Προς το περιεχόμενο

Να ανεβάσω τη μουσική μου στο internet;


skantzos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

στ) Ο Nikolas λέει ότι "Το νόημα, όμως, είναι ότι τα πάντα αποτελούν διαφήμιση, είτε είναι πληρωμένη, είτε είναι τσάμπα, είτε είναι στο facebook, είτε σε ένα φόρουμ!", δήλωση με την οποία θα συμφωνήσω για τις ανάγκες της συζήτησης, αλλά αν αυτό ισχύει, τότε είναι σαφές ότι πρέπει να είναι κανείς προσεκτικός για την προς-τα-έξω εικόνα του. Εγώ είπα - πολύ απλά - ότι μηχανισμοί όπως του Facebook και του MySpace δεν είναι οι καταλληλότεροι γι' αυτή τη δουλειά, ακριβώς επειδή δεν έχουν φτιαχτεί γι' αυτή τη δουλειά.

αντιθέτως, γνωρίζω ότι υπάρχουν τουλάχιστον 23,000 άνθρωποι σε Αμερική, Αγγλία, Ελλάδα και Ιαπωνία (!!!) που ενδιαφέρονται για τη σύγχρονη κλασσική μουσική, και αυτό είναι κάτι που θα το χρησιμοποιήσω προς οφελός μου όταν έρθει η ώρα!

 

Τα διαφημιστικά εργαλεία του ΦΒ είναι αρκετά καλά θα έλεγα! (αν και τώρα κάνω λιγο σπαμ, που δεν το θέλω...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 52
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

αντιθέτως, γνωρίζω ότι υπάρχουν τουλάχιστον 23,000 άνθρωποι σε Αμερική, Αγγλία, Ελλάδα και Ιαπωνία (!!!) που ενδιαφέρονται για τη σύγχρονη κλασσική μουσική, και αυτό είναι κάτι που θα το χρησιμοποιήσω προς οφελός μου όταν έρθει η ώρα!

 

Δηλαδή, τι θα κάνεις ακριβώς;

Πιστεύεις ότι αυτοί που σου αφιερώνουν πέντε λεπτά για να σε ακούσουν απλήρωτο, θα αφιέρωναν έστω και ένα σεντ για να σε ακούσουν πληρωμένο; Αυτό εννοείς;

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thumbs up για τα λεγόμενα του Trolley, εκτός για την μαγειρική. Από ένα επίπεδο και πάνω είναι τέχνη.

 

Αν παίρνεις τον εαυτό σου στα σοβαρά και θες να επενδύσεις στην "τέχνη" σου, ένα facebook και ένα myspace δεν κάνουν τίποτα. Δικαιολογούνται πρακτικά μόνο κατά το ντροπαλό ξεκίνημα αλλά πρέπει σύντομα να αντικατασταθούν από πιο σοβαρά διαδικτυακά μέσα. Και όλοι όσοι όντας φτασμένοι διατηρούν σελίδες facebook και myspace δεν μπορούν να κατηγορηθούν για τίποτα γιατί πολύ απλά έχουν περάσει την κρίσιμη μάζα πέρα της οποίας τα facebook και myspace είναι απλά κάτι επιπλέον.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) Γράφει ο marathon ότι "δεν λέω καλλιτέχνες γιατί δεν μου λέει τίποτα η λέξη". Δεκτόν, αλλά πρέπει να δεχθείς και εσύ ότι σε πολλούς άλλους ανθρώπους λέει.

Eίπα ότι προτιμώ για την ίδια περιγραφή, τη λέξη δημιουργός...το ίδιο εννοούμε.

 

επιμένω ότι είναι ασκήσεις ύφους όλα αυτά που γράφει

δεν καταλαβαίνω τι εννοείς...ειλικρινά

 

δήλωση που μπορεί να δεχθεί αδιαμαρτύρητα μόνο κάποιος που δεν ασχολείται ούτε με τη φωτογραφία, ούτε με τη μαγειρική

αφού ασχολείσαι και με τα 2 (όπως εγώ), μπορείς να δείς τα κοινά στοιχεία.

