Προς το περιεχόμενο
lifeowner66

Σετάρισμα μπάσου και το σωστό intonation

Προτεινόμενες αναρτήσεις

φιλικα και εγω θα σου απαντησω οτι παιζω μπασο ερασιτεχνικα και εχω 3 μπασα

jazz american standar

precision mexico

sting bass american

 

 

Eτσι ρε Τρελε !ΖΗΤΩ Ο ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΣ!!!

 

ολα τα αλλα π λετε  για 32α δεν εχς διεα τι ειναι...

ΑΑα στο δικο μ μπασακι οι μαγνητες ειναι καλυμενοι...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Προς συζητητές:

Καλό είναι να μην θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν.

Δεν μιλάμε στην ίδια τάξη στο σχολείο και δεν είμαστε ούτε συνομήλικοι, ούτε ζούμε στον ίδιο τόπο με παρόμοιες εμπειρίες. Οταν γράφεις κάτι στο Noiz, μπορεί να το διαβάσει ο δάσκαλος σου, το είδωλο σου ή ο μαθητής σου. Γι αυτό γράφετε ευγενικά, φειδωλά και μετρημένα λαμβάνοντας υπ' όψη πως θα το διαβάζουν για χρόνια, 81,000+ ΜΟΥΣΙΚΟΙ.

 

Η απάντηση δόθηκε ήδη από τον messalion και είναι εδώ: http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=39

 

4. Intonation (πρωτα ρυθμιζουμε ολα τα αλλα και τελευταιο αυτο!)

 

Κουρδίζουμε κάθε ανοιχτη xορδή στην κανονική τονικότητα της (πχ.μι) και αμέσως τσεκάρουμε στο 12ο τάστο αν η νότα είναι ακριβώς η ίδια και σωστά κουρδισμένη. Αν είναι χαμηλώτερη τότε μετακινούμε το saddle(σαμαράκι) προς την ταστιέρα της κιθάρας, ενώ αν είναι sharp(ψηλώτερη) αντίθετα.

Ξανακουρδίζουμε την ανοιχτή χορδή, που τώρα θα είναι sharp η flat και ξανατσεκάρουμε το 12ο τάστο μέχρι να τίς κάνουμε να είναι ίδιες.

 

 

5. Μαγνήτες (ρυθμιση υψους)

 

Το σημαντικοτερο πραγμα για τον ηχο της ηλ.κιθαρας ειναι οι σωστα ρυθμισμενοι μαγνητες. Εχω δει πολλες εξαιρετικες κιθαρες να «αδικουνται» απο την αθλια ρυθμιση των μαγνητων τους.

 

Αφου ρυθμισουμε ολα τα παραπανω βαζουμε την κιθαρα στον ενισχυτη με καθαρό ηχο και βαζουμε ενα καποταστο στο τελευταιο ταστο.

 

Ξεκιναμε απο τον κατω μαγνητη. Τον φερνουμε γυριζοντας τις βιδες οσο πιο κοντα μπορουμε στις χορδες μεχρι του σημειου που να εχουμε ενα δυνατο και καθαρο σημα χωρις παραμορφωση και χωρις να «τραβαει» τις χορδες καταστρεφοντας το intonation.

Κατα μέσο όρο, για medium output μονους μαγνητες η αποσταση με πατημενο το τελευταιο ταστο της χορδης απο τους πόλους, πρεπει να ειναι περιπου οσο το παχος

1-2 νομισματων του ενος ευρω στα καντινια και 2-3 στα μπασα (λιγο περισσοτερο για τους humbuckers που εχουν υψηλοτερη εξοδο).

 

Μετα ρυθμιζουμε και τους υπολοιπους μαγνητες (neck & middle αν εχει η κιθαρα μας) προσεχοντας να τους ισοροπήσουμε με τον πισω μαγνητη ετσι ωστε να εχουν περιπου την ιδια εξοδο. Οσο πιο κοντα στο μπρατσο ειναι ο μαγνητης τοσο πιο μεγαλη εξοδο βγαζει γι αυτο και συνηθως τον χαμηλωνουμε πιο πολυ απο τον πισω μαγνητη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε ρωταω γιατι οι ''γυμνοι'' μαγνητες των φεντερ αυτοι με τα σιδερακια σε βοηθουν  για το σεταρισμα του μπασου. δηλ η λογικη με τα 32α της ιντσας και τις ρυθμισεις της καθε χορδης σε ''βοηθουν περισσοτερο'' απο πχ μαγνητες bartolini. παντα μιλαω για τις ρυθμισεις του υψους των χορδων

1η ερωτηση: τι εννοεις "γυμνους" μαγνητες ??

2η ερωτηση: πως σε βοηθουν ??

3η ερωτηση: πως ξεχωριζεις το τι intonation θα κανεις απο το υψος των μαγνητων ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
αυτοι με τα σιδερακια

 

για αυτους μιλας?

 

250px-Braces_smile_purple.jpg

 

;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απάντηση δόθηκε ήδη από τον messalion και είναι εδώ: http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=39

 

 

Δεν μπορω να καταλαβω τιποτα ομως τι σημαινει ''και αμέσως τσεκάρουμε στο 12ο τάστο αν η νότα είναι ακριβώς η ίδια και σωστά κουρδισμένη.'' ακριβως η ιδια με τι?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την ανοιχτή προφανώς.  ;)

Αν υπάρχει διαφορά, χρειάζεται ρύθμιση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορω να καταλαβω τιποτα ομως τι σημαινει ''και αμέσως τσεκάρουμε στο 12ο τάστο αν η νότα είναι ακριβώς η ίδια και σωστά κουρδισμένη.'' ακριβως η ιδια με τι?

 

Δηλαδή πχ. να κουρδίσεις την Λα ανοιχτή και να είναι ΟΚ και μετά με αρμονική στο 12ο τάστο και να είναι πάλι ΟΚ. Αν δεν είναι, ακολουθείς τις οδηγίες για την ρύθμιση του Intonation...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή πχ. να κουρδίσεις την Λα ανοιχτή και να είναι ΟΚ και μετά με αρμονική στο 12ο τάστο και να είναι πάλι ΟΚ. Αν δεν είναι, ακολουθείς τις οδηγίες για την ρύθμιση του Intonation...

?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

?

τι δεν καταλαβες ?? τι παει να πει αρμονικη ?? ή πως γινεται μια αρμονικη ??  ;D ;D ;D μην με τρελαινεις τωρα και εσυ τωρα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω την εντύπωση ότι με πατημένη τη χορδή μετράμε στο 12ο και όχι με αρμονική.  ;)

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.