Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Εεεεε, τα θέλει ο εγκέφαλός σου εσένα παλικάρι μου ....

1 2 b3 4 5 6 b7

ΤΕΛΟΣ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισυνάπτω κάτι που ίσως το βρεις χρήσιμο. Πρόκειται για voicings του ζεύγους A7/Eb7-απόσταση τρίτονου-με ανάλυση των προεκτάσεων για κάθε τονική.Είναι δηλαδή τα ίδια grips, με τονική A και Eb.

A7-Eb7 voicings.pdf

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 minutes ago, Flotzen said:

Στην περίπτωση  4 6 4 5 4 7 δεν θα έχει καθόλου D όμως.

Αν είχε δεν θα ήταν μικρή και μεγάλη τρίτη.

Θα ήταν μεγάλη έκτη - μικρή έβδομη.

 

εντάξει....αλλά οι τρεις τελευταίες θα ειναι BFBb όπως και νάχει και αυτές νομίζω μένουν στ αυτί

2 minutes ago, Flotzen said:

1 2 b3 4 5 6 b7

ΤΕΛΟΣ

άρα? Αb#9

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να είναι BFBb;

C Eb B θα είναι και θα ακούγεται D13b9.

Ή μόνο οι τρεις τους θα ακούγεται ένα ωραίο Cminmaj7.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 minute ago, Flotzen said:

Γιατί να είναι BFBb;

C Eb B θα είναι και θα ακούγεται D13b9.

Ή μόνο οι τρεις τους θα ακούγεται ένα ωραίο Cminmaj7.

σορρυ CEbB ήθελα, το μέτρησα πιο κάτω

 

χωρίς D όμως...

οπότε πάμε στην αρχή του νήματος

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, dimsonic είπε

οπότε πάμε στην αρχή του νήματος

Σωστά, ξεφύγαμε.

Άρα, ή θα ακούγεται και η ανοιχτή D στην δική του πρόταση ή θα προσεγγιστεί ως Ab, άρα, αντικατάσταση δεσπόζουσας και πάλι μέσα θα είναι ή θα παιχτεί χωρίς D και ας παίξει και το μπάσο τίποτα.

Ζητιάνοι θα γίνουν οι μπασίστες; 

  • Χαχα 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο που η δικιά του ανοιχτη ρε υποτιθεται συμπτωματικά μπορεί να ακουστεί μονο εκει. Αν το μεταθεσουμε παει περίπατο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ορίστε κάτι ακόμα-τροφή για σκέψη και πειραματισμό...

 

Αν αφήσουμε έξω την τονική Ab, ακόρντο Ab7/#9 μπορούμε να το δούμε σαν B/C.

Αυτό μπορεί να μας δώσει voicings όπως CD#F#B  ή CF#BD#  (στις 4 χορδές από την Ρε προς την Μι).

Το B/C μπορούμε να το δούμε σαν αυτόνομη κατασκευή και να βρούμε τις αναστροφές του, για παράδειγμα (στις ίδιες χορδες με πριν)

D#BCF#      F#CD#B      BD#F#C     CF#BD#   

 

...οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για Ab7/#9 και για D7/13b9 (αλλά και για F7 και για B7, καθώς και για πολλά άλλα).

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 minutes ago, pipityri said:

Αν αφήσουμε έξω την τονική Ab, ακόρντο Ab7/#9 μπορούμε να το δούμε σαν B/C.

 

 

Αν δεν κάνω λάθος, μιλάς για slash chord, όχι για πολυσυγχορδία ..

Να τα διευκρινίζουμε αυτά κύριος, ....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, fusiongtr είπε

 

Αν δεν κάνω λάθος, μιλάς για slash chord, όχι για πολυσυγχορδία ..

Να τα διευκρινίζουμε αυτά κύριος, ....

Φυσικά, νομίζω πως φαίνεται από το spelling.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.