Ανέφερα τη φωτογραφία, ακριβώς γιατί ξέρω το παρελθόν σου και όχι υποτιμητικά.

 

Επίσης γράφει ότι "Ο καλλιτέχνης αποζητά τον θεατή/ακροατή και την αποδοχή του αλλά και τον οβολό του...Οτιδήποτε άλλο είναι παραμυθι για τα μικρά παιδιά.", δήλωση που αφήνω ασχολίαστη διότι δεν τον τιμά να μη ξέρει τον τεράστιο αριθμό καλλιτεχνών που επέμειναν να καλλιτεχνίζουν παρά το γεγονός ότι δεν τους πλήρωνε κανείς γι' αυτό.

πως ζούσανε όλοι αυτοί "καλλιτεχνίζοντας" δε μου λές...μην ξεχνάς ότι και ο Πικάσσο "καλλιτέχνιζε" σε χαρτοπετσέτες για να πληρώνει το λογαριασμό...και πάρα πολλοί άλλοι. Και δεν το βλέπω κακό.

 

Στο ίντερνετ υπάρχει η παρεξήγηση ότι μπορείς να πάρεις δίχως να επενδύσεις

Σωστό...αλλά και η κατάθεση του "μουσικού μου έργου" δεν είναι η επένδυσή μου? Η επένδυση στο internet, είναι μόνο κώδικας?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ε) Ο Superfunk (και ο matawan, αν και προφανώς ορμώμενος από άλλα κίνητρα) εντόπισαν ότι η αναφορά σχετίζεται με τις Η.Π.Α. Το ότι κάποιος το βρήκε και το πόσταρε στο noiz δε σημαίνει ότι αυτές οι δηλώσεις αφορούν το κοινό του noiz ή ότι ο άνθρωπος θα τις έκανε ποτέ ως αρμόδιες για το ελληνικό κοινό.

 

 

Η τοποθετηση μου ηταν ακριβως στη βαση που εθεσε το ζητημα και ο Superfunk. Αναρωτιεμαι πως προκυπτει απο τα λεγομενα μου οτι τα κινητρα μου ειναι διαφορετικα.

It's a shame stupidity isn't painful.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή περιπλέκεται το πράγμα λίγο, λέω να δούμε και την πλευρά του παρατηρητή στο myspace για έναν καλλιτέχνη (η διαφορά του facebook με το myspace παρεμπιπτόντως είναι ότι προσφέρει πολύ λιγότερα εργαλεία προώθησης της μουσικής σου, στο facebook για να βάλεις ένα τραγούδι σου πάνω έχει ένα σωρό δυσκολίες και προβλήματα και μπορεί και να μην παίζει. Προσωπικά δεν ακούω μπάντες μέσω fb.)

 

Είμαι μέλος στο Myspace πολύ πριν μπει οποιαδήποτε σελίδα για μπάντα που έχω παίξει. Για αρκετό καιρό το έχω χρησιμοποιήσει για να ανακαλύψω μικρές Ελληνικές μπάντες. Για την ακρίβεια για να παρακολουθήσω τέτοιες γράφτηκα εξ αρχής.

Στη συνέχεια βέβαια χάλασαν πολύ ένα εργαλείο που είχαν για την διαφήμιση συναυλιών. Ούτε και οι μπάντες είχαν μάθει να το χρησιμοποιούν καλά, με αποτέλεσμα να μην αποδίδει ιδιαίτερα.

 

Όμως ακόμα και τώρα επειδή διατηρώ τη σελίδα μου ακούω τις περισσότερες φορές όποια μπάντα μου κάνει προσθήκη, ή προσθέτω μπάντες νέες που γνωρίζω ώστε να ξέρω τι κάνουν από εδώ και πέρα. Άρα αυτοί σαν καλλιτέχνες δεν είναι κερδισμένοι από εμένα που εν δυνάμει όντως θα πάω στη συναυλία τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@matawan

Μία υπόθεση έκανα, δεν εννοούσα τίποτε υποτιμητικό.

 

@marathon

Με το "ασκήσεις ύφους" εννοώ την ηδονή που απολαμβάνουμε (μερικές φορές) από τη γραπτή διατύπωση των σκέψεών μας (πάντα δείχνουν πιο συγκροτημένες). Επίσης δεν εννοώ τίποτε υποτιμητικό, και το ξέρω ότι ούτε εσύ εννοείς τίποτε υποτιμητικό.

 

Τώρα, όταν λες "πως ζούσαν" τι εννοείς; Προφανώς είχαν φαγητό, νερό και κάποιο είδος στέγης, αλλά - επίσης προφανώς - είχαν παραιτηθεί (θέλοντας και μη) από τη πιθανότητα να ζήσουν με μεγαλύτερη άνεση. Δε λέω ότι εγώ είμαι σαν αυτούς: αντίθετα ΔΕΝ είμαι και γι' αυτό δεν ασχολούμαι με την Τέχνη παρά μόνο περιστασιακά. Όμως, τρέφω κάποιο σεβασμό για αυτούς που έκαναν αυτή την επιλογή, διότι χωρίς αυτούς θα βλέπαμε μόνο εικόνες (και θα ακούγαμε μόνο μουσικές) "κατασκευασμένες" έτσι ώστε να απευθύνονται στο τέρας που ακούει στο όνομα "μέσος όρος", ο οποίος μάλιστα κατεβαίνει διαρκώς εδώ και μερικές δεκαετίες.

 

Αυτή είναι μεγάλη συζήτηση και δεν μπορεί να τελεσφορήσει χωρίς αναφορά σε συγκεκριμένα παραδείγματα (είμαι διαθέσιμος αν γουστάρετε) αλλά το γενικό πλαίσιο της τοποθετησής μου είναι σωστό.

 

 

@Evilnye

Ρωτάς "Άρα αυτοί σαν καλλιτέχνες δεν είναι κερδισμένοι από εμένα που εν δυνάμει όντως θα πάω στη συναυλία τους;". Η απάντηση είναι ότι το "κέρδος" εξετάζεται πάντα σε σχέση με τον παράγοντα "χρόνος". Πως θα είναι κερδισμένοι δηλαδή αν έχουν ψοφήσει από τη πείνα μέχρι να τους ανακαλύψεις εσύ και κάποιος που θα τους φέρει ή θα τους στήσει μία συναυλία; Νεκροι θα είναι, όχι κερδισμένοι.

 

Αν θέλει κάποιος σοβαρή προώθηση των δραστηριοτήτων του μέσα από το ίντερνετ, πρέπει να επενδύσει, αλλιώς η όλη φάση εμπίπτει στο ρητό "μη φας, θα φάμε γλάρο" και αυτό αφορά τις μικρές ελληνικές μπάντες τόσο όσο αφορά τις πολυεθνικές αυτοκινήτων.

 

@Nikolas (παρ' ότι δεν απάντησε)

Νικόλα, το ότι υπάρχουν 23.000 που ενδιαφέρονται γι'αυτό το είδος μουσικής μπορούσα να στο πω και εγώ - δε χρειαζόταν να ασχοληθείς με το ίντερνετ για να το γνωρίζεις. Αυτή η πληροφορία είναι ισοδύναμης αξίας με το να πεις "το noiz έχει 30.000 μέλη" ή να πεις "υπάρχουν 34.456 κιθαρίστες που τους αρέσει να τρώνε τουλούμπα" - δηλαδή δεν έχει ΚΑΜΙΑ αξία απολύτως. Δεν είναι καν στατιστικό δεδομένο - είμαι σίγουρος ότι είναι πολύ περισσότεροι αυτοί που ενδιαφέρονται για τέτοιες μουσικές, αλλά το ΑΝ μπορείς να τους απευθυνθείς με τρόπο ΠΕΙΣΤΙΚΟ και ΔΙΑΡΚΗ... ΑΥΤΟ είναι το πραγματικό ζητούμενο. Και εκεί - ας το ξαναπώ - πρέπει να επενδύσεις.

 

@theoctapus

Δεν είναι τέχνη η μαγειρική. Καταλαβαίνω ότι το λες ευφημιστικά όπως λέμε "πωωωω... τι έκανε ο άνθρωπος..." και σε αυτό το επίπεδο συμφωνώ ότι μία ομελέτα μπορεί να είναι αριστουργηματική. Όμως η Τέχνη ορίζεται διαφορετικά και επίσης παράγει προϊόν με κάποια διάρκεια ζωής, το οποίο είναι προσβάσιμο από πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους. Είναι επίσης μία μεγάλη συζήτηση.

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@theoctapus

Δεν είναι τέχνη η μαγειρική. Καταλαβαίνω ότι το λες ευφημιστικά όπως λέμε "πωωωω... τι έκανε ο άνθρωπος..." και σε αυτό το επίπεδο συμφωνώ ότι μία ομελέτα μπορεί να είναι αριστουργηματική. Όμως η Τέχνη ορίζεται διαφορετικά και επίσης παράγει προϊόν με κάποια διάρκεια ζωής, το οποίο είναι προσβάσιμο από πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους. Είναι επίσης μία μεγάλη συζήτηση.

Επειδή θέλω να διαφωνήσω (αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για τα επιχειρήματά μου)...όποτε θές ανοίγεις καινούργιο θέμα, (ας πούμε φωτογραφία vs μαγειρικής και λοιπές τέχνες... ;D), και εγώ μέσα :D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Evilnye

Ρωτάς "Άρα αυτοί σαν καλλιτέχνες δεν είναι κερδισμένοι από εμένα που εν δυνάμει όντως θα πάω στη συναυλία τους;". Η απάντηση είναι ότι το "κέρδος" εξετάζεται πάντα σε σχέση με τον παράγοντα "χρόνος". Πως θα είναι κερδισμένοι δηλαδή αν έχουν ψοφήσει από τη πείνα μέχρι να τους ανακαλύψεις εσύ και κάποιος που θα τους φέρει ή θα τους στήσει μία συναυλία; Νεκροι θα είναι, όχι κερδισμένοι.

 

Θεωρώντας όμως ότι σ αυτούς για την ώρα αρκεί να τους ακούσει κάποιος που αλλιώς δεν θα ήξερε ότι υπάρχουν δεν είναι κέρδος;

Δεν έχουν τόσο την ανάγκη μου οι πολύ μεγάλες μπάντες, αλλά αυτοί;

 

Και πόσο μάλλον όταν και εσύ θεωρείς και δίνεις αξία σε καλλιτέχνες οι οποίοι κάνουν κάτι χωρίς να προσβλέπουν απαραίτητα στο οικονομικό κέρδος, νομίζω ότι κάτι κερδίζουν που τους ακούω εγώ και θα τους συστήσω και σε δυο φίλους μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλυτερο ζητημα που ανακυπτει απο ολη αυτη τη διαδικασια, κατα την ταπεινη μου γνωμη, ειναι συνδεση της μουσικης δημιουργιας με αυτο που τα τελευταια χρονια μαθαμε και αποκαλουμε "social networking". Δεν ξερω αν ειναι θετικο η αρνητικο και νομιζω οτι ειναι πολυ φρεσκο φρουτο για να εξαχθει ενα ασφαλες συμπερασμα. Ωστοσο, προσωπικα, νομιζω οτι, επι της ουσιας αντικατοπτριζει την σχεση που εχειο μεσος χρηστης-ακροατης με τη μουσικη. Δηλαδη, μια αφορμη για κοινωνικη επαφη.

It's a shame stupidity isn't painful.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου