Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      9.162


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6.218


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      46.990


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/07/2023 σε όλα

  1. Αρχές 80s που είχε κάνει το "μπαμ" αυτός ο δίσκος. Εξαιρετική ιδέα. Απλά μην μας κρεμάσει ο... παραγωγός ΥΓ: Πάω να βγάλω κούτσουρο @fusiongtr Συμφωνείς ότι θα μας κρεμάσεις ή στο να βγάλω κούτσουρο;
    2 βαθμοί
  2. npap σε ευχαριστουμε για τον χρονο σου. Ειναι εμφανες λοιπον οτι η μπορουμε να πλησιασουμε τη γενικη χροια της ταινιας. Ακομα και καποια artifacts που εκαναν την απειροελαχιστη διαφορα που μετα κοπων και βασανων μπορουσε να ακουσει κανεις, ακομα και αυτα θα μπορουσαν πιθανοτατα να εξομοιωθουν. Το θεμα ειναι, υπαρχει καποιος λογος να γινει κατι τετοιο; Οπως εχω πει, ειχα φαει στο παρελθον πετρια να πετυχω τον 60ies ηχο με ψηφιακα μεσα, πραγμα το οποιο για το γουστο μου και για τα αυτια μου το πετυχα σε μεγαλο βαθμο. Το αποτελεσμα ειναι πως τα plug in που χρησιμοποιησα δεν ειναι καν πλεον περασμενα στο pc μου. Διοτι ηταν μια ωραια εμπειρια αυτη η αναζητηση, και με εκανε να εκτιμησω οχι μονο τον ηχο αλλα και τη μουσικη του τοτε, αλλα τι νοημα εχει πραγματικα κατι τετοιο; Η κορυφη των δυνατοτητων του τοτε, πραγματι εχει συγκεκριμενα χαρακτηριστικα, εχουν ομως καμια σχεση αυτα με την κορυφη των δυνατοτητων του σημερα; Βαζουμε ενα οριο στον ηχο που αντιστοιχει στο τοτε οριο και προσπαθουμε να το φτασουμε με αλλα μεσα, ενω εμπρος μας το παρον μας περιμενει να το εξερευνησουμε. Σα να εχεις την γκομενα στο κρεβατι, και αντι να της βγαζεις τα ματια, εσυ να καθεσαι να αναπολεις μια διασημη που σου αρεσε οταν ησουν πιτσιρικας, ffs. Η καλυτερη εποχη για ηχητικα πειραματα ειναι ΤΩΡΑ, οχι μονο γιατι ενα DAW δινει τεραστιες και αδιανοητες για εκεινη την εποχη δυνατοτητες για πειραματα, αλλα κυριως γιατι τις δινει ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ μας, και χωρις να τρεχει το ρολοι του στουντιο και τα λεφτα της ταριφας. Δεν ειχαν ολοι προσβαση στη τοτε τοπ audio τεχνολογια, αλλα και αυτοι που ειχαν, για να κανουν αποσβεση ετρεχαν και δεν εφταναν. Μην χανετε λοιπον αδικα το χρονο σας, που παραμενει το πολυτιμοτερο αγαθο, κυνηγωντας το χθες.
    2 βαθμοί
  3. Ας μην ξεχνάμε ότι ως τραγουδιστής έχω τη μεγαλύτερη επιτυχία στο Noiz.
    1 βαθμός
  4. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ Βilly Squier, ούτε που θυμάμαι από πότε έχω να ακούσω...
    1 βαθμός
  5. Άντε επιτέλους, εμφανίστηκε o gvour να γκρουβάρουμε λίγο, διότι μας έφαγε η πχιότητα εδώ μέσα
    1 βαθμός
  6. Εξαρτάται από τα κατά περίπτωση συμφέροντα πιστεύω.
    1 βαθμός
  7. 1 βαθμός
  8. αν και δεν μένω πλέον στον Υμητό, ήρθεν η ώρα για το "μυστικό"... λοιπόν η σωστή σειρά είναι: Digital - Digital - Analog - Digital - Analog - Analog - Analog - Digital το original digital sample είναι αυτό: digital sample ]> τα plug in που χρησιμοποιήθηκαν για την προσομοίωση ήταν τα Waves Kramer tape stereo , Waves Oneknob Phatter, Waves Oneknob Brighter και Fabfilter Pro Q 3 συμπέρασμα για μένα μέσω παρόμοιων διαδικασιών (για την συγκεκριμένη ευχαριστώ θερμά όλους τους φίλους που αφιέρωσαν λίγο από τον χρόνο τους για να συμμετάσχουν), είναι το ότι μπορεί μεγάλωσα με αναλογικά μέσα εγγραφής αλλά θα γεράσω (χωρίς στερητικά σύνδρομα) με τα ψηφιακά... οι ηχητικές διαφορές σε υψηλό επίπεδο εξοπλισμού δεν είναι αμελητέες μεν, αλλά με την συνεχή βελτίωση των ψηφιακών αλγορίθμων, οι "αποστάσεις" για κάποιον που θέλει να προσεγγίσει τον πάλαι ποτέ αναλογικό τρόπο αλλά δεν έχει να επενδύσει σε vintage πανάκριβα μέσα, έχουν μειωθεί και παράλληλα η ψυχοακουστική και τα καπρίτσια της ακοής μας συνηγορούν προς όφελος της τσέπης του... το φτωχό πλην τίμιο home studio του καθενός μας, μας δίνει πια δημιουργικές και εργονομικές δυνατότητες, αδιανόητες στην εποχή των αναλογικών τεράτων... ΥΓ. να σημειώσω ότι η εξομοίωση ενός σετ τυμπάνων είναι μια ένδειξη της προσέγγισης των δυο κόσμων και έτσι πρέπει να την αντιμετωπίσουμε, καθότι με ένα πλήρες πολυοργανικό κομμάτι μεγάλου συχνοτικού πλούτου που θα ηχογραφηθεί παράλληλα σε ένα αναλογικό και ένα ψηφιακό μέσο εγγραφής το θέμα γίνεται εκ προοιμίου πολύπλοκο και δεν θα είναι καθόλου εύκολο ένα παρόμοιο εγχείρημα...
    1 βαθμός
  9. Μην ξεχάσεις. Θα'ναι κρίμα να μην δούμε αυτό το αριστούργημα... Έτσι από περιέργεια ρε @fusiongtr, ποιο κινητό έχεις? Κοίτα μην μου πεις "δεν έχω καν κινητό φίλος", δεν θα το αντέξω.
    1 βαθμός
  10. Οι Weissenborn κιθάρες είναι ένα είδος ακουστικής κιθάρας σχεδιασμένο καθαρά και μόνο για lap steel παίξιμο, παίξιμο δηλαδή με slide σε ανοιχτό κούρδισμα και με την κιθάρα ξαπλωμένη στα πόδια του παίκτη. Παίρνουν το όνομα τους από τον Hermann Weissenborn, ο οποίος πρωτοκατασκεύασε όργανα στο ιδιαίτερο αυτό στυλ την δεκαετία του ’20 στο Los Angeles. Weissenborn Style 4 (1925) Τα ‘20s ήταν μια δεκαετία κατά την οποία η Αμερική περνούσε έναν έρωτα με την κουλτούρα και τη μουσική της Χαβάης. Οι ήχοι της Χαβανέζικης μουσικής ήταν παντού και στοιχεία της είχαν αρχίσει να αφομοιώνονται σε πολλά άλλα είδη της εποχής. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της Χαβανέζικης μουσικής (πέραν από το γνωστό ukulele, που ήταν επίσης στα ντουζένια του τότε) είναι το slack key steel guitar παίξιμο – η ιδέα δηλαδή του να παίζεις μια κιθάρα σε ανοιχτό κούρδισμα, με το όργανο ξαπλωμένο στα πόδια και με κάποιου είδους slide στο αριστερό χέρι. Σε πλήρη αντίθεση δηλαδή με τον ορθόδοξο, «Ισπανικό» τρόπο παιξίματός και πολύ πρίν η φιλοσοφία αυτή γίνει μέρος της blues και άλλων ειδών. Joseph Kekuku, o κατά κοινή ομολογία εφευρέτης του steel guitar κάπου στα τέλη των 1890s Η δημοφιλία αυτού του είδους παιξίματός, τόσο στο πλαίσιο της χαβανέζικης μουσικής καθαυτής αλλά και ως μπόλιασμα σε πολλά είδη δημοφιλούς μουσικής της εποχής (που θα κατέληγε να καθιερώνει τα bottle neck στα blues, το pedal steel στην country και το Dobro στην bluegrass), οδηγεί στη δημιουργία κιθαρών καθαρά σχεδιασμένων γύρω από τις ανάγκες του είδους. Υπόψιν ότι βρισκόμαστε και σε μια περίοδο γενικής εξερεύνησης γύρω από την κιθάρα και τον τρόπο κατασκευής της. Η steel string, flat-top ακουστική κιθάρα (και η archtop) βρίσκονται ακόμα σε νηπιακό στάδιο, ενώ τώρα κάνουν και την εμφάνιση τους νέοι τύποι όπως οι resonator της National και της Dobro. Σύντομα θα ακολουθούσε και η «ηλεκτροποίηση» της κιθάρας, με τα ηλεκτρικά lap steel στην «πρώτη γραμμή» της επανάστασης αυτής. Πολλές εταιρείες λοιπόν, όπως η Gibson, η Martin και η National κυκλοφορούν “Hawaiian” βερσιόν των κιθαρών τους, συχνά με βαρύτερο bracing, πλατύ string spacing και τετράγωνα παχιά μανίκια χωρίς τάστα. Παντελώς ακατάλληλα για συμβατικό παίξιμο αλλά ιδιαίτερα βολικά (και οικονομικά) για το Hawaiian style. Μέσα στον χαμό αυτό κυκλοφορούν και οι Weissenborn. O Hermann Weissenborn ξεκίνησε να φτιάχνει αυτές τις εξαιρετικά ιδιοσυγκτρατικές κιθάρες στο εργαστήριο του στο Los Angeles στις αρχές της δεκαετίας του ’20, εμπνευσμένος εν μέρει από κατασκευαστικές λεπτομέρειες των Knutsen harp guitars των αρχών του 1900. Τα όργανα του κυκλοφορήσαν υπό διάφορα labels με κυριότερα το δικό του (Weissenborn) και το Kona Hawaiian Guitar. Υπήρχαν 4 μοντέλα, τα οποία πρακτικά διέφεραν μόνο στο επίπεδο του διάκοσμου. Φωτογραφία – πρόμο του Herman Weissenborn εν είδει label στο εσωτερικό μιας 1925 Style 4 To βασικό τους χαρακτηριστικό ήταν το μανίκι, ή μάλλον η έλλειψη μανικιού, τουλάχιστον ως χωριστό κομμάτι της κιθάρας. Σε αντίθεση με τα square necks των Dobro, National etc (ή μάλλον σε αντίθεση με το μανίκι πρακτικά κάθε άλλης κιθάρας), το square neck των Weissenborn συνήθως δεν είναι ξεχωριστό, διακριτό κομμάτι της κιθάρας. Αντιθέτως αποτελεί συνέχεια του σώματος, το οποίο ανεβαίνει μέχρι και το nut της κιθάρα - το «μανίκι» είναι δηλαδή κούφιο. Mόνο το headstock αποτελεί χωριστό κομμάτι και «τερματίζει» το σώμα μετά το nut. Παρενθετικά, και ας με βοηθήσει κάποιος μουσικολόγος εδώ, αυτό νομίζω θα τις κατέτασσε κατά το Hornbostel-Sachs σε παντελώς διαφορετική κατηγορία από οποιαδήποτε άλλη κιθάρα, τελείως εκτός της οικογένειας του λαούτου (321), και αντιθέτως στην οικογένεια των zithers (31) παρέα με το πιάνο! Σε κάθε περίπτωση, αυτή η ιδιόμορφη κατασκευή εν τέλει δημιουργεί ένα όργανο που πάρα το σχετικά μικρό του μέγεθος έχει αφύσικα μεγάλο ηχείο και μπορεί να δώσει έναν τρομερά ζωντανό, resonant ήχο με εντυπωσιακά μεγάλο sustain και πλούσια overtones. Μια Weissenborn Style 4 του 1923 με το χαρακτηριστικό hollow square neck και rope binding Ας σημειωθεί εδώ ότι ο Weissenborn έφτιαξε και μερικά όργανα με ένα υβριδικό, ημί-solid round μανίκι. Το σώμα ήταν ίδιο με τις square-neck και εκτεινόταν μέχρι το 7ο τάστο (αντί μέχρι το nut) οπού και εκεί ξεκινούσε ένα κοντό, μασίφ, «τυπικό» round μανίκι το οποίο έφερε τάστα, με το σκεπτικό ότι μια αλλαγή nut & saddle θα επέτρεπε τρόπον τινά «ισπανικό» παίξιμο (κανένας και ποτέ δεν παίζει να το έκανε αυτό). Αυτά τα half-way όργανα κυκλοφορήσαν κυρίως υπό το Kona label (μπορείτε να δείτε μια σε παρακάτω βίντεο) και έχουν πρακτικά εξαφανιστεί – το όνομα Weissenborn πλέον είναι συνώνυμο με τις square, hollow neck κιθάρες και σε αυτό το hollow neck στυλ είναι πρακτικά όλα τα μοντέρνας παραγωγής όργανα. Τυπικά τo σώμα έχει ένα χαρακτηριστικό hourglass shape, αν και ενίοτε βλέπεις teardrop Weissenborns καθώς και μερικά άλλα κουφά σχήματα από ανταγωνιστές της εποχής. Οι original Weissenborn ήταν κατά κανόνα φτιαγμένες εξολοκλήρου (εννοώντας καπάκι, πλάτη και πλαϊνά) από koa, ξύλο ενδημικό στην Χαβάη με πανέμορφα νερά και «συμπεριφορά» κάπου αναμεσά σε mahogany και rosewood (αν μου επιτρέπεται ο μπακαλισμός). Πλέον βέβαια βλέπουμε και all-mahogany όργανα, καθώς και τους πιο τυπικούς συνδυασμούς spruce top + mahogany/rosewood/maple πλάτη και πλαϊνά. Πολύ χαρακτηριστικό είναι επίσης και το “rope” binding που φέραν οι ακριβότερες Weissenborn (Styles 3 & 4), φτιαγμένο από εναλλασσόμενα κομματάκια maple/rosewood (ολίγον παλούκι στην κατασκευή I’m told). O αγαπημένος Ted Woodford επισκευάζει εδώ μια Style 1 Weissenborn, εξηγώντας την ιστορία και την φιλοσοφία τους ενώ μας δίνει ένα σπάνιο inside look (κυριολεκτικά) Tonk Bros κατάλογος του 1930 που δείχνει τα 4 μοντέλα της Weissenborn O ήχος των Weissenborn είναι μεν κοντά στον ήχο της ακουστικής κιθάρας που γνωρίζουμε όλοι, άλλα με κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Είναι ένας πολύ βαθύς και resonant ήχος, με πλούσια, shimmering overtones και έντονο sustain, χωρίς να έχει τον υπερβολικά κομπρεσσαρισμένο χαρακτήρα μιας resonator. Αυτό τις έκανε αρκετά πετυχημένες, αν και δεν κατάφεραν ουδέποτε να καθιερωθούν καθολικά στο χώρο του slide guitar μιας και ο ανταγωνισμός ήταν φρενήρης. O ήχος και η ένταση τους δεν τις διαφοροποιούσε αρκετά δραματικά από τις διάφορες ευρέως διαδεδομένες square neck Martin και Gibson ώστε να τις παρατήσουν όλοι για χάρη τους. Οι resonator της National και της Dobro γρηγορά κέρδισαν κόσμο με τον τρομερά πιο δυνατό (και διαφορετικό) ήχο τους. Και με το που φτάνουμε στα ‘40s ο ηλεκτρικός ήχος των lap/pedal steels βάζει ένα τέλος στην ευρύτερη δημοφιλία του ακουστικού lap steel στη μοντέρνα μουσική της εποχής, με το ενδιαφέρον για την original Χαβανέζικη μουσική πλέον να αρχίζει να ξεθυμαίνει. Tour μερικών vintage Weissenborn-style οργάνων και μία σύγκριση με τις National resonator που τις φάγανε νύχτα. Thomas Oliver - 'The Moment' (on a Tony Francis Style 3) Οι Weissenborn λοιπόν, αν και παίξανε σημαντικό ρολό στην εξελικτική ιστορία της κιθάρας και του slide playing, ήταν την δεκαετία του ’50 ξεκάθαρα καθοδόν για το χρονοντούλαπο, μην έχοντας βρει πχ. το niche που είχαν βρει οι resonators στα blues. Κάνεις δεν πάει χαμένος όμως και τσούπ, μαζί με ό,τι άλλο ξεσκονίστηκε στα πλαίσια του folk revival των ‘60ς επιστρέψανε δειλά και οι Weissenborn ως ο εναπομείναν αυθεντικός εκφραστής του non-resonator acoustic lap steel ήχου - σε αντίθεση με τις square neck «τυπικές» ακουστικές της Martin και της Gibson, που παρέμειναν εξαφανισμένες. Ο John Fahey στο υπόγειο του σπιτιού του το ’81 παίζοντας slide blues σε μια Kona. Μια πληθώρα μουσικών, από τον Dave Lindley και τον αγαπημένο μου John Fahey μέχρι τον Ben Harper, τον John Butler και τον David Gilmour χρησιμοποίησαν τις Weissenborn με τον ιδιαίτερο ήχο τους σε διάφορα μουσικά πλαίσια. Στο American Primitive Guitar που τόσο με ενδιαφέρει, πέραν του προπάτορα Fahey σημαντική δουλειά στην Weissenborn μας έχει αφήσει και ο Jack Rose, με το παρακάτω κομμάτι να αποτελεί σεμινάριο για τις εκφραστικές δυνατότητες του οργάνου. Jack Rose – Now that I’m a man full grown II, ηχογραφημένο με μια 1997 Pete Howlett. John Butler Trio - Treat Yo Mama Oι Weissenborn ως brand έπαυσαν να υπάρχουν εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες, με την εταιρεία να κλείνει σύντομα μετά τον θάνατο του Hermann το 1937, και το όνομα πλέον χρησιμοποιείται για οποιαδήποτε κιθάρα αυτού του τύπου, ασχέτως κατασκευαστή. Υπήρξαν λίγες εταιρείες που αντέγραψαν την φιλοσοφία του Weissenborn την δεκαετία του ’20, όπως οι Hilo της Oscar Schmidt. Μοντέρνας παραγωγής Weissenborns at a budget θα βρείτε από ένα μικρό αριθμό far-eastern κατασκευαστών folk οργάνων όπως Ashbury και Gold Tone, ενώ χειροποίητα όργανα φτιάχνουν πολλοί luthiers εντός και εκτός Αμερικής, όπως ο Tony Francis, o Richard Wilson, o Bill Asher και ο Pete Howlett που ανέφερα παραπάνω. Συντόμως σε άλλο thread θα σας πω και για τη δική μου Weissenborn (τύπου) κιθάρα που απέκτησα πρόσφατα, με φωτο και clips. Όχι πως έχω ιδιαίτερη ιδέα του τι κάνω προς το παρών αλλά λέμε τώρα… Style 1 & Style 4 Weissenborn, 1930. fin.
    1 βαθμός
  11. Υπέροχοι στίχοι, που τους χαντακώνει η μουσική. Για το ταλέντο σου,στο έχω ξαναπεί.
    1 βαθμός
  12. Εγώ πάλι το θεωρώ το καλύτερο κομμάτι που έχεις ανεβάσει εδώ μέσα. Μπράβο.
    1 βαθμός
  13. Ε τώρα να κάθεσαι στο μπαλκόνι σου και να βλέπεις το δάσος, είναι ανεκτίμητο.
    1 βαθμός
  14. Ε δεν ειναι γερος. Απλα δεν συνηθισε να μη βλεπει κοντα ακομα
    0 βαθμοί
  15. Το In a Silent Way που θεωρειται η αρχη του Φιουζιον ειναι το 69. Αρα ειναι 54
    0 βαθμοί
  16. Είχαμε new guitar day τις προάλλες - μετά απο χρόνια φαγούρας απέκτησα επιτέλους μια Weissenborn! Για τις Weissenborn έγραψα πρόσφατα ένα μικρό αρθράκι, το οποίο μπορείτε να βρείτε στο λινκ, αλλα επιγραμματικά εδώ - πρόκειται για κάποιες πολύ ιδιόμορφες ακουστικές κιθάρες που προορίζονται αποκλειστικά για lap steel παιξιμο και που λόγω ιδαίτερης κατασκευής (με το μανίκι πχ να είναι κούφιο και ενιαίο με το σώμα) έχουν ένα τρομερά resonant και πλούσιο ήχο. Παραπάνω ινφο, φωτος και ηχοι στο αθρο: 'Ηθελα καιρο να αποκτήσω ένα τέτοιου τύπου όργανο λόγω American Primitive Guitar ενδιαφέροντος - οι κιθάρες αυτές κάνουν που και που την εμφανισή τους στο συγκεκριμένο υποείδος και ο ήχος τους (και οι τελείως νεες παικτικές δυνατότητες του slide) με ιντριγκάραν ανέκαθεν. Σκεφτόμουν λοιπόν για καιρό να αποκτήσω κάποια απο τις αξιοπρεπέστατες και (σχετικά) οικονομικές far-eastern που κυκλοφορούν στο εμποριο, με ιδανικό σενάριο να πετύχω μεταχειρισμένη σε καλή ευκαιρία κάποια απο τις πιο "καλες" Goldtone που καινούριες πάνε κοντά στο χιλιάρικο. Πρόσφατα χαζεύοντας τον κατάλογο για ένα επερχόμενο guitar auction σε έναν μεγάλο οίκο εδώ στην Αγγλία (Gardiner Houlgate, τυγχάνει να είναι και σχετικά κοντά μου) βλέπω 2 τέτοια όργανα. Και τα δύο ήταν φτιαγμένα απο έναν Βρετανό οργανοποιό, τον David Oddy, ο οποίος έφτιαχνε κιθάρες, μαντολίνα και άλλα folk όργανα και ήταν μάλιστα πολύ highly regarded για την δουλειά του. Έχωντας γνώση του πώς λειτουργούν αυτά τα auctions, ψιλιαστηκα ότι ο συνδυασμός obscure οργάνου (δεν ειναι ΛεςΠωλ) και χαμηλής αναγνωρισιμοτητας κατασκευαστή (καλός χρυσός ο David αλλα Leo Fender δεν ήταν) σήμαινε ότι η κιθάρα θα έφευγε κοψοχρονιά. 'Εβαλα λοιπόν στο μάτι την μια απο τις δύο που μου άρεσε παραπάνω στα νερά (ήταν σχεδόν πανομοιότυπες). Πριν απο κανα μήνα έγινε το auction, ένιωσα λίγο σαν να κλέβω εκκλησία και η κιθάρα ήρθε σπίτι μαζί μου. Η κιθάρα έχει τυπική Weissenborn κατασκευή & διαστάσεις. Εξ'ολοκλήρου μασιφ Sapele (African mahogany) με κούφιο square μανίκι, rope (maple/rosewood) binding σε καπακι, πλάτη και ταστιέρα σαν Style 4 (μονο που η ροζέτα είναι όστρακο) και rosewood bridge και fingerboard (με πάρα πολύ όμορφα νερά τα οποία δυστυχώς δεν φαίνονται καλά στις φωτό με τον εσωτερικό φωτισμό). Πολύ ωραίο figuring κάνει και η πλάτη στο κάτω μέρος της, ενώ το headstock φοράει Grover mini open-gear κλειδιά καί στο burly mahogany faceplate έχουμε το vine inlay που έβαζε ο Oddy στα όργανα του. Mετά απο συνομιλία με τον Nick Oddy, γιό του David ο οποίος και ανέλαβε το εργαστήριο μετά το θάνατο του Nick το 2017, έμαθα και μερικά ακόμα πράγματα για την κιθάρα. Ειναι μια απο τις συνολικά έξι Weissenborn που έφτιαξε ποτέ ο Oddy - είχαν φτιαχτεί ολες μαζι σε ένα batch το 2014. Οι περισσότερες ήταν προπαραγγελίες αλλα κανα δυο μείνανε στο εργαστήριο surplus; το αδερφάκι της με το αμέσως επόμενο serial number έιναι στα χέρια του Phillip Henry, γνωστου Βρετανου lap steel player (παιζει κυριως Dobro και ινδική). Σε ένα πρόσφατο ξεκαθάρισμα του estate o Νick τις έδωσε προς δημοπρασία μαζί με άλλες 2 ακουστικές και μια κλασσική που είχαν ξεμείνει στο stock room. To όργανο δηλαδή ειναι πρακτικά καινούριο και την τελευταία δεκαετία απλά μάζευε σκόνη στο εργαστήριο, είναι κυριολεκτικά ανέγγιχτο. Η ενδεικτική αρχική τιμη για μια Weissenborn ήταν σύμφωνα με τον Nick στις 1800 λιρες, πάνω κάτω απο εκεί που ξεκινάνε και οι περισσότερες κιθάρες τους. Εμένα μου κόστισε όυτε 500...ούτε κινέζικη laminate παίζει να μην έπαιρνα με τόσα, και αντ΄άυτου βρέθηκα με χειροποίητο όργανο υψηλού caliber. Ηχητικά τι να πω - είνα κανόνι, ειδικά απο όταν της πέρασα τις "σωστές" χορδές. Το sustain ειναι τεράστιο, το resonance είναι απλά χαζό - χτυπας τις χορδές και νομιζεις οτι θα πεταχτεί απο τα πόδια σου από τη δόνηση. Ηχοχρωματικά έχει το throaty warm midrange που θα περίμενε κανείς από μια all mahogany κιθάρα. Αν ήξερα βέβαια και τι κάνω, ίσως να μπορούσα να το κάνω και να ακουστεί όπως αξίζει - προς το παρών όμως πάρτε το παρακάτω βίντεο απο σήμερα το μεσημέρι όπου και δολοφόνησα ενα αγαπημένο slide tune του Fahey (διότι δε σέβομαι τίποτα). Συνήθως γράφω ακουστική με ένα mid/side pair, αλλά αυτή τη φορά είπα να γράψω με ένα στέρεο pair condenser mics, συγκεκριμένα Superlux HI-10 (το καλυτερο μικροφωνο που μπορεις να παρεις με 25 ευρω). Θα επιστρέψω με περαιτέρω ηχητικά τέστ με το που γίνουν λίγο πιο ανθρώπινες οι παικτικές μου ικανότητες. Προς το παρόν όμως έχω να πώ ότι είναι απίστευτα διασκεδαστικό το όλο lap steel σκηνικό, το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
    0 βαθμοί
  17. Ο τομέας της ηθικής και της νομοθεσίας στον τομέα της ΑΙ, είναι τα νέα πεδία δόξης λαμπρής στον κλάδο των ακαδημαϊκών σπουδών.
    0 βαθμοί
  18. Απο την πρωινή σκυλοβολτα. Σε ultra landscape
    0 βαθμοί
  19. Ο Στράτος μια στιγμή πριν πάρει φωτο τα λαζάνια:
    0 βαθμοί
  20. Ορίστε, στα €6. Σταθερότατο. Το χρησιμοποιείς με το κινητό της μαμάς, αφού δεν λες να πάρεις ένα δικό σου smartphone (ούτε μια κάμερα έστω).
    0 βαθμοί
  21. Ίσα ίσα που σε landscape mode θα χρησιμοποιήσεις και τα δυο σου χέρια. Στην τελική άντε πάρε ένα selfie stick ρε φίλος, κάνα €15ρι κοστίζει.
    0 βαθμοί
  22. Είμαι τρεμούλης ρε γμτ. Στήριζα τον καρπό σε ένα σκεύος που δεν φαίνεται. Άμα τα 'βγαζα landscape θα θέλατε δραμαμίνες για να τα δείτε.
    0 βαθμοί
  23. • Λαζάνια με ψητές μελιτζάνες, πιπεριές Φλωρίνης, τυριά, και μπεσαμέλ = 10 • Κολοκυθάκια: -2 • Portrait mode: -3 • Σύνολο: 5 Αν ξαναποστάρεις τις φωτός σε landscape mode, το 8ράκι το έχεις άνετα.
    0 βαθμοί
  24. Λαζάνια με ψητές μελιτζάνες, πιπεριές Φλωρίνης, κολοκυθάκια, τυριά, και μπεσαμέλ. Σε portrait mode.
    0 βαθμοί
  25. Καλή! Μην ξεχναμε ομως το οριτζιναλ
    0 βαθμοί
  26. 0 βαθμοί
  27. Άκου και την παρακάτω του τεράστιου Lucky Peterson από το ομώνυμο άλμπουμ του 1999.
    0 βαθμοί
  28. Πανέμορφα τα νερά και ο ήχος της. Και μπράβο που την έψαχνες και πέτυχες ευκαιρία όπως είπες
    0 βαθμοί
  29. Μεγειά Οδυσσέα! Όμορφη κιθάρα με mojo και ιστορία απόκτησης έξω από τα συνηθισμένα. Πολύ ωραίο και το παίξιμο, άλλος κόσμος το lap steel, στο Αμέρικα πληρώνει πολύ καλά.
    0 βαθμοί
  30. Μεγειές Οδυσσέα μου. Πολύ όμορφη και εξωτική η κυρία. Κι εσύ πολύ τυχερός που την πέτυχες τόσο φθηνά.
    0 βαθμοί
  31. Ωραιοτατη παρουσιαση. Κουκλα η νεα εξωτικη κιθαρουκλα σου! Κ το παιξιμο φυσικα υπεροχο. Το ειδα στο γιουτιουμπ μολις το ανεβασες κ λεω.. καταλαβα, θα εχουμε παρουσιαση σουπερ!
    0 βαθμοί
  32. Πες τα βρε Terry, πες τα. Επιτέλους κι ένα κιθαριστικό θρεντ, έστω κι αν αυτό αναφέρεται σε μια ακουστική.
    0 βαθμοί
  33. Συγχαρητήρια για το κατατοπιστικότατο άρθρο.
    0 βαθμοί
  34. Ωραία η κιθάρα, αλλά ωραιότερη η ιστορία της. Καλορίζικη και καλόπαικτη η κούκλα. Καλά που υπάρχεις φίλος, να σπάει λίγο η μονοτονία των ηλεκτρικών κούτσουρων.
    0 βαθμοί
  35. Καλορίζικη!! Πολύ ωραία παρουσίαση!
    0 βαθμοί
  36. Αααα, βλέπω ότι σας άρεσε (και σε εμένα ιδιαίτερα). Το ακόλουθο θα το προτείνω για το επερχόμενο Noiz Jam (όποτε και αν αυτό γίνει, δεν ξέρω κάτι). Οπότε όσοι πιστοί, αρχίστε τις μελέτες
    0 βαθμοί
  37. 0 βαθμοί
  38. 0 βαθμοί
  39. Εβαλα στο κινητο τα akg τα ακουστικα, γιατι βαριεμαι να κανω πατεντες για να ακουσω απο monitor. Στην αρχη στις δυο πρωτες λουπες πιστευα οτι ακουγα διαφορα. Δηλαδη θεωρητικα διαφωνω με το ΑΑ της απαντησης, θα ελεγα οτι τα δυο πρωτα ειναι DA. Οσο το ακουγα ομως τοσο καταλαβαινα οτι δεν ηταν τοσο η διαφορα των αρχειων, αλλα η διαφορα αναμεσα σε συγκεκριμενα χτυπηματα. Το πρωτο πιατινι ας πουμε μετα το σρχικο crash, η δυο τρια συγκεκριμενα ταμπουρα/ μποτες εχουν σαφως μεγαλυτερη διαφορα απο τις λουπες μεταξυ τους, οποτε θα επρεπε να εστιασω σε συγκεκριμενα χτυπηματα διαφορετικα μπερδευομαι, ε, αν φτανουμε σε τετοιο σημειο, το παιξιμο ( σε ιδιες δυναμικες και χτυπηματα) να μεταβαλει δραματικα περισσοτερο και βαλε τη χροια απο το μεσο, ε ο σκοπος επιτευχθει, τσαμπα κοπος και εξοδα ΙΜΗΟ η φαση μπομπινα. Οποτε δεν ασχοληθηκα περαιτερω. Υ.Γ. επι της διαδικασίας: Για να πανηγυρισει ο gkourmoul, που του το ευχομαι, θα πρεπει να βρει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 7-8 σωστα. Και αυτο διοτι 5 σωστα στατιστικα θα εβρισκε αν απαντουσε στην τυχη. 6 σωστα παλι μπορεις να τα πεις στα ορια του στατιστικου λαθους, οποτε απο 7 σωστα και πανω θα του δωσουμε το βραβειο του χρυσου αυτιου του noiz.
    0 βαθμοί
  40. Καιρό έχω να ηχογραφήσω κάτι για μένα, και με αφορμή μια συναυλία καθηγητών στο ωδείο, είπα να ρίξω ένα ξεσκόνιΖμα (τρομάρα μου). Προτρέχω να δηλώσω ερασιτέχνης στα τεχνολογικά, εξού και η μέτρια προς κακή βιντεοσκόπηση/ηχογράφηση (εκεί ρίχτε οσο πιο πολύ ξύλο και φως μπορείτε μπας και). Κατα τα άλλα, Roland Dyens (1955-2016), μια τεράστια μορφή στο χώρο της κλασικής κιθάρας με μια φανταστική γκάμα συνθέσεων, μετεγγραφών αλλά και εκτελέσεων. Μεγάλος λάτρης της τζαζ, έκανε μετεγγραφές στη κλασική κιθάρα έργα Thelonius Monk, Django Reinhardt, Antônio Carlos Jobim, Gerald Marks, Dizzy Gillespie, Cole Porter.... και σα να μην έφτανε αυτό, σε κάθε του συναυλία ξεκινούσε το κάθε μέρος με έναν (πάντα εξαιρετικό) αυτοσχεδιασμό (talk about balls στη κλασική, συντηρητική ως επί το πλείστον, κιθάρα...) Τέλος, και πιο σημαντικό, ένας πολύ καλός και αξιαγάπητος άνθρωπος.
    0 βαθμοί
  41. Ο τύπος κοιτάει τον καταστηματάρχη με έντονο ύφος για μερικά δευτερόλεπτα, δεν λέει τίποτα και σηκώνεται και φεύγει. Πάει στο κοντινότερο Market In, αγοράζει ένα ολόκληρο αρνί 12 κιλών, 5 κιλά χοιρινές μπριζόλες και 2 κιλά λοκάνικα χωριάτικα και πάει σπίτι. Στο επόμενο επεισόδιο, η προετοιμασία και το ψήσιμο του οβελία. Μην το χάσετε!
    0 βαθμοί
  42. Ήταν ένας τύπος ο οποίος επισκέφτηκε ένα petshop για να κάνει δώρο στη γυναίκα του για τα γενέθλιά της. Άρχισε λοιπόν να ρωτάει τον καταστηματάρχη για διάφορα ζώα. Ο καταστηματάρχης καθώς του έδειχνε διάφορα ζώα του έλεγε και τις αντίστοιχες τιμές: "......καναρίνι 50 ευρώ, παπαγάλος 230 ευρώ, κουνέλι 200 ευρώ, ........, χρυσόψαρα 100 ευρώ......., βάτραχος 1000 ευρώ! Έκπληκτος ο τύπος διακόπτει τον καταστηματάρχη: "Ορίστε? Μα καλά, είσαι σοβαρός? Ένας βάτραχος 1000 ευρώ? Το καναρίνι, να το καταλάβω, κελαηδάει! Ο παπαγάλος μιλάει! Ο βάτραχος τί στο καλό κάνει και τον πουλάς 1000 ευρώ?" Ο καταστηματάρχης: "Μα και ο βάτραχος κάνει κουάξ κουάξ κύριε!" Ο άνθρωπός μας αγανακτισμένος: "Μα καλά είσαι ηλίθιος? Ποιός θα δώσει 1000 ευρώ για το κουάξ κουάξ του βατράχου σου?" Ο καταστηματάρχης τον πλησιάζει, σκύβει και του λέει στο αυτί: "Μη με παρεξηγήσετε, αλλά ξέρετε κύριε, ο βάτραχος αυτός δεν κάνει μόνο κουάξ κουάξ....... κάνει και πολύ ωραίες πίπ€ς! Ο τύπος μένει έκπληκτος: " Μα είναι δυνατόν? Πίπ€ς ο βάτραχος?" " Σας διαβεβαιώ πως ναι κύριε και μάλιστα πολύ καλές!" Αφού ο τύπος σκέφτεται για λίγο και δεν είχε βρεί κάποια άλλη λύση για τα γενέθλια της γυναίκας του...: --"Θα τον πάρω κύριε και εύχομαι να λέτε αλήθεια! Ετοιμάστε τον για δώρο." Φεύγει λοιπόν από το petshop ο άνθρωπος και πάει τρέχοντας το δώρο στη γυναίκα του! "Γυναίκα, γυναίκα σου έφερα δώρο για τα γενέθλιά σου! "Ω άντρα μου σ'ευχαριστώ!" Ανοίγει το δώρο η γυναίκα και μόλις αντικρίζει το βάτραχο μένει έκπληκτη,... αλλά δε λέει τίποτα μη στεναχωρήσει τον άντρα της. Την άλλη μέρα το μεσημέρι, γυρνώντας σπίτι ο άντρας από τη δουλειά, παίρνει το βάτραχο και πηγαίνει στο μπάνιο. Η γυναίκα δε δίνει ιδιαίτερη σημασία. Την άλλη μέρα, πάλι μετά τη δουλειά, ο άντρας παίρνει το βάτραχο και πάει στο μπάνιο. Και την άλλη μέρα το ίδιο, και την παράλλη επίσης. Κάθε μέρα γινόταν το ίδιο πράγμα. Κάποια μέρα η γυναίκα δεν άντεχε άλλο την περιέργεια και αποφασίζει να σταθεί έξω από την πόρτα του μπάνιου για να δεί τί έκανε κάθε μέρα ο άντρας της με το βάτραχο μέσα εκεί! Βάζει λοιπόν το αφτί στην πόρτα του μπάνιου και ακούει τη φωνή του άντρα της: "....Αφού βράσει το νερό ρίχνουμε το ρύζι με τον αρακά και λίγο λάδι και ανακατεύουμε. Μετά από 10 λεπτά ρίχνουμε και το κρεμμύδι με τη σάλτσα...........Σερβίρουμε με ελιές και πατάτες.........." Η γυναίκα ακούγοντας αυτά, η περιέργειά της μεγαλώνει και δεν αντέχει, ανοίγει την πόρτα, μπαίνει μέσα και τι να δεί: Ο βάτραχος έκανε πίπα στον άντρα της και εκείνος κρατούσε το τσελεμεντέ και διάβαζε στο βάτραχο συνταγές! Γυρίζει τότε ο άντρας και της λέει: "Έτσι και του μάθω και να μαγειρεύει έχεις πάρει τον π@ύλο!"
    0 βαθμοί
  43. Και ούτε καν σκέφτηκες όταν τη χακαραν και τους άνοιξε την πόρτα την ώρα που κοιμόσουν, και με τη βοήθειά της σε κρέμασαν από το πολύφωτο και σε έγδερναν ζωντανό για να τους πεις που έχεις τα λεφτά. Δεν μπορούσες να σκεφτείς από τον πόνο Και έφυγαν λέγοντας στην Τζιν. Φάτονα! Και κοκκίνησαν τα μάτια της και σε σήκωσε ψηλά και με μια ακαριαία κίνηση, ξερίζωσε το κεφάλι σου μαζί με τη σπονδυλική στήλη, το χώρισε από το υπόλοιπο σώμα που χύθηκε στο πάτωμα. Στον αγώνα μας να φύγουμε στο διάστημα να το εξερευνήσουμε, ξεχάσαμε τον τόσο όμορφο τόπο που κατοικούμε, αυτή τη σφαιρική όαση ζωής, τον παραμελησαμε, φτιάξαμε ρομπότ για να μας εξυπηρετούν και η απληστία μας τα έστρεψε εναντίον μας. Γιατί ο δυτικός κόσμος έκανε Θεό το profit, ξέχασε την αλληλεγγύη, τη συλλογικότητα, την αρμονική συνύπαρξη με το περιβάλλον που μας υποσχέθηκαν για τον εικοστό πρώτο αιώνα. Δεν νοιαζόμαστε για εμάς δεν αγαπάμε ο ένας τον άλλο. Δεν συνεργαζομαστε. Πάρα μόνο αν υπάρχει ΚΈΡΔΟΣ για εμάς Καλο Μεσημέρι Χαχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  44. Πριν καν το διαβάσω .... προσκυνώ. RESPECT ρε φίλε. Εσύ πρέπει να γράφεις τέτοια άρθρα επαγγελματικά.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου