Προς το περιεχόμενο

Θέλω να ξεκινήσω Ντραμς :$


Markatsos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

Δεν είχα πότε σχέση με μουσικά όργανα, παρόλα αυτά πάντα ήμουν φαν της μουσικής.

Θέλω να ξεκινήσω να μάθω ντραμς, άλλα θέλω να μου λύσετε πρώτα κάποιες απορίες:

-Δεν έχω ιδέα από ντραμς, τι μου προτείνετε να αγοράσω σαν αρχάριος; (Δεν με νοιάζει αν θα είναι μεταχειρισμένα)

-Είμαι φοιτητής, υπάρχει περίπτωση να ξοδέψω μέχρι 200 ευρώ που έχω μαζέψει;

-Διάβασα πως μπορείς να είσαι αυτοδίδακτος, αλλά ένας δάσκαλος στο πλάι σου πάντα θα ήταν καλύτερα, ισχύει;

-Κάνουν πολύ φασαρία; Μένει ένα ζευγάρι παππούδων από πάνω, αλλά αν δεν είναι ώρα κοινής ησυχίας δεν με νοιάζει γιατί και αυτοί έχει τύχει να με ξυπνάνε με τρυπάνια και σκούπες)

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 25
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

 

-Κάνουν πολύ φασαρία;

Ναι. Πιο πολύ από ό,τι φαντάζεσαι.

Δεν είναι για πολυκατοικία.

Και εσένα θα ενοχλούν  ;D ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον έχεις θέμα με τον ήχο θα πας σε ηλεκτρονικά -μεταχειρισμένα μάλλον γιατί το budget είναι πολύ μικρό- υπάρχει περίπτωση να βρεις και καινούργιο βιτρίνας πχ κάνε μια βόλτα στα μαγαζιά να δεις τι παίζει και παζάρεψε με μετρητό.

Φυσικά τύμπανα μη βάλεις στο διαμέρισμα θα σου φέρνουν συνέχεια αστυνομία.

 

Οι πιο γνωστές μάρκες είναι Alesis, Roland & Yamaha στα ηλεκτρονικά τύμπανα με κορυφή την Roland βέβαια ίσως κάποιο μικρό σετ όπως το TD5 μετχ/σμενο να το βρεις εκεί γύρω στο 200+ κάτι...

 

Αυτό που πληρώνεις παραπάνω είναι η αληθοφάνεια στα χτυπήματα δηλ η τεχνολογία του να ακούγονται τα ηλεκτρονικά όσο πιο κοντά στα φυσικά (pshysical modelling) οπότε όσο πιο ακριβό το σετ τόσο πιο καλό για εξάσκηση. Ίσως βρεις και άλλη μάρκα πιο φτηνή αλλά ίσως ακούγεται πολύ μάπα και δεν θα κάνει.