Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.813


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9.395


  4. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2.362


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/03/2022 σε όλα

  1. με ποιό πρόγραμμα? Τα μόνιτορ όπως είναι οι συνδέσεις των συσκευών. ηχογραφείς προσέχοντας κάθε κανάλι να μην ξεπερνάει 6db κάτω από το 0 και προσέχεις επίσης στο master out ή stereo out να είσαι επίσης κάτω από το 0. Τα εφέ 90% μετά. Εκτός αν εμπνέουν τον μουσικό την ώρα της ηχογράφησης. Αν δεν φτιάξεις κάτι δεν θα μάθεις.
    2 βαθμοί
  2. Εγω εχω jξηλωσει και τα καλωδια. Μονο για να μην υπαρχει τρυπα το εχω πανω στο pickguard
    1 βαθμός
  3. Προσωπικά, έχω εγκαταστήσει το ΕΖdrummer στο cakewalk. Μπορείς να κάνει ανάλογα πράγματα και με το vst του cakewalk. Κάνεις δεξί κλικ και insert instrument. Επιλέγεις drums -> Si drum kit. Επειτα, ανοίγεις το vst πατώντας το τετράγωνο κουμπί σα πιάνο, δίπλα στον αριθμό του καναλιού. Mετα διαλέγεις πας πχ στην κατηγορία rock αριστερά, την ανοίγεις πατώντας το +, διαλέγεις ένα απο τα samples και κάνεις drag n' draw με το ποντίκι τοποθετόντας το στο κανάλι που άνοιξες. Με στο κανάλι φορτώνεις όσα μέτρα θελεις απο τα τύμπανα που θέλεις, και έτσι φτιάχνεις το κομμάτι. Βρίσκεις τι σου κάνει και απλά το φορτώνεις πάνω στο κανάλι. Στη συνέχεια μπορείς να τα επεξεργαστεις, εάν θες να αλλάξεις το οτιδήποτε. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι, αλλα αυτός είναι ο πιο απλός και γρήγορος για κάποιον που δε γνωρίζει πολλά απο τύμπανα, όπως εγώ. Το EZ2 έχει πολλές βιβλιοθήκες παραπάνω, και γιαυτό το προτιμώ. Βρίσκω ευκολότερα κάτι που να μου ταιριάζεις σε αυτό που θέλω να κάνω.
    1 βαθμός
  4. Πολύ ευχάριστο όντως. Το ρίχνει η μείξη στα τύμπανα, μιας και είναι σαν να παίρνουν μόνο το μικρόφωνο του δωματίου. Έπρεπε να ήταν πιο in-your-face που λέμε. Τα υπόλοιπα δένουν αρκετά καλά, ιδιαίτερα με όλες τις προδιαγραφές που περιγράφεις!
    1 βαθμός
  5. Και τι δε θα έδινα να άκουγα 4-5-10 κύκλους να σολάρεις απο πάνω! Ευχαριστώ από καρδιάς κυρ Φιουζιονάρα μου. Ακριβώς αυτό εμένα με ενδιαφέρει, ο παίχτης (εσύ είσαι αυτός, και με ντοκουμέντα) να ενθουσιάζεται και να σκέφτεται πόση αξία έχει να προσφέρει σε ένα "δείγμα" μουσικής. Αυτό που ηχογραφώ εγώ (ως εκτέλεση) είναι σαν το μιμ "τι παρήγγειλα - τι μου ήρθε". Και χαίρομαι αν, παρότι το παίξιμο όλων των οργάνων είναι από τα lidl, τουλάχιστον βγαίνει ένα μουσικό νόημα, ώστε κάποιος που κατέχει το όργανό του να μπορεί να φανταστεί το "τι παρήγγειλα" και να πει, "αα εδώ θα έκανα αυτό, κατάλαβα που το πάει μουσικά αλλά δεν μπορει να το παίξει ο ίδιος λόγω ρετσινοδαχτυλίασης." Και πάλι ευχαριστώ πολύ!
    1 βαθμός
  6. 1. Άκου ό,τι σου αρέσει χωρίς κανένα όριο. 2. Προσπάθησε (ξέρω καμιά φορά είναι δύσκολο) να μη σε νοιάζει η άποψη των άλλων για τη μουσική που ακούς. 3. Οι άνθρωποι δε χωρίζονται σε καλούς αλήτες και κακούς καθωσπρέπει. Όταν γνωρίζεις καλά τους ανθρώπους, χωρίς στεγανά, βλέπεις πολύ συχνά ότι αυτοί οι χαρακτηρισμοί και αυτά τα όρια είναι μύθοι και ότι σχεδόν όλοι μας έχουμε λίγο απ' όλα μέσα μας.
    1 βαθμός
  7. Πω πω!!!!! Βαλτός είσαι? Ακριβώς μέσα στο ύφος μου είναι. Αμανέπαιζα ακόμα, θα το είχα σκίσει τώρα παίζοντας από πάνω. Φιουζιονοκιθάρες από Sco και Henderson, μέχρι .... ότι να 'ναι κολλάνε. Και φαντάζομαι έναν Τέρυ να γαζώνει χώνοντας και slap σε σημεία. Φανκιά ζόρικη, ωραία πνευστά, και .... πολύ καλή κιθάρα (κι ας μην ασχολήθηκες). Παίζεις πολύ καλά κυρ Αλή μου, τι μας τσαμπουνάς? Φτιάξε κι άλλα τέτοια να γουστάρουμε. Προσωπικά ... στα π@π@ρια μου η μίξη όταν έχω τέτοια ατμόσφαιρα. Το ότι μου άρεσε, το είπα ή το ξέχασα?
    1 βαθμός
  8. Αν ηχογραφήσεις το DI (κιθάρα καρφωμένη άμεσα από την κάρτα ήχου) και βάλεις τα εφέ σαν inserts, τότε μπορείς να έχεις όσα εφέ θες πάνω, αρκεί να τα σηκώνει το σύστημα χωρίς να σου βάζει latency. Τα επεξεργάζεσαι και μετά την ηχογράφηση. Αν ηχογραφείς κατευθείαν από ενισχυτή με μικρόφωνα, πεταλιέρα, κτλ, τότε πρέπει να τα ηχογραφήσεις όπως θες να τα ακούς.
    1 βαθμός
  9. Πολύ ωραίο. Ανύπαρκτη όμως η μίξη και το αδικεί πολύ.
    1 βαθμός
  10. Συμφωνώ με το αφεντικό, μου έκανε τρομερή εντύπωση ότι ακούγεται σαν μπάντα, παρά το γεγονός ότι ήξερα πριν την ακρόαση πως είναι γραμμένα με VST. Έχεις τρομερή μουσική αντίληψη γενικά, πάντα είναι ζηλευτά αυτά που ανεβάζεις. Μπράβο κι από μένα!
    1 βαθμός
  11. 1 βαθμός
  12. Έχει μουσικότητα και "ειλικρίνεια". Ακούγεται σαν να παίζει μπάντα (που δεν είναι) και γι αυτό η ειλικρίνεια είναι με εισαγωγικά. Δεν έχει δέσει το γλυκό στην μείξη - ενορχήστρωση ή μάλλον στην επιλογή των ήχων πιο σωστά. Αλλά τα 'χουμε ξαναπεί... το θέμα είναι να γράφουμε τις ιδέες κι εσύ έχεις ωραίες.
    1 βαθμός
  13. βαρβατίλα και ζωντανίλα! Σε ξεσηκώνει ! Μπράβο
    1 βαθμός
  14. Μεγάλο μπράβο για τις εργατοώρες. Πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα σαν σύλληψη η μεταφορά του αυτοσχεδιαστικού σόλο σε σόλο όργανα ορχήστρας. Ακούγεται πολύ ευχάριστα σε όλη του τη διάρκεια. Το αδύναμο σημείο είναι οι ήχοι. Αυτό βέβαια είναι μια συζήτηση πολύ τεράστια, και χωρίς συμπέρασμα. Πολλές φορές φλερτάρω με την ιδέα του noteperformer, και δεν ξέρω αγαπητέ @dimsonic αν το έχετε σκεφτεί κι εσείς ποτέ. Διότι ναι μεν, οι βιβλιοθήκες ήχων προσφέρουν πολλά GB samples, αλλά η άχαρη, χρονοβόρα και αντιμουσική δουλειά του προγραμματισμού δεν αποφεύγεται. Και εμένα προσωπικά μου σπάει το ηθικό και με απωθεί. Ενώ μόνο από το demo του noteperformer 3 μέσω Sibelius 6, αν και η ποιότητα των ήχων είναι ελαφρώς κατώτερη, η μουσικότητα της εκτέλεσης είναι κατα πολύ ανώτερη. Δεν χρειάζεται μασαζ σε 3 continuous controllers για να ακουστεί ένα συνοδευτικό arco ολόκληρο στα βιολιά μουσικό π.χ.. Τι ωραία θα ήταν να λειτουργούσε και μέσω Cubase. Θέλω να κλείσω δηλώνοντας πάλι τον θαυμασμό μου.
    1 βαθμός
  15. Ακριβώς. Δεν χρειάζεται σχόλιο. Από τη στιγμή που είναι μεγάλο και ακουγεται μέχρι το τέλος, με ενδιαφέρον.
    1 βαθμός
  16. Τι χρησιμοποιείτε ? χθες έπαιξα λίγο με αυτό : https://github.com/bancika/diy-layout-creator/releases/tag/v4.22.0
    1 βαθμός
  17. Εφτιαξα ένα βιντεάκι για το πως δημιουργήθηκε το κομμάτι του τίτλου. Είπα να ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα πριν χρειαστεί να αναλύσω και το κλασσικό.
    0 βαθμοί
  18. Φρέσκο πράμα! Ένα τραγουδάκι που προέκυψε από το θέμα που παίζει η βασική τριάδα πνευστών, και κατα ένα περίεργο τρόπο πλαισιώθηκε και ολοκληρώθηκε εύκολα. Τύμπανα - BFD 3 παιγμένο με MPD218, αλλά σε λούπες. (Δεν κάθισα να παίξω one take με το κομμάτι.) Μπάσο - Ντουμπλαρισμένο pianoteq με άταστο cort που παίζω εγώ. Πιθανότατα γίνεται χαμός στις χαμηλές συχνότητες, δεν έχω σύστημα ικανό για ακριβή αναπαραγωγή εκεί κάτω. Πλήκτρα - Pianoteq και διάφορα synth του cubase Τενόρο, Τρομπέτα, Τρομπόνι - VST από halion sonic se του cubase. Πολύ θα ηθελα να γράψω κανονικά, αλλά δυστυχώς δεν έχω χρόνο. Solo Sax - Κονσέρβα samples απο Cubase. Με λέγκο τουβλάκια χτίστηκε το σόλο. Solo Κιθάρα - Παίζω εγώ, αλλά επειδή είχα τη φακή στο μάτι δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα. Κράτησα ατόφιο το 4ο take. Κάποιοι νευρώνες δυσλειτούργησαν και υπάρχουν έντονα κρούσματα μπουζουκίλας καθ όλη τη διάρκεια του σόλο. Λυπάμαι. Θα το πρότεινα για χαλαρή βόλτα με αυτοκίνητο, αλλά λόγω τιμής καυσίμων μπορεί να συνοδεύσει και ζοχαδιασμένο περίπατο.
    0 βαθμοί
  19. Αυτές τις μέρες ολοκλήρωσα κάτι που ξεκίνησα πριν ένα ενάμιση χρόνο αλλά το είχα παρατήσει γιατί καταπιάστηκα με το Tarkus. Το κομμάτι το είχα παρουσιάσει εδώ και ήταν ένα αρκετά ενορχηστρωμένο σύγχρονο ...άσμα με μεγαλούτσικη διάρκεια και αρκετό χώρο για αυτοσχεδιασμό. Μετά από κάποιο διάστημα μου μπήκε στο μυαλό η ιδέα να το ενορχηστρώσω όλο απ την αρχή αλλά σε αμιγώς κλασσική μορφή. Είχα ήδη "ασχοληθεί" με το είδος της κλασσικής σε κάποια ας πούμε "soundtracks" και το θεώρησα αρκετά ενδιαφέρουσα πρόκληση. Η ιδέα ήταν να φτιαχτεί ένα "κλασσικό" κομμάτι με τα αυτοσχεδιαστικά μέρη να παίζονται από κάποια πρώτα όργανα, ας πούμε σολίστ, με αρκετή δόση της "προσωπικότητας" του εκάστοτε σολίστ... (τα διάφορα εισαγωγικά που βάζω δεν είναι τυχαία, και ας ληφθεί υπόψιν). Ετσι όλα τα αυτοσχεδιαστικά μέρη που στο αρχικό κομμάτι ήταν με κιθάρα μεταγράφτηκαν νότα νότα σχολαστικά και δόθηκαν σε κλασσικά όργανα. Αντίστοιχα δόθηκε μεγάλη προσοχή να αποδοθούν σωστά δυό δύσκολα μέρη τα οποία στο αρχικό είχαν αποδοθεί με synths, reversed slide κιθάρα και delay το ένα και με heavy distorted guitar το δεύτερο. Σ αυτό το δεύτερο αποφάσισα να προσθέσω και ένα νέο θέμα. Κάποια πράγματα εξακολουθούν να είναι πειραματικά, απλά με τη γνωστή μου συνήθεια, το βαρέθηκα και είπα να βγεί έξω μπας και πάρω κάποια ιδέα για βελτίωση. Οπότε μου λέτε τι σας άρεσε, τι δεν σας άρεσε και ενδεχομένως προτάσεις.
    0 βαθμοί
  20. Σε λίγο θα μας πει ότι παίζει μόνο με 10-38. Νέστορα πρόσεχε τι γράφεις, μόλις το έγραψες έπεσε το noiz.
    0 βαθμοί
  21. Βγαίνει ο @Superfunk σαν @Spyros Delta?
    0 βαθμοί
  22. Ε τώρα είναι ΠΟΛΥ πιο ισορροπημένο! Αν έπαιζες και λίγο με το CC1/Modulation για dynamics θα ήταν το κάτι άλλο!
    0 βαθμοί
  23. Το σημείο αυτό είναι το αγαπημένο μου και τελικά είμαι ευχαριστημένος όπως βγήκε πλέον και στο "συμφωνικό" Αν άνοιγα και F3 γενικά θα ξεφεύγαμε στον χρόνο. Πιστεύω ότι αυτά ενδιαφέρουν κάποιους πολύ και κάποιους καθόλου.... Markers και βέβαια υπάρχουν, απλώς....ξέχασα να τους χρησιμοποιήσω στο βίντεο. Όπως έχετε καταλάβει είμαι λάτρης του αυτοσχεδιασμού παντού και τα βίντεο αυτά δεν έχουν καθόλου προετοιμασία. Πατάω το rec και ό,τι μου έρθει. Εκτός αν ξεχάσω κάτι σημαντικό και πρέπει να επανέλθω. Ετσι βολτάριζα μέσα στο κομμάτι και έκανα την περιγραφή. Πάντα έτσι κάνω. Θα κάνω προσπάθεια να ανεβάσω και το "συμφωνικό"
    0 βαθμοί
  24. Welcome Jim Διαβάζοντας το post σου, διαβάζω (λίγο-πολύ) τις διάφορες "ανησυχίες" που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο πρέπει να είχαμε οι περισσότεροι που είμαστε εδώ μέσα. Απλά σε άλλες εποχές και με άλλα είδη μουσικής. Αντί για hip hop κάποτε ήταν "απέναντι" οι καρεκλάδες ή οι Duran Duran ή κάποιος άλλος - you name it. Και ήταν η "αντίδραση", η "επανάσταση", ο "αντικομφορμισμός"- όλο το πακέτο. Όμως στο τέλος της ημέρας, τα χρόνια περνάνε. Κάποιος θα το πει "συμβιβασμό", άλλος "ωρίμανση", "γεράματα"... ο καθένας θα το αποκαλέσει όπως του κάνει κέφι και όπως το αντιλαμβάνεται. Αυτό που μένει (IMHO) είναι η μουσική- πέρα από τις ταμπέλες και τις ετικέτες. Και μπορεί να περιέχει από hip hop μέχρι κλαρίνα. Φιλική συμβουλή: Απόλαυσε τη μουσική (που γουστάρεις) και μη δίνεις λογαριασμό σε κανέναν. Και έχε στην άκρη του μυαλού σου ότι αυτό που μπορεί να μην ακούς σήμερα, μπορεί να είναι η μουσική που θα λατρέψεις αύριο. Το έχουμε πάθει οι περισσότεροι...
    0 βαθμοί
  25. 1. Δεν υπάρχει κατά την γνώμη σου "ποιοτικό και λιγότερο ποιοτικό"? Μετά τους AC/DC, ακούς και Χριστίνα Κολέτσα, Βανδή, μετά ακούς Μότσαρτ και Μπαχ, μετά ακούς Snik και Sin Boy, και είναι όλα αυτά στο ίδιο "ποιοτικό επίπεδο"? 2. Ποιο είναι το διαφορετικό? Η ραπ? EDIT: Να συμπληρώσω στο ποστ του φίλτατου JJ, το ακόλουθο. Προσπάθησε να μην ενστερνίζεσαι μύθους που δημιουργεί ο περίγυρός σου. Η ραπ δεν είναι διαφορετική, δεν είναι περισσότερο αλήτικη από το ροκ, και δεν έχει να κάνει με το αν θα πας ή όχι μπροστά στην ζωή σου.
    0 βαθμοί
  26. Γειά χαρά σε όλους.Αν και παρακολουθώ το φόρουμ πολλά χρόνια είπα να κάνω το βημα να μπώ στην παρέα σας. Το όνομα μου είναι Μιχάλης έρασιτένης οργανοπέχτης (κιθάρα κυρίως, λιγο ούτι και μπουζουκι), λατρεία για την ηχοληψία και γενικά μεγάλη αγαπη για την μουσική. Αυτά τα λίγα για μένα. Καλώς σας βρήκα.
    0 βαθμοί
  27. Είμαι σίγουρος για αυτό, και πάλι καλώς σας βρήκα Νάις του μπι χέαρ Ευχαριστώ πολύ όλους για το καλωσόρισμα από καρδιάς
    0 βαθμοί
  28. Το παν σπανίως συμπεριλάμβανε και εσένα
    0 βαθμοί
  29. Καλώς τον. Καλά έκανες και εντάχθηκες στην ομήγυρη. Η συμμετοχή έχει περισσότερη πλάκα από την απλή ανάγνωση. Αλλά αφού παρακολουθούσες το φόρουμ, αυτό θα το έχεις καταλάβει. Και πάλι καλώς ήρθες.
    0 βαθμοί
  30. Γεια σου Μιχάλη! Καλωσόρισες!
    0 βαθμοί
  31. Καλώς τον Μιχάλη. Καλωσήρθες στην παρέα μας.
    0 βαθμοί
  32. Βελκάμε μάι φρεντ. Καλωσήρθες και στα ελληνικά.
    0 βαθμοί
  33. #@ τα τεχνικά μου μέσα... Ουόοοοοοϊ Βαshιλ'. Τα αληθή λέγω.
    0 βαθμοί
  34. Δεύτερη κυκλοφορία απο το project "aplo" με πιο ηλεκτρονικές / lofi επιρροές αυτην την φορά. Στόχος πάλι ηταν να κρατήσουμε εναν αυθόρμητο και jammy χαρακτήρα παρόλες τις διαδικασίες απο τις οποίες περνάει το κομμάτι μεχρι να φτάσει στην τελική μορφή του.
    0 βαθμοί
  35. Δεν ξέρω καν το όνομά του! Όντως πρέπει να τον είχαν αγριέψει πολύ τον τύπο και κράτησαν τα πιο τσαμπουκαλεμένα.
    0 βαθμοί
  36. Πολύ καλό το κομμάτι. Εύπεπτο και περιεκτικότατο. Το σόλο της κιθάρας μου άρεσε ιδιαίτερα. Περίμενα να ακούσω το μπουζουκιστικο σημείο αλλά δεν ερχόταν. Και μια στιγμή ξεκινά η τριλια και ο ταρσιλαμας, αλλά για πολύ λίγο.... Πόσους καφέδες έχει πιει ο σαξόφωνιστας?
    0 βαθμοί
  37. Αααααχ πόσο καιρό έχω να δω αυτό το θεληματικό προγούλι! Γεια σου ρε πιλάρα γίγαντα με το πηχτό βιμπράτο σου! Μόνο αυτό ήταν όμως ρε πιλάρα; Φτιάξε εκεί τις γειώσεις μη σε τινιάξει το ρεύμα και ανέβαζε πράμα να σε ακούω να αγαλιάζω! Ένα μόνο λεπτό και κάτι; Ίντα να κάμει του κούβου το σησάμι;
    0 βαθμοί
  38. Αυτό διάβασα, νομίζοντας ότι αναφαιρόσουν σε όλα τα όργανα, μιας και διέκρινα ότι αρκετά δε πατάνε ακριβώς στο χρόνο. Ποια VST έχεις χρησιμοποιήσει στο κομμάτι αυτό? Σίγουρα πονάνε στην τσέπη, μιλάμε για πολλές εκατοντάδες ευρώ. Για κάποιον που δεν ασχολείται επαγγελματικά, το θεωρώ τρομακτικό. Από την άλλη, η ποιότητα ήχου και οι δυνατότητες που προσφέρουν είναι πολύ σημαντικά στοιχεία, ειδικά στα κλασσικά όργανα. Ο ορχηστρικός προγραμματισμός είναι όντως χρονοβόρος και ίσως εξαιρετικά βαρετός για κάποιους. Φαντάσου ότι αρκετοί μεγάλοι συνθέτες προσλαμβάνουν βοηθούς συγκεκριμένα για να κάνουν αυτή τη δουλειά του programming, ακόμα και σε πρόχειρα έργα προ-ηχογράφησης. Χρειάζεται και αρκετή γνώση όσον αφορά τη φύση του κάθε οργάνου, τις δυνατότητές του αλλά και τους περιορισμούς του (ταχύτητα, εύρος, τεχνικές) και σίγουρα μια μικρή εμπειρία στο πώς πρέπει να ακούγονται σε τελική μορφή. Κάτι που ξέχασα να αναφέρω πριν, είναι και το ότι το κομμάτι μου φαίνεται ότι "γέρνει" πολύ αριστερά. Ναι μεν τα βιολιά είναι σωστά αριστερά, αλλά μου ακούγονται πχ και τα χάλκινα τέρμα αριστερά. Κάποια vst έχουν ηχογραφηθεί σύμφωνα με τη θέση τους στην ορχήστρα, κάποια άλλα όχι. Χρειάζονται το χώρο τους και αυτά. Και αυτό μπορείς να το κάνεις όπως θες, αρκεί να υπάρχει ισορροπία πάντα.
    0 βαθμοί
  39. Είναι που ταιριάζει με το μανό τους βρε Ιγνάτιε. Δηλαδή αν (λέω αν) βγει ο Νέστορας με ροζ κιθάρα .... lock up your daughters, lock up your wives που έλεγε κι ο Bon Scott.
    0 βαθμοί
  40. Σε αφογκραζομαι επειδη ηλικιακα ειμεθα κοντα. Να πω παντως στο φιλο οτι στα live επαιζα με τη fender που ειναι σε μαυρο καμια αντιδρση. Οποτε εβγαζα τη ροζ στη σκηνη γινοταν χαμος απο τις γυναικες απο κατω (εχει προοπτικες )
    0 βαθμοί
  41. Ως πρώην ποζερόμουτρο (τον περασμένο αιώνα) από εμένα αυτή η επιλογή χρώματος είναι thumbs up.
    0 βαθμοί
  42. Αυτο το σολακι προεκυψε απο ενα μαθημα. Εφτιαξα ενα μπακινγκτρακι με το chord progression του No Ordinary Love . Μετα για να μην καθεται ξεχαρμανιαστικα απο πανω κ ειπα να το ανεβασω. Εχω ενα θεματακι με το βιντεο εντιτορ κ μεχρι να το λυσω δε μπορω να κανω εξπορτ σε οτι κ να φτιαξω οποτε το ανεβασα κατευθειαν οπως ηταν απο κινητο το βιντεο. Ενα αλλο θεματακι (μαλλον θεματαρα) ειναι η ανυπαρκτη γειωση στο σπιτι. Βαλε τωρα πως παιζω με μονοπηνιους με hi-gain preset κ ο θορυβος ειναι στα υψη. Ευτυχως οταν αρχιζει το παιξιμο δεν ακουγεται τοσο. Ελπιζω να σας αρεσει. Βαζω κ το audio απο το daw που ειναι πιο ανθρωπινο Solo Over Bm Chord Prosgression.mp3
    0 βαθμοί
  43. Η Boss ανακοίνωσε την κυκλοφορία του GX-100 Guitar Effects Processor. Διαθέτοντας την πρωτοποριακή τεχνολογία AIRD (Augmented Impulse Response Dynamics) της Boss που έκανε το ντεμπούτο της με το GT-1000 το 2018, το GX-100 είναι εξοπλισμένο με έγχρωμη οθόνη αφής LCD, με γραφικά, που κάνει τον προγραμματισμό πανεύκολο. Σχεδιασμένο για χρήση σε σχεδόν οποιαδήποτε κατάσταση, το Boss GX-100 είναι προετοιμασμένο για σύνδεση με κανονικούς ενισχυτές, ηχεία FRFR PA. Μια επιλογή sim ηχείων είναι διαθέσιμη και μπορείτε να εισάγετε περισσότερα IR, WAV μέσω USB. Η λίστα του GX-100 με 154 εφέ περιλαμβάνει μερικά κλασικά Boss stompboxes που θα θέλατε να δείτε, όπως τα Slow Gear, Octave, Tera Echo και Harmonist. Υπάρχουν, φυσικά, πληθώρα ήχων gain – από Booster και Over Drive μέχρι Metal Distortion και Fuzz – ενώ τα εφέ modulation περιλαμβάνουν phasing, flanging, chorus, vibrato, tremolo και άλλα. Μεταξύ διαφόρων άλλων επιλογών, τα delay και reverb περιλαμβάνουν Analog Delay, Twist, Warp, Shimmer Reverb και Space Echo. Διαθέτει οκτώ ποδοδιακόπτες μαζί με expression pedal, που μπορούν να προσαρμοστούν για να ταιριάζουν στις ανάγκες παιξίματος σας. Ενώ το GX-100 μπορεί να αλλάζει απρόσκοπτα από μία από τις 300 προεπιλογές μνήμης σε άλλη χρησιμοποιώντας είτε την οθόνη αφής είτε τους ποδοδιακόπτες, η χειροκίνητη λειτουργία επιτρέπει μια πιο παραδοσιακή αλληλεπίδραση σε στυλ stompbox, εάν προτιμάται. Υποστηρίζονται επίσης εξωτερικά χειριστήρια (συμπεριλαμβανομένου του MIDI) USB, looper, κ.α. Η προτεινόμενη τιμή είναι $599.
    0 βαθμοί
  44. btw Γιατί δεν ψάχνεις για τις cotemporary squier strat, είχανε βγάλει και γαμάτο μοντέλο με Floyd και ανάποδο headstock. Επίσης είχα δει το βίντεο του troggly για την Fender superstrat, φαινόταν φτηνιάρικη....
    0 βαθμοί
  45. θα συμφωνήσω με την πρώτη πρόταση αλλά θα διαφωνήσω με την δεύτερη... ένα μεγάλο μέρος του hype τους (κληρονομιά σε ένα ποσοστό από τις προηγούμενες entry level σειρές), το όφειλαν στον "εύκολο" για το μέσο αυτί mainstream ήχο που προσέφεραν "στο πιάτο" στον αρχάριο χρήστη, με τον συνδυασμό των pre και converters τους... πράγμα που (ειδικά τώρα πια που επί το πλείστον τα προβλήματα της πρώτης σειράς έχουν διορθωθεί) την βοηθά να εξακολουθεί να πουλάει πολύ ακόμα και σήμερα αρκετά χρόνια μετά (αλλά και για αρκετό καιρό ακόμα καθώς φαίνεται), παρότι ο ανταγωνισμός έχει μεγαλώσει όντως πολύ (ποιοτικά και ποσοτικά)... σε ότι έχει να κάνει με την πληθώρα και τα εν γένει χαρακτηριστικά των DAW που σου προσφέρει η αγορά (για τα ειδικότερα πρέπει ο ίδιος να θέσεις επιπλέον ερωτήματα), οι φίλοι μας σε έχουν κατατοπίσει πλήρως... μία μικρή(?) ένσταση όμως ελπίζω να μου επιτραπεί χωρίς παρεξήγηση... το Sonar ειδικά (Cakewalk by Bandlab εφ εξής), δεν είναι ένα ακόμα δωρεάν λογισμικό σε σχέση με τον ήχο... καλώς ή κακώς είναι μια πλήρης επαγγελματική σουίτα στο ανώτατο της επίπεδο που πλέον προσφέρεται δωρεάν... η διατύπωση περιλαμβάνει την ειδοποιό διαφορά που εύκολα έστω και καλοπροαίρετα δημιουργεί λάθος εντυπώσεις και προδιαθέσεις σε κάποιον άπειρο... αν το εν λόγω DAW συνέχιζε να κυκλοφορεί ως εμπορικό προϊόν, χιλιάδες επαγγελματίες ανά τον κόσμο θα πλήρωναν αγόγγυστα κοντά στο πεντακοσάρικο για να το έχουν, όπως συνέβαινε μέχρι σχετικά πρόσφατα... έστω και για τον λόγο αυτό (πέραν της αναμφισβήτητης ικανότητας του να ανταπεξέλθει στο ρόλο του), έχω ξαναπεί πολλάκις με κίνδυνο να παρεξηγηθώ, ότι θεωρώ τουλάχιστον χαζό να μη ξεκινά το "ταξίδι" του στον μαγικό κόσμο της μουσικής παραγωγής με αυτό, οποιοσδήποτε έρχεται σε πρώτη επαφή με DAW (και κατ επέκταση δεν είναι εργονομικά εθισμένος με ένα συγκεκριμένο interface και workflow κάποιου ανταγωνιστικού software)... τώρα αν στην πορεία δεν του κάνει (παρότι η εργονομία του στο 99% των περιπτώσεων που θα απασχολήσουν έναν ερασιτέχνη είναι άριστη και δύσκολα θα το εγκαταλείψει), αποκτά το επόμενο και τι είχε τι έχασε... ΥΓ. ενίοτε η ανθρώπινη φύση μας βοηθά στο να "υποτιμήσουμε" ή αντιθέτως να "υπερτιμήσουμε" ποιοτικά ένα προϊόν παραγωγής... στην πρώτη περίπτωση όταν μας προσφέρεται δωρεάν, στην δεύτερη πολύ ακριβά... πως να το κάνουμε... κατά κανόνα πάντα αν δεν πονέσει η τσέπη δεν εκτιμάμε...
    0 βαθμοί
  46. Ωπα. Αν εννοείς το FF7 είσαι φουλ μέσα!
    -1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου