Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. kosthrash

    kosthrash

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      149


  2. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.811


  3. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.139


  4. Nekkon

    Nekkon

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.559


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 23/03/2024 σε όλα

  1. Όποιος γύριζε πλάτη σ'αυτούς,με συνοπτικές διαδικασίες έξω απ'το μαγαζί και η πίτσα κερασμένη... Το σκίσανε το "Africa ".
    2 βαθμοί
  2. Καλόπαιχτη Γιώργο! Αυτές οι κιθάρες στα αυτιά μου είναι η χαρά των αρπισμάτων. Σου δίνουν πολλές περισσότερες πληροφορίες από άλλες κιθάρες. Και απλά ένα strum στις χορδές με ελαφρύ κούνημα από Bigsby σε καθαρό λαμπάτο ενισχυτή με reverb και λίγο delay είναι ότι πρέπει Καλόπαιχτη
    1 βαθμός
  3. Σύμπτωση που αξίζει να αναφερθεί. Αυτή την κιθάρα την κοιτούσα συνέχεια στην βιτρίνα του Στόλλα πολλά χρόνια πριν κλείσει το κατάστημα εδώ και την χάζευα συνέχεια. Χτες που πήγα να την παραλάβω από τα κτελ ο υπέυθυνος ήταν ο τότε υπάλληλος- υπεύθυνος..Ήταν γραπτό
    1 βαθμός
  4. Κανονικά πρέπει να πηγαίνουν για ανακύκλωση (ειδικά οι οθόνες... ), αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους περισσότερους... Που να δεις με τα κινητά που αλλάζουν καθε δυο- τρία χρόνια (και πολύ λέω) δυστυχώς...
    1 βαθμός
  5. Εξαιρετικό το αποτέλεσμα, ανατρίχιασα. Συγχαρητήρια! Πες μας σε παρακαλώ λίγες περισσότερες λεπτομέρειες για την παραγωγή. Πόσα άτομα συμμετείχαν; Όλα τα όργανα είναι φυσικά; Το χορωδιακό μέρος πως ηχογραφήθηκε ; Μπράβο σε όλους!
    1 βαθμός
  6. Συγχαρητήρια! Ταξίδεψα πολλά χρόνια πίσω. Καλοκαίρι...κατασκήνωση!
    1 βαθμός
  7. Από τους καλύτερους ρόλους του ever IMHO. Vegos ypologismoi dolaria-draxmes.mp4
    1 βαθμός
  8. Το "Θε σε κάνω Βασίλισσα" και το "πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης" ήταν αριστούργηματα.
    1 βαθμός
  9. Εγώ είχα ρίξει πολύ γέλιο με το trend με τα bad monkey και τα λεφτά που ζητάγανε...
    1 βαθμός
  10. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους θα μπορούσε κάποιος να επιλέξει ένα ανακατασκευασμένο προϊόν αντί για ένα καινούργιο. Αναφέρονται παρακάτω: 1. Οικονομική Εξοικονόμηση: Συνήθως, τα ανακατασκευασμένα προϊόντα είναι πιο οικονομικά από τα ολοκαίνουργια. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα ελκυστικό για ανθρώπους που θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα. 2. Προστασία του Περιβάλλοντος: Η αγορά ανακατασκευασμένων προϊόντων βοηθά στη μείωση των απορριμμάτων και στην εξοικονόμηση πόρων, καθώς τα υλικά επαναχρησιμοποιούνται. 3. Ποιότητα: Πολλά ανακατασκευασμένα προϊόντα περνούν από αυστηρούς ελέγχους ποιότητας, έτσι ώστε να είναι σχεδόν ισάξια με τα ολοκαίνουργια. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αποκτήσετε ένα υψηλής ποιότητας προϊόν σε χαμηλότερη τιμή. 4. Υποστήριξη της Κυκλικής Οικονομίας: Η επιλογή ανακατασκευασμένων προϊόντων συμβάλλει στη διατήρηση των υλικών στον κύκλο ζωής τους, αντί να τα πετάμε μετά από μία χρήση. Συνολικά, η επιλογή ενός ανακατασκευασμένου προϊόντος μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα τόσο για το πορτοφόλι σας όσο και για το περιβάλλον. 5. Υποστήριξη Κοινωνικών Επιχειρήσεων: Η αγορά ανακατασκευασμένων προϊόντων συχνά υποστηρίζει κοινωνικές επιχειρήσεις ή προγράμματα που προσφέρουν εκπαίδευση και ευκαιρίες εργασίας σε ευάλωτες κοινότητες. 6. Ενίσχυση Καινοτομίας: Η ανακατασκευή προϊόντων απαιτεί καινοτόμες διαδικασίες και τεχνολογίες, προάγοντας έτσι την ανάπτυξη νέων μεθόδων και προϊόντων στην αγορά. 7. Εγγύηση: Πολλές εταιρείες παρέχουν εγγύηση για τα ανακατασκευασμένα προϊόντα τους, παρέχοντας έτσι την ασφάλεια ότι θα λειτουργήσουν σωστά και θα εξυπηρετήσουν τις ανάγκες τους. Αυτοί οι λόγοι καθιστούν την επιλογή ενός ανακατασκευασμένου προϊόντος μια ενδιαφέρουσα επιλογή για πολλούς καταναλωτές που ενδιαφέρονται για την οικονομία, το περιβάλλον και την κοινωνία. 8. Ανανέωση Προϊόντων: Η ανακατασκευή προϊόντων μπορεί να δώσει νέα ζωή σε αντικείμενα που θα μπορούσαν αλλιώς να περιέλθουν στις χωματερές. Με αυτόν τον τρόπο, μειώνεται η ανάγκη για παραγωγή νέων προϊόντων και εξοικονομείται ενέργεια και πόροι. 9. Ευελιξία στην Επιλογή: Η αγορά ανακατασκευασμένων προϊόντων δίνει στους καταναλωτές μεγαλύτερη ευελιξία, καθώς μπορούν να βρουν επιλογές σε προϊόντα που ίσως δεν είναι πλέον διαθέσιμα στην αγορά ως ολοκαίνουργια. 10. Εξατομίκευση και Ευκολία: Πολλές εταιρείες προσφέρουν δυνατότητες εξατομίκευσης και αναβάθμισης για ανακατασκευασμένα προϊόντα, παρέχοντας έτσι τη δυνατότητα στους καταναλωτές να προσαρμόσουν τα προϊόντα σύμφωνα με τις προσωπικές τους ανάγκες και προτιμήσεις. Με όλους αυτούς τους λόγους, η επιλογή ενός ανακατασκευασμένου προϊόντος μπορεί να αποτελέσει μια έξυπνη και υπεύθυνη επιλογή για τους καταναλωτές.
    0 βαθμοί
  11. Διασκευή του γνωστού τραγουδιού του Πασχάλη Αρβανιτίδη (το οποίο είναι διασκευή του John Barleycorn must die, παιγμένο από πολλούς, ανάμεσα στους οποίους και οι Traffic). Εγώ εδώ προσφέρω τον απλό και ταπεινό ήχο της Telecaster μου, της ακουστικής μου, καθώς και τον ακόμα απλούστερο ήχο της φωνής μου...
    0 βαθμοί
  12. Ο νέος μας δίσκος προέκυψε σχεδόν από το πουθενά. Κι όπως συνήθως συμβαίνει με τα ξαφνιάσματα, είναι αυθόρμητος, ειλικρινής, έντονος, αληθινός. Πάνω απ’ όλα, αποτελεί μια ακόμα κατάθεση της ανάγκης να βεβαιώσουμε πως το πέρασμα μας από τη γης εμβαπτίστηκε σε μια ηχητική κολυμβήθρα, καθαγιάστηκε με νότες και αναπνέει σε πάλκα και χώρους ηχογραφήσεων, σε δωμάτια ξενοδοχείων, στο δρόμο. Το παίξιμο είναι η ευλογία και οι δοκιμασίες μας. Η μουσική μας χάρισε τον κόσμο όπως τον ζούμε και θα την υμνούμε αδιάκοπα, με τα λάθη, το καμάρι, τα φάλτσα, το πάθος, τις ατέλειες και την αφοσίωση μας, ταπεινοί υπηρέτες και περήφανοι εργάτες. Κι έτσι, απρόσμενα, βρεθήκαμε με καινούργιο άλμπουμ το έτος που κλείνουμε 40 χρόνια στη δισκογραφία. Σε ανύποπτο χρόνο, είχα πει στον Νίκο Ντουνούση πως θα θέλαμε κάποια στιγμή να ηχογραφήσουμε μερικά τραγούδια που τα παίζουμε χρόνια αλλά ποτέ δεν καταγράφηκαν, όχι με προοπτική έκδοσης, για μας να τα έχουμε στα αρχεία μας. Ο Νίκος, που διαχειρίζεται ένα μικρό στούντιο, με κάλεσε στο τηλέφωνο λίγο μετά την πρωτοχρονιά λέγοντας «Λιάκο, κάνετε κάτι το Σ/Κ; Μόλις τελείωσα ένα δοκιμαστικό για κάτι παιδιά και έχω τα όργανα στημένα, μπορείτε να έρθετε να γράψετε, ευκαιρία είναι γιατί αργότερα δεν θα έχω χρόνο». Ξαφνιάστηκα, του λέω δεν έχουμε κάτι, κάτσε να μιλήσω με τον Σωτήρη και τη Νίκη και σου απαντάω το συντομότερο. Και οι δυο τους αιφνιδιάστηκαν εξίσου με μένα, νοιώθαμε κάπως απροετοίμαστοι αλλά η πρόκληση αυτού του τύπου είναι πάντα γλυκιά και δελεαστική, οπότε συμφωνούμε να πάμε να δοκιμάσουμε την τύχη μας. Το διήμερο 13 & 14 Γενάρη, ανταμώσαμε και παίξαμε ψυχωμένα για 2 ώρες κάθε απόγευμα, ζωντανά, χωρίς ακουστικά, διορθώσεις, overdubs και ιδιαίτερη προεργασία. Με την εξαίρεση 2-3 τραγουδιών που εκτελέστηκαν και δεύτερη φορά, όλα ήταν «με την πρώτη», μια κι έξω, first takes. Και τούτο υπήρξε μαγευτικό, καθότι πολλά από τα κομμάτια ίσα που τα θυμόμασταν αχνά, παίζαμε χωρίς να ξέρουμε τι ακριβώς θα γίνει, πόσο θα τα τραβήξουμε, που και πως θα σταματήσουμε. Ο Νίκος, καθώς περνούσαμε από το ένα τραγούδι στο επόμενο, έκανε τα μαγικά του στην κονσόλα και σκάρωσε ένα πρώτο ωμό mix που ποτέ δεν ξεπεράστηκε από οιαδήποτε μεταγενέστερη προσπάθεια και τελικά προκρίθηκε ως η πλέον άμεση και ακριβής απεικόνιση του υλικού. Ο καλός φίλος της μπάντας και κορυφαίος φωτογράφος Βασίλης Αρτίκος μας χάρισε την φωτογραφία που αποτέλεσε την βάση του σχεδιασμού του εξωφύλλου αλλά και έδωσε την έμπνευση για τον τίτλο της έκδοσης. Είχαμε καιρό να ζήσουμε την εμπειρία της ηχογράφησης σε στούντιο και παρ’ όλες τις δυσκολίες, ο ήχος και η αισθητική της μπάντας αποδόθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, όσο κι αν οι συνθήκες σ’ αυτούς τους χώρους είναι λίγο στεγνές και απαθείς. Επίσης δεν μπορώ να μην σκεφτώ με ανάμεικτα συναισθήματα πως για μια φορά ακόμη κάναμε δίσκο «με το πιστόλι στον κρόταφο», οι διαδικασίες ολοκληρώθηκαν σε χρόνο που μεγάλα ονόματα της σκηνής με παχυλά συμβόλαια τον χρειάζονται για μισό ρεφρέν και αν. Είμαι πάντως ιδιαίτερα χαρούμενος, ακούγοντας το αποτέλεσμα έχω την αίσθηση πως τούτη ίσως είναι η πιο σημαντική δουλειά του γκρουπ εδώ και δεκαετίες. Και με έναν τίτλο που σημαίνει πολλά για μας. Ongoing: συνεχιζόμενος, σε διαρκή εξέλιξη. Buy CD (worldwide shipping) here: https://lotus.gr/record_info.php?ID=79972 Buy digital album here: https://blueswire1.bandcamp.com/album/ongoing
    0 βαθμοί
  13. Δεν μίλαγες ρε Cos τότε, να γλυτώσουμε καμιά δραχμή? Όλο και κάποια καλύτερη τιμή θα μας έκανε η μάνα σου.
    0 βαθμοί
  14. Τώρα τα θέλω και τα δύο. Τότε τα είχα και τα δυο. Μετά τα πούλησα. Έχω τους emulator. Μετά τους δούλεψα και αυτούς και θυμήθηκα τα παλιά για ένα διάστημα και τους έκανα uninstall και αυτούς. Ζήσαμε. Τι ζήσαμε. Όταν εγώ έπαιζα chopin και έγραφα κομμάτια στα αρμόνια, τα synth και στην ΑΜΙGA και βάραγα σόλο που θα έκαναν και τον jordan rudess να δακρύσει από συγκίνηση , η ΣΑΤΤΙ ήταν μωρό στο καροτσάκι και έκανε αγκού.
    0 βαθμοί
  15. To 86 ήδη ήξερα τα πάντα τα το sampling και για τα synthesizers. Διότι η μάνα μου δούλευε τότε σε μαγαζί με μουσικά όργανα στη Σόλωνος και έτσι είχα πλήρη πρόσβαση σε πιάνα, αρμόνια και synths. Το χωριό μου λοιπόν ως cos_dr ήταν η ΣΟΛΩΝΟΣ και η ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ, το ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ των ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ και των ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ στη χώρα! Γι αυτό, λόγω ηλικίας είμαι πιο ψηφιακός παρά αναλογικός.
    0 βαθμοί
  16. Fairlight. Τα Emulators ήταν κάρα με βόδια μπροστά στα Fairlight & Synclavier. Ρε συ Cos, να σε ρωτήσω κάτι, ήξερες και στο χωριό σου το "sample rate" το 1986? Πέρα απ'την πλάκα, τα συγκεκριμένα specs σε σύγκριση με τα σημερινά δεδομένα μπορεί να φαίνονται αστεία, αλλά στα μέσα των '80s έσκαγες $50,000 για να τα αποκτήσεις, όταν με $85,000 αγόραζες μια Ferrari Testarossa. Αυτά τα μηχανήματα ήταν πολύ μπροστά από την εποχή τους.
    0 βαθμοί
  17. - Amiga 500 ή Atari ST? - Και τα δύο. Τα θέλω και τα δύο ή τίποτα. Και τα δύο..... ΕΔΩ και ΤΩΡΑ! Το Fairlight καλό είναι αλλά πολύ χαμηλό sample rate και πολύ λίγη sample memory ρε παιδί μου
    0 βαθμοί
  18. Fairlight CMI series. Όταν το sampling ήταν υπόθεση των (πολύ) ολίγων πλούσιων και εκλεκτών αυτού του πλανήτη. Χωρίς περαιτέρω σχόλια γιατί βαριέμαι να γράφω σεντόνια. Το Fairlight έτσι κι αλλιώς ανήκει στην κατηγορία του μύθου και αξίζει ξεχωριστό (και pinned) θρεντ από μόνο του.
    0 βαθμοί
  19. Μάλλον μετά από τόσο καιρό πήρε κιθάρα ή την παράτησε. Καλό ΣΚ.
    0 βαθμοί
  20. Maple, δεν πας να παίξεις με τα Lego σου? Άντε παιδί μου..
    0 βαθμοί
  21. Είναι πανομοιότυπος με τον editor του Motif XF, ελάχιστα διαφέρουν.
    0 βαθμοί
  22. [1] Ναι το ξέρω, αστειεύομαι με την ερώτηση που έκανες [2] Τα manual τα είχα διαβάσει παλιά, τα έχω μισοξεχάσει πια.. Ευτυχώς θυμάμαι να φτιάχνω και να σώζω song/mixing γιατί αυτά χρειάζονται στα κομμάτια.. [3] Οχι editor, ομολογώ δεν το έχω προχωρήσει τόσο πολύ.. Ωραίος φαίνεται πάντως από τις εικόνες!
    0 βαθμοί
  23. Αυτό μάλλον δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Πως περιμένεις να καταλάβεις τι κάνουν? Mε πειράματα δεν θα βγάλεις άκρη, αυτά τα όργανα είναι πολύ πολύπλοκα και χρειάζεται λίγο διάβασμα των manuals για να μπεις στο νόημα. Φαντάζομαι έχεις κατεβάσει τον editor, ε?
    0 βαθμοί
  24. Το συγκεκριμένο έχει soft & hard asymmetrical clipping, εύχρηστο 3 band EQ και booster το οποίο μπορεί να επιλεγεί να είναι πριν ή μετά το drive. Άρα είναι ένας χαμαιλέοντας που μπορεί να καλύψει ένα τεράστιο εύρος από ήχους κλασικών overdrives πχ Boss SD-1, BD-2 και DS-1. To forte του για μένα είναι ψευτο-dumble ήχοι σε Mesa Mark κυκλώματα. Κάποιοι παραπονιούνται ότι είναι λίγο σκοτεινό, ακόμη και με το treble του EQ στο τέρμα. Αυτό εμένα δε με ενοχλεί επειδή δεν παίζω ποτέ σε πεντακάθαρα pedal platforms. Αντίθετα στους vintage μονοκάναλους που έχω συνηθίσει, είναι φυσιολογικό όσο ανεβαίνουν τα γκάζια να χάνονται πρίμα. Το αντίθετο μου ακούγεται εντελώς αφύσικο. Αν έψαχνα transparent overdrive για clean platform amp, μάλλον θα πήγαινα σε Paul Cochrane Tim.
    0 βαθμοί
  25. i know. Το είχα, και το έχω αναλύσει στο ΝΟΙΖ σε δεκάδες σελίδες στο παρελθόν. Όλοι μας έτσι παίζαμε, τα voices στα Yamaha είναι από τη φύση τους πιο κοντά στα performances παρά στα patches των άλλων synths, μια και κάθε element (από τα 8) των voices είναι ήδη ένα αυτόνομο synth παρά απλά ένας oscillator. Στα Montage/MODX το πήγαν σε άλλο level, καταργώντας τα voices εντελώς και παίζοντας μονίμως με performances. Πλέον τα performances αποτελούνται από parts (voices είναι στην ουσία) αλλά τα parts αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τα parts των άλλων performances, δεν υπάρχουν πουθενά συγκεντρωμένα δηλαδή όπως τα voices, κάθε performance διαθέτει εντελώς διαφορετικά parts (voices) από τα υπόλοιπα, έτσι αν κάνεις edit ένα οποιοδήποτε part, το μόνο performance που θα επηρεαστεί είναι το performance που το περιέχει. Αντιθέτως, στο MOXF σου αν πειράξεις ένα voice (part) ενός performance, επηρεάζονται όλα τα performances που το περιέχουν. Δεν ξέρω αν πιάνεις τη μεγάλη μαγκιά που έχει κάνει η Yamaha εδώ, εγώ όταν το πρωτοδιάβασα σε review δεν το κατάλαβα, το πήρα χαμπάρι όταν αγόρασα το MODX και άρχισα το editing. Μιλάμε για τεράστια διαφορά στη λειτουργία και χρηστικότητα του οργάνου, κάτι που δεν θα βρεις σε κανένα άλλο synth. Για να παίζουμε Assassin's Creed, να καταχωρούμε/ακούμε μουσική, να σερφάρουμε κλπ. Αν (μου) λείπει κάτι από τα Montage/MODX είναι το sequencer των Motif/MO μοντέλων. Αν και τα Montage/MODX έχουν sequencer, είναι τύπου "ου μπλέξεις". Δεν ξέρω τι εννοείς με τη λέξη "ντελικάτο", εγώ δεν θα το χαρακτήριζα έτσι, και μάλιστα σε σχέση με το keybed του SY77 (είχα δύο btw). Το keybed των ΜΟ μοντέλων (αλλά και των MODX) είναι light-weighted χωρίς AT, του SY είναι πιο "βαρύ". Κάθε τύπος keybed έχει τις ιδιαιτερότητες του και απαιτεί ξεχωριστό τρόπο παιξίματος. Το ότι κάποια keybeds είναι light-weighted (ή πιο light-weighted από άλλα) δεν τα κάνει κακά keybeds. Αυτό είναι ένα μόνιμο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι, light-weighted = φτηνό/κακό. Δεν πάει έτσι. Το βάρος του πλήκτρου δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα κατασκευής του. Λοιπόν John, πότε παίρνεις είπαμε ένα MODX+?
    0 βαθμοί
  26. Είναι τοποθετημένες ανάμεσα (κάθετα) για να χωρέσουν.
    0 βαθμοί
  27. Που ρε συ? Μόνο CRT βλέπω. CRT museum έχεις φτιάξει εκεί πάνω. Βάλε εισιτήριο, θα τα κονομήσεις χοντρά.
    0 βαθμοί
  28. Oi Crt TV είναι 10 (οι έγχρωμες) 9 στο storage και μια στο σαλόνι. Σε άλλο sections 4 CRT ασπρόμαυρες... Τα pc monitors (CRT) σύνολο 9 (2 ασπρόμαυρα) 9Tft στο storage.
    0 βαθμοί
  29. Έχεις ωραία τρέλα. 6 CRT ρε φίλε? (ή μου διαφεύγει καμία?) Εγώ έχω δύο, και 11 TFT/LED. Έτσι που (ξανα) βλέπω το στούντιο σου, ένα πράγμα μόνο λείπει: μια κορνίζα με το σήμα της ΥΕΝΕΔ.
    0 βαθμοί
  30. Ωραία , άρα τα παίρνω μόνο εγω. Ειμαι λίγο στενοχωρημένος από το συβμάν και ανέβηκα να δουλέψω λίγο και να χαλαρώσω
    0 βαθμοί
  31. Όχι, γιατί: Δεν είναι USB, δεν είναι φωτιζόμενο και δεν έχει ANSI layout αλλά KS layout Όπως έχει συνηθίσει κανείς. Πριν μια βδομάδα πήρα το Poco M6 Pro, το πρώτο μου Poco, και τα σπάει. Ιδιαίτερα αν σκεφτείς και σε τι τιμή το δίνουν. Xiaomi rules λέμε.
    0 βαθμοί
  32. Δε ξέρω αν έχει αναφερθεί αλλά υπάρχει κ ο Jimmy's rockstaff καπως έτσι, στο κέντρο... Δεν έχω πάει αλλά ξέρω κόσμο που δίνει τα όργανα του εκει
    0 βαθμοί
  33. Ευχαριστώ cos! Θα τα κάνω κ θα επανέλθω, το θέμα είναι ότι δεν έχω σύνδεσει τίποτα άλλο , ένα midi keyboard θα συνδέσω , και όσον αφορά για ηχογράφηση, μόλις τώρα άρχισα να περιεργάζομαι το Ableton, οπότε θα μου πάρει λίγο χρόνο να δω πως γίνεται εφαρμογή ή ηχογράφηση. Απλά μόλις τώρα συνδεσα την κάρτα ήχου κι αναρωτιομουν αν έχω κάνει κάτι λαθος
    0 βαθμοί
  34. 0 βαθμοί
  35. Θα μπορούσες να το κάνεις σαν poll με δυνατότητα πολλαπλών απαντήσεων, μάλλον για κάτι τέτοιο μου φαίνεται εξάλλου.
    0 βαθμοί
  36. To all around pedalboard που κουβαλάω σε όλα τα πολύ διαφορετικά projects. To signal chain είναι: 1. H9 με 4 cable method το οποίο γίνεται πρώτο για τα διάφορα pre FX (φίλτρα, wha κλπ) πρότελευταίο για τα post FX (delay/chorus κλπ). 2. CTC Golden Ratio Compressor. Tρία modes λειτουργίας, τεράστιο εύρος, από εντελώς αόρατο μέχρι squashed. 3. Barber Trifecta. Big Muff & ToneBender MKIV ήχοι, μεγάλο εύρος gain και tone. 4. Xotic AC+. Δε μου αρέσουν γενικά τα overdrives, αλλά αυτό για μένα είναι το καλύτερο του πλανήτη, με τεράστια διαφορά από το δεύτερο. 5. ISP Decimator II Noise Gate. 6. Analog Design Audio Model 6+. Klon. H δουλειά του Μιχάλη είναι πραγματικά εντυπωσιακή σε αυτό (όπως και σε όλα όσα κάνει). 7. Boss DM-2 Delay. Για πάντα το Desert Island πετάλι μου. Πλέον περιορίζεται κυρίως σε slapbacks και oscillations. 8. Η9. Το δεύτερο. Συνήθως για βάθη και delays. Όλα τα χειρίζεται μέσω ενός RJM Effects Gizmo το Midi Mouse της Tech21
    0 βαθμοί
  37. Είπαμε συνήθως. Μπορεί να είναι και αυτό που λες. Συνήθως πάντως τη διάγνωση για εμάς την κάνουν άλλοι.
    0 βαθμοί
  38. Μπούρδες. Είμαι πιο πλούσιος, όμορφος, έξυπνος από ποτέ. Έχω αράξει και όλα είναι στον αυτόματο. Πλήρως αποενοχοποιημένος από τα πάντα. Ίσως γι αυτό έχω χρόνο και διάθεση να μαζεύω ό,τι σαβούρα βρω
    0 βαθμοί
  39. Και εκνευρίζομαι γιατί πιθανολογώ μια τέτοια μαζική παρτίδα μπορεί να προέρχεται : 1. Από δημόσιο; (οτιδήποτε -σχολείο, υπηρεσία) ....μιλάμε για πεταμένα λεφτά 2. Από κάνα Κεδιβιμ; , εκεί και αν μιλάμε για πεταμένα λεφτά μέσω προγραμμάτων 3. Τράπεζα; Χρειάζεται να επιχειρηματολογήσω....που χρεώνουν και τις online πράξεις. 4. Ιδιωτική εταιρία; Πάει για κλείσιμο με τέτοιο businesses plan....(να πετάμε τα λειτουργικά assets) .......
    0 βαθμοί
  40. Ω ρε 80ντίλα. Από αυτά μόνο το DS-250 είχα ακούσει σε κάποιο άλλο βίντεο. Ενδιαφέρον concept πάντως, και ιδιαίτερα για την εποχή τους.
    0 βαθμοί
  41. και sound memories από αυτά για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι...
    0 βαθμοί
  42. 0 βαθμοί
  43. Ευχαριστούμε, Αποστολε. Έχουμε μια χορωδία, praise and worship θεματολογίας, με καμία 30αριά άτομα, πιο ενεργοί είναι οι 15-20 οπότε οι φωνές είναι περίπου τόσες ανά βίντεο στο κανάλι μας. Ηχογραφούμε σε ένα στούντιο που φτιάξαμε μόνοι μας, μια-μια φωνή κ αργότερα γίνεται η επεξεργασία και η μίξη. Τα φυσικά όργανα εδώ είναι οι κιθάρες, το φλάουτο και η τούμπα, από όσο γνωρίζω, ίσως και το βιολί χωρίς να είμαι βέβαιος. Για το βίντεο δεν ξέρω πολλά, ξέρω ότι γίνανε 3 γυρίσματα (3 διαφορετικές μέρες) και αρκετοί από όσους παίζουν τραγουδάνε κιόλας (οι νέοι και τα παιδιά των πιο ηλικιωμένων)
    0 βαθμοί
  44. Δεν το είδα το video....δεν ξέρω καν τι λέει...αλλά συμφωνώ
    0 βαθμοί
  45. Εγώ συμφωνώ με την Βενετία. Έχει και στα δεξιά του πλάνου Coco Chanel coffee table book.
    0 βαθμοί
  46. Αφήνοντας στην άκρη το sloppy του πράγματος, ποιόν από τους δύο ήχους προτιμάτε; 1ο ή 2ο; Πατήστε "like" για τον 1ο και "συμφωνώ" +1 για το 2ο. YouCut_20240312_194231741.mp4
    0 βαθμοί
  47. Ήταν σαν σήμερα το μακρινό 1982 όταν έφυγε από κοντά μας. Ο βίος του βραχύς, αλλά το impact του τεράστιο...
    0 βαθμοί
  48. ante ν ανεβασω και γω μια φορα πεταλιερα μιας που κανα αναδιαταξη. τι αναδιάταξη δλδ. τα εβαλα ολα σε ενα μιας και τον τελευταιο καιρο δεν παιζω πολυ παραεξω...μπροστα της εχω και ενα wah. to μεγαλο το ασημι ειναι ενα multipedal toy jam με κομπρεσορα tubedreamer 88 rattler red muck big chill, ripple fall delay llama supreme . Παιζει απο πολυ απλα και straight μεχρι πιο περιεργα πραματα παιζοντας την κιθαρα σαν συνθ διοτι εχει αρκετα delay δυο τρεμολα δυο phaser και αλλα καλουδια....μαζεμενα ολα με πολυ κοπο. καποια εμειναν εκτος οπως τo keeley comp plus και το jam evreka. to eureka θα το ηθελα αλλα δεν χωραει. ισως κατα καιρους να το αντικαθιστω με κανενα αλλο
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου