Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. ΑpussyΑ

    ΑpussyΑ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1.576


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      6.218


  4. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9.374


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 22/09/2023 σε όλα

  1. Εχω paypal εδώ και 20 χρόνια, δεν είχα ποτέ ούτε ένα πρόβλημα με αυτό σε συναλλαγές με καταστήματα σε ολόκληρο τον πλανήτη και δεν το απέκτησα για πλάκα. Το έκανα γιατι οι αγορές με paypal δεν κάνουν expose τα στοιχεία της χρεωστικής/πιστωτικής το οποίο είναι πολύ σημαντικό ειδικά αν δεν ξέρεις 1) αν το site μεσω του οποίου κάνεις συναλλαγή, κρατάει/αποθηκευει τα στοιχεία αυτά (το οποίο είναι γκολ από τα αποδυτήρια) και 2) κατά πόσο έχουν προνοήσει για ότι έχει σχέση με ασφάλεια (της συναλλαγής αυτής καθαυτής ή των δυνητικά αποθηκευμένων στοιχείων). Κάποιος που έχει στοιχεία της κάρτας σου, χρεωστικής ή πιστωτικής, μπορεί να σε ξεβρακώνει (ή αυτός που θα υποκλέψει τα στοιχεια αυτα) αναλογως με το τί δικλειδες ασφαλείας έχει η τράπεζα σου και πως έχεις ορίσει εσύ να γίνεται apply η ασφαλεια των συναλλαγων. Εκτός και αν έχεις καμιά prepaid (οι οποίες αναλογως την τράπεζα κοκ κάποτε τουλάχιστον ήταν άκρως προβληματικές σε ιντερνετικές συναλλαγες) που φορτώνεις μονο όταν ειναι να κάνεις αγορά, ή η χρεωστική σου είναι δεμένη με dummy account που είναι μονιμως αδειος εκτός από την στιγμή που θα κάνεις αγορά (για πιστωτικές είναι πιο ζόρικα τα πραγματα, εκει θα πρεπει να παιζεις όλη την ώρα με τα όρια συναλλαγων, καθόλου πρακτικό). Κάποιος που έχει απλά το Paypal ID σου δεν μπορεί να κάνει τίποτα εκτός και αν μιλάμε για phising (που προφανως ισχύει και για κάρτες και για τα πάντα). Που και αυτό να έχει και το Paypal έχει δικλειδες ασφαλείας, θα πρέπει ο άλλος να σε εχει βάλει στοχο να έχει χακαρει και το email σου κοκ. Προσωπικά, αν ένα site μου δίνει την δυνατοτητα να πληρώσω με paypal, πληρωνω πάντα με paypal. Ομοίως, αν ένα site δεν δινει την δυνατοτητα να πληρωσω με paypal και δεν θελω να το ρισκάρω (επειδή δεν ξέρω αν αποθηκευουν στοιχεία, δεν εμπιστευομαι το συστημα τους κοκ) πολύ απλά προτιμώ άλλο κατάστημα που είτε να δινει αυτή την δυνατότητα είτε να ξέρω τι καπνό φουμάρει. Επίσης χαλαρά προτιμω Paypal refund (το οποίο είναι άμεσο) παρά refund σε πιστωτική ή χρεωστική, απλά ειναι πιο γρηγορο. Και προφανώς, όσον αφορά τις αγορές, αν κάτι πάει στραβα με την απέναντι φορά προτιμώ να έχω να κάνω με το Paypal, και επειδή στις χιλιάδες συναλλαγες που έχω όλα αυτα τα χρόνια, είχα και τέτοιες περιπτώσεις, ποτέ δεν έχασα χρήματα. Το μόνο "θέμα" με το paypal (που ουσιαστικά είναι φουστιά κάποιων "καταστημάτων") είναι οτι σε κάποιες συναλλαγες ο "άλλος" μπορει να σου βάλει αυτόματες πληρωμές για το μέλλον και να μην το πάρεις και πρέφα (βασικά αυτό ΕΙΝΑΙ και λακαμία του Paypal). To οποίο και αυτό ΄λυνεται σε 3 λεπτά αν μετά απο κάποια τέτοια αγορά μπαινεις στο account σου στο Paypal και τσεκαρεις αν υπάρχουν αυτόματες πληρωμές. Τις οποιες μπορείς να τις σκίσεις σε dt και να μην ξανασχοληθείς. Αυτό το έχω συναντήσει σε αγορες συνδρομών (VPN κοκ). Ένα άλλο "θέμα" που το έχω δεί μόνο σε κάποιες ελληνικές επιχειρήσεις είναι οτι αν επιλέξεις ως τροπο πληρωμής το Paypal, μπορεί να σου χρεωσουν προμηθεια (το ξερεις απο την αρχή, και ξέρεις και την επιβάρυνση οπότε αποφασίζεις). Αν σου κακοφαίνεται το γεγονός οτι για να φτιάξεις ένα paypal account θέλουν προσωπικά σου στοιχεία (αν κατάλαβα και καλά γιατι δεν ειμαι και σιγουρος) τότε προφανως και κάνουν καλα. Το Paypal είναι ένα προστατευτικό layer μεταξυ του εξω κοσμου και της πιστωτικης/χρεωστικής σου, αν δεν ζητάνε τοτε προσωπικά σου στοιχεία τότε δεν ξέρω πότε θα έπρεπε να ζητάνε. Τα αξιώματα είναι δόγματα Πάνο, και δεν ειμαι και πολύ fan. Το #2 δεν ειναι αξίωμα btw γιατι το αιτιολογείς, απλά δεν καταλαβαίνω τι δεν σου λειτουργούσε σωστά τότε. Το #1 είναι αξίωμα και να πω την μάυρη αλήθεια, ακριβώς επειδή είναι αξίωμα (που σημαινει οτι για σένα, ότι και να γίνει, ότι επιχειρήματα και να πέσουν στο τραπέζι, είναι αυτό που είναι, γιατί είναι αυτό είναι, γιατί έτσι εσύ θεωρείς οτι είναι, αυθαίρετα - εφόσον δεν υπάρχουν επιχειρήματα) θα έπρεπε να είχες αποδεχτεί οτι από την στιγμή που υπάρχει αυτή η επιλογή απλά δεν την χρησιμοποιείς ότι και να γίνει (= αν δεν σου "δουλευει" η χρεωστική σου). Τέλος, αν και είναι πολύ πρωι, δεν νομιζω οτι μπορώ να σκεφτώ κάποια σκοπιμότητα ενός site να σε αναγκάσει να κάνεις συναλλαγή μέσω paypal. Αν μη τι άλλο, αυτοι πληρώνουν τα νταβατζιλίκια (προμήθεια) του paypal, όχι εσύ εκτός κάποιων περιπτωσεων στην Ελλάδα (οπως ανεφερα πιο πάνω) που μετακυλούν αυτή την επιβαρυνση στον καταναλωτη (και το βλέπεις κατευθειαν στην αναλυση των χρεωσεων, πριν πληρώσεις). In any case, αφου αξιωματικά το Paypal για σένα δεν ειναι επιλογη, στην θεση σου θα το έψαχνα με virtual καρτες, τουλάχιστον να μην εισαι περιορισμένος στους τροπους πληρωμής όταν κάτι δεν παει καλά με την χρεωστική σου. DISCLAIMER: δεν έχω κανένα affiliation με το Paypal, απλός χρήστης είμαι.
    5 βαθμοί
  2. Μπράβο παιδιά, πολύ ωραίο το κομμάτι. Ίσως μια γεφυρούλα να το εξωράιζε περισσότερο. Σίγουρα τα πλήκτρα είναι λίγο .... μεσαιωνικά, αλλά εντάξει. Το μπλουζοχάρντ ροκ είναι εκείνης της εποχής έτσι κι αλλιώς.
    2 βαθμοί
  3. Καλυτερα τσαι που το εχει φτιαξει ο Πουτιν, παρα τα βρωμικα, αυτα ειναι πιο σαπια και απο τα βιντεο του youtube.
    2 βαθμοί
  4. Mayday, mayday, man down. Άλλη μια απώλεια βιώσαμε αγαπητοί μου συμπολεμιστές του ινφλουένσιν κατεστημένου. Βαριά απώλεια. Αλλά .... Δεν το βάζουμε κάτω. Θα πέσουμε μέχρις εσχάτων. Όσο μας πληγώνουν, τόσο μας πωρώνουν. Καλές οι εικόνες της Παναγίας στο σπίτι Νέστορα, αλλά χρειάζεται να βοηθήσεις κι εσύ λίγο. Συν Παναγιά και χείρα κίνει. Αλλά αυτομόλησες. Δεν έχω λόγια. Ο κηφ είναι μόνο η βιτρίνα τους.
    2 βαθμοί
  5. ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ. Πρέπει να αποκτήσουμε πολυεπίπεδους τσακωμούς. Ιδανικά θα έπρεπε να πλακώνονται οι μεγαλομποτάκηδες με τους μικρομποτάκηδες, οι μαπλάδες με τους μπιρτσάδες, οι ξυλοταμπουράδες με τους αλουμινοταμπουράδες κι οι δύο να σνομπάρουν τους χαλκινοταμπουράδες. Οι πισάδες με τους μακάδες. Οι ιντελάκηδες με τους εϊμντάκηδες, τους νατιβίστες και τους αρμάριους. Οι χαμπακεράδες με τους μονοπηνιάδες, κι αυτοί όλοι μεταξύ τους οι λοαουτπουτάδες με τους χαϊαουτπουτάδες. Οι σιμπελιακοί με τους φιναλικούς. Οι προτουλαίοι με τους κιουμπεήδες. Κι ακόμα δεν έχω πει ούτε τα μισά! Δεν υπάρχει δεν μπορώ να τσακωθώ, υπάρχει δε θέλω. 1. Δεν ξέρετε να ζήσετε. 2. Έχετε βολευτεί στους ίδιους και τους ίδιους τσακωμούς. 3. Βαργιόσαστε οικτρά.
    2 βαθμοί
  6. Παρε το montage, δε θα χρειαζεσαι λαπτοπ (ουτε ΝΙ kontrol)
    1 βαθμός
  7. Καλόπαιχτη, μεγειές ρε φίλε.
    1 βαθμός
  8. Καλωσόρισες κυρφιουζιονάρα μου!
    1 βαθμός
  9. Κομματάρα κυρ Αλή μου. Άμα βγει υποψήφιος με τέτοιο κομμάτι, θα έχει βγάλει ο ήλιος κέρατα. Γουστάρω κάργα.
    1 βαθμός
  10. Ηλεκτρική στη δουλειά για να τελειώνεις τσακ μπαμ να φυλάς και τη μέση, σκούπα αναλογική αν θες να βγάλεις γούστα. Γιατί - κακά τα ψέματα ρε βασίλη - ίδιο είναι το ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝ με το φφφΦΦΦΟΥΙΣΣΣΤ φφφΦΦΦΟΥΙΣΣΣΤ φφφΦΦΦΟΥΙΣΣΣΤ φφφΦΦΦΟΥΙΣΣΣΤ
    1 βαθμός
  11. Ρε σεις, γυρίστε το στις κιθάρες να 'χουμε να τσακωνόμαστε για τις telecaster... Όφου!
    1 βαθμός
  12. Δεν ξέρω αν συμφωνείτε, αλλά θεωρώ ότι διορθώθηκε η μικρή παραφωνία.
    1 βαθμός
  13. Κρυστάλινος ήχος!!! Όλα ακούγονται απίστευτα άψογα! Θα ήθελα να σταθώ και στην φωνή την οποία την βρήκα εξαιρετική και πιστεύω θα μπορούσες άνετα να κάνεις δισκογραφική καριέρα με το αντίστοιχο ρεπερτόριο.
    1 βαθμός
  14. Αυτός που δεν την δέχεται είναι ο φορέας στον οποίο έχει αναθέσει το bandcamp την διαχείριση "ηλεκτρονικών πληρωμών". Αυτοί - όποιοι και αν είναι, δεν ξέρουμε - μπορεί κάλλιστα να απορρίψουν μία συναλλαγή, προσωρινά ή μόνιμα, για οποιονδήποτε πιθανό ή απίθανο λόγο. Π.χ. την χώρα έκδοσης της κάρτας, την αξιοπιστία της Τράπεζας, πιθανά έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση μίας κυβερνοεπίθεσης, προσωρινή επιβολή ορίου στον όγκο συναλλαγών της συγκεκριμένης επιχείρησης για εσωτερικό έλεγχο και πολλά άλλα αίτια. Επίσης μπορεί να τους τη σπάει η φάτσα σου επειδή ψηφίζουν Αχτσιόγλου (πλάκα κάνω) :) :) :)
    1 βαθμός
  15. Aμ πες μου οτι εισαι ΑΣΧΕΤΟΣ με το software, που καθομαι και γραφω τοση ωρα Τωρα εξηγουνται ολα, το PC με δεκα vst σκαει, montage to καλυτερο synth και αλλα κουφα. Δεν πειραζει, δεν ειναι αλλωστε ολα για ολους. Α, και σε παρακαλω, μην ξαναβαλεις τις μαλακιες που γραφουν τα περιοδικα για επιχειρημα, ξερω παρα πολυ καλα με ποια κριτηρια γραφουν τις μαλακιες που γραφουν. Το KONTAKT που αναφερει και προτιμαει ο cos εχει modular αρχιτεκτονικη, μπορεις να φτιαξεις οτι signal flow μπορεις να φανταστεις με απειρες επιλογες στα φιλτρα και στις διαμορφωσεις, ειναι το industry standard για ολες τις μεγαλες soundware εταιριες, με script δυνατοτητες που επιτρεπουν φοβερη εκφραστικοτητα με legato και αλλα ωραια, μπορει ευκολα καποιος που το γουσταρει να εχει εκατονταδες giga ηχων και να εχει και καβατζα κανα τερα για τα δικα του δειγματα, ενω ακομα και με εναν i5 στα benchmarks φτανει σε πολυφωνια χιλιαδων φωνων. Αλλα το montage με 5 giga δειγματα,, 1 giga για τον χρηστη 128 πολυφωνια και fixed αρχιτεκτονικη ειναι καλυτερο. τΟ ΕιπΕ κΑι τΟ ΠεΡΙοδΙκο
    1 βαθμός
  16. Παντως, περα απο την πλακα, το καινουργιο fantom δεν εχει καμια σχεση με το προηγουμενο απο την αποψη των workstation δυνατοτητων. Μπορει να ενσωματωνει περισσοτερες μηχανες συνθεσης, αλλα για δημιουργια κομματιου δεν εχει καμια σχεση.Το προηγουμενο ηταν σαφως ανωτερο. Οσο αφορα τo montage που πλεον αποσυρθηκε, ειχε μονο sample και FM δυνατοτητες, και με τις sample δυνατοτητες να ειναι κατα πολυ κατωτερες του software, συνεπως το να το θεωρει καποιος το ισχυροτερο synth ειναι εντελως παραλογο. Το kronos ειχε σαφως παραπανω δυνατοτητες και σα workstation και σαν synth, και στηριζοταν σε εναν διπυρινo atom. Αν καποιος πιστευει οτι ενα σημερινο PC υπολειπεται σε DSP power απο αυτο, τη στιγμη που ο επεξεργαστης του ειναι καμια κατοσταρια φορες δυνατοτερος, παω πασο. Σας διαβεβαιω παντως οτι ενα σημερινο pc ανετα σηκωνει δεκαδες vst ταυτοχρονα, χωρις καπνους και φωτιες Καλως η κακως, το μετρο συγκρισης πλεον εχει γινει το software. Καποτε υπηρχε το ερωτημα αν το ταδε software synth πλησιαζει τα hardware, και υπηρχε συζητηση πανω σε αυτο. Πλεον το ερωτημα εχει αντιστραφει, και βλεπεις τα σχολια για το καινουργιο montage και το ορχηστρικο ηχητικο του δειγμα να εκφραζουν το αντιθετο, και να ελπιζουν πως θα διαθετει αυτο εστω καποιες απο τις δυνατοτητες των ορχηστρικων δειγματων του software. Και φυσικα κανεις δεν ισχυριζεται οτι θα εχει ολες τις δυνατοτητες του software, και φυσικα περα απο τα δειγματα θα υπολειπεται σε μηχανες συνθεσης ακομα και απο ενα DAW που διαθετει π.χ. μονο το halion. Εδω στα μεγαλα live stages και πλεον παιζει μπαλα αβερτα το software, ειναι δυνατον να μη σκοραρει κατα ριπας στo studio; Εχει ληξει το ζητημα. Αν τωρα θελει να κανει καποιος DAWless set up με γεια του και χαρα του, μια χαρα hardware synths υπαρχουν και θα κανει μια χαρα δουλεια. Αλλο αυτο και αλλο να πιστευεις οτι το software ειναι κατωτερο και παρακατιανο, αν το πιστευεις αυτο απλα εθελοτυφλεις.
    1 βαθμός
  17. Οποιος θελει να το αποκτησει δωρεάν, μένουν 11 ώρες ακόμα. https://eu.positivegrid.com/products/bias-fx-2 Κωδικός. FREEYOURMUSIC
    1 βαθμός
  18. Ναι, ενω το montage εχει ηλιακα πανελ και δουλευει χωρις ρευμα
    1 βαθμός
  19. Εύχομαι να φανεί χρήσιμο. Μιάμιση ώρα ακόμη. Γύρω στις 10 το πρωί λήγει. Τις καλημέρες μου.
    1 βαθμός
  20. Επειδή ήδη έχουν γραφτεί κ προταθεί διαφορα στο θρεντ αυτό να σου πω κ εγώ τη γνώμη μου. Ο ενισχυτής που έχεις δεν είναι ο,τι καλύτερο κ στο έχουνε πει. Θέλει αναβάθμιση σε κάτι με 12αρι. Η πεταλιερα που εχεις, ακόμα κ τώρα, τόσα χρόνια μετά την κυκλοφορία της στέκεται καλά για τα εφέ της. Οι ήχοι που θες να βγάλεις όμως δεν στηρίζονται σε εφέ. Τα ντραιβ της (στο πεντάλ σεκτιον) είναι καλά όχι όμως για την κατεύθυνση που θες. Τα hi gain amp sim της κ δεν είναι καλά κ για να δουλέψουν σωστά πρέπει να τα συνδυάσεις στην λούπα ενισχυτή. Κοινώς...ναι δουλεύει καλά μπροστά από λαμπατο ενισχυτή, αλλά όχι για αυτό που το θέλεις εσύ . Δε θα προτείνω κάτι συγκεκριμένο, αλλά έχει υπόψιν σου πως αν πουλήσεις την tonelab κοντά στα 120, το μπάτζετ σου ανεβαίνει στα 600-720. Με αυτά τα λεφτά βρίσκεις λύσεις να παίξεις ο,τι θες Αν κ νομίζω πως με την απειρία που έχεις στο να φτιάξεις ήχο, θα ήταν πολύ ρίσκο να τα δώσεις όλα αυτά τα χρήματα πριν μάθεις κάποια πράγματα. Γι αυτό αν κ εγώ θα πήγαινα σε εντελώς άλλη λύση, πιστεύω πως η καλύτερη επιλογή, που να παίζει κ χαμηλά καλά, να παίζει τα πάντα κ να εξοικειωθείς στο να φτιάχνεις ήχο, είναι ο Κατανα που σου προτάθηκε πιο πανω
    1 βαθμός
  21. Αυτη η κοντρα και καλα PC DAW εναντιoν hardware "workstation" ειναι ανουσια και ξεπερασμενη. Εχει τελειωσει το ζητημα, διοτι εχουν μπει εισαγωγικα στο workstation. ΔΕΝ ειναι workstation το montage, οπως δεν ειναι workstation το τελευταιο Fantom, και μην σας κανει εντυπωση αν και ο διαδοχος του nautilus παψει και αυτο να ειναι workstation. Τα οργανα αυτα οχι μονο δεν πανε κοντρα με τα PC, αλλα προσπαθουν με νυχια και με δοντια να γινουν integrated σε ενα PC συστημα. Θελουν να γινουν μερος του DAW, θελουν ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΑ να γινουν μερος του DAW setup για να παραμεινουν relevant. Δε θα μπορουσε τη στιγμη που τρεχουν με χιλια τα PC και τα λειτουργικα, και τη στιγμη που η εξελιξη του software εχει αφησει το hardware μιλια πισω, να γινει διαφορετικα. Αν συγκρινει κανεις ας πουμε το τι δυνατοτητες σου δινει π.χ. το cubase για sequencing και recording, σε σχεση ακομα και με το δυνατοτερο hardware workstation, θα διαπιστωσει οτι το hardware βρισκεται δεκαετιες πισω. Οποτε προσαρμοζεται, και αναλαμβανει το ρολο του controller και της καρτας ηχου. Για ποια αντιπαραθεση και για πια κοντρα μιλαμε λοιπον; Το να εχεις το PC χωρις "workstation" γινεται, με μια καρτα ηχου, εναν controller και software. Το να εχεις παλι το "workstation", AYTO το στυλ "workstation", το καινουργιο, το μισοτελειωμενο που του λειπουν ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ, το να το εχεις μονο του ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ, δε γινεται ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Και βεβαια, απο τη στιγμη που αναγκαστικα θα μπεις στο τριπακι με τα DAW, θα φορτωσεις και τα plug in συνθακια, οποτε τι συζηταμε απο εκει και περα, τα αυτονοητα;
    1 βαθμός
  22. Το είπα ο... "ξανθός μάγος" Λοιπόν το αγόρι μας τελεί σε καθεστώς το οποίο περιγράφει γλαφυρά το ακόλουθο άσμα... Είχα επαφή με την "πηγή" μου και η ιστορία έχει ως εξής: Νο τέλεφον, νο ιντερενέτε και (κατά τας παραδόσεις) περιμένει τον... τεχνικό Ιντριγκαδόρικο βέβαια ότι αφτό συνέβη όταν ο προδότακλας αγόρασε tele... Τυχαίο ή υπήρξε "δάκτυλος" των ινφλούενσε; ΥΓ: Νομίζετε ότι είναι τυχαία η... tele;
    1 βαθμός
  23. Έπεσε και το τελευταίο οχυρό Η πόλις κατελήφθη από τους influencers Δεν ανήκω εδώ πλέον Εγώ πάω. Πάω.
    1 βαθμός
  24. Α ναι, αυτά θα λέμε τώρα για να παρηγοριόμαστε; Πιο παλιά λέγαμε ότι σημασία έχει ο παίχτης, όχι η κιθάρα. Άτιμο ινφλουενσινγκ που διαβρώνεις συνειδήσεις
    1 βαθμός
  25. Πες τα φίλος... Και όπως έλεγα νωρίτερα στον sir (μόλις μου το ανακοίνωσε), "μισό λεπτό να βρω σύννεφο να πέσω" Ήταν πασιφανές (και είχε σχολιαστεί άλλωστε) ότι ο sir είχε υποκύψει εδώ και κάποιο καιρό στις "σειρήνες" των ινφλούενσερς. Οπότε η λογική εξέλιξη είναι ότι σύντομα θα τον δούμε και με κάτι τέτοιο...
    1 βαθμός
  26. Μόλις λύθηκαν οι (όποιες)... απορίες
    1 βαθμός
  27. Σ' έφαγαν οι ινφλουένσερς λαίμαι... Τα έλεγε ο Στράτος αλλά...
    1 βαθμός
  28. Προδοσία... Στην πυρά το αιρετικό κούτσουρο ΥΓ: Με γεια
    1 βαθμός
  29. ένα ντεμάκι* 30 και βάλε χρόνια πίσω, όταν το home studio απαιτούσε χρόνο και πόνο (πολύ χρόνο και πόνο λόγω τραγικής εργονομίας και συνεχών μαχών με βλάβες και κάθε λογής artifacts) και χρήμα (πολύ χρήμα συγκριτικά με σήμερα που με ένα nt1, μια φθηνή καρτούλα και μερικά pluginάκια βγάζουμε όλοι τον alan parson που κρύβουμε μέσα μας)... κι όλα αυτά με το αποτέλεσμα κατά κανόνα απογοητευτικό και μακριά από τα pro studio που τότε βαυκαλιζόμασταν ότι θα μπορούσαμε να προσεγγίσουμε ηχητικά... επ' ευκαιρία σε αυτό είναι εμφανές(στατο) και το πρόβλημα της έλλειψης της "δημιουργικής αφαίρεσης" στην ενορχήστρωση που θίξαμε τις προάλλες καθότι ως μειράκιον στα πρώτα "ηχοληπτικά" (τρομάρα μου) βήματα, ακολουθούσα το κατοχικόν σύνδρομον βάλτα όλα να βαράνε μην μείνει η μπουκιά κι αν ακουστεί τίποτα σφύρα μου... -- * το νου σας ρεμάλια.. δεν αγγίζουμε τα της σύνθεσης, της εκτέλεσης και της καλύτερα παράφωνης παρά βουβής και άφωνης "ερμηνείας" μου γιατί θα σας κόψω την καλημέρα αν με πάρετε στο ψιλόν (καθότι δε θέτε και πολύ)... το απλοϊκόν αυτό popίδιον, καθότιν το χτένιζα επιμελώς το ρομαντικόν καταΐφι τότενες ως νοστιμούλης νεανίας, είχε γραφτεί για μια κοπελίτσα που ερωτεύθην σφορδώς αλλά εκεράσθην χυλόπιτα γκουρμέ... βεβαίως δεν πήγε και χαμένο καθότι στις επόμενες που το αφιέρωσα "αποκλειστικά" γραμμένο γι αυτές είχε μεγάλο σουξέ και τον έβγαλε τον κόπο του... σεμνά και στο θέμα μας λοιπόν...
    0 βαθμοί
  30. Παθαίνω το ίδιο σε μερικές συναλαγές με κάρτα από Τράπεζα Πειραιώς ενώ μου περνάει απρόσκοπτα η Eurobank. Πιστεύω ότι έχει να κάνει με τους τρόπους ταυτοποίησης της Πειραιώς και όχι του Site - πωλητή.
    0 βαθμοί
  31. Συστηματικα, οχι. Κατα περιπτωση, ναι. Καταρχας αλλο πραγμα το δικτυο της καρτας (Visa, Mastercard) και αλλο η τραπεζα που εξεδωσε μια καρτα (Πειραιως, Εθνικη, Bank of America ή δε ξερω τι). Ως εμπορος, εισαι αν δεν απατωμαι κατα κανονα υποχρεωμενος να κανεις δεκτες ΟΛΕΣ τις καρτες ενος δικτυου με το οποιο συνεργαζεσαι. Αν πχ θες να δεχεσαι Mastercard στο μαγαζι σου, πρεπει να δεχεσαι ΟΛΕΣ τις Mastercard, ασχετως τις τραπεζας που της εξεδωσε και τις οποιες διαφορες σε ποσοστο χρεωσης συνναλλαγης μπορει να εχουν (η Mastercard μιας Α τραπεζας μπορει να ειναι πιο "φτηνη" για τον πωλητη απ'οτι η Mastercard μιας Β τραπεζας). Δεν μπορεις δηλαδη να παρεις τηλεφωνο την Mastercard και να τους πεις οτι θες να δεχεσαι ολες τις Mastercard πλην αυτες της Εθνικης, επειδη δε γουσταρεις πχ την φατσα του CEO της Εθνικης. Για αυτο θα δεις και τα κλασσικα αυτοκολλητα σε μαγαζια που λενε δεχομαστε πχ Visa και Mastercard αλλα οχι American Express, δε θα δεις ομως πουθενα μαγαζι ή επιχειρηση να δηλωνει οτι δεχεται καρτες της Εθνικης αλλα οχι της Πειραιως. Απο την αλλη, οταν παει να γινει μια συναλλαγη υπαρχουν χιλιοι δυο λογοι που μπορει να ακυρωθει ή να μη γινει αποδεκτή. Και αυτο δε γινεται τοσο απο τον εμπορο αλλα απο το δίκτυο το ίδιο, τον φορεα διεκπεραιωσης της ηλεκτρονικης συνναλαγης ή και την εκδοτηρια τραπεζα. Εκει μπορουν να παιξουν χιλια δυο θεματα που εχουν να κανουν με την τραπεζα εκδοσης αυτη καθ'αυτη οπως σου ειπε ο trolley, ή συγκεκριμενα με την καρτα/λογαριασμο σου, ή με αλλους χιλιους δυο παραγωντες. Καλη ώρα αυτη τη στιγμη που γραφω, βρισκομαι στην Κυπρο, πινω τον καφε μου και εχω πανω μου 2 Mastercard Debit καρτες απο 2 βρετανικες τραπεζες, και οι 2 πανω στο ονομα μου προφανως. Για την Α καρτα, αφησα note στην τραπεζα μου οτι θα βρισκομαι στην Κυπρο και θα την χρησιμοποιω; ειμαι σιγουρος οτι αν παω να πληρωσω τον καφε μου τωρα θα γινει δεκτη η συναλλαγη χωρις προβληματα. Για την Β καρτα δεν ενημερωσα, και ειναι αρκετα πιθανο αν παω να την χρησιμοποιησω τωρα να μη γινει δεκτη η συναλλαγη ως πιθανη περιπτωση απατης flagged απο την τραπεζα μου. Φυσικα και μπορει λοιπον να γινει δεκτη η μια και οχι η αλλη, χωρις να εχει καν τον λογο ο εμπορος/πωλήτης.
    0 βαθμοί
  32. Μα προσεξε, εχουμε μπει χωρις λογο σε αντιπαραθεση. Δηλαδη ως software χρηστες, τι ακριβως θα μας χαλαγε στο montage; Που θα ειχαμε επιπλεον και τους ηχους της yamaha, και τα ωραια αρπεζιο της; Σιγουρα δε θα μας χαλαγε αυτο. Το να εχουμε ενα καλο κλαβιε, ειδικα αν μιλαμε για graded hammer action με escapement και δε συμμαζευεται; Η μηπως το MIDI 2 πρωτοκολλο, που θα κανει το velocity και τα controllers να εχουν δεκαπλασια αναλυση, και θα γινουν τα vst synths πιο εκφραστικα απο τα φρυδια της Εμιλια Κλαρκ; Μην τρελαθουμε τωρα
    0 βαθμοί
  33. έχει όπως είπα και εγώ τη γνώμη μου πιο πάνω ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΑ. Και γι αυτό που ευστόχως ανέφερες με το παράδειγμα του στούντιο αλλά και για οποιονδήποτε άλλο λόγο που δεδομένα ενδιαφέρει και εξυπηρετεί και εξυπηρετούσε ανέκαθεν ένα μουσικό κλπ Γι αυτό και χρησιμοποιούνται στην παραγωγή, στα live όλων των επιπέδων παγκοσμίως και έχουν φανατικό κοινό και είμαι και εγώ φανατικός θαυμαστής και χρήστης. Αλίμονο. Το V-Synth σαν συνθ είναι ξεφτιλισμένο ακόμα και σχεδόν στην εποχή του από software και από hardware, και όταν είχε βγει στα review ακόμα και στον ελληνικό περιοδικό τύπο αναφερόταν ως software με τη μορφή hardware και όχι υποτιμητικά, αλλά με ενθουσιασμό γιατί έδειχνε το δρόμο αλλά παράλληλα και την πως το λένε, την έναρξη του παρωχημένου όσο αφορά το Hardware. Όμως για εμένα έχει τεράστια αξία για όλους τους άλλους λόγους, γι αυτό που πρεσβεύει σαν υλοποίηση και τα hardware στοιχεία του με εμπνέουν αντίστοιχα, από την κατασκευή μέχρι την τοποθέτηση των στοιχείων ελέγχου και την αμεσότητα του interface. Παρόλα αυτά θα γελοιοποιούμουν αν έλεγα πως είναι καλύτερο σε σχέση με το αντίστοιχο software. Παράλληλά του έχουν ασκήσει δριμεία κριτικήγια χίλια δύο πράγματα, για το πόσο ψευτικο va ακούγεται, για την κακή ποιότητα των control, για την πολυφωνία του, για τη φτωχικότητα των μονάδων effects του, για την άστοχη χρήση των cosm φίλτρων, για την έλλειψη μνήμης και για εμφάνιση arftifacts στις sampling λειουργίες τους, δίκαια επίκριση που θα είναι άδικη στην καρδιά μου και θα τους αντιμετωπίζω με μίσος και καταφρόνηση για τους κυρίως συναισθηματικούς λόγους που ανέφερα πιο πάνω. Μεχρι εκεί ναι. Κάθε άλλη όμως σύγκριση με το software είναι ΑΝΩΜΑΛΙΑ και επιχειρηματολογική ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ χαχαχαχαχαχα Και για εμένα είναι πειρασμός. Αλλά είναι θέμα a) Prioritarization of needs b) Comparing software with hardware for Synths, is an argument notable for its illogicalities hahahahahahah
    0 βαθμοί
  34. Ήθελα να αποδώσω με εικόνα αυτούς που και στα ξένα fora λένε, "Ζηλωτές του Hardware" Η καταναλωτική αντίστασή μου δοκιμάζεται. Οι αλγόριθμοι του διαδικτύου μου πετάνε στο PC και το κινητό συνέχεια το kontrol και ηχεία 399 ευρώ στο thomann ειναι πειρασμός για το 49 αν και ήθελα το 61. Και με το 49 βολεύομαι πάντως. Πιέζομαι, μπας και κάνω καμια τρέλα και το πάρω, πιέζομαι πάρα πολύ μέσα μου, είδατε πως μας έχουν κάνει, καταναλωτές με ψυχαναγκασμό, ενώ πρακτικά δεν το έχω ανάγκη τώρα το θέλω και πιέζομαι. Πιέζομαι να βάλω την κάρτα ακόμα και χωρίς Paypal για να το πάρω να έρθει στο σπίτι και να ηρεμήσω, να μου φύγει. θα παω να κάνω ένα κρυο ντους και θα το δούμε από χριστούγεννα.
    0 βαθμοί
  35. Προφανώς. Αυτό έγραψα και εγώ, λυπάμαι αν δεν έγινε κατανοητό. Υπάρχει - κατά τη γνώμη μου - αξία στο να έχεις και να χρησιμοποιείς ένα workstation - ΕΙΔΙΚΑ αν συνέχιζαν να έχουν sequencer πάνω τους - αλλά αυτή η αξία είναι σε διαφορετικούς παρανομαστές από την εργασία με υπολογιστή και plug-ins. Αν έφτιαχνα ένα καλό προβάδικο (ως επιχειρηματίας, εννοώ) θα έριχνα μέσα ένα Montage και όποιου δεν του έφτανε να πήγαινε σπίτι του να φέρει ότι θέλει. Αν η Yamaha πουλήσει ένα Montage για κάθε 100 προβάδικα στον πλανήτη, και ένα Montage για κάθε 100 home studio των οποίων ο ιδιοκτήτης δεν έχει ακόμη πάρει ένα master keyboard της προκοπής, τότε ορθώς συνεχίζει και τα φτιάχνει - αλλά αν θα φτάσουμε να το ακούσουμε έστω και σε ένα δίσκο και αν θα φτάσει να το θυμάται κανείς (σαν ΗΧΟ) μετά από 5 δεκαετίες, αυτό είναι μία πολύ διαφορετική συζήτηση.
    0 βαθμοί
  36. Εσύ φτιάχνεις κατηγορίες για να υποστηρίξεις κάτι που δεν έχει νόημα. Ενα VST την πολυπλοκότητα του montage...................... Να εξηγήσεις τι εννοείς πολυπλοκότητα συγκεκριμένα να το δούμε αυτό. Τα επιχειρήματα αυτά είναι παρωχημένα και όταν μιλάς έτσι για το omnisphere ή πάμε να συγκρίνουμε part by part το τι αποτελεί ένα workstation με τα αντίστοιχα VST είναι ανωμαλία. Τώρα να μου λες εμένα να διαβάσω τί είναι ενα workstation εγώ πιστεύω πως στην κατοχή σου σε σχέση με το να τα είχα εγώ είναι και αυτά πλήρως ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΑ Δεν πειράζει. Δεν ξέρω εγώ να λειτουργώ σίγουρα ένα workstation και να παράγω μουσική όπως εσύ. Είσαι μακράν καλύτερος στη μουσική θεωρία και πράξη οπότε θα αναγκαστώ να δεχτώ πως δεν υπάρχει καμία σύγκριση, το montage είναι ανώτερο από το σύστημά μου και γι αυτό έχω περάσει και εγώ 15 χρόνια σχεδόν στη μουσική παραγωγή μεσω VST και DAW, ακριβώς επειδή δεν ξέρω τί είναι ένα workstation, τι κουβαλάει μέσα του και πως λειτουργεί. Και έτσι αναγκάζομαι ο άμοιρος να δουλεύω υποδεέστερα, με υποδεέστερα εργαλεία. Πραγματικά συγνώμη ρε παιδιά που είμαι τόσο άσχετος με ένα τόσο πολύπλοκο μηχάνημα όπως το montage ή και άλλα και αυτό θα φανεί χαρακτηριστικά, άμα τα βάλεις μπροστά μου θα κάτσω με δεος και δεν θα καταλαβαίνω τι θα κάνω, πως να παίξω ή να γράψω μουσική σε αυτά γιατί είναι τόσο "πολύπλοκα" που ενώ ασχολούμαι με αυτά από 5 χρονών δεν μπορώ να τα καταλάβω. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Βέβαια στον πραγματικό κόσμο τα πράγματα έχουν προχωρήσει, το θέμα είναι καθαρά θέμα υπολογιστικής ισχύός και πληθώρας modules και του stepping τους και ο Waterfall παρόλες τις παροιμιώδεις γνώσεις του αλλά και πρακτική εκμετάλλευση στον απόλυτο βαθμό που ασκεί σε ένα syntesizer , workstation κλπ σε σχέση ιδιαίτερα με εμένα π.χ. δεν μπορεί να το κατανοήσει Πλέον διδάσκεται αυτό ακόμα και σε μουσικές σχολές, πλέον υπάρχουν παραδοχές από κάθε λογής producer πψς δουλεύουν με hardware όργανα καθαρά γιατί έχουν μάθει έτσι και μεταβαίνουν όλο και περισσότερο στα VST, ακόμα και τα hardware workstations καi synths συγκροτούν τις δυνατότητες τους με τον τρόπο που υλοποιούνται σε σύγχρονα και δημοφιλή VST, υπάρχει σχετική αρθρογραφία και πραγματικά βαριέμαι να δώσω παραδείγματα τώρα χαλώντας αυτό το τοπικ που θα ήθελα να είναι αποκλειστικά για το Komplete το θεϊκό που το θέλω για τους λόγους που ανέλυσα και αντιλαμβάνονται και αναγνωρίζουν όσοι ξέρουν από αυτά και όχι να μούμε σε ένα debate που δεν έχει πια ενδιαφέρον γιατί έχει λυθεί εδώ και καιρό με ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΝΙΚΗΤΗ σε όλα τα επίπεδα. Τα γραπτά μένουν και ο νοών νοείτω όσο αφορά το ποιός πρέπει να μάθει και να καταλάβει τι. Και προκαλώ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ θέλει να ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ σε ότι ΘΕΛΕΙ. Σε ΠΑΙΞΙΜΟ, σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, σε ΠΑΡΑΓΩΓΗ, σε γνώσεις θεωριτικές και πρακτικές μουσικής και μουσικής τεχνολογίας ΄όσο αφορά τα πλήκτρα και τα μπλιμπλίκια. χαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχχαχαχαχαχαχαχα Κοινώς για να το πούμε απλά, χωρίς αστειοπροσβολές, πειράγματα, θυμικά, θυμούς και λογοδιάρροια ανάμεικτοι με πομπώδη επόθετα και σκόρπιους αόριστους τεχνικούς όρους και ανόμοιες συγκρίσεις. Waterfall! Έχεις λάθος σε αυτό. Πρέπει να αναθεωρήσεις. Μην κάνεις bullying με το σεβαστό αλλά χαμένο στην εξέλιξη hardware. Με 250 ευρώ παίρνεις το Triton Exrreme σε software χωρίς τον sampler και τον sequencer και ανοίγεις όσα instances αντέχει το pc σου. Σε λίγα χρόνια και δεν αργεί πολύ ο καιρός θα πάρω το montage με όλες τις "μηχανές του" και ότι συλλογή ήχων παράχθηκε γι αυτό σε VST με 500 ευρώ και θα ανοίγω τρια τέσσερα τέτοια με τα αντίστοιχα κανάλια τους στο DAW. Ναι, δεν θα έχει την εργονομία της κάσας του με τα controls τo keybed κλπ αλλά τουλάχιστο στη μουσική παραγωγή και πλέον και στα live ποιος τα ΧΕΖΕΙ ΑΥΤΑ? Γι αυτό έχεις τα κάθε λογής controllers, από τα αγιοβασιλιάτικα μέχρι τα πιο ποιοτικά όπως της NOVATION, της NATIVE INSTRUMENTS και πολλά άλλα εξαιρετικά. Πρέπει να πάρω το komplete kontrol, το ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ, το ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ Με κάθε σεβασμό στα Music Workstations και τα Hardware Synths από τα πρώτα μέχρι τα τελευταία όπως είπα. Και με κάθε σεβασμό σε εσένα και τις επιλογές σου και ακόμα και την άποψή σου φίλε Καταρράχτη. ΄΄Οπως είπα τα αγαπάω, τα σέβομαι, μεγάλωσα με αυτά, τα "προγραμματίζω" καλύτερα από ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ αλλά για μουσική παραγωγή σε σχέση με τα VST και ιδιαίτερα με κάποια που δεν θέλω να αναφέρω και να αναλύσω τώρα γιατί βαρέθηκα να γράφω αυτή τη στιγμή τα θεωρώ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ Καλύτερα να δώσω 3000 για να συμπληρώσω τη συλλογή μου με κάποια libraries καινούργια που θα ήθελα να έχω και θα έδιναν πραγματική καινοτομία στις συνθέσεις που δεν θα γράψω ποτέ, ιδιαίτερα για film music, operatic music, fusion και άλλα εξωτικά genders παρά να ασχοληθώ με ένα όργανο που για τα δεδομένα της εποχής είναι καλύτερο από το triton Le μου, αλλά σε παραγωγές θα χρησιμοποιούσα ήχους του le μου που είναι απολύτως επαρκείς και εφάμιλλοι στην πλειοψηφία τους του montage, του kronos κλπ. Το Triton Le όχι εσείς που διαβάζετε και πιθανώς δεν ΚΣΕΡΕΤΕ ακούστε αυτό το demo για το πιο ξεφτιλισμένο synth -workstation που μπορεί να έχει σήμερα κάποιος στην κατοχή του και πείτε μου ειλικρινά αν δεν σας καλύπτει αυτό που ακούτε στις μουσικές παραγωγές που φαντάζεστε και θέλετε να κάνετε. Θα έχω αυτό λοιπόν και θα πάω να πάρω το montage σε σχέση με την ηχητική παλέτα και τις δυνατοτητες που δίνουν τα VST τύπου Native Instruments (Intruments και Libraries), όλο το collection των libraries της Spectrasonics και αυτά ενδεικτικά για να μην αναφέρουμε άλλα powersynth VST και θα τα συγκρίνουμε με το montage........... αλλά θα γράφω πάλι τα ίδια. Θα το πάρω είπαμε το Montage όταν θα βγει σε VST λίγο μετά τον Αμερικανο - Ρωσικοκινεζικό πόλεμο. σε λίγα χρονάκια δηλαδή. Αυτά είχα να πω, δεν έχω να πω τίποτε άλλο. Προτιμώ σε αυτό το thread να ακούσω απόψεις και νέα για το komplete kontrol και το integration με το software της native instruments και των 3rd party , να ακούσω μια σύγκριση με αντίστοιχα controllers και software των ανταγωνιστών, δηλαδή σύγκριση μήλων με μήλων και όχι σε ένα debate που δεν έχει νόημα για κάτι που είναι ξεκάθαρο και παγκοσμίως αποδεκτό για τα VST over Ηardware Synths. Θα συγκρίνουμε τις sampling δυνατότητες και δυνατότητες αναπαραγωγής και επεξεργασία ενός sampler που εμπεριέχεται αλγοριθμικά και με dsp τσιπακια κλειστής αρχιτεκτονικής σε ένα workstation με τον πιο ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΣΑΜΠΛΕΡ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, το ΚΟΝΤΑΚΤ. Θα συγκρίνουμε τις μονάδες effect π.χ. για να διαμορφώσουμε ή να αναπαράγουμε έναν preset ήχο κιθάρας ακουστικής και ηλεκτρικής με τον συνδυασμό KONTAKT και GUITAR RIG. Και μου λες εμένα να μάθω τι είναι ένα workstation. Μάθε εσύ τι είναι αυτά και δούλεψέ τα κιόλας, φτιάξε κατι δικό σου και στα δύο και έλα να τα συγκρίνουμε γιατί σε δικαιολογώ, όσο αφορά το software δεν ξέρεις γιατί μιλάς ξεκάθαρα και φαίνεται από τα γραπτά σου τουλάχιστο σε έναν που ξέρει.. ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!! ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Ο cos_dr είναι δικαιωματικά αυτόκλητος καθηγητής μουσικής και μουσικής τεχνολογίας. Όσοι θέλετε μπορείτε να παρακολουθήσετε (αφού ξέρω και λέω τόσα πολλά και είμαι ξερόλας γιατί να μην κονομήσω και τίποτης) το νέο σεμινάριο διάρκειας 2 εβδομάδων που παρέχω κατόπιν αίτησεων για περιορισμένες θέσεις στην προνομιακή τιμή των 15.000 ευρώ. Να, ετοιμάζω διαφήμιση, Θέλεις να μάθεις τα πάντα για τα synthesizer VST ή HARWARE? Θελεις να γίνεις καλύτερος συνθέτης, παίχτης πλήκτρων, bedroom producer και όχι μόνο? Eίσαι αρχάριος και θες να παίξεις σε συγκροτηματα, να κάνεις live, να παίζεις τέλεια και να φτιάχνεις τον ήχο σου και ΧΕΖΕΣΑΙ, ΤΡΕΜΕΙΣ? Θέλεις να μάθεις πιάνο να παίζεις CHOPIN? Όλα αυτά μαζί και πολλά άλλα (μαθήματα γυμναστικής, πως να ρίχνεις γκόμενα, πως να είσαι η ψυχή της παρέας, πως να τους παραμυθιάζεις και να πηγαίνεις την κουβέντα εκεί που θέλεις) συμπεριλαμβάνονται στο προνομιακό BUNDLE των 15.000 ευρώ. Αριθμός ατόμων σε κάθε μάθημα 3. Το ποσό προκαταβάλλεται, ειδική έκπτωση για μετρητά χωρίς απόδειξη. Τηλεφώνησε ΤΩΡΑ, ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΧΡΟΝΟ!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  37. Eγώ μια χαρά αγόρασα απο αγγλία χώρις paypal πριν λίγους μήνες μου έστειλαν ενα δώρο και πήρα το track για support πιο πολύ.Ισως να άλλαξε κάτι πρόσφατα?Παίζει σημασία η χώρα η ο πωλητής? 1)Κάνε έναν καλό καθαρισμό στο pc.Απο cookies μέχρι viruscan 2)Δοκίμασε με vpn 3)Κάνε έναν λογαριασμό paypal,έχεις γερμανικό proviter βρε,εγγύηση οτί δε κάνει τεθια πράματα.Απλά σε περίπτωση που σκέφτεσαι να φέρεις κανέναν αγωγό απο ρουσία,αγόρασε playstation καλού κακού,πάρε προμήθειες για κάνα χρόνο και σκούρες κουρτίνες στα παράθυρα. 4)Ο manosx ανεβάζει Richard Wagner σε συζήτηση για το τι είναι metal!Ολες οι υπηρεσίες έχουν στραμμένη την προσοχή τους έκει.Για τις επόμενες ημέρες τουλάχιστον,μην φοβάσαι τίποτα.
    0 βαθμοί
  38. 0 βαθμοί
  39. Έχω υπερβολικά πολλά amp sims, αλλά ο τζάμπας ζει! Ευχαριστούμε για το ποστ
    0 βαθμοί
  40. Έτσι, για να μην ακούμε στο εξής δικαιολογίες για γείτονες κλπ
    0 βαθμοί
  41. Είναι πολύ ωραίο, ευχαριστούμε! Βάζω και μια δοκιμή που έκανα τσακ μπαμ σε ένα 67 blackface. BIAS FX 2.mp3
    0 βαθμοί
  42. Το τσίμπησα! Είναι εξαιρετικό το BIAS FX, πώς έκατσε να το δώσουν έτσι τσάμπα? Φοβερό! Ευχαριστώ!
    0 βαθμοί
  43. Δεν υπάρχει καμία μάχη, δεν μπορεί να γίνει τέτοια μάχη. Είναι κοινή λογική. να ένα παράδειγμα που σκέφτομαι, ένα hardware workstation να προκαλέσει μόνο του τον κόσμο των VST's ΄Έτσι θα απαντούσαν τα VST's, o Ζαμπίδης δηλαδή.
    0 βαθμοί
  44. Κατεβηκε! Ευχαριστω πολυ @Vale Rossi κ @gkourmoul1 ο ενας που ανοιξε το θρεντ κ ο αλλος που με ειδοποιησε!
    0 βαθμοί
  45. καταρχην σε ευχαριστω....το πηρα κ εγω,αλλα τι περιμενουμε να μας στειλουν?software δεν ειναι?...παρεπιπτοντως εχω την free εκδοση κ ειδικα στο καθαρο ειναι απο τους καλυτερους ψηφιακους ηχους που εχω ακουσει
    0 βαθμοί
  46. κάποτε το σύμπαν συνωμότησε και πήρα το V-Synth μεταχειρισμένο σε τέλεια τιμή και άριστη κατάστσση από φίλο του forum που το έδωσε σε τέλεια τιμή επειδή ήμουν εγώ, με ΤΙΜΗΣΕ. έτσι θα συνωμοτήσει μια μέρα και θα έχω ένα ΚΟΝΤROL στα χέρια μου, το ξέρω και τότε θα δείξω και θα αποδείξω πόσο χρήσιμο είναι, θα πείσω και τους πιο δύσπιστους, θα καταλάβουν γιατί το θαυμάζω αυτό το όργανο και γιατί είναι έτσι αλλά και γιατί αξίζει τόσο. Μια μέρα......................................χαχαχαχαχαχχαχα
    0 βαθμοί
  47. Εάν αγοράσεις καλύτερο ενισχυτή (πχ έναν BOSS KATANA), θα εχεις μια μεγάλη βελτίωση στον ήχο. Ένα καλό καθαρό κανάλι θέλεις και 12ιντσο μεγάφωνο. Με 250-300 ευρώ έχεις καθαρίσει. Δεν αξίζει να δώσεις περισσότερα για να εχεις ήχους από την πεταλιέρα αυτήν, νομίζω. Πιθανόν να μη χρειάζεται καν να αγοράσεις ενισχυτή, αλλά ένα καλό αυτοενισχυόμενο ηχείο/καμπίνα όπου θα συνδές την πεταλιέρα απευθείας εκεί.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου