Προς το περιεχόμενο

Πέτρινα Χρόνια Vst Κλαρίνο/Σαξόφωνο


Marios Paradisis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Περικλη, αυτος ειναι ο σκοπος των καθε ειδους φορων να εκφραζουμε αποψεις.

Αυτα τα παρακατω....

 

Σε αυτό το forum μάλλον δεν είστε και πολύ ομιλητικοί!

 

Έλεος δηλάδη, μερικοί νομίζετε οτι όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από σας.

 

Αυτό ξαναπές το.Και σε τέτοιο βαθμό μάλιστα,που τον τελευταίο καιρό έχω ξενερώσει πάρα πολύ που δε θέλω ούτε να γράφω...Αλλά,φυσικά,πρόκειται για μουσικούς "καταξιωμένους" και "αλάθητους",τι να ****με μπροστά τους.....

 

..δεν μπορει καποιος οσο καλοθελητης και να ειναι να τα χαρακτηρισει αποψεις.

 

george956 πολυ ωραιο το mp3 σου;D  αλλα ξερεις εχω εναν αλλον τροπο με τον οποιον βλεπω τη ζωη, και η αποψη που εξεφρασα προς συζητηση και μονο ειναι σταση ζωης για μενα.

Θα μπορεσω να το παραλληλησω με αυτο που εγινε με τη συγχρονη τεχνολογια και τις επικοινωνιες που απο την δεκαετια του 90 μας κολλησε οτι ηταν το μελλον, και θα πουλαμε τεχνολογια και επενδυση να αγοραζουμε φαι, και αρχισε η ανθρωποτητα να επενδυει σε αυτο το πραγμα, και τελικα σημερα αποδειχτηκε περιτρανα οτι η τεχνολογια η επικοινωνια και η "επενδυση" (η κακως εννοουμενη φυσικα) δεν σε καλυπτουν αν δεν εχεις πρωτιστως να φας.

Καλα τα σαχλοφωνα και τα σαχλοβιολια αλλα οχι σαν μεσα αντικαταστασης αλλα σαν μεσα συμπληρωσης.

Χαιρομαι ιδιαιτερα που αποκατασταθηκε το καλο κλιμα στο θεμα.  :)

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 33
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Nαι ρε Σωτηρη τα ειδα (αλλα εμεις σαν μεγαλυτεροι πρεπει να ειμαστε πιο ανεκτικοι )

Τι να κανουμε ''παιδια'' ειναι και [παιζουν] .Αν βεβαια ο μικρος ειναι καθηγητης πιανου δεν επρεπε να αρχισει τα ''ελεος''και τα λοιπα ''ακορντα''.Αλλα και εγω χαρηκα για την ηρεμια που επανηλθε.Για το δικο μου mp3 μιλας η κανω λαθος ;Το δικο μου ειναι στα clips με τιτλο'' Groovy sense ...επιτελους ''.ΑΝΤΕ καλες Γιορτες σε ολους παιδια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμπληρωματικα στη συζητηση (κατι που ξεχασα).

Το ηλεκτρονικο πιανο που παιζει ο Νικολας στα βιντεο, ισως ειναι η μοναδικη εξαιρεση στον κανονα που πιστευω. Και να μην υπηρχε το ηλεκτικο πιανο επρεπε να εφευρεθει για να καλυψει τις συγχρονες αναγκες της μουσικης.

Ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα ο συσχετισμος ενος κανονικου πιανου με ενα ηλεκτρονικο (στην ουσια ειναι το ιδιο οργανο) και διαφορετικος ο συσχετισμος ενος σαξοφωνου με ενα σαχλοφωνο.

 

Για το δικο μου mp3 μιλας η κανω λαθος ;Τ

 

Για τα βιολια.

 

(αλλα εμεις σαν μεγαλυτεροι πρεπει να ειμαστε πιο ανεκτικοι )

 

Εσυ να εισαι πιο ανεκτικος, εγω δεν ειμαι μεγαλος, ειμαι ακομα κατω απο 100  ;D

 

 

Σορυ τα βιολια δεν τα βαλες εσυ. Το διορθωσα παραπανω

Αρχιζουμε και το χανουμε σιγα σιγα....  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Αρχικά έφτιαξα κάποια waveforms τα οποία πλησίαζαν στον συγκεκριμένο ήχο που ήθελα να πετύχω. Τα συνδύασα με μικρά κομμάτια samples για το attack που είναι δύσκολο να επιτευχθεί μέσα από synth και στη συνέχεια τα φίλτραρα μέσα από ένα impulse που εξομοιώνει τον "κορμό" του κλαρίνου. Ένα ξύλινο tube στην ουσία το οποίο επεξεργάστηκα προκειμένου να το φέρω στα χαρακτηριστικά που ήθελα.

Εν συνεχεία χρησιμοποίησα ένα αυτοσχέδιο "breath" controller (πιο σωστά να το αποκαλέσω vocal controller) το οποίο παίρνει σήμα από την ένταση της φωνής και το μετατρέπει σε midi cc information το οποίο και χρησιμοποίησα για να μπορώ να μεταβάλλω σε πραγματικό χρόνο την χροιά του ήχου, με τα χαρακτηριστηκά ενός ξύλινου πνευστού. Tube saturation δηλαδή που δημιουργεί αυτή την αίσθηση της δυναμικής παραμόρφωσης όταν φυσάμε αέρα στο πνευστό με μεγαλύτερη ταχύτητα/ποσότητα. Το midi cc εκτός του saturation μεταβάλλει και πολλά άλλα χαρακτηριστικά του ήχου όπως πολλαπλά και διαφόρων ειδών eq, tube compression και άλλα, εκφραστικά χαρακτηριστικά.

Τέλος ηχογράφησα την αναπνοή μου (!!) προσπαθόντας να μιμηθώ τον ήχο που κάνει ο αέρας που δεν εισέρχεται στο πνευστό, και το προγραμμάτισα έτσι ώστε να μιμείται την όλη διαδικασία της αναπνοής, με legato mapping, μέγιστο χρόνο διάρκειας κλπ

Να αναφέρω επίσης οτι εάν ξεχαστώ και παίζω legato για πολύ ώρα χωρίς αναπνοή (non legato) ο ήχος σταματάει με το ανάλογο ηχόχρωμα που παράγεται όταν μας τελειώνει η αναπνοή.

Οπότε, κακώς εξετάζουμε το τραγούδι ή/καί το παίξιμο, αφού στην ουσία πρόκειται για κατασκευή ήχου με δικά σου δείγματα και προγραμματισμό, αλλά και με δυνατότητες "articulation" μέσω κάποιων Midi παραμέτρων που έθεσες για live χρήση.

Αρκετά έως πολύ ενδιαφέρον και το σημαντικότερο από Ελληνικά χέρια.

 

Νομίζω αυτά είναι αρκετά στοιχεία για όποιον ενδιαφέρεται να δει τη διαδικασία δημιουργίας αυτού του σαχλόφωνου.

Καθόλου σαχλόφωνο  :)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε, κακώς εξετάζουμε το τραγούδι ή/καί το παίξιμο, αφού στην ουσία πρόκειται για κατασκευή ήχου με δικά σου δείγματα και προγραμματισμό, αλλά και με δυνατότητες "articulation" μέσω κάποιων Midi παραμέτρων που έθεσες για live χρήση.

Αρκετά έως πολύ ενδιαφέρον και το σημαντικότερο από Ελληνικά χέρια.

Καθόλου σαχλόφωνο  :)

+1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μανώλη, σ'ευχαριστώ που υποστηρίζεις την προσπάθειά μου και κυρίως που κοιτάς την ουσία των πραγμάτων χωρίς να ασχολείσαι με τα υπόλοιπα ανάξια λόγου σχόλια που δεν έχουν καμία σχέση με το θέμα που δημιούργησα εδώ στο φόρουμ.

Η μουσική είναι κάτι το οποίο διαρκώς εξελίσεται, παράλληλα με την τεχνολογία, και μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει αυτό, σίγουρα υπάρχουν και αρνητικές συνέπειες, αλλά αυτό μου δίνει την δυνατότητα να πειραματίζομαι με πράγματα που δεν θα μπορούσα πριν 15 χρόνια ας πούμε, και, γιατί όχι, μου ανοίγει νέους ορίζοντες στον τομέα της μουσικής δημιουργίας, αφού το κάθε όργανο σε σπρώχνει από μόνο του να δημιουργήσεις κάτι διαφορετικό, εξαρτώμενο σε μεγάλο βαθμό από το ηχόχρωμά του, την ιστορία του αλλά και τις τεχνικές του ιδιαιτερότητες.

Άλλο δημιουργικό μονοπάτι θα ακολουθήσεις παίζοντας με ένα σαχλόφωνο με ήχο τσέμπαλου και άλλο με τον ήχο ενός φλάουτου, ή ενός ακκορντεόν.

Για να μην αναφέρω τον παράγοντα "ευκολία στην ηχογράφηση" που για κάποιον συνθέτη που θέλει να φτιάξει ένα demo κομμάτι είναι το πλέον σημαντικό.

 

Αυτά για τους προβληματισμούς της θέσης της τεχνολογίας και των υπολογιστών στη μουσική. Θα μπορούσα να γεμίσω σελίδες γι αυτό το θέμα αλλά δεν έχει νόημα, ο καθένας εξάλλου εδώ μέσα έχει ήδη διαμορφώσει την άποψή του την οποία και στηρίζει, οπότε ας αφήσουμε τις προσωπικές διαμάχες κατα μέρος γιατί είναι χάσιμο χρόνου.

www.youtube.com/user/MariosParadisis

www.neocymatics.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο δημιουργικό μονοπάτι θα ακολουθήσεις παίζοντας με ένα σαχλόφωνο...

...επειδή χρησιμοποιείτε επι ματαίω τη λέξη "σαχλόφωνο"... σας θυμίζω ότι παίχτες σαν τον Metheny  ή την Jennifer Batten...είναι ΚΑΙ σαχλοφωνίστες.... ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...επειδή χρησιμοποιείτε επι ματαίω τη λέξη "σαχλόφωνο"... σας θυμίζω ότι παίχτες σαν τον Metheny  ή την Jennifer Batten...είναι ΚΑΙ σαχλοφωνίστες.... ;)

 

Φιλε marathon "σαχλοφωνα" χρησιμοποιει πολυς κοσμος και οχι μονο η jennifer batten.

Ο φιλος μου εδω στην οπισοδρομικη και κακη επαρχια ο Τολης (δεξια με τη dearmont) εχει τετοιο πραμμα πολλα χρονια τωρα.

Ακουσε το που κανει κατι σαν ορχηστρα πνευστων (δεν υπαρχουν κημπορτ στο σχημα) οσο ακουγεται γιατι η ηχογραφηση ειναι κακομοιρα.

 

 

Και γω θα ειχα παρει αλλα ειναι ακριβο και δεν εχω λεφτα τωρα. Του χρονου το τελος του καλοκαιριου θα στο βαλω βιντεο να το ακουσης. Δεν ειμαστε εμεις οι οπισοδρομικοι και οι σκληροπυρηνικοι δηλαδη.

Καλα ειναι τα σαχλοφωνα και εντυπωσιακα...μη σε παρουν μονο απο κατω και πιστεψεις οτι το σαχλοφωνο ειναι η τεχνολογια και το σημαντικοτερο....η προοδος στη μουσικη.  :-\

Τα κημπορτς γενικως (απο τα λιγα που ξερω στο θεμα αυτο) εχουν πολλα πραγματα να κανουν, ειναι ολοκληρη τεχνολογια, μπορουν να παραξουν ατελειωτους φανταστικους και εξωπραγματικους ηχους που σε βοηθουν για να δημιουργησεις αρμονια και μουσικη.

Επιπλεον... μπορουν να μιμηθουν και διαφορα αλλα οργανα η ηχους. Αυτο ειναι ολο το θεμα....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή νομίζω έχει ξεφύγει λίγο το θέμα με τα off-topic θα παρακαλούσα αν θέλετε να συνεχιστεί η κουβέντα περί τεχνολογίας και προόδου κλπ να ανοιχτεί κάποιο άλλο θέμα γιατί εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα ούτε η αντιπαράθεση αυτή ούτε και τα άσχετα βιντεάκια που παραθέτει ο TSotir. Δεν νομίζω οτι κολλάνε με τον τίτλο του θέματος και το περιεχόμενο του αρχικού post.

Ευχαριστώ και διευκρινίζω οτί το παρόν μήνυμα το γράφω χωρίς διάθεση για διαπληκτισμούς. Εξάλλου γι αυτό και θεωρώ οτι όλη αυτή η κουβέντα δεν ανήκει σε αυτό εδώ το θέμα. Ο καθένας ας κάνει τις επιλογές του σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια, εμένα δε με αφορά αυτό. Το μόνο που ζήτησα είναι να ακούσω τη γνώμη των μελών αυτού εδώ του φόρουμ πάνω σε αυτό που έφτιαξα και όχι για το αν είναι "αμάρτημα" να χρησιμοποιείς vsti και να "ακυρώνεις" τα αληθινά όργανα.

 

Καλό βράδυ σε όλους.  :)

 

www.youtube.com/user/MariosParadisis

www.neocymatics.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Επειδή νομίζω έχει ξεφύγει λίγο το θέμα με τα off-topic ...

 

Γιατί είναι off topic?

 

Επίσης

....κοιτάς την ουσία των πραγμάτων χωρίς να ασχολείσαι με τα υπόλοιπα ανάξια λόγου σχόλια που δεν έχουν καμία σχέση με το θέμα που δημιούργησα εδώ στο φόρουμ...

 

Τα ανάξια λόγου σβήστηκαν.

 

Η ίδια η συζήτηση για την αποτελεσματικότητα (ή φυσικότητα) του ελέγχου midi παραμέτρων μέσω διαφόρων controller είναι απολύτως δόκιμη.

 

Είναι διαφορετικό μέσο. Αν προσπαθεί κανείς να προσεγγίσει κλαρίνο/σαξόφωνο πρέπει να συγκριθεί μ' αυτό (και μόνο).

Ως διαφρετικό μέσο μπορεί να έχει απεριόριστες και διαφορετικές δυνατότητες. Αλλά δεν προσέγγισες έτσι το θέμα (τουλάχιστον αρχικά).

 

 

 

Κατόπιν παρότρυνσης κάποιου μέλους που μου είπε να γράψω κάποιες πληροφορίες για το συγκεκριμένο ήχο θα εξηγήσω λίγο την διαδικασία, αν και προσωπικά αμφιβάλλω οτι ενδιαφέρει κάποιον.

....

 

Κάνεις μεγάλο λάθος. Αυτό ενδιαφέρει κυρίως. Αν το είχες κάνει από την αρχή θα μιλούσαμε γι αυτό και όχι για το αν είναι πειστικός ο ήχος ή όχι (που δεν είναι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου