Προς το περιεχόμενο

Gibson Les Paul Studio Vintage


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

ετσι κι αλλοιως βεβαια μιλαμε για Les Paul και οχι για ΣΟΒΑΡΕΣ κιθαρες!!! :lol: :lol: :lol: οποτε οτι σεταπ και να τους κανεις' date='τα ιδια ηχητικα ...χαλια θα εχουν!! :lol: :lol:[/quote']

 

8O

 

Έρχεται... το νοιώθω... :roll:

 

επειδη ισως δεν τα ειδες καλα...

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

οκ?

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 47
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Παντως εξω απο την πλακα η συγκεκριμενη κιθαρα και τα specs της

 

* Carved mahogany top and mahogany back

* '59 rounded Les Paul mahogany neck

* Rosewood fingerboard

* Tune-o-matic bridge with stopbar

* Chrome hardware

* Alnico V BurstBucker Pro pickups

* 2 volume and 2 tone knobs, 3-way switch

 

μου φαινονται εξαιρετικα ενδιαφεροντα (ειδικα το απλο μαόνι/μαόνι σωμα που ειχαν παλια οι custom),αν λαβουμε υποψιν και τους υπεροχους μαγνητες της δεν νομιζω να ειναι κακο deal. :wink:

 

στην Ιαπωνια (οπου με ταϊζαν ληγμενα οι...σχηστοματηδες... :roll: ) επαιξα με αρκετες νεες ΠΟΛΥ ενδιαφερουσες Gibson σε ΠΟΛΥ χαμηλες τιμες,οταν τα μοντελλα αυτα κυκλοφορησουν στις...ΗΠΑ & Ευρωπη (ναι ΠΡΩΤΑ πανε JAPAN) θα γινει..μπαμ...μιλαμε για faded (single & double cutaway) Les Paul Special με (εναν ή δυο ) P90 & WRAPAROUND bridge στα 600 ευρω!!!!!

 

ακομα εχουν βγαλει και LES PAUL με humbuckers ΚΑΙ wraparound που ΣΚΟΤΩΝΑΝ (γιατι δεν καταργουνε αυτο το tune o matic δεν μπορω να καταλαβω το wraparound ακουγεται ΤΟΣΟ πολυ καλυτερα!!)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα είδα Superfunk, κι εγώ με τέτοια διάθεση σχολίασα.

 

Μεταξύ μας, κι εγώ Fender-άκιας είμαι (όχι βέβαια οτι θα με χάλαγε και μια καλή Les Paul... :wink: )!

The light was yellow, sir...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ στο ότι κατα βάση είναι ίδιας σχεδίασης μια studio και μια standard. Οντως με τον ίδιο λαιμό ξεκινάνε και απο κει και περα προσθέτουν τα μπιχλιμπίδια, που δεν είναι αλλα από τα ταστα, το binding, τα inlays κτλ. Το θέμα είναι ότι σε αυτό το πολύ σημαντικό στάδιο προφανώς δίνεται άλλη προσοχή στις μεν από τις δε, πράγμα που κατα κοινή ομολογία έχει φανεί στα τελικά προϊόντα. Εκτός και αν δεν είναι τόσο σημαντική η τοποθέτηση των τάστων πχ...

Ενα άλλο σημαντικό κατα τη γνώμη μου σημείο, είναι η συναρμογή στην κόλληση μεταξύ μπράτσου και σώματος. Σε κάποιες studio έχω δει ατέλειες σε αυτήν την περιοχή, ενώ σε standard οχι...

Δε λεω, σίγουρα κυκλοφορούν εκει εξω και εξαιρετικά φτιαγμένες studio και ελεεινές standard, αλλά σε κιθάρες που φτιάντονται με τον τόνο, όπως πολύ σωστά λες, κοιτάμε τι συμβαίνει κατα κανόνα και όχι μεμονωμένα. Και με βάση αυτό, τα στατιστικά είναι υπερ των standard...

Τωρα για το ποιες κιθάρες είναι πιο σοβαρές, δεν θα πάρω θέση, αν και εκατομμύρια κιθαριστών που παιζουν με Les Paul θα διαφωνήσουν μαζί σου (και κάποια άλλα εκατομμύρια που παίζουν με τελε θα συμφωνήσουν)... Οπότε θα πω για άλλη μια φορά το γνωστό, περί ορέξεως κολοκυθοκαροτόπιτα... :wink:

 

εδιτ: Εννοείται ότι κατάλαβα το χιουμοριστικό στο "μη σοβαρές κιθάρες" που είπε ο sf, απλά ανέφερα τα παραπάνω για να μην αρπαχτεί κανείς...

Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην Ιαπωνια (οπου με ταϊζαν ληγμενα οι...σχηστοματηδες... :roll: ) επαιξα με αρκετες νεες ΠΟΛΥ ενδιαφερουσες Gibson σε ΠΟΛΥ χαμηλες τιμες' date='οταν τα μοντελλα αυτα κυκλοφορησουν στις...ΗΠΑ & Ευρωπη (ναι ΠΡΩΤΑ πανε JAPAN) θα γινει..μπαμ...μιλαμε για faded (single & double cutaway) Les Paul Special με (εναν ή δυο ) P90 & WRAPAROUND bridge στα 600 ευρω!!!!!

[/quote']

 

Και στις ΗΠΑ τόσο δεν εχει;

http://www.musiciansfriend.com/product/Gibson-Les-Paul-Junior-Electric-Guitar?sku=517341

 

Στην ευρώπη δεν το'χω δει αυτό το μοντέλο, έχω δει τα melody maker και αυτά με την υπογραφή του μπιλι τζο (το οποίο πώς είχα την εντύπωση ότι έχει tune-o-matic; τεσπά). Α, υπάρχει και ένα custom shop κοντά στα 2 χιλιάρικα αν δεν απατώμαι σε θωμά κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι τοσο εχει και σκοτωνει.

 

Το μοντελλο του Μπιλυ (τον λεω Μπιλυ γιατι διακοπευουμε παρεα στο νησι το καλοκαιρι!!! :lol: ) εχει δυστυχως ΔΙΠΛΟ Ρ100 (αλλα πολυ ωραια λεοπαρδαλε θηκη!!) :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το playability , δεν είναι μόνο σετάπ. Το χέρι σε όλες τις περιπτώσεις "γλυστράει" σαν πούπουλο πάνω σε Gibson LP strd ή Strd faded.

Δυστηχώς με όσες στούντιο έχω παίξει λόγω του μισού finish σε στρώσεις χρώματος να το πω απλά πάνω στο μπράτσο το χέρι ΚΟΛΛΑΕΙ!!! Όποιος έχει Gibson LP Studio, ας βγει να με διαψέυσει λέγοντας όταν παίζει και ιδρώνει το χέρι του δεν "κολλάει" και δεν τον ενοχλεί. (αυτό είναι μέσα στο playability)

Επίσης η ξεκάθαρη αίσθηση της μη ύπαρξης binding, είναι κάτι το οποίο σε ενοχλεί στο Playability, όταν έχεις παίξει με πολλές strd LP.

To setup, είναι ένας λόγος playability, αλλά δεν κοστίζει τυχαία πιό ακριβά η strd. Προφανώς πέρα από τον ήχο, έχει και το κατιτίς της παραπάνω στο παίξιμο.

Αυτά τα δύο φαίνονται ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ, μόλις τις βάλεις πλάι πλάι!

Αλλά όλα είναι υποκειμένικα....

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για να βρεις καλή studio πρέπει να ψάξεις πάαααρα πολύ. Και να δοκιμάσεις πάαααρα πολλές κιθάρες. Και να είσαι γενικά πααααρα πολύ ευρύπρωκτο άτομο. Τέλος.

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για να βρεις καλή studio πρέπει να ψάξεις πάαααρα πολύ. Και να δοκιμάσεις πάαααρα πολλές κιθάρες. Και να είσαι γενικά πααααρα πολύ ευρύπρωκτο άτομο. Τέλος.

 

 

Well said mr kostas

 

Ρε μάγκες γουστάρω επειδή ''έκοψα''(σε άλλο φόρουμ) ένα παιδί που ήταν έτοιμο να χαραμίσει τα λεφτά του σε μια studio.Ανταυτού τον έπεισα να πάρει μια classic,την οποία μετά αντάλλαξε με την standard ενός φίλου.

Σώθηκε άλλος ένας.

 

 

Σοβαρά τώρα,ίσως η συγκεκριμένη αξίζει.Και νομίζω ότι αν δεν αρέσει στο φίλο μπορεί εύκολα να την πουλήσει σε καλή τιμή .Υπάρχουν πολλοί που θα πλήρωναν και 1000 ευρά για ένα τενεκε αν έγραφε Gibson πάνω.

 

Oσο για αυτό περι πλειαμπίλιτι (!) σε γενικές γραμές συμφωνώ με τον Sf .Οταν όμως έχει διαφορά στο finish,έιναι άλλου παπά ευαγγέλιο.Πχ πιθανότατα ο taq να μη μπορεί να κουνήσει το χέρι του στο σχεδόν αφινίριστο ovangol neck της δικιάς μου και εμένα το δικό μου να κολλαέι στη μπογιατισμένη standard.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου