Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6.277


  2. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2.233


  3. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      5.208


  4. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      10.705


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 23/02/2024 σε όλα

  1. Όπως και να έχει...... είναι διαφορετικά χρώματα και δεν μπορείς να καταλάβεις ακριβώς την απόχρωση της κιθάρας (όπως θα την έβλεπες σε φυσικό φωτισμό με το μάτι σου)
    2 βαθμοί
  2. Θα σου πω τι κανουν οι φιρμες στην Ελλαδα. Επιλεγουν τον αψογο recording musician για το στουντιο, γιατι ειναι κατι που θα μεινει για παντα και ειναι λεφτα που θα δωσουν μια φορα και στα λαιβ παιρνουν καλους μουσικους μεν, οχι τοσο καλους οσο οι recording δε, γιατι ειναι πιο ακριβοι και εχουν απαιτησεις και οικονομικες και περιβαλλοντος εργασιας. Κοιταζουν συνηθως για τους μουσικους του λαιβ, απλα να βγαζουν τουλαχιστον στο οριο το προγραμμα, να ειναι καλοδιαθετοι (παρολες τις κακες συνθηκες που θα συναντησουν), yes men (ενιοτε να ειναι γλυφτες, ρουφιανοι) και να ειναι οικονομικοι. Για αυτο σταματησα να πηγαινω κι εγω να ηχογραφω για φιρμες, αφου στα λαιβ (που ειναι περισσοτερα "μεροκαματα") περνανε τους αλλους. .
    2 βαθμοί
  3. Εύχομαι καλό ΣΚ με ένα νέο κομματάκι που ελπίζω ότι ακούγεται σα να πνίγεται στις λάσπες του Μισσισσιπή.
    1 βαθμός
  4. 1. Να μου αρέσει το παίξιμό του 2. Να είναι συνεργάσιμος, τυπικός, επαγγελματίας. 2. Να του αρέσει αυτό που θα παίζει ή τουλάχιστον να τον ενδιαφέρει να το εξελίξει.
    1 βαθμός
  5. Γιατί δεν παίρνεις μια Vintage V120 τότε; Αξιοπρεπέστατη κιθάρα και οι μαγνήτες της Wilkinson μου εμπνέουν μεγαλύτερη σιγουριά από τους ΗΒ. https://www.ebay.com/itm/175144047785?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=G8yJ4bHnSPa&sssrc=4429486&ssuid=znkfpiwsrnm&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
    1 βαθμός
  6. Τα Kawai δεν τα σκέφτεσαι; Τα τελευταία χρόνια και οι μηχανισμοί των πλήκτρων τους και οι ήχοι τους θεωρούνται μάλλον οι κορυφαίοι. Προσωπικά, εκεί θα πήγαινα.
    1 βαθμός
  7. Ναι, το έβλεπα πριν. Βλέπω τώρα ότι στην κατηγορία αυτή η Yamaha έχει μόνο 5 μοντέλα, με φτηνότερο το CLP-765 GP στα €4,5Κ. Αρκετά πιο πάνω κι αυτό απ'την τιμή του Roland.
    1 βαθμός
  8. Η χρηματική διαφορά πάντως στα €2Κ είναι αρκετά μεγάλη, αυτά τα δύο δεν ανήκουν καν στην ίδια κατηγορία.
    1 βαθμός
  9. άργησα να δω το θέμα (σόρυ) και δεν ξέρω αν θα βοηθήσω και πως θα μεταφραστεί στο μόνιτορ σου, αλλά η χρωματική διαφορά της LP studio που πήρα το 92 (και με συντρόφεψε καμιά 20αριά χρόνια) από τις φωτό στο νετ μέχρι την "πραγματική" (όπως την θυμάμαι) είναι περίπου αυτή... ΥΓ. παρεμπιπτόντως έχει πλάκα πως την απέκτησα... ήταν κατά τις 10 το βράδυ και με πήραν από το πιάνο μπαρ που έπαιζα και μου είπαν ότι ανακάλυψαν ότι λείπει η κιθάρα μου (η πολυαγαπημένη μου τότε Kramer με τους SD)... πάω από κει σίγουρος ότι μου κάνουν πλάκα αλλά φευ... παραβίασαν το μαγαζί και έκλεψαν μόνο αυτή (ούτε την ovation ούτε τα εφφέ μου που είχα μαζί, ούτε τα πλήκτρα, μόνο αυτή )... έτσι μες την τούρλα του Σαββάτου για να προλάβω την έναρξη του προγράμματος κατεβάζω τον έρμο τον Ζαρανίκα στο μαγαζί του στο Περιστέρι, μου βγάζει ότι είχε εκεί μέχρι τα 300-400 χιλιάρικα (δραχμάς παρακαλώ) και ενώ το καναρινολεμονί της χρώμα αρχικά με ξένισε, στο γρήγορο πέρασμα που έκανα αναγκαστικά σε όλες αυτή μου "κάθισε" περισσότερο στο χέρι (ως ηχολήπτης το τελευταίο που με απασχολούσε ήταν ο "ήχος" και τα "κσύλα" της )... το δουλεματάκι βέβαια που έφαγα για αρκετό διάστημα για το χρώμα της υπήρξε παροιμιώδες αλλά τι τα θες... άλλοι καιροί άλλα ήθη...
    1 βαθμός
  10. Είναι κεφαλαιώδες και στις δύο περιπτώσεις ο άνθρωπος που θα κληθεί, να έχει μια σαφή και ξεκάθαρη εικόνα του τι καλείται να κάνει στο μουσικό μέρος του ρόλου του (και στις δυο περιπτώσεις) ή και στο μη μουσικό μέρος του ρόλου του (στην δεύτερη περίπτωση). Δηλαδή είναι κεφαλαιώδες ο συνθέτης-εργοδότης να έχει ολοκληρώσει συνθετικά το έργο του και να έχει φροντίσει να το επικοινωνήσει με σαφήνεια (ειτε αυτό είναι με παρτιτούρες, ή οδηγούς ή να το έχει γράψει οσο πιο καλα μπορεί σε ενα demo και ο αλλος να το ακούσει). Αυτά για να αποφευχθουν παρεξηγήσεις που θα κοστίσουν σε όλους σε χρόνο, χρήμα και ψυχικές διαθέσεις. Δηλαδή ο κατα 99% λογος διάλυσης των συνεργασιών στη χώρα. Είναι απολύτως λογικό και αναμενόμενο μέσα απο την παραπάνω διαδικασία να διαπιστώσει ο καλεσμένος μουσικός ότι δεν ενδιαφέρεται ή ότι δεν μπορεί να συνεισφέρει αποτελεσματικά στο ζητούμενο. Και είναι οκ αυτο. Τίμιο. Στα κριτήρια συνφωνώ με τον ΣπύροD αλλά γενικά θεωρώ ότι το να είναι κάποιος ένας "ομαλός" χαρακτήρας με τρόπους (που μπορει να ειναι και επαγγελματικοι) είναι πάντα ένα προσόν. Στην τελική θα περάσεις πολλές ώρες μαζι του στο στούντιο ή σε λαιβ και περιβάλλοντες χώρους-χρονους και το τελευταιο πράγμα που θες είναι να το κανεις με καποιον που σου ειναι ασυμπάθηστος (στην καλύτερη). Επίσης συνήθως διαλέγουμε ανθρώπους που θεωρούμε ότι μπορούνε να συνεισφέρουν στο ύφος του έργου και να ενσωματωθούν εύκολα. Δηλαδή θεωρήτικά αν ο Springsteen ή η Patti Smith αύριο έμπαιναν στο στούντιο και ψαχνανε κιθαριστα για να γραψουν κάτι που ήταν πιο folk rock, μάλλον θα παιρνανε τηλ κάποιον σαν τον Buddy Miller, τον ή τον Ethan Johns παρά τον Tim Henson ή τον Tosin Abasi.
    1 βαθμός
  11. Μην τα πολυακούς αυτά, είναι ως επί το πλείστον υπερβολές. Το ότι η R41 είναι επιθετικότερη απ' το μέσο όρο και το ότι η feather αντιστοίχως αιχμηρότερη, δεν τις κάνει φονικά εργαλεία. Απλά θέλουν λίγο παραπάνω προσοχή και αποδίδουν καλύτερα σε πιο έμπειρα χέρια. Αλλά αυτά που αναπαράγουν διάφοροι γνωστοί και άγνωστοι ότι η R41 π.χ. δεν είναι για γένια κοντύτερα των 5 ημερών ξέρω γω και ότι θα βγάλεις σκουλαμέθρα άμα παραβείς τον κανόνα, είναι σαχλαμάρες. Γενικά όπως ξέρουμε και από το χώρο του μουσικού gear, ο καθένας λέει το μακρύ του και τον κοντό του και κυκλοφορεί άπειρη μούφα.
    1 βαθμός
  12. Το όνομα αυτής AC Classic Vintage Red και τα μοντέλα είναι τα εξής 3 AC10C1, AC15C1 και AC30C2. AC10 Custom - Classic Vintage Red £599.00 = 700 ευρώ Output: 10 watts RMS Tubes: Preamp 12AX7 (x2), Power: EL84 (x2) Speakers: 1 x 10-inch Celestion VX10 Input Jacks: INPUT jack Controls: Gain, Bass, Treble, Reverb, Master Volume Output Jacks: External speaker jacks Dimensions (W x D x H): 520 x 210 x 410mm Weight: 12.3kg AC15 Custom - Classic Vintage Red £829.00 = 970 ευρώ Output: 15 watts RMS Tubes: Preamp ECC83 / 12AX7 (x3), Power Amplifier EL84 (x2) Speaker: 12" Celestion G12M Green Back 16 Ohm Input Jacks: Normal jack, Top Boost jack, Footswitch jack Controls: NORMAL channel volume, TOP BOOST channel volume, TOP BOOST treble, TOP BOOST bass, reverb, tremolo speed, tremolo depth MASTER: Tone cut, master volume Output jacks: EXTERNAL SP jack, EXTENSION SP jack Dimensions (W x D x H): 602 x 265 x 456 mm Weight: 22 kg Optional accessories: VFS2A foot switch AC30 Custom - Classic Vintage Red £1,299.00 = 1520 ευρώ Output: 30 watts RMS Tubes: Preamp ECC83 / 12AX7 (x3), Power Amplifier EL84 (x4) Speakers: 12" Celestion G12M Green Back 8 Ohm (x2) Input jacks: Normal channel jacks HIGH (x1), LOW (x1), TOP BOOST channel jacks HIGH (x1), LOW (x1), FOOT SWITCH jack, EFFECT LOOP RETURN jack Controls: NORMAL channel volume, TOP BOOST channel volume, TOP BOOST treble, TOP BOOST bass, reverb tone, reverb level, tremolo speed, tremolo depth, tone cut, master volume Output jacks: EXTERNAL SP jack, EXTENSION SP jack, EFFECTS LOOP SEND jack Dimensions: (W x D x H): 702 x 265 x 556mm Weight: 32.2kg Optional accessories: VFS2A foot switch
    0 βαθμοί
  13. Λευκό γυροπόδι,που θα σε διπλώσει σφιχτά.Λουλούκες να κλαίνε,σαν παίζουν την πατινάδα.Να ενώσουμε τον παράΝ’ ανοίξουμε μετερίζι.Έλα να κλεφτούμεΜια βαλίτσα μικρήΘα χωράει το σεβντά μαςΜια καινούρια αρχή.Με μπαγλαμαδάκιΑνοίγω φεγγίτη για σέ[να].Κι ένα ικιτέλι,να παίζουν μαζί το δικό μας στόρι.Βάλε μια γλυκιά λουλαδιά,Κολοκυθοκορφάδα με πιοτό.Έλα να την πιούμεΤην ξανθούλα μαζί.Μες στο μαστουρλούκιΕίν’ ωραία η ζωή.- Το πας λάου-λάου,» σαν την παπαρούνα, καμωματού.- Βρε σουρουκλεμέ,» Με σένα μπαΐλντησα πια.- Λαδή δεν με θέλεις πια;- Αχ, έλα να γαζώσουμε το στόρμι.Έλα να κλεφτούμε (Έλα να την πιούμε)Μια βαλίτσα μικρή (Την ξανθούλα μαζί)Θα χωράει το σεβντά μας (Μες στο μαστουρλούκι)Μια καινούρια αρχή (Είν’ ωραία η ζωή).- Πάμε βρε χαρμάνη.- Μην ανοίγεις μπουρού.- Την νταμίρα άσε (άσε τον γουργού)- Αχ, γλυκιά γιαβουκλού (και τη Μαριωρή).
    0 βαθμοί
  14. Το είχα ανεβάσει στα clips προχθές. Του έβαλα κάποια έξτρα ηχητικά εφέ, το σουλούπωσα ηχητικά και σας το παρουσιάζω. Είναι όλο παιγμένο με κιθάρες, εκτός κάποια "κρουστά" που είναι από συνθ.
    0 βαθμοί
  15. Kawai EP-308S el. grand & Strings (αρχές '80s). To EP-308S ήταν ένα ηλ. πιάνο της Kawai το οποίο πήγαινε συνήθως πακέτο με το optional "Strings", ένα string machine που ήταν ειδικά κατασκευασμένο για να συνοδεύει το EP-308S. Το "Strings" βιδωνόταν πάνω στο πιάνο, έπαιρνε ρεύμα από αυτό και ο ήχος του πέρναγε από τις εξόδους του πιάνου.
    0 βαθμοί
  16. Πωπω....άγιο είχα και δεν διάλεξα την κιθάρα το 1983..
    0 βαθμοί
  17. Μιας και το έφερε η κουβέντα είπα να βάλω την Rockwell στο επίπεδο 6. Γένια μιας εβδομάδας με λεπίδα super thin ή οποία είχε μία χρήση από προηγούμενη φορά. Τα πήρε σαν να μην υπήρχαν. Απλά στα επόμενα χέρια έμεινα στο επίπεδο 6 . Αυτό που κατάλαβα είναι ότι λόγο του ότι είναι πάρα πολύ εκτεθειμένη η λεπίδα κόβει πιο καλά και μπορώ να πω πως γλυστράει πολύ ωραία στο δέρμα. Βασική προϋπόθεση είναι να μην υπάρχει βιασύνη γιατί το επίπεδο 6 δεν συγχωρεί λάθη.
    0 βαθμοί
  18. Υπάρχει η θεωρία οριακού οφέλους για όποιον ενδιαφέρεται να εντρυφήσει σε αξία προϊόντος vs ζήτηση. Όντως μπορεί κιθάρες που κατασκευάστηκαν κατά χιλιάδες, έστω και ως "custom shop", κάποια στιγμή να χάσουν σε αξία, καθώς πρώτον η προσφορά νέων και μεταχειρισμένων οργάνων μπορεί με τον θάνατο των boomers, να ξεπεράσει τη ζήτηση και δεύτερον η τεχνολογία θα προσφέρει πολύ οικονομικές κιθάρες που θα παίζουν το ίδιο καλά ή και καλύτερα (plek machines κλπ). Κάτι τέτοιο ίσως βλέπουμε ήδη με τα τύμπανα, που η αγορά μεταχειρισμένων είναι σε ιστορικά χαμηλά νομίζω. Πάντως αν με το holy grail εννοούμε τις ελάχιστες κιθάρες που έχουν απομείνει από τα 50s και 60s, αυτό αποκλείεται. Πρέπει για να λειτουργήσει το οριακό όφελος εναντίον τους να πέσουν πυρηνικές βόμβες, καθώς η αξία τους βασίζεται καθαρά στη συλλεκτικότητα και όχι τόσο στα ιδιαίτερα παικτικά χαρακτηριστικά τους. Back on topic: Τελικά ποιο TV Yellow εννοείς; Το κιτρινισμένο nitro λευκό της Gibson μπορεί να έχει σχεδόν οποιαδήποτε απόχρωση ανάλογα με τα χρόνια γήρανσης, το φως του ήλιου, τα νέον φώτα κλπ... Από υπόλευκο μέχρι λεκέ νικοτίνης που μοιάζει με αυτό της HB. To πραγματικό TV Yellow νομίζω ότι το λύσαμε, δεν έχει σχέση ούτε με λευκά ούτε με κίτρινα βερνίκια. Είναι διάφανο βερνίκι, που κι αυτό κιτρινίζει τυχαία με τα χρόνια, πάνω από κερί σε απόχρωση σχεδόν ώχρας.
    0 βαθμοί
  19. Το είδα και αυτό. Είδα και συγκριτικό με το Roland. Νομίζω Roland... Ναι το είδα και αυτό.
    0 βαθμοί
  20. Και στα σαχλόφωνα
    0 βαθμοί
  21. Συγγνώμη για το off topic, αλλά για αυτό έχει σημασία να γουστάρεις αυτό που κάνεις και να έχεις άτομα που σου ταιριάζουν από δίπλα. Συμφωνώ 100%. Το μόνο μουσικό περιβάλλον στο οποίο πέρασα καλά ήταν η μπάντα που είχα με τους 20 χρόνια φίλους μου.
    0 βαθμοί
  22. H επιλογή άλλου μέλους επι σκηνής και άλλου στο recording,προσωπική γνώμη,έχει να κάνει με 3 κατηγορίες γρουπ,τα super group,τους τελείως άσχετους,τα super group από τελείως άσχετους. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις,ο χαρακτήρας,η αντίληψη και διάθεση ενός μόνο ατόμου,είναι αρκετά για να δημιουργηθεί η απαραίτητη χημεία συνεργασίας/παρέας και εξέλιξη του γενικού συνόλου πάνω στο συγκεκριμένο είδος που πρόκειται να παρουσιάσουν. Το χρονικό διάστημα επίσης παίζει μεγάλη σημασία,γιατί θέτει απίστευτες δοκιμασίες. Οτι και να γράψεις,έχει γραφτεί καλύτερα,ότι και να παίξεις και ότι ακροβατικό κάνεις επι σκηνής,το έχει κάνει άλλος καλύτερα. Ενα απο τα παραδείγματα που έχω,μια παρέα απο το brighton που πήγαιναν απο παιδιά σαν τους χιώτες,(τα χαιρετίσματα μου στην όμορφη χίος),φτάνοντας σε σημείο στα 16 περίπου χρόνια τους και με 2 μόνο μέλη να έχουν μουσικές σπουδές,να παρουσιάζουν τα παρακάτω δείγματα. Αρκετοί έτρωγαν στην μάπα ο ένας τον άλλον από το πρωί εως το βράδυ,αφου έμεναν και μαζί αργότερα,ο κιθαρίστας πέρασε αρκετά καλοκαίρια στο ηράκλειο κρήτης δουλεύοντας μαζί μου σεζόν,παίζοντας σε τουρίστες. Ετσι φτιάχνονται οι μουσικοί,η μουσική και τα γρουπ,απο ανθρώπους που αρκετές φορές είναι απο παιδιά μαζί,με ξεκάθαρο στόχο,επιμονή και κάποια στιγμή ολα αυτά θα ευθυγραμμιστούν. Τους καλύτερους μουσικούς του κόσμου να μαζέψεις,μια παρέα που μεγάλωσε μαζί,έκαναν μουσικό ο ένας τον άλλον και μιλάνε χωρίς να βγαίνει κουβέντα απο το στόμα τους δέν πρόκειται να την φτιάξεις/φτάσεις ποτέ και αν το κάνεις,δέν θα έχει διάρκεια. Βρες τον χαρακτήρα που ταιριάζει στο πορτρέτο σου και μήν ψάχνεις πολλά. https://www.reverbnation.com/swallowingshotguns Alex Raptakis καλοί για 16χρονα το 2008?
    0 βαθμοί
  23. Βγάζει ο τομαν αλλά χρησιμοποιεί το όνομά του και όχι αυτό της ΗΒ Thomann Digital Grand Pianos
    0 βαθμοί
  24. Όταν έθεσα θέμα αγοράς ηλεκτρικού πιάνου, το NOIZ γνωμάτευσε YAMAHA για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Έτσι και έγινε. Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, YAMAHA. Κάτι θα ξέρει και ο Ζαν-Μισέλ.
    0 βαθμοί
  25. Δεν θα γίνει άμεσα τώρα, αλλά θα γίνει. Και είναι πολύ συν το ότι έρχεται λυμένο και είναι και ελαφρύ. Μπορεί να ανέβει πολύ άνετα στον χώρο με 2 άτομα με τα χέρια. Δεν ήθελα να μπλέξω με γερανούς, άδειες (κλείσε τον δρόμο), κλπ...φασαρία και έξτρα κόστος.
    0 βαθμοί
  26. 0 βαθμοί
  27. Ο ήχος είναι από το line out και από overhead mics
    0 βαθμοί
  28. Μπήκαμε στε κλειδοκύμβαλα τώρα. Ωραία μετά πάμε στα πνευστά.
    0 βαθμοί
  29. H Harley benton δε βγαζει κανα πιανο? Πόσο χώρο διαθέτεις? σαν επιφάνεια.
    0 βαθμοί
  30. Σαν σημερα 28 Φλεβαρη του 2001 πεθανε ο John Fahey. Τα γενεθλιά του θα ήταν στις 28 Φλεβαρη, οπότε για αυτη τη βδομάδα ο μαστερ πάει σερί στο playlist. Εδω ενα εξαιρετικό casual set γυρισμένο στο υπόγειο του σπιτιού στη Santa Monica το '81.
    0 βαθμοί
  31. Θα μας βοηθούσε πολύ,να δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες για την στολή που πρόκειται να φορέσουμε,σε περίπτωση που συνεργαστούμε μαζί σου.
    0 βαθμοί
  32. Υπονοείς κάτι δι εμέ ? Ενας μονδεράτορας δεν υπάρχει επαέ? Με ασκεί μπόουλινγ ο κουστούμιας
    0 βαθμοί
  33. Μπράβο Νάσο!!! Εξαιρετική μουσική δουλειά, ενορχήστρωση και παραγωγή, τα πάντα δυνατά σου σημεία. Η ερμηνεία σου ως τραγουδιστής έχει κάποια μικρά flaws, κάτι που όπως σου είχα παρατηρήσει και παλαιότερα νομίζω πως είναι εύκολο για εσένα και για τις μουσικές σου γνώσεις και το αυτί σου να το βελτιώσεις δουλεύοντας θα έλεγα λίγο ακόμα. Η τραγουδίστρια, μιας και είναι ειδική στα φωνητικά, ας τη να σε αναλάβει! Καλή επιτυχία!!!!
    0 βαθμοί
  34. Πραγματικά, αξιόλογη δουλειά, πολύ καλή παραγωγή
    0 βαθμοί
  35. Χειρότερο ήχο δεν έχω ακούσει εδώ μέσα.
    0 βαθμοί
  36. Πάτησα το rec σε μια δοκιμή που έκανα με δυο delay και λίγο modulation πριν και μετά. Την ώρα που παίζω αλλάζω κάποιες ρυθμισεις και παραμέτρους, και κιθάρα και πεταλια. Έβαλα και λίγα κρουστά από πισω. Δεν είναι κομμάτι, δεν πάει "κάπου", αλλά μου άρεσε και είπα να το μοιραστώ μαζί σας. Ιδανικά, ακούστε το πριν κοιμηθείτε.... delayambient.mp3
    0 βαθμοί
  37. Chamelion διασκευη https://www.facebook.com/reel/359944916804756
    0 βαθμοί
  38. Θεατρικότατο, ωραία παίζει η μπάντα, ωραίοι οι τραγουδιστές.
    0 βαθμοί
  39. Έπαιξα παραδοσιακά σήμερα με εξαίρεση το κινέζικο Ease Ace που ζυγίζει πέντε κιλά και κάνει τρομερό ξύρισμα (15 ευρώ από Αλή Εξπρές τέλεια κατασκευή). @Spyros Delta ευτυχώς που είπες για την αλουμα γιατί μου τελειώνει και πρέπει να πάω στον Πακιστανό να αγοράσω
    0 βαθμοί
  40. Και τα δύο χρώματα είναι ωραία. Προτιμώ το αριστερό.
    -1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου