Προς το περιεχόμενο
pipityri

C Lydian line - Το ζήτησε ο fusion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

....ίσως να είναι ενδιαφέρον και για κανέναν ακόμα.

 

Επισυνάπτω ένα line σε-ας πούμε- C Lydian. Τέτοιου είδους lines/studies φτιάχνω για να δουλεύω την τεχνική σε συνάρτηση με υλικό που θέλω να εντάξω στο παίξιμο μου. Αποτελούνται από μικρά στοιχεία-για παράδειγμα, scale fragments, triad/7th/quatral/quintal arps κλπ-τμήματα από lines που έχω κλέψει από αλλού κλπ. Όλα τα επιμέρους αυτά στοιχεία έχουν μελετηθεί ξεχωριστά σαν patterns/sequences. 

Έχω συμπεριλάβει και μια μικρή ανάλυση/αναγνώριση πάνω από το κάθε στοιχείο, δεν είναι πάντα ξεκάθαρο τι ξεκινάει που, καθώς υπάρχει κάποιες φορές overlapping. Επίσης, κάποια-όπως πχ το sequence του Kreisberg που λέγαμε τις προάλλες-λόγω του αριθμού των νοτών που περιέχουν, δημιουργούν ρυθμικές μετατοπίσεις.

Κάποιες από τις δαχτυλοθεσίες ίσως φανούν παράξενες, υπάρχουν-φυσικά-διαφορετικοί τρόποι να παιχτεί σχεδόν οτιδήποτε, ώστε να εξυπηρετηθεί η τεχνική του καθενός.

Η ηχογράφηση είναι πρόχειρη, απλά να δώσει μια ιδέα. Στην αρχή παίζω τα διαδοχικά στοιχεία κάπως αποκομμένα. Στο τέλος, το line ολόκληρο.

C Lydian Line for noiz.gr.pdf C Lydian Line for noiz.gr.mp3

  • Like 3
  • Ευχαριστώ 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ ωραιο. Και κρυβει, οντως, αρκετη δουλεια.

 

Το line αυτο που χρησιμοποιειται? Χρησιμοποιειται και ως ολοκληρο, ή κανεις συνδυασμους απο επιμερους θεματα?

  • Ευχαριστώ 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Το line αυτο που χρησιμοποιειται? Χρησιμοποιειται και ως ολοκληρο, ή κανεις συνδυασμους απο επιμερους θεματα?

Βασικά, πρόκειται για ασκήσεις. Το ζητούμενο είναι να συνδυάζονται σε μία άσκηση διάφορα μελωδικά στοιχεία που με ενδιαφέρουν. Έτσι, δουλεύω ταυτόχρονα τεχνική και την ικανότητα να ενώνω τα διαφορετικά δομικά στοιχεία-τα σκέφτομαι σαν τουβλάκια lego-με διάφορους τρόπους. Όπως λέω και στην περιγραφή, το καθένα από τα στοιχεία αυτά το έχω μελετήσει ξεχωριστά. Με την ίδια λογική, κάποιος μπορεί να εξάγει ένα από αυτά που ίσως βρίσκει ενδιαφέρον και, αφού το μελετήσει μόνο του, να το συνδυάσει με πράγματα που ήδη κάνει. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μια μεθοδολογία μελέτης.

 Ως προς την αρμονία του πράγματος-αν αυτό με ρωτάς-μπορεί να παιχτεί πάνω σε Cmaj7 ή Αm7 αλλά και στα υπόλοιπα modes της G major.

 Να πω εδώ πως, καθώς αυτό το κάνω μετά από πρόταση στου Στράτου, θεωρώ κάποια πράγματα ως δεδομένα. Αν υπάρχει ανάγκη για πιο αναλυτική επεξήγηση, ευχαρίστως να την δώσω.

  • Ευχαριστώ 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφερομουν στο πρωτο σκελος της απαντησης σου. Οπως το ακουω, και το φανταζομαι πανω στην ταστιερα, σιγουρα θα χρησιμοποιουσα μεμονωμενα κομματια και συνδυασμους των, πανω στο παιξιμο μου. 

 

Μακαρι να ειχα τη μιση σου ορεξη για μελετη.

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να, τέτοια μου κάνεις κυρ pipityri μου και σ' αγαπάω ...

Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Όποτε έχεις τον χρόνο και την διάθεση, βάζε τέτοια πράγματα, μπας και πιάνω κιθάρα που και που.

 

Τώρα πώς θα το μελετήσω εγώ?

Ποτέ ολόκληρο.

Κομμάτι κομμάτι, με ανάπτυξη κάθε μέρους σε περισσότερα.

Θα πιάσω δηλαδή ένα fragment, και θα το συνεχίσω διατονικά, ή θα του προσθέσω συνέχεια όπως εγώ την φαντάζομαι, θα προσπαθήσω δηλαδή να το εντάξω στην δική μου λογική και το δικό μου παίξιμο.

 

Να ρωτήσω βρε Σπύρο μου, χρησιμοποιείς hybrid picking εδώ σε κανένα σημείο?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα είναι ενδιαφέροντα αυτά.

Η ζήλια και η μελέτη,δεν κρύβονται...

Χαχαχα!

  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, fusiongtr είπε

Να, τέτοια μου κάνεις κυρ pipityri μου και σ' αγαπάω ...

Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Όποτε έχεις τον χρόνο και την διάθεση, βάζε τέτοια πράγματα, μπας και πιάνω κιθάρα που και που.

 

Τώρα πώς θα το μελετήσω εγώ?

Ποτέ ολόκληρο.

Κομμάτι κομμάτι, με ανάπτυξη κάθε μέρους σε περισσότερα.

Θα πιάσω δηλαδή ένα fragment, και θα το συνεχίσω διατονικά, ή θα του προσθέσω συνέχεια όπως εγώ την φαντάζομαι, θα προσπαθήσω δηλαδή να το εντάξω στην δική μου λογική και το δικό μου παίξιμο.

 

Να ρωτήσω βρε Σπύρο μου, χρησιμοποιείς hybrid picking εδώ σε κανένα σημείο?

Εσκεμμένα δεν αναφέρθηκα πιο συγκεκριμένα σε θέματα picking, υπάρχει χώρος ώστε ο καθένας να προσεγγίσει τα επί μέρους με τις τεχνικές που του ταιριάζουν, ειδικά αν ψαχτεί με διαφορετικές δαχτυλοθεσίες. Κι εγώ, πριν μερικά χρόνια θα έπαιζα κάποια από αυτά τα fragments διαφορετικά. Τώρα, ναι, αν χρησιμοποιούσα πένα θα υπήρχε πολύ hybrid. Το πρόβλημα μου με το hybrid είναι πως ποτέ δεν ασχολήθηκα να γυμνάσω το μικρό δαχτυλάκι. Θυμάμαι, στο ένα μάθημα που έκανα με τον Garsed, όταν μου έδειχνε ασκήσεις κι εγώ σκεφτόμουνα...no fuckin way, θα βρω άλλο τρόπο...χε χε Έτσι, πολλές φορές έμενα από δάχτυλα  και αναγκαζόμουν να κάνω sweep μαζί με hybrid κλπ. Στην πορεία, και σε συνδυασμό με το ότι άρχισα να ακούω έναν πιο legato ήχο, αναρωτήθηκα...ποιος ο λόγος να έχω την πένα και να παίζω με hybrid και legato?...κι έτσι άφησα την πένα-σταδιακά. Κάνω συντήρηση, φυσικά, αλλά όταν παίζω κανονικά, 99% είναι δάχτυλα. 

 Γενικά, αποφάσισα κάποια στιγμή πως θα αφήνω το υλικό να υποδείξει την τεχνική- και όχι το αντίστροφο, πράγμα που οφείλω στον μέντορα και φίλο Fuze. Κι επειδή μου αρέσουν τα intervalic πράγματα, το κάνω με τον τρόπο που μου έρχεται πιο εύκολα. 

 

 Σίγουρα θα αναγνωρίζεις πολλά από τα δομικά στοιχεία-Diorio κλπ. Το όλο concept είναι ακριβώς αυτό που λες. Παίρνει ο καθένας ό,τι θέλει και το αναπτύσσει/ενσωματώνει όπως και όπου θέλει. Εγώ τα μελετάω και όπως είναι γιατί είναι καλή γυμναστική.

 

Τα αισθήματα, όπως γνωρίζεις, είναι αμοιβαία.  🙂

 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 minutes ago, pipityri said:

1. Θυμάμαι, στο ένα μάθημα που έκανα με τον Garsed, όταν μου έδειχνε ασκήσεις κι εγώ σκεφτόμουνα...no fuckin way, θα βρω άλλο τρόπο...χε χε

 

2. Στην πορεία, και σε συνδυασμό με το ότι άρχισα να ακούω έναν πιο legato ήχο, αναρωτήθηκα...ποιος ο λόγος να έχω την πένα και να παίζω με hybrid και legato?...κι έτσι άφησα την πένα-σταδιακά. Κάνω συντήρηση, φυσικά, αλλά όταν παίζω κανονικά, 99% είναι δάχτυλα. 

 

3. Γενικά, αποφάσισα κάποια στιγμή πως θα αφήνω το υλικό να υποδείξει την τεχνική- και όχι το αντίστροφο, πράγμα που οφείλω στον μέντορα και φίλο Fuze. Κι επειδή μου αρέσουν τα intervalic πράγματα, το κάνω με τον τρόπο που μου έρχεται πιο εύκολα. 

 

 4. Σίγουρα θα αναγνωρίζεις πολλά από τα δομικά στοιχεία-Diorio κλπ.

 

 

 

Αχ βρε Σπύρο μου.

Ωραίο post, έχει πολλά που θέλω να σχολιάσω, γιατί έχουν να κάνουν με εμένα.

 

1. Το ίδιο ακριβώς θα σκεφτόμουν κι εγώ, και το σκέφτομαι πολλές φορές όταν βλέπω ταμπλατούρες.

Το δοκιμάζω, και λέω WTF! δεν γίνονται αυτά, θα ψάξω άλλο τρόπο.

 

2. Πολύ σωστή σκέψη, αλλά κοίτα τώρα τα δικά μου κολλήματα.

 - Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα δάχτυλα όπως την πένα, θα μπορούσα ίσως με πολλή μελέτη, αλλά δεν είναι εύκολο τώρα στα γεράματα να ξαναμάθω.

 

- Επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός του κερατά (το ξέρεις), με ενοχλεί το ότι δεν θα ακούγεται το ίδιο. Εδώ σκέψου ότι (ειδικά κάποτε) δεν άλλαζα εύκολα δακτυλοθεσία, γιατί αλλιώς ακούγεται η νότα πχ στην ΣΟΛ χορδή, και αλλιώς στην ΣΙ.

Λάθος μου, και θα ήθελα να αποτρέψω τον οποιονδήποτε από μια τέτοια λογική.

 

3. Αυτό ακριβώς. Μου πήρε χρόνια να το αποδεχτώ αυτό. Κάποτε απέφευγα το legato γιατί μου φαινόταν ότι ... "έκλεβα". Αυτό με είχε βοηθήσει βέβαια πολύ στην πένα, αλλά όταν συνειδητοποίησα την χαζομάρα που με έδερνε και χαλάρωσα, όλα έγιναν πιο φυσικά, πιο ρευστά, εξαρτάται και από το τι παίζω βέβαια.

Κι εμένα μου αρέσουν τα intervalic πράγματα, angular τα λέω τώρα τελευταία.

 

4. Ω, και βέβαια.

In fact, η αλήθεια είναι ότι κάποιες φορές που άκουγα Diorio (από τα λίγα που υπάρχουν βέβαια), δεν μου άρεσε το πώς ακούγονταν αυτά που έπαζε, με την έννοια ότι ακούγονταν "τεχνητά", "όχι φυσικά".

Ε, στον Kreisberg τα ακούω όλα αυτά που δίδασκε και έπαιζε ο Diorio, και μου φαίνονται φανταστικά.

Ακριβώς όπως θα έπρεπε να είναι.

 

Συνέχισε να δίνεις φαγάκι σε πεινασμένα στόματα ρε φίλε. :classic_smile:

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@fusiongtr Σε καταλαβαίνω. Ευτυχώς-και όχι χωρίς κάποια έκπληξη-άφησα πίσω μου ψυχαναγκασμούς τέτοιου είδους, σχεδόν εν μία νυκτί.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.