Προς το περιεχόμενο

Τελικά αρκεί το facebook για την προώθηση των live μας;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Θα ήταν ενδιαφέρον να συζητήσουμε την προβολή και προσέλευση του κόσμου στα live μας.

Προσωπικά και μέχρι πριν σχεδόν δυο χρόνια, δημοσίευα εδώ στο φόρουμ, μιας και τότε δεν υπήρχε η νέα αναπτυγμένη Agenda με στοιχεία, τοποθεσίες και κοινοποιήσεις αλλά και στο αντίστοιχο του Facebook για τους προσωπικούς μου φίλους και... συγγενείς.

Σε γενικές γραμμές μια-δυο παρέες απο το Noiz έκαναν την εμφάνιση τους, ενω απο το Facebook απο τους 300 καλεσμένους εμφανίζονταν 2-3 κι αυτοί άσχετοι με το τι συνέβαινε. Έρχονταν απο περιέργεια ή για να με ευχαριστήσουν.

Θα μου πείτε μπορεί αυτό που προσφέραμε να μην είχε απήχηση και δίκιο θα'χετε, αλλά νομίζω πολλές μπάντες που παίζουν τακτικά αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Πως θα γεμίσουν το μαγαζί και αν θα υπάρξει προσέλευση.

Κι εδω γεννιέται το ερώτημα: δεν έρχονται επειδή δεν το ξέρουν ή επειδή δεν το αξίζουμε;

Στο "αν το αξίζουμε" νομίζω απαντάται όταν οι λίγοι που έρχονται επιμένουν και... ξανάρχονται.

Στο "μήπως δεν το έμαθαν" όμως;

Πόση δουλειά κάνουμε σε αυτόν τον τομέα της προβολής μας;

Παλιά τυπώναμε μερικές αφίσες και κολλούσαμε στην γειτονιά του κλαμπ. Οι αφίσες παραμένουν χρήσιμες αλλά μόνο οι διοργανωτές μεγάλων συναυλιών κολλάνε.

Μετα ήρθε το ίντερνετ.

Αλλά κάνουμε ότι περνάει απο το χέρι μας να το προβάλουμε σωστά στα μέσα;

Π.χ. εντύπωση μου κάνει η μικρή συμμετοχή στην  Agenda που αν εξαιρέσεις τα καλοκαιρινά φεστιβάλ, τοπικά live...μηδέν.

Τι λέτε εσείς;

  • Like 2

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Το ΦΒ ειναι πολύ καλό (ισως το καλλίτερο)  στο να μάθει όλος ο κόσμος (ή το δυνατόν περισσότερος) για ενα event.

 

Το καλλίτερο κατα τη γνώμη μου από κάθε άποψη (επισκεψιμότητα-αλγόρυθμος εμφάνισης στο root -και όχι μόνο, συχνα πυκνά λαμβανω ειδοποιήσεις για "κοντινά" σε έμενα live, που θα πάνε οι "φίλοι" μου, και είναι και δωρεάν , οικολογικό κ.λ.π.).

 

Αλλά ....άλλο πράγμα να μάθει κάποιος για ένα event και άλλο να σηκωθεί να πάει.

 

Εκεί δεν παίζει κανέναν ρόλο  κανένα μέσο γνωστοποίησης..

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω πώς λειτουργει το FB γιατί δεν έχω account. Υποτπεύομαι ότι θα ειναι πιο ευκολο, και λιγοτερο πρηξ@ρχιδικο, για να ενημερώνεις τον κύκλο σου. Δε νομίζω όμως ότι το προβλημα βρίσκεται στο πως θα ενημερώσεις...
Η ζήτηση ειναι μικρή. Όσοι πηγαίνουν συστηματικά στα λαιβάδικα ειναι λιγοι, δεν αρκούν για να ζησουν τα μαγαζιά. Γι αυτο κουβαλαμε κοσμο εμεις με το στανιο (ή σχεδόν). Η δε προσφορά κυμαίνεται συχνά σε πολύ συγκεκριμένα και όχι ιδιαίτερα υψηλά standards. Και για αυτό κουβαλαμε κόσμο εμείς με το στανιο.

 

 

Υ.Γ.Μονο τις Δευτέρες είμαι πεσιμιστής.😝

The astounding eyes of Rita

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πιο εύκολο να εμφανιστεί η πληροφορία μέσω ενός πληροφοριακού συστήματος (γενικά και αόριστα) σχετικά με τους υπόλοιπους "συμβατικούς τρόπους"  , αλλα πιστεύω έχει βαρύτητα να ενημερωθείς για ένα live μέσω κάποιας αφίσας ή ενος flyer . Επίσης , ο βομβαρδισμός του χρήστη απο πληροφορίες πολλές φορές επιφέρει να αντίθετα ,ανεπιθύμητα αποτελέσματα (περι social media ο λόγος) . Περνώντας κανείς ως πεζός απο ένα σημείο με αφίσες ,μπορεί να αδιαφορήσει για το περιεχόμενο, μπορεί όμως και να μπει στη διαδικασία να διαβάσει και να ενημερωθεί.Σε αυτό βέβαια παίζει σημαντικό ρόλο και η αισθητική που περιβάλλει το πλαίσιο στο οποίο αναρτώνται αυτές οι αφίσες, γιατι προδιαθέτει ειτε θετικά ειτε αρνητικά. Ξέχωρα το γεγονός πως, εαν η αφίσα επιμεληθεί με τον κατάλληλο τρόπο, μπορεί να τραβήξει λίγο περισσότερο το ενδιαφέρον και την προσοχή. 

Απο την άλλη, ένα απλό μουντό κείμενο στην οθόνη του υπολογιστή δεν κινεί και τόσο το ενδιαφέρον στο "απλό" κοινό (απλό εννοώντας το όχι και τόσο μουσικόφιλο που θέλει απλά να παει για ένα ποτάκι , ας είναι και live) . Στο κοινό το οποίο ψαχνεται για κάποιο live του γούστου του, η ψηφιακή πλατφόρμα ως μέσον αναζήτησης πιστεύω πως είναι υπεραρκετή και αποτελεσματική. 

Τώρα όσο αφορά το " απο στόμα σε στόμα " , πιστέυω πως είναι καθαρά θέμα γνωριμιών και κύκλου που θέλει( ή όχι ) να σε στηρίξει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται που παίζεις, πως και κυρίως με ποιον.

 

Εάν παίζεις στην πόλη σου και σε ξέρουν μία κοινοποίηση fb άντε και μία στο insta αρκεί δεν χρειάζεται αφίσα.

 

εάν παίζεις σε άλλη πόλη καλό είναι εκτός από ιστότοπους κοιν δικτύωσης να βγει και μία αφίσα κυρίως να είναι κολλημένη στο μαγαζί που παίζεις ώστε να ξέρει ο κόσμος ότι έχει ο τάδε λάιβ. 

 

εξαρτάται εάν είσαι εσύ ο καλλιτέχνης ή είσαι σέσσιον μουσικός στον καλιτέχνη, άλλο να είσαι ο Μπαλάφας και άλλο ο κιθαρίστας του Μπαλάφα.

 

με όσα μαγαζιά είχα συνεργασία πάντως οι περισσότεροι ήταν πολύ εντάξει κάνανε και πρόμο μέσω fb, insta και βάλανε και αφίσες στο μαγαζί δεν έχω παράπονο πχ πρόσφατα ανέβηκα θεσ/νικη και είχε και στο μαγαζί και πρόμο fb αφίσες τώρα δεν μπορείς να έχεις απαίτηση να σου αφισοκολήσει όλη την εγνατία αλλά εντάξει είχε βγάλει και 5-10 αφίσες.

 

Το μυστικό μετά από τόσα χρόνια πιστεύω είναι να μην βασίζεσαι στο να φέρνεις εσύ κόσμο συνέχεια (γιατί αυτό κάποτε θα τελειώσει) αλλά να είναι πετυχημένο το σχήμα και να αρέσει στον κόσμο σαν σύνολο, από εκεί και πέρα αν είναι να έρθει ο άλλος στο λάιβ θα έρθει και αν του ξαναρέσει θα ξαναέρθει.

 

 

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
53 λεπτά πριν, yameth είπε

Π.χ. εντύπωση μου κάνει η μικρή συμμετοχή στην  Agenda που αν εξαιρέσεις τα καλοκαιρινά φεστιβάλ, τοπικά live...μηδέν.

Άμα σου πω ότι πρώτη φορά πέφτω πάνω στην Agenda. Μέχρι τώρα ήξερα ότι για ανοικοινώσεις και events ήταν το "Δελτία Τύπου".

Το FB βοηθάει πολύ αν ξέρεις να το χειριστείς και επίσης αν έχεις προφίλ και όχι σελίδα/page. Θέλει συχνό feed και αρκετό interaction με τον κόσμο. Όσο περισσότεροι σταματούν για να σχολιάσουν μια ανάρτηση, τόσο περισσότεροι θα το δουν. Ένα event page αυτό-καθεαυτό μπορεί να έχει κινητικοτητα αν προωθηθεί με διαφήμιση. Η αποστολή προσκλήσεων δεν λειτουργεί, ακόμη και αν είναι στοχευμένες. Οι περισσότεροι χαλιούνται αν εγώ ο Χαλιαμπάλιας τους στείλω με μήνυμα την εκδήλωσή μου, αλλά δεν τους ενοχλεί να πετάγονται όλη μέρα μπροστά τους διαφημιστικά banner με Ρωσίδες καλλονές ή με την νέα signature κιθάρα του Ed Sheeran ας πούμε. Επίσης χρειάζεται προώθηση και από το venue που φιλοξενεί το event και ό,τι και να κάνει μια μπάντα μόνη της, αν δεν έχει στήριξη από το χώρο φιλοξενίας, δύσκολα τα πράγματα. Και η στήριξη έχει να κάνει με πάρα πολλά πράγματα, από τη συμπεριφορά των στελεχών του, μέχρι την ευστροφία και την ευκινησία τους σε θέματα πώλησης του προϊόντος τους.

Πάντως από άποψη ποσοστών, η πρόθεση που δηλώνουν αυτοί που έχουν δει το event δεν λέει τίποτα ή λέει ότι πρέπει να δηλώσουν ότι θα έρθουν περίπου 100 άτομα για να θεωρείς δεδομένα περίπου τα 5. Όμως ακόμη και η "πρόθεση" είναι χρήσιμη γιατί τη βλέπουν τρίτοι κι έτσι μπορεί να φτάσει πιο μακριά το event.

Επίσης, με εξαίρεση την αυτοσχεδιαστική μουσική, θέλει καλή πώληση προϊόντος και ο ίδιος ο καλλιτέχνης. Θέλει, αν είναι cover band να έχει τεράστιο ρεπερτόριο με το οποίο θα κάνει rotation για να το ανανεώνει (δεν μπορεί κάθε φορά που παίζει να έρχονται και να βλέπουν το ίδιο πράγμα) ή αν είναι μπάντα με οriginal υλικό να έχει κάτι απτό και ευκολονόητο να δείξει. Και δεν εννοώ να μην παίξει noise ή avant garde αλλά να είναι εξωστρεφείς κάνοντας αυτό.

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

`1. Δεν εχω fb account αλλα φανταζομαι οτι σιγουρα βοηθαει.

Εχω ομως μαιλ..ετσι..οπου κ οποτε παιζω φροντιζω να στελνω ενα group μαιλ σε φιλους κ μαθητες για το επερχομενο Live.

99% {αν του το στειλω μια βδομαδα πριν } θα το δουν.

2. Θεωρω την αφισοκολληση - flyers παρωχημενες πρακτικες..Ειμαστε στο 2019.

Ωστοσο θεωρω μια αφισα σε ψηφιακη μορφη  μαζι με ενα ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ οτι ειναι καλο να υπαρχει.

Μπορεις εκτος απο το Νοιζ να την κοινοποιησεις σε διαφορα σαιτ που εχουν ατζεντα με το τι συμβαινει στην πολη.

3. Υπαρχουν καποια γκρουπ στο fB..που ασχολουνται με την προβολη τετοιων Live..αυτα νομιζω οτι ειναι καλυτερο αν θες να ανοιχτεις κ σε περισσοτερο κοσμο εκτος απο τους φιλους σου.

 

 Οτι προμο κ αν κανεις ομως...αν σου δωσουν μια σκατομερα σαν τις  Δευτερα Τριτη τεταρτη πεμπτη ...Κυριακη....Μην περιμενεις κ πολλα απο κοσμο,.

 

 

Επεξεργασμένο από vagelism
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν το μαγαζί δεν έχει δικό του κόσμο τότε το fb δεν θα προσφέρει πολλά (εμφανίζονται στα λαιβ περίπου ένας στις 100 προσκλήσεις). είναι πολύ σημαντικό το μαγαζί να το έχει συνδέσει ο κόσμος με την live μουσική. οι περισσότεροι πελάτες λένε "πάμε στο τάδε μαγαζί που βάζει live". πολύ σπάνια θα πούνε "πάμε να δούμε τους τάδε που παίζουν στο χ μαγαζί"

ο κόσμος έχει βαρεθεί τα live ... δεν είναι πια ο mainstream τρόπος διασκέδασης έτσι και αλλιώς. πολύ σημαντική είναι και η μέρα αλλά και η ώρα που γίνεται το event. αλλά το πιο σημαντικό απ' όλα είναι η γενική εικόνα του καταστήματος... αν το μαγαζί δεν έχει καλή φήμη ή δεν δουλεύει σωστά σπάει ο κόσμος.

απ την πλευρά των μουσικών πιο σημαντικό είναι το προσωπικό τους pr παρά οι αφίσες και το fb. 

προσωπικά πιστεύω ότι είναι προτιμότερο να σε βλέπουν άγνωστοι, άσχετοι κτλ ούτως ώστε να κερδίζεις εσύ κόσμο παρά να φέρνεις τους δικούς σου και να κερδίζει απο εσένα το μαγαζί (λόγω διεύρυνσης πελατολογίου)  

  • Like 2

The Bass Dredd

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου