deadendmind Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 Ναι, αλλά τα captures από Mac γιατί έπρεπε να τα βάλεις; Θες να μας τη σπάσεις πάλι; Ετσι, καψιμο ολα τα mac επι τοπου και παραδειγματικη καταστροφη ενος Mac Pro στην πλατεια συνταγματος. Χαριλατρε, ντροπη σου, μαυρη διαφημηση. Ban. Τωρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Data_Panik Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 κατα αρχην να ξεκαθαρισω οτι δεν το ξερω καλα το θεμα. ως επι πτυχιο ηλεκτρονικος ξερω αυτα που μου χρειαζονται μονο ως εφαρμογες. περνωντας ημιτονο παντως απο spectrum analyser σε ζωντανο χρονο μια συχνοτητα βλεπεις Presets Suck! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Data_Panik Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 ωπα συμπληρωμα μια κεντρικη συχνοτητα σε μια στενη δεσμη συχνοτητων γιατι πρακτικα δεν υπαρχει τελειο ημιτονο. Presets Suck! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 Moderator Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 ... περνωντας ημιτονο παντως απο spectrum analyser σε ζωντανο χρονο μια συχνοτητα βλεπεις Ναι μωρε.... το "για πάντα" που είπα.... μπορεί να είναι -πρακτικά- ένα χρονικό διάστημα σχετικά μεγάλο με την περίοδο του ημιτόνου. Απλά.... όταν προσπαθήσεις να συνθέσεις ήχους που να προσεγγίζουν φυσικά όργανα με βάση τα σχετικά πλάτη των αρμονικών τους (βάση π.χ. μετρήσεων) και μεταβάλλοντας γρήγορα τις επι μέρους αρμονικές (για να προσεγγίσεις τα μεταβατικά κλπ κλπ), αυτά τα μικρά σφάλματα είναι αυτά που τελικά κάνουν το "πιάνο" στα παλιά σύνθ να ακούγεται περισσότερο σαν τσέμπαλο. :) Δεν μιλάω καθαρά θεωρητικά. Έχω ηχογραφήσει κιθάρες, τις έχω αναλύσει φασματικά, έχω καταγράψει πως εξαρτώνται χρονικά οι επιμέρους αρμονικές.... και έχω προσπαθήσει να "συνθέσω" τον ήχο με βάση ένα μοντέλο βασισμένο σε fourier. Το αποτέλεσμα ήταν σαν freeware midi κιθαράκι. :) Δεν έκανα κάτι λάθος.... απλά.... αυτά είναι τα όρια αυτής της μαθηματικής περιγραφής. :) Και πέραν των φυσικών οργάνων.... η σύνθεση με έλεγχο των επιμέρους αρμονικών μου φαίνεται πολύ "χαμηλής" έμπνευσης. Δηλαδή..... τι θα πεις? "Να διαμορφώσω κατά φάση την 3η για να δω πως ακούγεται?" Ξενέρωμα δεν είναι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Data_Panik Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 "Να διαμορφώσω κατά φάση την 3η για να δω πως ακούγεται?" Ξενέρωμα δεν είναι? καλα ναι τρελλο ξενερωμα αν δεν εχεις το cutoff στο ενα χερι και το resonance στο αλλο να τσιριζει δε λεει... :P ... περνωντας ημιτονο παντως απο spectrum analyser σε ζωντανο χρονο μια συχνοτητα βλεπεις Έχω ηχογραφήσει κιθάρες, τις έχω αναλύσει φασματικά, έχω καταγράψει πως εξαρτώνται χρονικά οι επιμέρους αρμονικές.... και έχω προσπαθήσει να "συνθέσω" τον ήχο με βάση ένα μοντέλο βασισμένο σε fourier. Το αποτέλεσμα ήταν σαν freeware midi κιθαράκι. :) γενικο μοντελο σε εγχορδα ειναι οι συναρτησεις bessel. πρεπει να καηκες πολυ με αυτο το project καληνυχτω Presets Suck! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 Δεν έχω καταλάβει τίποτα! Ενδιαφέρον.... "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2008 Έχω ηχογραφήσει κιθάρες, τις έχω αναλύσει φασματικά, έχω καταγράψει πως εξαρτώνται χρονικά οι επιμέρους αρμονικές.... και έχω προσπαθήσει να "συνθέσω" τον ήχο με βάση ένα μοντέλο βασισμένο σε fourier. Το αποτέλεσμα ήταν σαν freeware midi κιθαράκι. :) Δεν έκανα κάτι λάθος.... απλά.... αυτά είναι τα όρια αυτής της μαθηματικής περιγραφής. :) Και πέραν των φυσικών οργάνων.... η σύνθεση με έλεγχο των επιμέρους αρμονικών μου φαίνεται πολύ "χαμηλής" έμπνευσης. Δηλαδή..... τι θα πεις? "Να διαμορφώσω κατά φάση την 3η για να δω πως ακούγεται?" Ξενέρωμα δεν είναι? Eδώ Χαριλατρόνιο νομίζω ότι κάνεις λάθος... το "τσέμπαλο" που αναφέρεις, το midi κιθαράκι και οι τεχνικές αυτές που ακολούθησες μου θυμίζουν (μες στην ασχετοσύνη μου) FM synthesis, γιατί στην βασική της μορφή ο carrier και ο modulator ήταν απλά ημιτονοειδή κύματα. Μου φαίνεται ότι χωρίς να το καταλάβεις, προσπάθησες να βαδίσεις στα χνάρια του Υamaha DX-7 καμιά εικοσαριά χρόνια μετά την εφεύρεσή του!!! Πάντως γενικά, η FM και η physical modelling σύνθεση που έθιξα νωρίτερα μόνο ξενέρα δεν είναι... αυτό που γράφεις μπορεί να είναι ξενέρα για αυτούς που νοιάζονται μόνο για το "just play the damn thing" (που λέει και η υπογραφή μου) αλλά δεν είναι καθόλου για αυτούς που τους αρέσει να σκαλίζουν τα πάντα και πεθαίνουν από την περιέργεια για να δουν τι θα βγει... ;) Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kilon Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2008 Ρωτάς αν υπάρχει κατι νέο στα συνθ ???? Φυσικάκαι υπάρχουν πάρα πολλά που δεν γνωρίζεις γιατι πάρα πολλές εταιρείες δεν τολμούν να ρισκάρουν και καλά κάνουν γιατι τα καινούργια είναι αρκετά πολύπλοκα στο σχεδιασμό και στην χρήση και υπάρχουν μόνο σε ακηδημιακό επίπεδο. Θα σου πώ οτι υπάρχουν μέχρι και ηχοσυνθέσεις τεχνητής νοημοσύνης που τον καίνε τον καινούργιο 8 core της Apple έτσι για την πλάκα τους. Η τεχνολογία έχει απλώς ξεφύγει ....... Πότε θα το δουμε αυτά να υλοποιούντει σαν εμπορικά προϊόντα ...... χμμμ......... ποτέ. Αν είσαι τυχερός κάτι μπορεί να τσιμπήσεις με το google.Αν θες σου δίνω λινκς. Αλλά αλήθεια έχεις εξαντλήσεις τις δυνατότητες των συνθ και κάνεις τέτοια ερώτηση; www.myspace.com/thekilon www.soundclick.com/kilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sakisthegr Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2008 Έγώ ένα πράγμα ξέρω..... Ότι είμαστε "αχόρταγοι"..... Λες και έχουμε εξαντλήσει τις δυνατότητες των μεθόδων σύνθεσης ήχου από τις ήδη υπάρχοντες και θέλουμε κι άλλες ... Τρομάρα μας !!! :D. Αλήθεια ... στους 1000 χρήστες synth πόσοι άραγε νομίζετε ότι γνωρίζουν και έχουν κάτσει να μελετήσουν όλους τους υπάρχοντες τρόπους σύνθεσης ήχου? Εγώ επειδή αγαπώ το όλο θέμα θα απαντήσω αισιόδοξα 50 με 100 το πολύ (αν και είμαι σίγουρος ότι είναι πολύ λιγοτεροι). π.χ. Hartmann Neuron... χρόνια μελέτης, ήρθε η υλοποίηση, διθυραμβικές κριτικές, όλοι μιλούν για κάτι καταπληκτικό και το αποτέλεσμα ποιο? Η εταιρία πάει για κλείσιμο και ένα project χιλιάδων ωρών δουλειάς πάει στα σκουπίδια (ελπίζω κάποια από τις "μεγάλες" εταιρίες να το συνεχίσει)... Ζούμε πλέον σε μια εποχή όπου τα softsynth έχουν κατακλύσει την αγορά με την δημιουργία μουσικής να είναι πιο προσιτή από ποτέ στον καθέναν απο εμάς και όπου δυστυχώς οι περισσότεροι εμπορικοί "καλλιτέχνες" αγνοώντας τις τεράστιες πλέον δυνατότητες του hardware ή software, αρκούνται σε μία αλλάγή του cuttoff και του resonance για να δείξουν στο κόσμο ότι και καλά είναι οι synth masters. Σε τετοια χάλια δηλαδή.... Η τεχνολογία να μας έχει φτάσει στο σημείο να μπορούμε να δημιουργήσουμε (σχεδόν) τα πάντα μέσα από ένα μαγικό βαλιτσάκι που λέγεται laptop κι εμείς απλά να διαλέγουμε ένα από τα χιλιάδες preset. Δημιουργικότητα ΜΗΔΕΝ δηλαδη... Να κάνω μία πρόταση? Άς πάρουμε όλοι, νέοι γέροι και παιδιά λεβέντες παλικάρια (μα ποιος είμαι ο Κολοκοτρώνης???) τα μηχανήματά μας είτε είναι παλιά ή καινούρια είτε είναι software ή hardware κι ας κάτσουμε να τα μελετήσουμε και να φτάσουμε στο σήμείο όπου παίρνοντας ένα απλό σήμα να είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε (όχι στην τύχη όμως) απλά ένα ήχο τελείως διαφορετικό από τον αρχικό... Να ζητήσω συγγνώμη από το υπόλοιπους χρήστες για το ανωτέρο παραλλήρημα. Δεν είχα σκοπό να προσβάλω τον συντάκτη και να βγάλω άκυρο το αρχικό topic απλά είναι κρίμα να υπάρχουν τόσα πράγματα που δεν έχουν καν εξερευνηθεί και ούτε είχαμε ποτέ την ευκαρία οι περισσότεροι από εμάς να δοκιμάσουμε στην πράξη και εμείς τόσο απλά με περιττή απληστία να ζητάμε κι άλλα. Nothing is said that has not been said before... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 15 Ιανουαρίου 2008 Tο Neuron παρόλο που χρησιμοποιούσε άλλη τεχνική σύνθεσης, δημιουργούσε ήχους παρόμοιους με τους ήδη υπάρχοντες. ;) Εκτός αυτού η τιμή του ήταν 5.500€. Απλά απαγορευτική … Και σκέψου πως δεν ήταν τίποτα περισσότερο από το περίβλημα, έναν pc Celeron και ένα software. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση