Προς το περιεχόμενο

Προβαδικο-Studio


roup

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλε roup καλή επιτυχία να έχεις, μεράκι και πάνω απ όλα να αγαπάς αυτό που κάνεις..Και το βασικότερο..

 

Μην διαφημίσεις τον χώρο σου στο Metal Hammer...

feel da FUNK blast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 27
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Γειά σας παίδες,

 

θα μιλήσω από τελείως διαφορετική γωνία.

Αφού το πας "βύρα τις άγκυρες", μία σοβαρή απόφαση που θα πρέπει να πάρεις είναι

αν θα το κάνεις νόμιμο ή όχι!

 

Αν το κάνεις νόμιμο τότε αφού καταφέρεις να βγάλεις την άδεια για τον χώρο (προδιαγραφές με εξόδους κινδύνου, πυρασφάλειας, ηχομόνωσης κλπ....  ή λάδωμα, δεν είναι σίγουρο ποιό κοστίζει πιό πολύ!)

θα πρέπει δηλαδή να κόβεις και κάνενα Παροχής Υπηρεσίας που και πού (19% στο κεφάλι) για να δείχνεις έσοδα

τα οποία αν δεν είναι τουλάχιστον όσα τα έξοδα σου (ενοίκιο + ρεύμα +...+) δηλαδή αν παρουσιάζεις διαρκώς ζημίες,

θα έχεις καταφέρει να αυξήσεις την πιθανότητα για έλεγχο και άρα extra κόστη. Αν βάλεις και

κάποιον να προσέχει όταν γίνονται οι πρόβες, γιατί αλλιώς οι φθορές και οι απώλειες των μηχανημάτων

θα είναι μεγαλύτερες, για να μην μπλέξεις με επιθεώρηση εργασίας και ΙΚΑ θα πρέπει να τον κάνεις πρόσληψη,

δηλαδή θα πρέπει να κάνεις συνέταιρο το κράτος...

Άντε μετα να είσαι ανταγωνιστικός. 

Το μόνο κάλο στην υπόθεση είναι οι επιδοτήσεις οι οποίες θα σου φανούν τρομερό βάλσαμο αν δεν τις

υπολόγιζες μέχρι τώρα...

 

Άρα για να μιλάμε πιό λογικά θα το κάνεις παράνομο όπως κατεξοχήν είναι τα προβάδικα.

Τότε θα πρέπει να είσαι πιό προσεκτικός με τις διαφημίσεις και την γκλαμουριά που θα βγάλεις προς

τα έξω.

Με την επικρατέστερη λογική: παρανομία ψιλοκρυμμένο μέρος, λίγο παρακμή, φαντάζονται

χαμηλούς τζίρους και δεν κάθονται να ασχοληθούν καθόλου οι ελεγκτικές αρχές.

 

Από την κοινή γωνία...

- Από την κατασκευή του, προσπάθησε να πετύχεις να μπορείς να βαράς σε "avanti maestro" εντάσεις

  και να μην ενοχλείς τους γείτονες, για να μπορεί να δουλεύει το studio και σε ώρες κοινής ησυχίας.

  Διαφορετικά οι ώρες που θα δουλεύεις θα είναι λίγες αν σκεφτείς ότι κανείς δεν έρχεται να κάνει πρόβα

  στις 08.00 το πρωί.

 

- Σκέψου να βάλεις άτομο (φίλο) για να ελέγχει το προβάδικο γιατί δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνεται

  δίπλα όταν εσύ στο control room ρυθμίζεις το attack του compressor για να βγάλεις καλή παραγωγή...!

 

- Κάτι ακόμη που θα πρέπει να υπολογίζεις από της αρχή είναι η συντήρηση όλου αυτού του σκηνικού.

  Λάμπες στους ενισχυτές, δέρματα στο Kit του Portnoy όπως λέει και ο φίλος "jmone", αντικατάσταση

  στα σπασμένα πιατίνια του Hogland, αντικατάσταση της βάσης του δέκατου τρίτου τομ του "Terry Bozio"

  γιατί σκόνταψε ο μπασίστας κλπ.

 

- Τέλος μην ξεχνάς και το καθάρισμα του χωρου!!!!!!!!!!!!!!

  Ειδικά όταν βρέχει και μπούν μέσα με τις λάσπες, θα είσαι τυχερός γιατί θα μάθεις που πατάνε τα πουλάκια μου

  για να κάνουν head-banging!

 

.....Καλή..όπως..και..να..χει....Εύχομαι..να..πραγματοποιήσεις..το..όνειρο..σου....Φιλικά..sakis.drm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκεί είναι η μαγκιά ρε fleamail να έχεις ένα τρομερό στούντιο και να είσαι φθηνός τότε μόνο μπορείς να γίνεις ανταγωνιστικός

 

εντάξει όταν δεις ότι γίνετε χαμός και είσαι πλέον περιζήτητος τότε ανεβάζεις τις τιμές αλλά αυτό είναι θέμα μάρκετινγκ

 

Δυστυχώς δεν είναι έτσι! Σχεδόν κανείς δεν τολμάει να ανεβάσει τις τιμές γιατί είναι μεγάλο το ρίσκο, ειδικά όταν υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός! Πρέπει να προσφέρεις κάτι πολύ ιδιαίτερο για να μη σε ενδιαφέρει. Και στην περίπτωση ιδιαίτερο = τεράστια φθορά (όπως πολύ σωστά ανέλυσε ο sakisdrm ποιο πάνω) Βέβαια ο φίλος roup είπε ότι θα έχει δύο χώρους, όπου στον έναν θα χώνει τα πιτσιρίκια να τα σπάνε (γιατί πολλά μόνο αυτό πάνε να κάνουνε σε ένα προβάδικο) και στο άλλο θα έχει τους ποιο "σωστούς"

 

Πάντως ο έλεγχος της κατάστασης του Studio πριν και μετά την πρόβα είναι πολύ συμαντικό! Αλλά για να γίνεται αυτό σωστά ή πρέπει να το κάνεις ο ίδιος ή να έχεις πολύ έμπιστο άτομο, ή όπως έκανε ένας γνωστός μου, να εγκαταστήσεις ψεύτικες κάμερες να βάλεις και 2-3 πινακίδες προιδοποίησης και να βρεις την ησυχία σου!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάντως θα τα έσκαγα χοντρά για να παίξω σε ένα στούντιο σαν κ αυτό που αναφέρω ΑΝ είχα φράγκα ένα τέτοιο θα έστηνα και οι τιμές θα έπαιζαν σε φυσιολογικά επίπεδα  βέβαια καλό θα ήταν να απευθυνθής σε κάποιον που ασχολείται μόνο με μάρκετινγκ για να σου πει μερικά πράγματα

 

φράγκα να έχεις και ότι θες γίνετε 

ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε jmone, προφανώς δεν έχεις ιδέα της πραγματικότητας ενός προβάδικου. Οι ζημιές που προκύπτουν όπως είπε και ο φίλος Sakis είναι ΠΑΡΑ πολλές και αν θέλεις να έχεις εξοπλισμό αξιώσεων, αυτό το studio θα δημιουργεί χασούρα αντί για κέρδος!

 

Σκέψου το... Όταν έρχεται στο studio ο κάθε άσχετος και παίζει/κοπανάει σαν κάφρος, ουσιαστικά μιλάς για μερική καταστροφή του εξοπλισμού που έχεις μέσα. Μέσα σε μερικούς μήνες ο εξοπλισμός πλέον θα χρειάζεται κατά το ήμισυ αλλαγή και δεν γίνεται να αλλάζεις π.χ. κάθε εξάμηνο λαμπάτες κεφαλές και πανάκριβες καμπίνες κιθάρας. Απλά θα το κλείσεις το μαγαζί! Ας μη μιλήσω για τύμπανα και ηχεία γιατί τότε είναι που θα αρχίσουν τα γέλια. Οπότε ο αξιοπρεπής αλλά κυρίως φθηνός εξοπλισμός είναι μονόδρομος.

 

Εκτός φυσικά κι αν στέκεσαι σαν κέρβερος πάνω από όσους έρχονται για να διασφαλίσεις ότι ο εξοπλισμός σου δεν θα διατρέξει τον κίνδυνο να γ@%#θεί. Εκεί μπορείς να βάλεις ό,τι μηχανήματα θες γιατί έτσι κι αλλιώς θα τα προσέχεις σαν τα μάτια σου. Όμως δε νομίζω ότι αυτή η τακτική θα γινόταν αρεστή στους μουσικούς που θα σε προτιμούσαν οπότε πάλι θα το έκλεινες το μαγαζί.

 

Όπως κατάλαβες, το προβάδικο είναι δύσκολη υπόθεση. Δεν είναι "σκάω φράγκα στην αρχή και μετά όλο βγάζω" γιατί η συντήρηση είναι μεγάλο κεφάλαιο που δυστυχώς κανείς δεν αποφεύγει.

Αν παρ' όλα αυτά έχεις τόσα φράγκα που να μπορείς να στήσεις και συντηρείς σωστά ένα προβάδικο με κορυφαίο εξοπλισμό, μαγκιά σου. Αλλά θα πρέπει να έχεις πολλλλλάααααααα φράγκα για κάτι τέτοιο... ;)

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ απλά έχω να σου πρωτείνω να κάνεις έρευνα ΕΣΥ κάνοντας μια καλή "γύρα" απο τα στούντιο/προβάδικα της Αττικής ώστε να καταλάβεις μόνος σου σε τι επίπεδο βρίσκονται, με τι μηχανήματα δουλεύουν, σε τι πελάτες απευθύνονται, ΠΩΣ τους συμπεριφέρονται και γενικώς ΤΙ τους προσφέρουν.

Ετσι πιστεύω θα βγάλεις συμπεράσματα απο το τι θα ηθελες εσύ ως πελάτης σε ένα προβάδικο και θα φροντίσεις να μη λήψει απ το δικό σου.

Επίσης θα καταλάβεις σε ποιες περιοχές υπάρχουν ήδη αρκετά και ποιές έχουν ανάγκη από τέτοιο μέρος >> γιατί ρωτώντας εδώ, όλοι θα ήθελαν ένα ΝΕΟ προβάδικο δίπλα στο σπίτι τους.. 8)

 

>συμπληρώνω ότι τα προηγούμενα ποστ τα βρίσκω πολυ σωστά και βοηθητικά, μπράβο στα παιδιά ;)

φβ/snoozeloop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε jmone, προφανώς δεν έχεις ιδέα της πραγματικότητας ενός προβάδικου. Οι ζημιές που προκύπτουν όπως είπε και ο φίλος Sakis είναι ΠΑΡΑ πολλές και αν θέλεις να έχεις εξοπλισμό αξιώσεων, αυτό το studio θα δημιουργεί χασούρα αντί για κέρδος!

 

Σκέψου το... Όταν έρχεται στο studio ο κάθε άσχετος και παίζει/κοπανάει σαν κάφρος, ουσιαστικά μιλάς για μερική καταστροφή του εξοπλισμού που έχεις μέσα. Μέσα σε μερικούς μήνες ο εξοπλισμός πλέον θα χρειάζεται κατά το ήμισυ αλλαγή και δεν γίνεται να αλλάζεις π.χ. κάθε εξάμηνο λαμπάτες κεφαλές και πανάκριβες καμπίνες κιθάρας. Απλά θα το κλείσεις το μαγαζί! Ας μη μιλήσω για τύμπανα και ηχεία γιατί τότε είναι που θα αρχίσουν τα γέλια. Οπότε ο αξιοπρεπής αλλά κυρίως φθηνός εξοπλισμός είναι μονόδρομος.

 

Εκτός φυσικά κι αν στέκεσαι σαν κέρβερος πάνω από όσους έρχονται για να διασφαλίσεις ότι ο εξοπλισμός σου δεν θα διατρέξει τον κίνδυνο να γ@%#θεί. Εκεί μπορείς να βάλεις ό,τι μηχανήματα θες γιατί έτσι κι αλλιώς θα τα προσέχεις σαν τα μάτια σου. Όμως δε νομίζω ότι αυτή η τακτική θα γινόταν αρεστή στους μουσικούς που θα σε προτιμούσαν οπότε πάλι θα το έκλεινες το μαγαζί.

 

Όπως κατάλαβες, το προβάδικο είναι δύσκολη υπόθεση. Δεν είναι "σκάω φράγκα στην αρχή και μετά όλο βγάζω" γιατί η συντήρηση είναι μεγάλο κεφάλαιο που δυστυχώς κανείς δεν αποφεύγει.

Αν παρ' όλα αυτά έχεις τόσα φράγκα που να μπορείς να στήσεις και συντηρείς σωστά ένα προβάδικο με κορυφαίο εξοπλισμό, μαγκιά σου. Αλλά θα πρέπει να έχεις πολλλλλάααααααα φράγκα για κάτι τέτοιο... ;)

 

μιλάμε για 2 αίθουσες με τη μια για πρόβες και την άλλη για γράψιμο αν έχω καταλάβει σωστά εγώ μιλάω για αυτή που θα μπορεί κάποιος να γράψει

 

για την αίθουσα που θα γίνονται πρόβες ας βάλει peavey valveking που είναι λάμπα αλλά είναι και φτηνοί  ;)

ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και απο εμένα.Φιλε jmone,θα συμφωνήσω 100% με τον Alchemist και τον sakisdrm.Σαν πολλά χρόνια επαγγελματίας και ιδιοκτήτης studio ακούω όλα αυτά τα χρόνια τα ίδια και τα ίδια.Αυτά που αναφέρεις/αναφέρετε εδω μέσα,υπάρχουν συνάδελφοι που τα έχουν κανει,και ξανακάνει και ξανακάνει.Δεν μπορείτε όμως να καταλάβετε το ποιό βασικό πράγμα.Η "πρόβα",είναι επιστήμη...Είναι ένας καινούριος κλάδος,που θέλει πάρα πολλές γνώσεις(διαφορετικές απο του recording).Γι'αυτό και όσοι επαγγελματίες το έχουν μελετήσει πάνε μπροστά,ενώ κάποιοι άλλοι αποτυγχάνουν παταγωδώς.Παραδείγματα?ΑΠΕΙΡΑ!Ανοίξτε μια "Χρυσή ευκαιρία" και δείτε κατά καιρούς πόσα studios(εκ των οποίων κάποια πολύ καλά...) πωλούντε...

Πόσες φορές έχει αναφερθεί στο NOIZ οτι "τα studio δέν είναι καλά",και "αυτός έκανε εκείνο και ο άλλος έκανε το άλλο".Εγώ ξέρω συναδέλφους πολύ σοβαρούς που έχουν πραγματικά ΠΟΛΥ δουλεια,και άλλους που απλά περιμένουν να τους έρθει η μπάντα ουρανοκατέβατη.

Οι μπάντες φίλε jmone,δέν είναι όπως παλιά.Εχουν πολλές και μεγάλες απαιτήσεις.Και δέν μιλάμε για τις συνοικιακές μπάντες που κλείνουν ένα session απλά για να τζαμάρουν.Μιλάμε για τις μπάντες που ψάχνουν ένα χώρο που θα τους παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες,για να μπορέσουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.Οταν ανοίγεις ένα studio (το να μήν είσαι "νόμιμος" και να μήν κόβεις αποδείξεις,δέν το λαμβάνω κάν υπ'οψιν,υποτίθεται οτι μιλάμε για ένα επαγγελματικό χώρο με επαγγελματική άποψη...) δέν ξέρεις ποιός είναι αυτός που μπαίνει για να παίξει.Δέν μπορείς λοιπόν να κάνεις ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση διακρίσεις.Θέλεις να σου πώ πόσοι "μεγάλοι"(άνω των 30...) έρχονται και τα "σπάνε",και πόσοι πιτσιρικάδες έχουν τόσο πόθο για τη μουσική που χα'ι'δεύουν ακόμα και το  volume του ενισχυτή???Εκεί τί θα κάνεις?Θα πείς στο "μεγάλο"<<ξέρεις...δέν μπορώ να σε βάλω στην αίθουσα "Α",θα σε βάλω στην "Β",γιατί παίζετε λίγο άγρια...>>???

Και ποιός σου είπε οτι η μπάντα είναι υποχρεωμένη να το κάνει???Μπορεί και αυτός να σου πει:<<Ωραία!Ομως εγώ σε πληρώνω,και θέλω να παίξω στην"Α">>.

Τότε τί θα κάνεις?Θα τους διώξεις?Το feedback που παίρνουν τα studios απο τους πελάτες τους,είναι η καλύτερη διαφήμιση.Φαντάζεσαι τί θα γίνει στην περίπτωση που θα γίνει ένα τέτοιο συμβάν???Είναι προσδιορισμένη ήδη η ημερομηνία που θα κλείσεις.

Εάν δέν είσαι διατεθιμένος να αναλάβεις την ευθύνη της συντήρησης ενός studio,τότε καλύτερα να το ξανασκεφτείς.Δέν νοείται να κάνεις μια τέτοια επένδυση χωρίς να έχεις υπολογίσει το μηνιαίο κόστος συντήρησης!!!

Πιατίνια (και εννοείται οχι Stagg ή και παραπλήσιου κόστους) και δέρματα για τα toms,είναι στην κυριολεξία στα βασικά μηνιαία μου έξοδα.Δέν νοείται να υπάρχει σπασμένο πιατίνι,σκισμένο δέρμα ή το οτιδήποτε άλλο μέσα στο studio.Αυτά είναι "ψωμοτύρι"!Για Spare ταμπούρα,πετάλια,ενισχυτές,δέν το συζητάμε!Και εννοείται,δικό σου τεχνικό,που ανα πάσα στιγμή θα είναι stand by για το οτιδήποτε!

Επίσης...Ολοι έχουν τη κλασική Ελληνική νοοτροπία.Εχω το χώρο,κάνω μια μόνωση,παίρνω μηχανήματα και έφτιαξα studio ή live-άδικο!!!Αν είναι δυνατόν!

Δηλαδή εμείς όλοι που πληρώσαμε τεράστια ποσά για κατασκευή,ακουστική μελέτη κτλ κτλ είμαστε άσχετοι?Μας πιάσανε κορόιδα??

Ολοι εδώ,αναφέρετε το "τί ενισχυτή θα πάρεις και τί τύμπανα και αυτό ειναι πιο καλό,και αυτό πιό ακριβό...."

Αυτά μπορεί να τα πάρει ο καθένας!!!!Ο Νάκας με τις 1500 δόσεις να'ναι καλά,και ο Θωμάς!!!Απο κεί και πέρα,το προσωπικό γούστο και η φαντασία του καθενός θα αναλάβουν τα υπόλοιπα!!!

Κανένας δεν μίλησε για την κατασκευή του "προβάδικου".Κανένας δε μίλησε για το ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ-ΤΟ ΡΕΥΜΑ!!!ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ!ΤΟΝ ΕΞΑΕΡΙΣΜΟ!!!Ολα αυτά νομίζουν κάποιοι οτι είναι εύκολα και δεδομένα!!Θέλει ειδικούς ανθρώπους για αυτή τη δουλειά.Εκεί θα πρέπει κάποιος  να δώσει τα χοντρά χρήματα!Οχι για τον αν θα βάλει Marshall ή Mesa...

Πολλοί νομίζουν οτι το θέμα της ηχομόνωσης είναι απλό.Δέν μπαίνουν ούτε κάν όμως στον κόπο να σκεφτούν,οτι η μόνωση,δέν είναι για να προστατεύει μόνο τους "έξω" απο τους "μέσα".Μάλλον το αντίθετο...Ειναι για να προστατεύει τους "μέσα" απο τους "έξω"!!!Μιλάμε για studios που είναι στο κέντρο της πόλης.Είναι δυνατόν να έχει μια μπάντα ένα 3ωρο session και απο δίπλα να ακούγεται ο ηλεκτρικός?Το λεωφορείο που περνάει και συντονίζουν τα τζάμια?Το παπάκι με την φτιαγμένη εξάτμιση ή ο γείτονας που βγήκε μεσημεριάτικα με το Βlack&Deker να ανοίξει τρύπες στο μπαλκόνι του?Δέν μπορεί να δουλέψει σε καμία περίπτωση μια μπάντα έτσι.Ο συνάδελφος PJ έχει πεί κατα καιρούς (και έχει δώσει και μεγάλα ποσά ο ίδιος) για το θέμα της μόνωσης και του εξαερισμού.Δεν 

είναι τυχαίο...

Τα καλά "προβάδικα-studios" έχουν ειδική εγκατάσταση ρεύματος,γιατί εσύ όταν θα έρθεις με ένα "λαμπάτο" πετάλι ή ένα πανάκριβο keyboard και η ΔΕΗ σου κάνει μια "βύθιση",θα στα ξετινάξει!!!Και μετά τί θα σου πω εγώ??Sorry παιδιά,αλλά δέν έφταιγα???Ελάχιστα studios που ξέρω έχουν τέτοιες εγκαταστάσεις(ευτυχώς και το δικο μου...).Υπάρχουν όμως.Και απο τη στιγμή που υπάρχουν,αυτά θα πρέπει να είναι το reference το δικό σου,και όχι τα υπόγεια  studios της γειτονιάς σου.Αν θέλεις να μπείς στη δουλειά,αυτά θα πρέπει να λάβεις υπ'όψιν σου για να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις στη σημερινή ζήτηση...

Το να έχεις ένα studio και να το "διευθύνεις"σοβαρά,είναι μεγάλη ευθύνη.

Θα πρέπει να ξεχάσεις προσωπικό χρόνο,ρεπό και τέτοια παραπλήσια.

Είναι πολύ δύσκολη δουλειά,και τηρεί τις επιχειρηματικές/εμπορικές αρχές της αγοράς.Κοινώς,είναι σαν μια σχεδόν οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση οποιουδήποτε άλλου αντικειμένου.Και όπως κάθε δουλειά θέλει και συγκεκριμένους ανθρώπους και συγκεκριμένες γνώσεις,έτσι και το "προβάδικο",δέν είναι ότι φαίνεται...

 

Sorry για το μεγάλο post...

...και πάντα-εννοείται-με φιλική διάθεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ και γω με τη σειρά μου με τους Alchemist,sakisdrm και stathis.Πρέπει να σκεφτείς από πολλές μεριές το θέμα.Σίγουρα είναι δύσκολο να φτιάξεις το "τέλειο" στούντιο με άριστη ακουστική και άριστα μηχανήματα,αλλά όχι ακατόρθωτο και σίγουρα αν το πετύχεις θα σε ανταμοίψει(μακροπρόθεσμα...).Επίσης θα πρέπει να σκεφτείς πολύ σοβαρα για τα watt των ενισχυτών που θα βάλεις μέσα,διότι είναι λίγα τα συγκροτήματα που καταλαβαίνουν ότι μπορούν να παίξουν ΑΝΕΤΑ με το volume ενός 100άρη στη μέση(άντε και ελάχιστα παραπάνω..) και να προσέχεις να τους το επισημαίνεις.Όλα τα άλλα που ήθελα να σου πω,τα είπαν πολύ αναλυτικότερα οι απο πάνω.Αυτάαα.

 

ΥΓ:Αυτά στα λέω από τη μεριά αυτού που πάει για πρόβα και όχι του ιδιοκτήτη

Μυστικό:Τα 80's είναι κιτς πλεον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου