Προς το περιεχόμενο

NEA Harley Benton Tele καλή για μέταλ


ex-Dr. No

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι θα πιάσει και κοινό που θέλει να τις πειράξει με σκοπό την βελτίωση

 

Παρόλα αυτά αυτό θεωρώ ότι είναι πρόβλημα του καταναλωτή και όχι αυτού που προσφέρει.

 

Και στο τέλος , μια υπομεριδα αυτών , που και εγώ τέτοιος είμαι, απλά δεν θα ασχοληθεί καθόλου εάν δεν τον ικανοποιήσει σε βάθος χρόνου

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 77
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

18 minutes ago, otto## said:

εγω πιστεύω (χωρίς καμια απόδειξη) ότι απλα βοηθάει τον κόσμο να ικανοποιήσει την επίπλαστη ανάγκη του για "να έχω και μια τυπου suhr, και μια τυπου στρατ"

 

Ειναι αποδειγμενο αυτο. Και ειναι ολοκληρη επιστημη. Λεγεται μαρκετινγκ και ειναι εκει για να δημιουργησει αναγκες (ή πιο σωστα "επιθυμιες").  Η αναγκη υπαρχει σε καποια μεριδα κοσμου που χρειαζεται μια καινουργια και φτηνη κιθαρα για να ξεκινησει να παιζει. Το μαρκετινγκ ερχεται να δημιουργησει επιθυμια (με πολλους τροπου) για τα συγκεκριμενα προϊοντα τοσο σε αυτους που εχουν αναγκη για νεα κιθαρα, οσο και σε ατομα που δεν εχουν αναγκη νεα κιθαρα (cheap strat??? Why not???). Με τον τροπο αυτο διευρυνουν το target group.

 

Αυτο κανουν ολοι. Απλα καποιοι το κανουν καλυτερα απο αλλους, και παραμενουν στο προσκηνιο, ενω αλλοι στην αφανεια.

 

Οι κιθαρες HB ερχονται και προσφερουν αυτο που θελουν ολοι (και λιγοι εχουν αναγκη). Ενα φτηνο υποκαταστατο ενος πολυποθητου προϊοντος σε ολα τα σχεδια και χρωματα. Success story...

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 minutes ago, gkourmoul1 said:

 

Ειναι αποδειγμενο αυτο. Και ειναι ολοκληρη επιστημη. Λεγεται μαρκετινγκ και ειναι εκει για να δημιουργησει αναγκες (ή πιο σωστα "επιθυμιες").  Η αναγκη υπαρχει σε καποια μεριδα κοσμου που χρειαζεται μια καινουργια και φτηνη κιθαρα για να ξεκινησει να παιζει. Το μαρκετινγκ ερχεται να δημιουργησει επιθυμια (με πολλους τροπου) για τα συγκεκριμενα προϊοντα τοσο σε αυτους που εχουν αναγκη για νεα κιθαρα, οσο και σε ατομα που δεν εχουν αναγκη νεα κιθαρα (cheap strat??? Why not???). Με τον τροπο αυτο διευρυνουν το target group.

 

Κάτι λέγαμε πρόσφατα για την προσφορά και την ζήτηση και ποια προηγείται από ότι θυμάμαι. :classic_wink:

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ζητηση δημιουργειται και η προσφορα ακολουθει.

Κανενας δεν δημιουργησε ενα προϊον χωρις να κανει ερευνα αγορας και να βεβαιωθει οτι ειτε υπαρχει αναγκη γι' αυτο, ειτε μπορει να δημιουργηθει αναγκη γι' αυτο.

Η προσφορα δεν φερνει ζητηση απο μονη της.

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...αρα; 

 

στο δια ταύτα....

 

 

μόλις μου πρότεινε αυτό. ρε μας παρακολουθούν.

 

Επεξεργασμένο από otto##
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, gkourmoul1 said:

Η ζητηση δημιουργειται και η προσφορα ακολουθει.

Κανενας δεν δημιουργησε ενα προϊον χωρις να κανει ερευνα αγορας και να βεβαιωθει οτι ειτε υπαρχει αναγκη γι' αυτο, ειτε μπορει να δημιουργηθει αναγκη γι' αυτο.

Η προσφορα δεν φερνει ζητηση απο μονη της.

 

 

Θα ξαναδιαφωνήσω επ' αυτού.

Πολλές φορές προηγείται η προσφορά, και με την κατάλληλη προώθηση, προσπαθεί να δημιουργήσει ζήτηση.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 minutes ago, gkourmoul1 said:

 

Ειναι αποδειγμενο αυτο. Και ειναι ολοκληρη επιστημη. Λεγεται μαρκετινγκ και ειναι εκει για να δημιουργησει αναγκες (ή πιο σωστα "επιθυμιες").  

 

https://m.thomann.de/intl/harley_benton_hb_35plus_lemon.htm?i11l=en_GB%3ANL.EUR%3AEUR

 

μια ματιά στα σχόλια το επιβεβαιώνει. όλοι πανε για την 3,4,5η κιθάρα στη συλλογή. Εδω που τα λέμε, μάλλον για την ομορφιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

4 minutes ago, fusiongtr said:

 

Θα ξαναδιαφωνήσω επ' αυτού.

Πολλές φορές προηγείται η προσφορά, και με την κατάλληλη προώθηση, προσπαθεί να δημιουργήσει ζήτηση.

 

Ισχυει και αυτο. Αλλα σκεψου οτι ενα προιον σχεδιαζεται να καλυψει συγκεκριμενες αναγκες. Ειναι ο λογος υπαρξης του.

Αρα υπαρχει μια σχετικη βεβαιοτητα για τη ζητηση που θα εχει.  Μια προβλεψη με βαση δεδομενα. Και σαφως ολες οι προωθητικες ενεργειες στρεφονται προς την πραγματοποιηση της προβλεψης.

Σιγουρα κατι καινοτομο μπορει να δημιουργηθει πρωτα και στην πορεια να υπαρξει ζητηση. Ρισκο...

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, gkourmoul1 said:

ενα προιον σχεδιαζεται να καλυψει συγκεκριμενες αναγκες

 

 

Συμφωνώ απόλυτα.

Τώρα αν οι ανάγκες είναι "εν δυνάμει", "υποβόσκουσες", "υπαρκτές ήδη" ή "διαβλεπόμενες" είναι μια άλλη ιστορία.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου