Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. John Goumis

    John Goumis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.948


  2. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      8.230


  3. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      797


  4. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      9.370


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/02/2024 σε όλα

  1. Ίσως η λάμπα παρότι καινούργια να ήταν ελλατωματική και να διέρρευσε αέρας μέσα της. Δεν νομίζω το loadbox να παίζει ρόλο, πέρα από το γεγονός ότι οι τελικές σου δουλεύουν εντονότερα από το αν έπαιζες χαμηλά με καμπίνα στο σπίτι. Προσωπικά δεν θα άλλαζα και τις 4 αν οι 3 είναι καινούργιες. Βεβαια θα τσέκαρα το bias να είναι σωστό (ο ενισχυτής αυτός νομίζω έχει bias pots, ένα για κάθε ζευγάρι λάμπες, αλλά δεν ειμαι σίγουρος). Θα δοκίμαζα αρχικά να αντικαταστήσω την ελλατωματική λυχνία δίνοντας όμως προσοχή μην το ξανακάνει και στην καινούργια (το απεύχομαι)
    2 βαθμοί
  2. Επειδή είχα και εγώ την απορία με την 6l6 μου, το έψαξα λιγο χωρίς να είμαι ειδικός και παραθετω εικόνα από το the gear page Εμένα η περίπτωσή μου είναι ακριβώς όπως η πρώτη εικόνα. Στην δική σου περίπτωση φαίνεται να είναι η δεύτερη (αν ο φωτογραφικός φακός δεν παίζει κάποιο τρικ) , επομένως θα πρότεινα άμεση αντικατάσταση
    1 βαθμός
  3. A, νόμιζα ότι έλεγες για του θεούλη... Ένα P κρατάει και αυτός (Fender δεν γράφει πάντως) και με thumb rest στην "αρχαία θέση" μάλιστα. Κανονικού scale μου δείχνει- με δεδομένο ότι ο τύπος είναι λίγο... "μπόλικος" και δείχνει κάπως πιο μικρό επάνω του.
    1 βαθμός
  4. Όχι, ένα P bass είναι. Ενδεχομένως να είναι το δικό του signature.
    1 βαθμός
  5. Πολύ ωραίο Γιώργο, κινηματογραφικό. Μου άρεσαν πάρα πολύ και τα τύμπανα.
    1 βαθμός
  6. Αν και δεν μ' άρεσε ο ήχος της κιθάρας (fuzzy), το κομμάτι μ' άρεσε πολύ.
    1 βαθμός
  7. Μου άρεσε πιο πολύ η αρχική έκδοση. Προσωπικά θα σου έλεγα να το κάνεις τραγούδι. Το ζητάει νομίζω. Επίσης βγάλε γενικώς πρίμα και από τις κιθάρες και από τα πλήκτρα και από τα πιατίνια γιατί είναι πάρα πολύ έντονα..
    1 βαθμός
  8. Λάκη, έχω έναν μαθητή που είχε παραγγείλει αυτή την "Goldtop", αλλά του ήρθε κάτι διαφορετικό. Μάλιστα του ζήτησα σήμερα να μου δείξει το link της παραγγελίας στον Thomann και πρόκειται για το link που έβαλες. Αρχικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εγώ την βλέπω 129ευρώ και εσείς εν Ελλάδι 133ευρώ. Επίσης αυτή που παρέλαβε ο μαθητής πιο πολύ σε χαλκινοtop μοιάζει,παρά σε goldtop. Aπλά να έχεις με τις Harley Benton και τέτοια σενάρια κατά νου..
    0 βαθμοί
  9. Είχε κλείσει η Hamer πριν απο καμια δεκαετία νομίζω...Δεν ξερω αν έχει επανέλθει καπως.
    0 βαθμοί
  10. Ενα χαλαρό dub. (και ευκαιρια να δοκιμάσω και τα νεα μου UAD plug ins :) )
    0 βαθμοί
  11. Ας φτιάξουμε μια λίστα με ένα top 10 μπας και πάρουμε καμιά ιδέα :) Ξεκινάω: 1. Kush Hammer. Δύσκολο να κάνεις λάθος με ένα τόσο broad eq. Βρίσκω ότι το αρχικό setting που δίνει λιιιιιγο +50, +800, +12k όταν το βάζω main bus τα κάνει όλα να ακούγονται καλύτερα 2. DMG Track Comp. Πολύ ελαφρύς κομπρέσσορας, πολύ παραμετροποιήσημος, μπορεί να έχει πιστό χαρακτήρα, μπορεί να είναι ολοκάθαρος, ακούγεται καλύτερα από οτιδήποτε άλλο με την ελάχιστη προσπάθεια από έναν άσχετο. 3. Soundtoys Saturn. Μέσα από τα βίντεο του Eric Valentine για τη μίξη drums το έμαθα, κάνει φοβερή δουλειά όπου χρειάζεται λίγο έξτρα παρουσία και δε θες να ανεβάσεις το fader. 4. Fabfilter ProQ. Παλιό αλλά εξαιρετικά αγαπημένο, κυρίως το χρησιμοποιώ σαν παραμετρικό eq για να κόψω ενοχλητικά resonances. 5. DMG Track Gate. Για τα τύμπανα κυρίως όπου χρειάζεται, αν και δε συμπαθώ και πολύ τα gates, αυτό κάνει τη δουλειά καλύτερα. 6. Kush Electra eq. Για το highpass filtering και για το στενό αλλά ευγενικό boost/cut συγκεκριμένων συχνοτήτων. 7. Waves API 2500 compressor. Για parallel compression σε ταμπούρα κλπ, δεν έχω βρει κάτι να ακούγεται καλύτερα. 8. Plugin Alliance Bettermaker EQ232D - Γιατί όλοι χρειαζόματε ένα Pultec Eq όταν λείπουν μπάσα ή πρίμα. 9. Kush UBK-1. Για splatter εκεί που χρειάζεται - πχ μικρόφωνα χώρου στα τύμπανα 10. Fabfilter Pro-L. Το έμαθα από ένα βίντεο της Sylvia Massey. Στο moderate all around stylish mix στο main bus οταν θέλω να ελέγχω μια μίξη που προορίζεται να πατηθεί πολύ στο mastering.
    0 βαθμοί
  12. Ionic Performer analog synth, 1973. Στην ουσία ήταν ένα VCS3 με keybed, ενώ το pin matrix είχε αντικατασταθεί από μια σειρά διακοπτών. Το 2016 είχε κυκλοφορήσει και σε VST.
    0 βαθμοί
  13. Σημαντικες αλλαγές στις οποιες οδηγησε η αλλαγη pc με πολλαπλη επεξεργαστικη ικανοτητα & η αγορά μερικών κορυφαίων plug ins Για ΟΛΑ τα οργανα (και τα τυμπανα) ουσιαστικα χρησιμοποιω τα δυο αυτα channel strips (και αυτο το Reverb στις ΠΟΛΥ σπανιες φορες που θα χρησιμοποιησω αυτο το εφε,κυριως στο κατω μερος του snare,γενικα δεν ειμαι fan του reverb) επισης επιλεκτικα σε καποια καναλια κυριως για κιθαρας το παιζω μπρουκλης συμπληρώνοντας για delay αναλογα στο main drum bus αυτα το tape emulator το χρησιμοποιω πολύ και σε ξεχωριστα καναλια, ειδικα σε κιθαρες στο side chain των τυμπανων (υπερκομπρεσαρισμενα kick,snares,room & OH τα οποια προσθετω αναλογα με την ορεξη στο βασικο καναλι) αυτα τα 2 το master bus μου ειναι πλεον "φορτωμενο" γιατι κανω ταυτοχρονα και μιξη & mastering σε ολα τα καναλια εχω ενεργο το eq με high / low pass settings αναλογα με το οργανο & την virtual κονσολα του SONAR (συνηθως "Neve" mode) ενεργη κατα το δοκουν ενω αν θελω να βρωμισω ενεργοποιω και το tube distortion
    0 βαθμοί
  14. Ναι εχει ρυθμιστή ανά δύο λάμπες. Δύο εσωτερικές και δύο εξωτερικές. Τι να πω, θα πάρω και μια γνώμη τεχνικού κι αν είναι προχωράω. Ευχαριστώ πάντως όλους για το χρόνο σας.
    0 βαθμοί
  15. Καινουργιο remastered version γιατι πηρα νεο mastering compressor που ειναι game changer
    0 βαθμοί
  16. Ναι... όλες οι άλλες είναι οκ. Νορμάλ χρώματα
    0 βαθμοί
  17. νομιζω με τετοιες επαιζαν οι · ‎Glenn Tipton · ‎K. K. Downing
    0 βαθμοί
  18. Γιώργο το πρόβλημα ουσιαστικά είναι στο ήδη υπάρχον gain που έχουν οι κάρτες ήχου, που οι περισσότεροι δίνουν λίγο παραπάνω για να φτάσουν λίγο πριν το κόκκινο, ενώ τα amp simulators έχουν φτιαχτεί με άλλες βάσεις. Συνεπώς η λύση είναι να έχεις την κάρτα ήχου στο 0 extra gain, και αν φαίνεται ελλιπές το σήμα, να το ανεβάζεις από το software input gain του κάθε simulator.
    0 βαθμοί
  19. Ιταλία έχει μεταχειρισμενες αν σε ενδιαφερει https://reverb.com/en-bg/item/74859798-hamer-explorer-black
    0 βαθμοί
  20. Απο τα 40 κομμάτια που διάλεξε και έπαιξε για μερικά δευτερόλεπτα ο Beato σαν σημεία αναφοράς στον ήχο, ένα μου έκανε άμεσα εντύπωση και έτρεξα να το αναζητήσω. Alabama shakes - sound and color. Ένα κέντημα! Φοβεροί μουσικοί κι ενορχήστρωση. Μοναδική μείξη! (Sound Emporium studio, παραγωγή Blake Mills) Είναι περισσότερες οι παύσεις απο τις νότες. Είναι ενα κοινό κουαρτέτο κι όμως ακούγεται εξωγήινο. Τωρα τους έμαθα που έπαψαν να υπάρχουν. Αν και πολυβραβευμένοι δικαίως, με Grammies. Σίγουρα θα τους ξέρετε εσείς... αλλά ιδού.
    0 βαθμοί
  21. Νεστορα και Πανο σας ευχαριστώ πολύ!
    0 βαθμοί
  22. Μια μικρή μπαλάντα....
    0 βαθμοί
  23. 0 βαθμοί
  24. Ωραίος ο Jared Gold, τον έχω σε 4-5 άλμπουμς του Dave Stryker αλλά όχι σε προσωπικές δουλειές του. Θα του ρίξω ένα ψαξιματάκι.
    0 βαθμοί
  25. Καλησπέρα παιδιά. Με λένε Νίκο και τα τελευταία τρία χρόνια μαθαίνω μουσική με σκοπό να γράψω τραγούδια. Είπα σήμερα να δείξω ενα δείγμα της δουλείας μου σε εσας να μου πείτε την γνώμη σας. Καλή ακρόαση https://drive.google.com/file/d/1zBczaa1XAtDetD35p4s_MCJlVSMo-W8W/view?usp=sharing
    0 βαθμοί
  26. Πας τώρα να κινήσεις βδομάδα και έχεις το τύπο απ τη Κάνηθο να σε βάζει το κλάψα, τον κλαίει η μάνα του στο μνήμα, τον μαμπεμπεγοζγκόνη πουστη τελική, δεν έχει ιδέα και από χαμούνδ. Το τύπο που όταν δε σολάρει, αλλάζει χορδές ΌΧΙ ρε Κάταρακτ ημαρτόνε δλδ, η ζωή είναι ωραία, παρτάρουμε ρε γρουσούζη
    0 βαθμοί
  27. Update. Δεν παίζει μόνο ωραία. Δεν ακούγεται ωραία. Το βασικότερο, βγαίνει ωραία
    0 βαθμοί
  28. Κι αν θέλετε να δείτε απο που βγήκε αυτός ο ήχος στο άλμπουμ, δείτε τι παραγωγό είχαν. Ο Blake Mills έχει παίξει κιθάρα για τους πάντες στο Nashville και είναι ανήσυχο μυαλό. Εδω σε ένα σετ με τον Pino Palladino. Καραουάου...
    0 βαθμοί
  29. 'Ηρθε αυτή τη βδομάδα η νέα μου κάρτα ήχου - πήρα μια Audient ID14, κατόπιν πρόσφατης συζήτησης εδώ. Σήμερα το απόγευμα που είχα λίγο χρόνο επιχείρησα μια πρώτη απόπειρα ηχογράφησης, να δώ πως γράφει και είπα να δοκιμάσω να γράψω κάτι πιο ολοκληρωμένο παρά σολο κιθάρα. Εγινε λοιπόν μια απόπειρα πάνω στο Waltz for Indira του Tony Rice. Lead ακουστική, ρυθμική και κοντραμπάσο. Η κιθάρα είναι μια Ovation Legend και το κοντραμπάσο ενα Thomann 22 (ρουμάνικο Hora, μαθητικό μοντέλο). Γραμμένα όλα με ενα Rode M3. Εγραψα μερικά πρόχειρα takes να δώ τι λέει ο ήχος, έκανα λίγη κοπτοραπτική και αποπειράθηκα μια πρόχειρη μίξη. Δεν έχω ιδιαίτερη ιδέα του τι κάνω αλλά νομίζω ακούω εμφανή διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο μου setup με το Zoom R16 οπότε νομίζω άξιζε το εγχείρημα, happy so far! (Να μου συγχωράτε τις πρασινάδες, ειδικά με το μπάσο που έχω να πιάσω χρόνια αλλα ήμουν με περιορισμένο χρόνο). Waltz for Indira.mp3
    0 βαθμοί
  30. Αλλά εγώ προχωρώ και δεν κοιτάζω πίσω... Κάτι πήγα να ξεκινήσω, αλλά δεν είχα και πολύ όρεξη (εξαρχής μου φάνηκε βαρετό). Έμεινα στα 2 ακορντα, του έβαλα μερικές κιθάρες, τις εμπλεξα μεταξύ τους και βγήκε ένα ωραιότατο τζαμ. Πάμε γι' άλλα... Jammin.mp3
    0 βαθμοί
  31. Μωρε να βάλω, αλλά ίδια με όλες τις άλλες είναι . Δεν εχω και κανα home studio setup ωραίο να την ενσωματώσω, απλά κάθεται δίπλα στην οθόνη. Πάρε και μια με το πιό ενδιαφέρον gear.
    0 βαθμοί
  32. Οχι η μονη αλλα αυτη μου ηρθε τωρα (βοηθαει πολυ και η αρμονια και η μπαντα απο πισω) Στο 3.30 Ρε φιλε την ιδια στιγμη ποσταραμε munfred ???!!!!
    0 βαθμοί
  33. Παίδες αν μιλάμε συγκεκριμένα για μελωδία που επαναλαμβάνεται, θέμα δηλαδή και όχι ριφ/αυτοσχεδιασμό, ένα είναι το κομμάτι και μετά ήρθαν όλοι οι υπόλοιποι να παίξουν ανάλογα:
    0 βαθμοί
  34. Fred Chapellier - Gary's Gone (2012) Fred Chapellier - lead guitar Charlie Fabert - rhythm guitar Vic Martin - Hammond B3 Philippe Dandrimont - bass Denis Palatin - drums
    0 βαθμοί
  35. ......και εδώ με τις ξαδέρφες
    0 βαθμοί
  36. Ένα χαλαρό μπλουζάκι για το καλό...
    0 βαθμοί
  37. Old school electronica έχει το μενού αυτή την εβδομάδα.
    0 βαθμοί
  38. Διόρθωση στο 3 του @kpeyos, ή Soundtoys Decapitator εννοείς, ή FabFilter Saturn, και τα δύο saturation είναι αλλά τα μπέρδεψες Το δικό μου Top 10: 1. iZotope Tonal Balance 2 2. iZotope Ozone 9 (το πακέτο για mastering) 3. soothe2 4. Cubase's Frequency 5. Cubase's Compressor/Multiband Compressor 6. iZotope Ozone 9 Imager 7. Soundtoys Decapitator 8. Waves L1 Limiter 9. GGD Smash & Grab 10. RX9 Guitar De-noise
    0 βαθμοί
  39. κατα σειρά προτεραιότητας και συχνότητας. 1. Waves CLA-2A. O γνωστός κομπρέσορας στην έκδοση της waves, πρόσφατα και σε UA. Σχεδόν για όλα τα όργανα και για κιθάρες αν δεν τον εχουν ήδη από πριν 2. Waves AR TG mastering, στο τελικό μιξ αλλά και σε τύμπανα Αυτά είναι τα μόνα που θα υπάρχουν σε κάθε κομμάτι, καθώς για ό,τιδήποτε άλλο καλύπτομαι με ό,τι έχει το cubase κατά δεύτερο λόγο τα παρακάτω αν χρειαστούν 3. Waves L3 multimaximizer στο τελικό μιξ 4. Waves Scheps Omni channel strip κυρίως σε φωνές αν υπάρχουν 5. Waves Reel ADT σε κιθάρες για double tracking και σχετικά 6. Waves CLA Bass για χαρακτήρα σε μπάσο 7. TR5 Reverb
    0 βαθμοί
  40. -1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου