Προς το περιεχόμενο

Georgios Zaimis - Magnetar drift (keyboard shredding / prog. metal original)


GZaimis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με μεγάλη χαρά μοιράζομαι έναν ακόμη αυτοσχεδιασμό / keyboard shredding μαζί σας. Αυτό όμως που με χαροποιεί πιο πολύ, είναι ότι πρόκειται για την πρώτη μου σοβαρή απόπειρα ηχογράφησης κιθάρας όπου παίζω ο ίδιος.

 

Ασχολήθηκα με κιθάρα πολύ παλιά μόλις για δύο μήνες, διέκοψα και ξανάρχισα εδώ και λίγο καιρό, μελετώντας με την βοήθεια της εφαρμογής Yousician, οπότε ό, τι ακούτε από κιθαριστικό παίξιμο είναι μόλις με 5 μηνών μελέτη.

 

Θα χαρώ πολύ για οποιοδήποτε σχόλιο, ειδικά για κιθαριστικές συμβουλές μια που είμαι τελείως αρχάριος στον χώρο αυτό.

 

synthesizer: Korg Triton Studio

guitar: Chapman ML1 Modern Lunar

 

 

Genius begins great works; labor alone finishes them... -- J. Joubert

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παιχταρά με επιφύλαξη γιατί δε βοηθάει το πλάνο. Έχω την αίσθηση ότι βάζεις πολύ δύναμη στο αριστερό σου χέρι. Αν κουράζεται εύκολα το αριστερό σου θα το καταλάβεις. Και επίσης νομίζω ότι βάζεις πολύ δύναμη γιατί δεν τηρείς τον χρυσό κανόνα που σου επιτρέπει να βάζεις τη λιγότερη δυνατή.  ;D Ο κανόνας αυτός είναι: να πατάς τα δάχτυλα ΑΚΡΙΒΩΣ δίπλα (αριστερά ) από το τάστο, δηλαδή αν τα πας ένα χιλιοστό πιο δεξιά να σβήνει η νότα που λέει ο λόγος.

 

Με επιφύλαξη αυτό, απλά έτσι μου φάνηκε από το βίντεο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εξαιρετικός!! Πολύ ωραίο solo στο keyboard και πολύ καλό παίξιμο στη ρυθμική, extra πόντοι επειδή έχεις Chapman! ;D

 

Επειδή ζήτησες feedback για το κιθαριστικό μέρος, προσπάθησε να πιάσεις την πένα με λίγο πιο κάθετη κλίση προς την ταστιέρα. Αυτή η αλλαγή θα κάνει πιο επιθετικό το palm muting και θα κόβει καλύτερα στη μίξη η κιθάρα.