Προς το περιεχόμενο

Πως αλλάζω λάμπες???


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

Επειδη είμαι τελείως άσχετος με τα ηλεκτρολογικά, ηλεκτρονικα και επειδη δεν υπάρχει και κάποιος οδηγός των βασικών κανόνων-υποδήξεων τυπου sf's guitar setup , και για να μην γίνω ψητός...

 

Τι πρεπει να προσέξω για αλλαγή λαμπών στο ενισχυτή.

Ο ενισχιτης ειναι ο epiphone valve head.Μου ήρθαν οι : JJ EL84 και αντι για 12ΑΧ7 θα βάλω 12ΑΤ7.

Τι κανονες ασφαλείας ακολουθώ???

Χρειαζετε να πάρω καποια εργαλλεία ???

Πιανω τις λάμπες με γυμνα χέρια οι δεν κανει???

κλπ αρχαριο-χαζες αποριες.

 

Εχω διαβάσει απο διαφορα sites οδηγίες αλλα επειδη έχουν και ορολογία μέσα και δεν ξέρω ανα κατανοω πληρως τις έννοιες ..και επειδη επισης εχω διαβάσει οτι έχει πολυ ψηλές τάσεις που σκοτωνουν μεσα στο ενισχυτη κλπ, οτι οδηγίες μπορειτε να μου δώσετε ευπροσδεκτές.

 

Αν πάει καλά το ποστ μπορει να γινει και sticky και για αλλους σαν και μενα ...

 

Ευχαριστω εκ των προτερων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Για τον συγκεκριμενο ενισχυτη η αλλαγη ειναι πανευκολη μια και δεν χρειαζεται να τον μπαϊσαρεις.

 

1.αποσυνδεεις τον ενισχυτη απο το ρευμα και μετα απο τη καμπινα

 

2.αφαιρεις την πλατη του ενισχυτη για να εχεις προσβαση στις λυχνιες.

 

3.τον ΓΥΡΝΑΣ ΑΝΑΠΟΔΑ δηλ.με το χερουλι προς το πατωμα για να βλεπεις τι κανεις

 

4.τραβας προσεκτικα την μικρη λυχνια (12ΑΧ7) και τοποθετεις την 12AT7 στη βαση της λυχνιας θα δεις τις αντιστοιχες τρυπες που θα μπουν τα ποδαρακια τους,θα δεις οτι ενω ολες οι τρυπες ειναι διπλα διπλα σε καποιο σημειο υπαρχει ενα μεγαλο ανοιγμα μεταξυ των τρυπων το οποιο ειναι "καρμπον" με το αντιστοιχο ανοιγμα των ποδιων της λυχνιας.