα καποιες παρατηρησεις για στουντιο και καταστηματα χωρις ομως να υποννοησω οτιδηποτε για ποια αναφερομαι (οταν λεω ονοματα τοτε θα ναι για κατι καλο). Και περα απο το νομικο θεμα , ειναι και θεμα ουσιας. Το ζητημα ΔΕΝ ειναι μονο να μαθουμε 2-3 συγκεκριμενα ονοματα, το ζητημα ειναι οτι στηλιτευουμε μια κατασταση προσπαθωντας να αλλαξει η νοοτροπια καποιων. Και ειδικα αν καποιοι πιτσιρικαδες μαθουν 2-3 πραγματα και πανε στα στουντιο πιο υποψιασμενοι και με πιο επαγγελματικη νοοτροπια αυτο θα ναι σε ωφελος ολων μας.

2) Καποιος εδω ειπε οτι ειμαι απειρος. Επειδη ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ βλεπω αυτο το συγκριτικο του Ελληνα ( εγω σα πιο εμπειρος, και εσυ απειρος) λεω το εξης. ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ αν ειμαι απειρος, το ιδιο ποστ θα εκανα και αν ημουν 15 χρονων. Ενας επαγγελματιας οφειλει να με αντιμετωπισει το ιδιο γιατι τα 1000 ευρω του 15χρονου ειναι ΟΛΟΙΔΙΑ με τα 1000 ευρω του 40χρονου. Και καποιος 15χρονος εχει εξισου δικαιωμα να κρινει.

3) Επειδη αναφερθηκες στα παραδειγματα που εδωσα συνοπτικα pls μη το προχωρας και κρινεις καθε προταση που εχεις απομονωσει γιατι χανεις το συνολο. πχ...λες οτι στα στουντιο του Λ.Α. κατεβαζουν γενικους. Αν λοιπον σε στουντιο του Λ.Α. γινοταν οτι γινοταν εδω τοτε πιστεψε με το στουντιο θα εκλεινε σε 2 μερες και οι υπαλληλοι θα ηταν ολοι ανεργοι. Και οταν ενα στουντιο σου κλεβει με απατεωνιες 1 ωρα ηχογραφησης επειδη ισχυριζεται οτι κλεισαμε τις 6 αντι τις 7 και αλλη μια ωρα επειδη πεφτανε τα pc και επειδη κολαγανε οι  μετρονομοι τοτε τα 5 λεπτακια που χρειαζομασταν να τελειωσουμε φανταζουν αστεια. Επισης αυτο που λες για τα μηχανηματα που χρεωνονται σε αλλα στουντιο εξτρα ειμαι συμφωνος ΕΦΟΣΟΝ ομως αυτο δηλωθει ΡΗΤΑ και ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ απο την αρχη και οχι να το μαθαινεις τυχαια.

Παντως πιστευω οτι ειναι λαθος σου που συγκρινεις επαγγελματικα στουντιο του εξωτερικου με δικα μας που ειναι της πλακας, στην ουσια απλως εξελιγμενα home studio. Δε μπορουμε να εχουμε απαιτησεις μονο απο το  μουσικο μονοπλευρα αλλα οι απαιτησεις εξαρτωνται και απο τις υπηρεσιες που παρεχονται.

4) Θεωρω τελειως ενδεικτικο για την κατασταση στην Ελλαδα το γεγονος οτι εδω ο κιθαριστας η ο μουσικος πρεπει να γινει παραγωγος η ηχοληπτης η επιχειρηματιας για να επιβιωσει. Το αφηνω ασχολιαστο.

5) Το επιχειρημα οτι διαλεγεις στουντιο και οποιο σου κανει ειναι ασαφες διοτι πολλες φορες η συμπεριφορα φαινεται στην πορεια και οχι απο την αρχη.

6) και τελειωνω με αυτο. Βγηκε καποιος και ειπε για τους καημενους ηχοληπτες και τι τραβανε....

ΕΛΕΟΣ!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

4) Θεωρω τελειως ενδεικτικο για την κατασταση στην Ελλαδα το γεγονος οτι εδω ο κιθαριστας η ο μουσικος πρεπει να γινει παραγωγος η ηχοληπτης η επιχειρηματιας για να επιβιωσει. Το αφηνω ασχολιαστο.

 

Μπα δεν συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα αυτό, αλλά σε όλο τον κόσμο. Άλλωστε δεν είναι λίγοι αυτοί (για να μην πω όλοι σχεδόν), που λένε ότι τα τεράστια στουντιο δεν έχουν και πολύ ψωμί ακόμη. Εξαιρούνται τα mastering, post production και τα απλά προβάδικα

 

6) και τελειωνω με αυτο. Βγηκε καποιος και ειπε για τους καημενους ηχοληπτες και τι τραβανε....

ΕΛΕΟΣ!!

 

Μην το γελάς καθόλου. Υπάρχουν "αστέρες" και "αστέρες" που δεν ξέρουν από που κλάνει το μπαρμπούνι, απαιτούν πράματα και θάματα και στο τέλος καταλήγουν να φταίει ο ηχολήπτης. Παραδείγματα πάρα πολλά....

 

Αναρωτήθηκες μήπως κάτι έφταιγε στη συμπεριφορά σας και είχατε αυτή την αντιμετώπιση από όλους; Για παράδειγμα αυτό με τα όργανα, όντως στο εξωτερικό αν δεν πας τα δικά σου σε αναγκάζουν να νοικιάσεις από αλλού. Μήπως ήσασταν λίγο πιο απαιτητικοί, δίχως να χρειάζεται;

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου