Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2.260


  2. Μανώλης Χναράκης

    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6.298


  3. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      4.443


  4. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      10.862


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/12/2023 σε Αναρτήσεις

  1. Ρε παιδιά sorry που το ανασταίνω το θέμα, αλλά με έχουν φάει τα νοσοκομεία, έχω έρθει Ελλάδα για τον πατέρα μου. Να ρωτήσω εγώ σαν άσχετος που πρόσφατα μπήκε στη φάση με τα μπιμπλίκια: Βλέπω πολύ κόσμο να παίζει διάφορα είδη ηλεκτρονικής μουσικής live (ambient, techno, dub, κλπ) με midi controllers, είτε στο YT, είτε δια ζόσης. Ναι οκ, live σύνθεση ήχου δε μπορεί να γίνει με 10-15-20 knobs και faders, αλλά να πειράξετε 20 παραμέτρους για να έχετε ένα μουσικό αποτέλεσμα μια χαρά γίνεται. Προς τι 8 σελίδες ντιμπέι;
    2 βαθμοί
  2. Καλά δεν είναι και καμιά καταστροφή να βάλεις διπλό στη γέφυρα της strat τώρα, ο μισός πλανήτης παίζει έτσι. Ούτε και χαλάει κάποιο όργανο. Αν θες να το πουλήσεις απλά την επαναφέρεις στην εργοστασιακή κατάσταση και τέλος. Εγώ έχω άλλα προβλήματα με αυτή τη μόντα. Πρώτον, ποτέ δε μου άρεσαν οι διπλοί σε μέγεθος μονού σαν ήχος. Αλλά αυτό είναι προσωπικό γούστο. Το δεύτερο είναι ότι για να παιξουν σωστα όλοι αυτοί οι μαγήτες, μονοί και διπλοί, πρέπει να βλέπουν σωστές αντιστάσεις απ τα ποτενσιόμεντρα στο κύκλωμα. Που σημαίνει ο διπλός να βλέπει 500k και οι μονοί 250k. Υπάρχουν τέτοια κυκλώματα στο net, όπως πχ της παλιάς Lone Star Strat. Απλά με όλα αυτά αρχίζει και μπλέκει μετά το πράγμα και βαριέμαι. Γι αυτό όμως έχω 7 κιθάρες, πιάνω όποια θέλω και τέλος. Οπότε ναι, ας το μην τη μοντάρεις τη strat για να έχεις μια all around κιθάρα που να σου αρέσει. Καλύτερα πιάσε μια καλή δουλειά να μπορείς να αγοράζεις ότι σου ρθει, βρες σπίτι που να τα χωράει και γυναίκα που να τα ανέχεται και είσαι μια χαρά. Μόντες και χαζομάρες...
    2 βαθμοί
  3. Τα Χριστούγεννα είναι του Κυρίου. Αυτόν να βάλετε.
    1 βαθμός
  4. Σε περιβάλλον studio - σπιτιού μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις, σε περιβάλλον - καταστάσεις live θέλει hardware. Το θέμα με όλα αυτά τα controller-άκια είναι πως κατά 99.9% στέλνουν μόνο απλές εντολές και το χειρότερο μόνο μία τη φορά. Για παράδειγμα στέλνουν CC ή PC και μόνο μία τιμή τη φορά και σε ένα Midi κανάλι. Παλιά υπήρχαν Midi Keyboard Controllers όπου μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το Midi πλήρες. Δηλαδή μπορούσες να στείλεις μέχρι και SysEx, πράγμα σπάνιο για τα σημερινά. Δεν έχω δει κάποιο από τα γνωστά μικρά, εκτός κι αν κάποιο μου έχει ξεφύγει. Κάποια στιγμή πάντως που γύρευα κάποιο για κάποιον συνάδελφο καταλήξαμε στη σειρά A της Roland (A-800Pro κλπ) όπου μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες του live. Η άλλη λύση είναι custom hardware. Αυτό, ειδικά τα τελευταία χρόνια, ήταν πάντοτε ένα πρόβλημα με τους κατασκευαστές καθ'ότι το αγοραστικό κοινό είναι λιγότερο και ακόμα λιγότερο είναι το κοινό που μπορεί να το προγραμματίσει. Οπότε σου λένε μιά χαρά είναι τα controllers που διαθέτουν μόνο CC και PC.
    1 βαθμός
  5. Το πιο κοντά στο plug & play που ξέρω εγώ είναι το Automap. Πιο κοντά δεν γίνεται και δεν ξέρω την εξέλιξη του για τα πιο σύγχρονα VST αλλα της τελευταίας δεκαετίας τα καταφέρει μια χαρά με τριπλή λειτουργία αφού φτιάχνει με την εγκατάσταση προφίλ για όλα τα VST, όργανα και έφφε ξεχωριστά και παράλληλη λειτουργία control surface. Σε αυτό που ζητάς είναι πιο κοντά για εμένα. Μπες και μελέτησε το σε σχέση με τα VST που έχεις ή θες να πάρεις, δες πως λειτουργεί από τα video, το forum της εταιρείας για να δεις αν σου καμει αφου θες κάτι τέτοιο. Αυτά που έχεις πάντως είναι μια χαρά και για το θέμα του transport vs instrument πρεπε να διαβάσεις το manual και να δεις παραδείγματα. Αλλιώς Automap. Αλλιώς pontiki Τα midi controller εξ ορισμού υπάρχουν για να ελέγχουν VSTs και DAWs Πάρτε μου το KOMPLETE KONTROL δώρο τα Χριστούγεννα. Βάλτε από 50 ευρώ να με κάνετε χαρουμενο.
    1 βαθμός
  6. Το αρχικο ερωτημα ειχε να κανει με τα vst synths και τις πολλαπλες παραμετρους τους. Το να στησεις ενα electro project και να τριγκαρεις με το controller ξερω γω τις λουπες του ableton live, εχοντας στο τσακιρ κεφι και κανα cutoff αναθετημενο σε κανα knob για να χαιρεσαι, δεν ειναι και πολυ σχετικο. Αλλωστε εκει θα μιλαγαμε και για τα αντιστοιχα controller options. Καλο κουραγιο με τη φαση που περνας.
    1 βαθμός
  7. Λοιπόν τα άκουσα χθες βράδυ. Πολύ μου άρεσαν και οι ιδέές και η παραγωγή και το ύφος που είναι απο τα είδη που αγαπώ.Επίσης τα παιξίματα όλων .Πολύ καλά έκανες και έβαλες αληθινο ντράμερ φυσικά.Αλλάζει τις αρμονικές και ρυθμικές καμπύλες, Γενικά χαίρομαι ιδιαίτερα όταν βλέπω τα όνειρα κάποιων στον μουσικό canva μιας ολοκληρωμένης δουλειάς . Και είς άλλα Γιάννη!
    1 βαθμός
  8. Να μην είστε... σκοταδιστές, να βλέπετε τα πάντα. Ε άμα πχια...
    1 βαθμός
  9. Τα 'λεγα εγώ αλλά.... Κρεατοφάγοι σπεύσατε, δε θα το μετανιώσετε.
    1 βαθμός
  10. Έχεις απόλυτο δίκιο. Κακώς το υποβάθμiσα σε "status update".
    1 βαθμός
  11. Αυτά είναι, good ol' FM. Να σημειώσουμε εδώ ότι τα σύγχρονα FM synths διαθέτουν, εκτός της sine, και άλλες κυματομορφές για τους operators τους, καθώς και σειρά φίλτρων, οπότε οι δυνατότητες δημιουργίας νέων ήχων πολλαπλασιάζονται κατά πολύ.
    1 βαθμός
  12. Δε ξέρω τι έχει υπωθεί σε τόσες σελίδες πάλι, αλλά η δική μου απάντηση είναι η εξής: Από τα 127 διαφορετικά CC, άντε τα 8-10 να είναι τα πολύ συνηθισμένα, τα οποία τα χρησιμοποιούν τα περισσότερα VST. Οπότε, οποιοδήποτε Controller και αν έχεις (που έχει faders ή/και knobs) μπορείς να το ρυθμίσεις έτσι ώστε κάθε knob/fader να ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένο CC. Εγώ έχω ένα Icon iControls (γιατί διάλεξα πληκτροφόρο που δεν έχει επίτηδες controls) που έχει 9 faders και 9 knobs, και τα χω ρυθμίσει να ανταποκρίνονται σε αυτά που χρησιμοποιώ περισσότερο. Μερικά από τα πιο συνηθισμένα CC: 1: Modulation 2: Breath 7: Volume 11: Expression 10: Pan Spitfire που χρησιμοποιώ πολύ: 16: Speed 17: Release 18: Tightness 21: Vibrato (Spitfire) H Native Instruments χρησιμοποιεί τα 2+3 και 1+11 στα grids. Αρκετά VST, ακόμα και τα πολύ γνωστά, δεν έχουν προ-προγραμματισμένη πληροφορία με assigned CC, οπότε η δική μου συμβουλή είναι να βάλεις τα πιο γνωστά στο controller σου, και όποιο vst δεν τα υποστηρίζει, κάνε remap ή απλά assign και σώσε το σαν preset.
    1 βαθμός
  13. Δύσκολα το λες "τεχνικό θέμα", αλλά είπα να το ανοίξω σε αυτό το section. Δίαβαζα συνεπαρμένος το χθεσινοβραδινό status update του @cos_dr σχετικά με το αγιοβασιλιάτικο logο του Noiz και απόρησα. "Ποιό αγιοβασιλιάτικο logo;" Όπως φαίνεται το εν λόγω logo είναι διαθέσιμο μόνο στο Light mode. Οι του Dark mode εις το πηγάδιν.... Είπα μήπως έγινε για τεχνικούς λόγους, λόγω του dark background, αλλά το δοκίμασα και φαίνεται μια χαρά. Τι λέτε; Δεν το βάζουμε και στο Dark mode να μπούμε κι εμείς στο πνεύμα;
    0 βαθμοί
  14. Ένα μικρό παράδειγμα: Βέβαια, αυτές οι ευκολίες είναι η γρήγορη και η εύκολη λύση.
    0 βαθμοί
  15. To Automap το κάνει πολλά χρόνια τώρα και RIP Automap. Δεν έχει πια υποστήριξη. Είδα πως έχει για old equipment. αναπαύσου εν ειρήνη, ω, σπουδαίο midi controller software. Θα σε θυμόμαστε με αγάπη. Εννοώ πως δουλεύει στα παλιά, και σε εμένα δουλεύει μια χαρά, ευτυχώς, τώρα μένει μην βγάλουν κανα update τα windows να μου σταματήσουν τη λειτουργία του automap server και να το ΣΠΑΣΩ μετά και να ΚΛΑΙΩ
    0 βαθμοί
  16. Ακριβώς, το κάνει. Μέχρι τώρα το έκανες με templates. Τώρα γίνεται αυτόματα. Ακριβώς αυτό βλέπει. Όχι μόνο το DAW βλέπει τι υπάρχει αλλά και το hardware βλέπει τι υπάρχει. Ακριβώς. Αφού σου λέω ήδη υπάρχει. Αρκεί τα μηχανήματα και τα DAW να είναι αναβαθμισμένα για MIDI 2.
    0 βαθμοί
  17. Να βάλουν μια φάτνη στο Ο που να έχει μέσα κατσικάκια και μουσικούς ντυμένους μάγους με όργανα στο χέρι και να δίνουν στο θείο βρέφος μια μπαγκέτα μαέστρου. Welcome to Noizlehem! Yeah! Χαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  18. Βρες μια γυναικα με λεφτα και σπιτι και εχεις λυσει και το Α και το Β και το Γ
    0 βαθμοί
  19. το c) το έχω λυμένο - δεν έχω Στο a) και το b) δυσκολεύομαι
    0 βαθμοί
  20. Μας προσβάλεις φίλος, φέτος φτιάξαμε και δέντρο μοναχοί μας.
    0 βαθμοί
  21. 0 βαθμοί
  22. Ωραιο. Που ειναι το προβλημα; Δες τη φωτο απο το χτεσινο tutorial Τα περισσοτερα vst το επιτρεπουν αυτο, να αναθεσεις απευθειας οποιο knob θελεις σε οποια παραμετρο, και να γυριζεις κουμπια μεχρι τη συντελεια. Και σε πιο εξελιγμενα vst, μπορεις να εχεις και πολλαπλες παραμετρους σε ενα knob κλπ. Αλλα θελει λιγο δουλιτσα η φαση, διοτι δεν εχουν dedicated hardware controller. Οποτε η τα σκας για hardware, η στρωνεσαι στις ρυθμισεις, με στοχο οχι τον πληρη ελεγχο αλλα το performance με χρησιμες αναθεσεις.
    0 βαθμοί
  23. εγώ βλέπω πως μπήκε και στο dark mode τώρα. Αλλά προτιμώ το white mode. Για εμένα το NOIZ πάει με white mode, στο white mode μου πάει και καλύτερα στο μάτι το λογότυπο της καρδιάς μας.
    0 βαθμοί
  24. Με αφορμη τα 40 χρονια απο την κυκλοφορια του θρυλικου Yamaha DX7, και ενα γενικοτερο ενδιαφερον αυτες τις ημερες για την FM, θα επεκτείνουμε τα αρθρακια για τη Sound Synthesis, μπαινοντας στα δυσκολα νερα της FM synthesis Ο τροπος που θα τσαλαβουτηξουμε σε αυτη ειναι με βαση την αφαιρετικη. Θα χρησιμοποιησουμε μαλιστα την ιδια μεθοδο του παραπανω thread, θα φτιαξουμε ενα προχειρο κομματακι με βαση ηχους ΜΟΝΟ απο το DX7, με την εικονικη του δωρεαν εκδοχη, δηλαδη το Dexed. Τα αρθρακια αυτα ξεκινησαν με κατι το εντελως παραλογο: Τη συνθεση ηχου με βαση τη λογικη και τη δομη της κιθαρας. Αλλα, αν αυτο σας φαινεται παραλογο, πιστεψτε με πως το να εξηγησεις την FM synthesis με βαση την αφαιρετικη, ειναι ΑΚΟΜΑ χειροτερο. Και το λογο θα τον εξηγησουμε ευθυς αμεσως, και ταυτοχρονα μεσα απο τις διαφορες των δυο μεθοδων συνθεσης θα προσπαθησουμε να δωσουμε και τις βασικες πληροφοριες για τη διαμορφωση συχνοτητας. FM basics Οταν λοιπον καναμε αφαιρετικη, ειχαμε τα εξης building blocks: Τις γεννητριες, οπου παρηγαγαν διαφορετικες κυμματομορφες με πλουσιο συχνοτικο περιεχομενο, τα φιλτρα οπου αφαιρουσαν καποιο απο αυτο, και τις περιβαλλουσες που εδιναν κινητικοτητα, τοσο στην ενταση του ηχου διαμορφωνοντας τον ενισχυτη, οσο και στη χροια διαμορφωνοντας το φιλτρο. Ομως, και εδω ειναι ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ, στην DX7 based FM Synthesis, ΟΛΕΣ, επαναλαμβανω, ΟΛΕΣ αυτες οι λειτουργειες, γινονται μεσω ΕΝΟΣ βασικου building block που ονομαζεται operator. Ενας operator ειναι στην ουσια ενας oscillator με ενσωματωμενη μια περιβαλλουσα που διαμορφωνει την ενταση του. Οπως μπορουμε να καταλαβουμε, αν συνδεσουμε τον operator απευθειας στα ηχεια μας, θα ειναι το αντιστοιχο του να ειχαμε ενα απλο αφαιρετικο συνθ με ενα envelope (περιβαλλουσα) στο amp. Και μαλιστα αυτο το συνθ θα ειχε μονο τη sine κυμματομορφη σαν επιλογη, διοτι ενας operator του DX7 (σε αντιθεση με αλλα μηχανηματα) παραγει μονο τη sine. Ωραια, απο oscillator και το amp με το αντιστοιχο envelope καθαρισαμε. Ομως ρε Μανο εσυ μας ειπες οτι θα εχουμε και φιλτρα. Λοιπον, εδω ειναι το σημειο οπου θα πρεπει να μιλησουμε καθαρα για τη διαμορφωση συχνοτητας. Οποιος δεν ξερει τιποτα για αυτη, αξιζει τον κοπο να διαβασει για τον Dr Chowning, τις ερευνες του, το πως ενω τον απεριπταν οι αμερικανικες εταιριες η Yamaha ενδιαφερθηκε για τις πατεντες του κλπ. Το ρεζουμε ειναι παντως οτι μεσα απο την ερευνα ανακαλυψαμε πως, οταν διαμορφωσουμε μια συχνοτητα με μια αλλη, οπως δηλαδη κανουμε στο βιμπρατο αλλα με ΠΟΛΥ πιο γρηγορη ταχυτητα αναλογη του ακουστικου φασματος, στην αρχικη λοιπον συχνοτητα μεσω αυτης της διαμορφωσης προστιθενται overtones, επιπλεον συχνοτητες δηλαδη. Το ποιες συχνοτητες θα προστεθουν εξαρταται κατα κυριο λογο απο τη μαθηματικη σχεση των δυο συχνοτητων, το λογο τους δηλαδη (ratio), ενω καθοριστικο ρολο επισης παιζει και η ενταση της διαμορφωτριας συχνοτητας. Εχουμε λοιπον μια συχνοτητα χ, που ακουγεται απο εναν ταλαντωτη (oscillator). Αν διαμορφωσουμε αυτη τη συχνοτητα με μια αλλη υψηλη συχνοτητα ψ, το αποτελεσμα δε θα ειναι δυο διαφορετικες συχνοτητες αλλα πολλαπλες, μια σειρα συχνοτητων με βαση το λογο που σχηματιζεται μεταξυ των αρχικων συχνοτητων. I will spare you τις υπολοιπες θεωριες, και θα μπουμε στο ζουμι του που κρυβονται τα φιλτρα: ΟΛΟ το κλειδι ειναι στο λεγομενο αλγοριθμο: Τι ειναι ο αλγοριθμος; Τιποτα παραπανω απο ενας τροπος συνδεσης. Ειδαμε ηδη τι απλο ζητημα που ειναι ενας operator οταν συνδεθει στα ηχεια. Αυτη η λειτουργια, η συνδεση δηλαδη απευθειας στην εξοδο ηχου ονομαζεται carrier. Οταν δηλαδη ενας operator λειτουργει σα μια απλη γεννητρια με το amp της, ειναι σε θεση carrier. ΟΜΩΣ, οταν ΔΕΝ ακουμε αυτη τη γεννητρια, και αντιθετα τη χρησιμοποιουμε για να διαμορφωσουμε τη συχνοτητα μιας αλλης γεννητριας, τοτε αυτη βρισκεται σε θεση modulator. Ο αλγοριθμος λοιπον μας δειχνει το ποιες γεννητριες ακουμε απευθειας, και ποιες χρησιμοποιουμε για να διαμορφωσουμε τις συχνοτητες αυτων που ακουγονται. Ο αλγοριθμος στο dexed ειναι στο κεντρο ακριβως πανω απο το κλαβιε. Δειχνει τους 6 operators, και τις συνδεσεις μεταξυ τους. Οι operators που βρισκονται στην κατω κατω σειρα ειναι αυτοι που ακουγονται, ειναι δηλαδη οι carriers, και οι απο πανω ειναι αυτοι που διαμορφωνουν τη συχνοτητα, ειναι οι modulators. Π.χ., ο αλγοριθμος 16 εχει μονο εναν carrier, τον operator 1, και οι υπολοιποι ειναι modulators, οι οποιοι διαμορφωνουν τη συχνοτητα του 1 αλλα και τις μεταξυ τους συχνοτητες, μια προσεκτικη ματια στις συνδεσεις το δειχνει αυτο, μιλαμε δηλαδη για παρτουζα κανονικη. Αντιθετα ο αλγοριθμος 32 εχει 6 μοναχουλια carrier, δεν υπαρχει διαμορφωση συχνοτητας, εχουν πηξει στη μαλακια. Μα που ειναι το φιλτρο; Λοιπον, αν αντεξατε ως εδω, η απαντηση στην απορια ειναι: Δεν υπαρχει φιλτρο. Αφου ειπαμε οτι οι carriers, οι γεννητριες δηλαδη που ακουγονται, παραγουν μονο απλες sine κυμματομορφες. Τι να φιλτραρεις απο αυτο; Αδειο ειναι, καμια αρμονικη δεν εχει. Μπορεις ομως ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ αρμονικες, χρησιμοποιωντας τα modulators και ρυθμιζοντας τα envelopes τους. Αντι δηλαδη να αφαιρεις συχνοτητες με το φιλτρο, και να προσθετεις κινητικοτητα με το filter envelope, προσθετεις συχνοτητες με το operator και χρησιμοποπιεις το ενσωματωμενο envelope του για να δωσεις κινητικοτητα. Ποιες συχνοτητες προσθετεις; Αυτο καθοριζεται απο το ratio, την πρωτη παραμετρο πανω αριστερα σε καθε operator block του Dexed. Οσο μενουμε σε ακαιρεα πολλαπλασια, σε ακεραιους ratio αριθμους δηλαδη, ο ηχος παραμενει με συχνοτητες της αρμονικης σειρας, και μπορουμε να παιξουμε μουσικουλα. Οταν ξεφυγουμε απο αυτο, μπαινουμε σε μονοπατια που θελουν λιγο προσοχη, αλλα ειναι απαραιτητα για τη δημιουργια ηχων οπως εφε, bells, ατακες ηλεκτρικων πιανο, κρουστα κλπ. Τελος η θεωρια. Παμε να δουμε τους ηχους που εφτιαξα from scratch, τιποτα το φοβερο, απλα για να μπουμε στο νοημα. Η λογικη τους ειναι επι τουτου οσο παρομοια γινεται με τη λογικη των ηχων που φτιαξαμε με το charlatan και το obx, αν δεν εχετε δει το προηγουμενο αρθρο, καλο θα ηταν να του ριξετε του μια ματια. Μποτα Τι ειπαμε οτι ειναι η μποτα; Ενα pitch envelope που πεφτει. Στην εικονα μπορειται να δειτε τη ρυθμιση στο pitch envelope του dexed. Χρησιμοποιουμε τον αλγοριθμο 1. Οπως μπορουμε να δουμε στη φωτο, εχουμε δυο carrier, τον operator 1 και τον operator 3. Ο operator 1 ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να διαμορφωνεται απο τον operator 2 βαση του αλγοριθμου, ομως στον συγκεκριμενο ηχο ΔΕΝ διαμορφωνεται, βλεπουμε οτι το λαμπακι του 2 δεν αναβει, ειναι κλειστος. ΑΡΑ, εχουμε απλη sine κυμματομορφη. Βλεπουμε στο παραθυρακι του operator 1 την περιβαλλουσα του, σας θυμιζει κατι; Ειναι παρομοια με την περιβαλλουσα που ειχαμε στο charlatan, αμεση ατακα και γρηγορο decay. Απλα πραγματα. Αυτο ειναι το κυριο σωμα της μποτας. Υπαρχει ομως και ο operator 3, τον οποιο χρησιμοποιησα για να δωσω μια εξτρα ατακα στον ηχο, αντιστοιχη του κοπανου που βαραει στο δερμα. Προσεξτε το ποσο πιο συντομο ειναι το decay στο envelope του operator 3, σχεδον δε φαινεται. Προσεξτε τωρα οτι υπαρχουν δυο ενεργοι modulators, οι operators 4 και 5. Κοιταξτε τα ratios στα αντιστοιχα παραθυρα τους: Στο μεν carrier ειναι 1.33, οποτε το 4 του operator 4 δεν ειναι πια ακεραιος πολλαπλασιαστης. Εκτος αυτου, ο 4 διαμορφωνεται περαιτερω απο τον 5, που ειναι μαλιστα σε fixed λειτουργια, δηλαδη δεν ακολουθει καν τη συχνοτητα των αλλων δυο με καποιο ratio αλλα ειναι στον (σταθερο) κοσμο του, των κοσμο των 100 hz. Με αλλα λογια εχουμε μη- αρμονικες συχνοτητες για τον carrier με τον αριθμο 3, ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ δηλαδη για κρουστο ηχο. Ταμπουρο Αν καταλαβατε το προηγουμενο, ε τοτε θα καταλαβετε και αυτο. Πως φτιαξαμε ταμπουρο στο charlatan; Με λευκο θορυβο. Εχουμε λοιπον παλι τον αλγοριθμο 1, και για τον carrier με τον αριθμο 3 η κατασταση εχει εκτραχυνθει εντελως, πλεον εχουμε ΤΡΕΙΣ modulators σε παρτουζα, να διαμορφωνουν ο ενας τον αλλο με οτι-να-ναι ratios, και το αποτελεσμα ειναι να εχουμε ουσιαστικα θορυβο. Ρυθμισαμε λοιπον την περιβαλλουσα του 3 οπως θα ρυθμιζαμε την amp περιβαλουσα στο charlatan, και εχουμε ετσι τις χορδες του ταμπουρου, ενω διαμορφωνουμε ταυτοχρονα και τον carrier 1 με τον modulator 2 στο μη- αρμονικο 2.32 ratio, για να εχουμε εναν κρουστο ηχο με defined ομως συχνοτητες, που θα εξομοιωνει το ξυλινο σωμα του ταμπουρου. Hihat Οπως ακριβως συνεβει και με το charlatan, η λογικη του hihat δε διαφερει απο αυτη του white noise του ταμπουρου. Αξιζει βεβαια να παρατηρησουμε οτι 1ον) η περιβαλλουσα του operator 3, του carrier δηλαδη που οπως ειπαμε αντιστοιχει στο amp envelope ενος αφαιρετικου synth ειναι πλεον πολυ πιο συντομη, οπως αναμενοταν. Και οι αριθμοι των ratios που αφορουν τους modulators του ιδιου carier εχουν αλλαξει, δινοντας πιο διαπεραστικο θορυβο, σε μια αναλογια με το bandpass φιλτρο που ειχαμε βαλει στο charlatan. Μπασο Εδω ειμαστε. Λοιπον, μεχρι στιγμης ολα ειναι οπως τα περιμεναμε. Εδω λιγο θα φανει η διαφορετικη προσεγγιση. Διοτι, στο αφαιρετικο συνθ, εχουμε τη γεννητρια που δινει την πλουσια κυμματομορφη, και εχουμε και το αναλογικο φιλτρο, που δεν ειναι οτι απλα αφαιρει καποιες συχνοτητες, αλλα του γτμ του ηχου, προσθετοντας resonance, παραμορφωση, αλλα και κινητικοτητα. Οποτε εμεις τι θα πρωτοκανουμε απο ολα αυτα; Η απαντηση ειναι ΟΛΑ. Αλγοριθμος 18. Παρτουζα. Ενας carrier. Ο operator νουμερο 1. Αν δουμε το envelope του, μοιαζει φυσικα με το amp envelope του charlatan, οταν φτιαχναμε εκει το μπασο. Εχουμε λοιπον τις εξης διαμορφωσεις, απο τα υπολοιπα operators που λειτουργουν σα modulators: Ο operator 2 με ratio 0.5 δινει τη sub οκταβα, και κανει πλουσιο τον ( σε αντιστοιχια) oscillator του ηχου. Ο operator 3 με ιδιο ratio, με ελαφρυ feedback, και με ενταση διαμορφουμενη τοσο απο το velocity οσο και απο το LFO, εχει το ρολο της κινητικοτητας του φιλτρου. Καθε φορα που βαραμε δυνατα το πληκτρο, οι (αρμονικες) συχνοτητες που προσθετει αυξανονται, οπως οταν ανοιγουμε το φιλτρο ενος αφειρετικου συνθ, ενω ταυτοχρονα το envelope του φροντιζει καθε φορα να κλεινει πριν το σβησιμο της νοτας, για να εχουμε τον ηχο παρομοιο με του μπασου, με εντονη συχνοτικα ατακα που στην πορεια γινεται πιο σκοτεινη. Μαζι με μια ελαφρια κινητικοτητα απο το LFO, εχουμε ενα μπασο που φερνει προς τα γνωστα acid electro μπασα. Σε αυτο ομως μεγαλο ρολο παιζει και η διαμορφωση απο τον operator 4 μαζι με την παρεα του τον 5 και τον 6, οι οποιοι με τα ratio που εχουν προσθετουν στην ουσια αρμονικες, οπως ακριβως προσθετει και η παραμορφωση, το overdrive και το distortion, κανοντας τον ηχο πολυ πιο εντονο. Ειπαμε οτι θα τα βαλουμε ολα, και το καναμε. Pad H λογικη του Pad θα ειναι παρομοια με τα pad που φτιαξαμε με τα αφαιρετικα. Θα εχουμε μια κλασσικη “πλατη” με slow attack, και ταυτοχρονα θα ανεβοκατεβαινουν οκταβες με το LFO. Αλγοριθμος 3 λοιπον. Ο operator 1 θα ειναι η πλατη. Βλεπουμε το αργο attack στην περιβαλλουσα του, και το εντονο release. Ταυτοχρονα ο operator 2 που λειτουργει ως modulator εχει ακομα πιο αργο attack και decay και με το ratio στο 0.5, το οποιο λειτουργει οπως ειπαμε σαν ενα ακεραιο ratio μια οκταβα χαμηλοτερα, δινει την αισθηση του σωματος της νοτας που μπαινει πιο αργα συγχρονως με ενα filter- swirl like ηχοχρωμα. Ο operator 4 τωρα, θα εχει το ρολο της οκταβας που ανεβοκατεβαινει. Πως θα γινει αυτο; Μα, διαμορφωνοντας τον με τον operator 5 σε ρολο modulator, ο οποιος operator 5 διαμορφωνεται απο το LFO (παραμετρος A mod. Sens), το οποιο LFO ειναι σε square κυμματομορφη. Ενδιαφερον εχουν τα ratios, σε σχεση με το ρολο του operator 4. Το κυριως σωμα του ηχου οπως ειπαμε ερχεται απο τον operator 1. Με το να εχουμε λοιπον το ratio του operator 4 στην τιμη 3, αυτος βρισκεται σε υψηλοτερες οκταβες στην αρχικη ατακα του pad. Ετσι δεν μπερδευει με το κυριως σωμα του ηχου. Οσο ομως προχωραει η νοτα, και τα decay του operator 1 τον κανουν να σβησει, τοτε μπαινει στο παιχνιδι ο operator 5 που εχει αργο attack και ratio 1. Αυτος λοιπον κανει τη διαμορφωση λοιπον οχι ανεβαζοντας οκταβες αλλα κατεβαζοντας, μετα δηλαδη το thin πρωτο μερος για τον operator 4 ερχεται ο πιο “ψωμενιος” ηχος με τη διαμορφωση. Για να ξεχωριζει ομως αυτη η διαμορφωση και στις υψηλες συχνοτητες, που αλλωστε ειναι και ο στοχος μας, με τη σειρα του ο operator 5 διαμορφωνεται με τον operator 6 που εχει τιμη ratio 7, και ερχεται και δενει το γλυκο. Lead Η λογικη του Lead δε διαφερει απο τη λογικη του μπασου. Αλγοριθμος 16, παρτουζα, κινητικοτητα, παραμορφωση κλπ. Ιδιαιτερη μνεια πρεπει να γινει στη λειτουργια mono, η οποια δε διαφερει ουσιαστικα απο το αντιστοιχο σκηνικο του charlatan, με τα envelopes και εδω να μην τριγκαρωνται απο τις λεγκατο νοτες, πολυ σημαντικο για smooth lead lines. Κατα τα αλλα η διαμορφωση παει συννεφο, απαξ και φτιαξετε για εσας τον ηχο με βαση τη φωτο που παραθετω, απομονωνοντας την καθε modulator αλυσιδα θα καταλαβετε το τι προσφερει στον ηχο περισσοτερα απο το να γραψω εγω 40 παραγραφους. FX Και τελος, ως επιλογος, το κερασακι των FX. Διοτι μας ζαλισαν τα @@ με τα controllers στο αλλο θεμα, και θελω 40 κουμπια ο ενας, και θελω 15 mid πληκτρα ο αλλος. Λοιπον, 3 κουμπια στα ratios, οπως καταλαβαινεται οι τιμες στη φωτο δεν εχουν αξια γιατι μεταβαλλονται, και πεστε μου αν εχετε ακουσει πιο καφρικα filter sweeps. You didn’t see that coming, right; Ακουστε και το κομματακι, ειναι ολο φτιαγμενο με τους ηχους που μολις περιγραψαμε, μπαινουν ενας ενας με τη σειρα, τιποτε το ιδιαιτερο σα κομματι, οπως ακριβως και με τα προηγουμενα. Αυτη τη φορα ομως ειναι φτιαγμενο ολο στην ουσια απο ενα (virtual ) dx7. Χρονια πολλα Yamaha. ManosX DX7.mp3
    0 βαθμοί
  25. Οι τελεκαστεράκηδες έτσι είναι.
    0 βαθμοί
  26. Τιναυτάρε!Τιναυτάρε!Τιναυτάρε!
    0 βαθμοί
  27. Εϊχα και εγώ ένα τέτοιο ακριβώς, αλλά από πάνω είχε cd
    0 βαθμοί
  28. Εγώ όπως είπα, πήγα λόγω των διθυραμβικων σχολίων και δοκίμασα. Δεν ήταν τελικά του γούστου μου το κεμπάπ του. Λιγωτικο. Του Αρίστου στο Π. Φάληρο παραμένει το κεμπαπ του γούστου μου. .
    0 βαθμοί
  29. Εμένα δώσε μου στρατ με έναν καλό humbucker στην γέφυρα (και ένα spark mini ή ένα micro amp ή κάποιο παρόμοιο καθαρό booster για να μην έχω διαφορά στο volume όταν παίζω με τους μονούς) και είμαι ευτυχισμένος. Την στρατ μου με τους τρεις μονούς έχω να την πιάσω πολύ καιρό. Αν ήταν η μοναδική μου φυσικά και θα άλλαζα τον bridge
    0 βαθμοί
  30. Συμφωνω. Δεν υπαρχει κανονος για τιποτα. Απλα οπως λεει και ο Σερ πιο πανω "Κι επειδή το αποτέλεσμα ήταν υποδεέστερο των προσδοκιών, κι έχανα και τα λ7 μου προσπαθώ να προειδοποιήσω τους νεότερους." Το χασιμο της 2ης θεσης ειναι το μειζον θεμα για μενα. Προτιμω να εχω ηχου μονου στο bridge (ακομα κι αν μου αρεσει περισσοτερο ο humbacker εκει) παρα να χασω το 2 στην στρατ. That's all. Εγω απλα βαζω master volume και master tone για ολους τους μαγνητες και σε καποιες strat που δεν χρειαζομαι tone, τα βγαζω τελειως τα tone απο το κυκλωμα και εχω μονο master volume. Το μονο που κανω ειναι να πειραματιστω με διαφορετικους μονους μαγνητες για αλλες χροιες και αγριαδα. Και φυσικα παντα treble bleed
    0 βαθμοί
  31. Ήρθε - δεν είναι Snow White - μάλλον cream white θα την έλεγα - το U μανίκι της άνετο; ίσως πιο λεπτό από ότι το περίμενα - καλό set up - από κούρδισμα εκτός από την G που ήρθε λίγο κάτω από F# οι άλλες χορδές κράταγαν καλά το κούρδισμα του εργοστασίου Ο πρώτος ήχος της καρφί στον reverb deluxe, μου ακούστηκε σαν να είχα το reverb στο 10 - ήταν στο 2!! - Δεν είχα χρόνο για περισσότερα - Thx!
    0 βαθμοί
  32. Και μιας και έπεσα σε σχετικό jam, όντως στο δεύτερο βίντεο χρησιμοποιεί άλλο μοντέλο. Πρέπει να είναι το ίδιο με αυτό.
    0 βαθμοί
  33. Λοιπόν.... Αργώ αλλά δεν ξεχνώ! ειδικά αν ειναι για μεζέδες.... Παναγιώτης σκίζει βάρδουλα. Τρελό γιαουρτλού. Μαλακό κεμπάπ, σωστα μπαχαρωμένο, σωστά ψημένο και πολύ ελαφρύ
    0 βαθμοί
  34. Ωραίο θέμα και καλογραμμένο! Thanks,, Μάνο!
    0 βαθμοί
  35. Ευχαριστούμε πολύ Μάνο!
    0 βαθμοί
  36. Με κάτι τέτοια θα μας στείλεις όλους στο πρεσβείος.
    0 βαθμοί
  37. Εγω ειχα αποπειραθει πιτσιρικας να ασχοληθω λιγο με DIY πεταλοκατασκευες, ειχα φτιαξει μερικα OD fuzz κλπ - ειχαμε τοτε και το Noiz Overdrive, δε ξερω αν το θυμαται κανενας! Σε καποια φαση ειχα παρει και υλικα για να ξεκινησω να φτιαχνω εναν μικρο λαμπατο (ενα μικρο Fender design αν θυμαμαι καλα) αλλα δεν προχωρησε ποτε, δε ξερω καν αν υπαρχουν πλεον τα υλικα του πουθενα ξεχασμενα. Εχω καιρο που θελω να ξαναπιαστω με το σπορ και αποφασισα τις προαλλες να προσπαθισω να επαναφερω τους δυο ενισχυτες μου που καθονται χρονια και ειχαν τοση σκονη στα ποτενσιομετρα που ηταν τελειως unusable. Ανοιξα τον solid state τις προαλλες, του εκανα ενα καθαρισμα, και τωρα στα κοντα θα κανω και τον λαμπατο, αφου βεβαιωθω οτι εχω κανει το homework μου σχετικα με θεματα ασφαλειας.
    0 βαθμοί
  38. Επισης... Εμαθα να μετραω και να ματσαρω τρανζίστορ...
    0 βαθμοί
  39. Κι εγω έχω φτιάξει 1-2 σετ LS3-5A, με διορθωμένη φάση όμως στο κουτί και τότε είχα συνεργαστεί και με την Roister για να φτιάξουμε ένα studio monitor που έμεινε στα... κουτιά. Δεν έχω φωτογραφίες αλλά έχω ένα σετ LS3-5A τουίτερ καινούργια και ισως γουφερ που δεν ξέρω τι να τα κανω κι είναι κρίμα. Παλαιότερα είχα φτιάξει ένα chorus AMDEK που ήταν μια θυγατρική της Roland για kit. Εχω φτιάξει διάφορα ηλεκτρονικά μικροπράγματα που έπαιρνα απο τον Κατουμά, 2 partcasters και όλο σκέφτομαι να φτιάξω κάποιο κιτ ενισχυτή τρανζιστοράτο.
    0 βαθμοί
  40. Βανταπαβτζινα! Ζυμαροπιτα/μπατζινα με τις γευσεις του Vada Pav. Το Vada Pav, γνωστο και ως ινδικο burger, ειναι ενα σνακ απο το Μουμπαι της Ινδιας. Ξεκιναει με πουρε πατατας ο οποιος ειναι εντονα αρωματισμενος με chillies, curry leaves, σκορδο και αλλα μπαχαρικα. Ο πουρες μετα πλαθεται σε μπαλακια/μπιφτεκακια, μπαινει σε ενα κουρκουτι απο ρεβυθαλευρο (gram) και τηγανηζεται (σαν τα διαφορα pakora). Βγαινει ετσι μια τραγανη πικαντικη πατατοκροκετα που σερβιρεται μεσα σε ενα στρογγυλο ψωμακι σαν burger, με μπολικο κοκκινο και πρασινο chilli chutney. Εδω την εκανα σε μορφη μπατζινας. Εκοψα πατατα σε ψιλα ψιλα κυβακια και μετα απο ενα γρηγορο βρασιμο τα περασα απο τηγανι οπου ειχα να σωταρονται σκορδο, κρεμμυδακι φρεσκο, τζιντερ, πρασινα chillies, αποξηραμενα φυλλα curry, φρεσκοτριμμενο πιπερι και σπορους μουσταρδας. Μπηκε μετα σε μια ζυμη/χυλο απο αυγα, λαδι, γιαουρτι και αλευρια - ενα μερος λευκο, ενα μερος καλαμποκαλευρο και ενα μερος ρεβυθαλευρο gram. Kουρκουμας, αλατοπιπερα και ψησιμο. Σκεφτομουν για ωρα αν θα βαλω φετα, paneer ή κανενα αλλο τυρι αλλα για πρωτη φορα ειπα να την κανω ανευ. Στο σερβιρισμα ηθελε μια γερη κουταλια mango & chilli chutney στο πλαι αλλα μου ειχε τελειωσει και ξεχασα να παρω ο βλακας. Θα ξαναγινει σιγουρα, βγηκε δολοφονικη και συνηστω δοκιμη οπωσδηποτε! Το gram flour και τα curry leaves ειναι τα μονα "εξωτικα" υλικα και στην αναγκη μπορουν να παραλειφθουν.
    0 βαθμοί
  41. Εμένα κάθε ΣΚ είχαμε τραπέζι στην αυλή και το ρεπερτόριο ηταν συγκεκριμένο.Απο ότι μου έχουν πεί,μιά φορά που έφευγαν οι καλεσμένοι του,πήγα στο τραπέζι και ήπια ότι είχε μείνει στα μπουκάλια απο μπύρα. Λογικά την επόμενη μέρα στο δημοτικό τα άλλα παιδάκια τραγουδούσαν το "ήταν ενα μικρό καράβι" και εγώ το "υπάρχω". Τωρα του έχω ένα ραδιάκι στο πατρικό και ακούει,αν ακούει,οτι παίζει.Γι αυτό επέστρεψα και πίσω και άφησα και την μουσική,σαν επάγγελμα.Σου εύχομαι αυτό το οποίο δέν υφίσταται πλέον στην δική μας περίπτωση,να σου πάνε όλα καλά.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου