Προς το περιεχόμενο

Πειρατείας Υμνος - Τελος ;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 1 μήνα αργότερα...
  • Απαντήσεις 153
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Με αυτό το ποστ θα θελα να σχολιάσω τη θέση των ενδιάμεσων κατα τη διανομή μουσικής, δηλαδή τις δισκογραφικές εταιρείες.

 

Λοιπον, sit tight!

 

Πάντα υπήρχε ένα trade off μεταξύ του 1) πόσοι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε κάτι (αϋλα & υλικά αγαθά) και 2) πόση πρόσβαση έχουν, (όγκο/μέγεθος/ποσότητα των πληροφοριών ή αγαθών). Η σχέση των 1 & 2 υπήρξε πάντα αντιστρόφως ανάλογη. Με άλλα λόγια αυτοί που είχανε πρόσβαση στα πολλά ήταν λίγοι και οι πολλοί είχανε λίγη και περιορισμένη πρόσβαση. Θα μπορούσαμε να το παρουσιάζαμε σε 2 άξονες χ & ψ όπου στον άξονα των χ θα ήταν το 1 (πόσοι) και στον άξονα ψ θα ήταν το 2 (πόσο).

 

Η καμπύλη θα έμοιαζε σαν αυτή του σχήματος που επισυναπτω.

Αντε να δουμε τι άλλο θα κάνω(!) Μέχρι και εικόνα στο powerpoint σας έκανα! (Πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ νομίζω...)

 

 

Μέχρι εδώ τα πράγματα είναι απλά και ξάστερα, αυτονόητα θα μου πείτε....

 

Να σημειώσω όμως (οπως κάνανε και καποιοι πριν απο μενα) ότι τα άϋλα αγαθά έχουν άλλες ιδιότητες σε σχέση με τα υλικά αγαθά.

Ενδεικτικά, τα άϋλα αγαθά:

α) δε φθειρονται με τη χρήση (μπορούν όμως να εξαφανιστούνε ξαφνικά, πχ αν προκειται για outdated πληροφορία)

β) μπορουν και υπαρχουν σε πολλα σημεια ταυτοχρονα

γ) η χρήση μπορεί να γίνεται ταυτόχρονα από πολλούς

δ) δεν υπαρχουν φυσικοί περιορισμοι στη μετακινηση (άντε να μετακινήσεις πχ 3 καρπούζια, θες 3 μασχάλες)

ε) αναπαράγονται έυκολα

 

Λόγω νεων τεχνολογιών, η καμπύλη με το σημείο Α μετακινειται προς τα πανω κατα τη φορά του βέλους όσο αφορά τα αυλα αγαθά (πληροφορία, μουσική, γνώση, κτλπ) αλλά παραμένει σχετικά σταθερή οσο αφορά τα υλικά. (Θα μπορούσε να ειπωθεί ότι η κλιση της καμπύλης εξαρτάται από το είδος του άϋλου αγαθού)

 

Αυτό συμβαίνει και με τη μουσική. Οι ενδιάμεσοι που διατηρούσανε την καμπύλη και ζούσανε από αυτή θίγονται απο τη μετακίνηση. Το ίδιο νομιζω ότι ισχύει σε όλους τους τομείς μεσιτείας που απευθύνονται σε ευρύτερο κοινό και σχετίζονται με άυλα αγαθά. Πρόκειται για μια αβολη κατάσταση που ίσως να επιβάλει να επαναπροσδιοριστούν και να εμπλουτιστούν οι υπηρεσίες των μεσιτών με κάποιο τρόπο και το όλο παιχνίδι νομίζω ότι θα έπρεπε να αφορά ακριβώς αυτο. Το πως και το τι ακριβως ας το σκεφτούνε οι άμεσα ενδιαφερόμενοι... οι μεσίτες.

 

 

Το παρον ποστ δεν αποτελεί θέση υπερ της πειρατείας (ετσι για να ειμαστε και politically correct).

 

 

(Έχω κι αλλες θεωρίες αλλά ειναι σοκιν)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, απέδειξες ότι όσο πιο ακριβό είναι κάτι, τόσο λιγότεροι μπορούν να το αγοράσουν. Αυτό δεν αλλάζει τίποτε από τα δικαιώματα του δημιουργού, ο οποίος δεν ενέχει ρόλο κοινωνικού λειτουργού. Με δύο λόγια, ο καθένας έχει το δικαίωμα να κοστολογεί την εργασία του όσο θέλει. Αν εγώ δεν μπορώ να αγοράσω την εργασία του, δεν είναι δικό μου πρόβλημα.

 

Δεν είναι ότι είσαι υπερ της πειρατείας, απλά προσπαθείς να την εκλογικεύσεις - "φίλια διακείμενο" να σε πω;... "κουφαλίτσα" να σε πω;... δε ξέρω :) :) :)

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, απέδειξες ότι όσο πιο ακριβό είναι κάτι, τόσο λιγότεροι μπορούν να το αγοράσουν.

Περίπου... Σκέψου ότι λίγοι πχ έχουν πρόσβαση στον τρόπο διδασκαλίας κάποιου διάσημου μουσικού.. αν αυτος ο μουσικός όμως στήσει ένα μπλογκ (που πλέον όλοι μπορούνε), η τεχνολογία έχει μετατοπίσει την καμπύλη προς τα πάνω.

 

Αυτό δεν αλλάζει τίποτε από τα δικαιώματα του δημιουργού, ο οποίος δεν ενέχει ρόλο κοινωνικού λειτουργού. Με δύο λόγια, ο καθένας έχει το δικαίωμα να κοστολογεί την εργασία του όσο θέλει. Αν εγώ δεν μπορώ να αγοράσω την εργασία του, δεν είναι δικό μου πρόβλημα.

Εδώ πάω πάσο.. δεν είπα ποτέ κάτι το διαφορετικό, κοστολογείς ότι θες οσο θες..

 

Δεν είναι ότι είσαι υπερ της πειρατείας, απλά προσπαθείς να την εκλογικεύσεις - "φίλια διακείμενο" να σε πω;... "  :o " να σε πω;... δε ξέρω :) :) :)

 

Παλι παρεξηγήθηκα... ΑΛΛΟ πράμα να αιτιολογείς και να εξηγείς και ΑΛΛΟ πράμα να δικαιολογείς.. προσπάθησα να αιτιολογήσω και να εξηγήσω την πραγματικότητα οπως την αντιλαμβάνομαι. Εξάλλου τα πάντα μπορούνε να εξηγηθούνε με κάποιο τρόπο.. δε συμφωνείς?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου