Jump to content
makam

Mega Amp review - 11 amps with a Gibson Les Paul

Recommended Posts

Κι όμως, αυτό ήταν το ζητούμενο από τους πρωτοπόρους του ηλεκτρισμού. Ήθελαν καθαρό, διαυγή, απαραμόρφωτο ήχο. Στόχευαν σε ήχο ακουστικής μέσω του ηλεκτρισμού.

 

Η ηλεκτρική κιθάρα γι' άλλο πράμα σχεδιαστηκε και αλλιώς ελαμψε τελικά.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 minutes ago, Πνοή και Νύξη said:

 Ήθελαν καθαρό, διαυγή, απαραμόρφωτο ήχο....

 

... που να ανταποκρίνεται γραμμικά και προβλέψιμα στις μεταβολές της έντασης.

 

Για όλα τα παραπάνω μ' αρέσουν οι solid state.

Edited by fusiongtr
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Κι όμως, αυτό ήταν το ζητούμενο από τους πρωτοπόρους του ηλεκτρισμού. Ήθελαν καθαρό, διαυγή, απαραμόρφωτο ήχο. Στόχευαν σε ήχο ακουστικής μέσω του ηλεκτρισμού.

 

Η ηλεκτρική κιθάρα γι' άλλο πράμα σχεδιαστηκε και αλλιώς ελαμψε τελικά.

Και γι αυτό παίζεται διαφορετικά απο την ακουστική, διότι είναι άλλο όργανο. Προσωπικά δεν ξέρω να παίζω ακουστική κιθάρα.

 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Μια πενταμελής επιτροπή με τέσσερα άτομα?

Τους εξής επτά. 😃

 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, yameth said:

Προσωπικά δεν ξέρω να παίζω ακουστική κιθάρα.

 

 

Μην σε ρίχνει αυτό.

Εγώ δεν ξέρω να παίζω ούτε ηλεκτρική.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 λεπτά πριν, yameth είπε

Και γι αυτό παίζεται διαφορετικά απο την ακουστική, διότι είναι άλλο όργανο. Προσωπικά δεν ξέρω να παίζω ακουστική κιθάρα.

 

Τhank god δηλαδή. Το ότι τελικά παίζεται διαφορετικά, όχι για το ότι δεν ξέρεις-που δεν νομίζω να ισχύει.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν, yameth είπε

Κατι που μου έκανε εντύπωση είναι πως παρα το ότι στους περισσότερους ενισχυτές τα tone controls είναι passive και κανονικά για να ακουστεί φλατ ο ενισχυτής πρέπει να είναι στο 10, επέλεξες να τα βάλεις στη μέση. Ισως είναι πιο κοινή πρακτική απο τους περισσότερους θα μου πεις.

 

 

Μου θύμισες κάτι...χρόνια πριν, διάβαζα μια συνέντευξη του Robin Trower, εκεί, εξηγώντας το wall of sound που έχει, διάβασα το εξής. Στους παλιούς βίντατζ ενισχυτές (Fender, Marshall) με 3 κοντρολ ποτς (treble/middle/bass) έκανε την εξης ρύθμιση: Τ>0, Μ>10, Β>0. Αυτό λένε πως είναι το φλατ του ήχου του ενισχυτή. Όταν συνδυαστεί με την ένταση στο 10, ο παραγόμενος ήχος έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που λατρεύουμε σε κλασικές ηχογραφήσεις. Άρπαγμα, τραγούδισμα, ευαισθησία στις δυναμικές, αρμονικές, διάρκεια. Και όλα αυτά χωρίς ποτέ να ξυρίζουν τα πρίμα η να θολώνουν τα μπάσα. Θα εκπλαγείτε. Στην πορεία μου το δοκίμασα άπειρες φορές με διάφορους λαμπάτους ενισχυτές. Όσο κι αν κάποιοι δε ανταποκρίθηκαν όπως θα περίμενα, σαν κανόνας ισχύει, για μένα δε είναι μια σχετικά ασφαλής μέθοδος στις συναυλίες για να βγάλω αξιοπρεπή ήχο απο ενισχυτές που δεν ξέρω και δεν έχω χρόνο για δοκιμές.

Συγνώμη για την παρένθεση.

  • Like 3
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, ez said:

 

Μου θύμισες κάτι...χρόνια πριν, διάβαζα μια συνέντευξη του Robin Trower, εκεί, εξηγώντας το wall of sound που έχει, διάβασα το εξής. Στους παλιούς βίντατζ ενισχυτές (Fender, Marshall) με 3 κοντρολ ποτς (treble/middle/bass) έκανε την εξης ρύθμιση: Τ>0, Μ>10, Β>0.

 

Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαρία. Πάντως, ο Clapton τα έβαζε τα πάντα στο 10, αν θυμάμαι καλά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 λεπτό πριν, gkourmoul1 είπε

 

Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαρία. Πάντως, ο Clapton τα έβαζε τα πάντα στο 10, αν θυμάμαι καλά.

 

Στο 10 είναι η σωστή ρύθμιση γενικα. 🤣

Με τα μπάσα πάντα κλειστά. Αν δεν έχει ρυθμιση για μεσαία ο ενισχυτής, τότε τα πρίμα στο 10, δουλεύει κι έτσι. 🤩

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 λεπτά πριν, ez είπε

 Στους παλιούς βίντατζ ενισχυτές (Fender, Marshall) με 3 κοντρολ ποτς (treble/middle/bass) έκανε την εξης ρύθμιση: Τ>0, Μ>10, Β>0. Αυτό λένε πως είναι το φλατ του ήχου του ενισχυτή. Όταν συνδυαστεί με την ένταση στο 10, ο παραγόμενος ήχος έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που λατρεύουμε σε κλασικές ηχογραφήσεις.

Απο την στιγμή που υπάρχει passive κύκλωμα EQ (δηλαδή μπορεί να αφαιρέσει μόνο και όχι να προσθέσει) όταν το ποτενσιόμετρο ρυθμίζεται στο 0, δεν μου είναι εύκολα κατανοητό αυτό που λένε.

Δηλαδή για να είναι γραμμικό το κύκλωμα πρέπει να είναι στο 10 όλα. Μπάσα, μεσαία και πρίμα και όχι κάποιο/α απο αυτά.

 

Ισως βέβαια να έβγαζε έτσι αυτον τον... κρεμώδη ήχο με τα άπειρα μεσαία του ο Robin Trower και να τον λατρεύουμε. Και γι αυτό μπαίνουν ποτενσιόμετρα. Για να τα γυρίζουμε εκεί που γουστάρουμε. Flat πάντως δεν είναι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines