Προς το περιεχόμενο

Vartanis- Γουσταρω


Χάρης Ο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατι ασχετο Yameth. Μηπως πριν πολλα,πολλα χρονια, επαιζες σε ενα μαγαζι καπου μεταξυ Καραβελ και Χιλτον κομματια jazz με μια κοκκινη κιθαρα σκαφος;

 

Τον απειλείς τώρα? Ξέρω τι έκανες πέρσυ το καλοκαίρι κ έτσι?

Μην ανησυχείς Yameth. Εμείς θα σε υποστηρίξουμε. Στο δικαστήριο θα ορκιστώ ότι το μαγαζί ήταν μεταξύ χίλτον και ευαγγελισμού και ότι έπαιζες Μεταλ κομμάτια με μια πράσινη ESP.  ;D ;D ;D ;D ;D

 

Φίλε Vartani πιστεύω να σου λύσω την απορία με 2 παραδείγματα.

Ποιο απο τις 2 ενορχηστρώσεις σου θυμίζει την δική σου ενορχήστρωση?

 

Το 12 του Καρβέλα (δεν μπορεσα να το βρω youtube αυθεντική εκτέλεση, αλλα φαντάζομαι θα το έχεις)

 

η αυτό?

[flash=200,200]http://www.youtube.com/watch?v=LYBo3KvKUgQ

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν συγκρίνω καλλιτέχνες Φοίβος VS Καρβέλας, αλλα ενορχηστρώσεις σε σχέση με το έτος κυκλοφορίας. 1988 Το Δώδεκα, 2007-2008 το Θέλω.

 

Και επειδή ξέρω την απάντηση (δεν είναι υποκειμενικό το θέμα) σου λέω ότι είσαι πολύ κοντά στο στυλ ενορχήστρωσης του δώδεκα και πολύ μακριά απο το θέλω.

Στο 12 ακούς μια πλάτη απο strings, ήχους απο συνθ της κακιάς ώρας (για την εποχή πάντα), γενικώς είναι στον αέρα το κομμάτι (τα κομμάτια του Φοίβου τα βάζω στο bpmόμετρο και βγάζουν ΑΚΡΙΒΕΙΣ ρυθμούς) σκαμπανευάσματα στην ένταση του ήχου και άλλα που δεν μπορώ να τα ξέρω.

θα μου πείς πώς έγινε τόσο μεγάλο χιτ και αγαπημένο στον κόσμο το 12 (σε σημείο που λέγεται και συμφωνώ ότι Αννα Βίσση = Δώδεκα) με τόσο χάλια ενορχήστρωση? Είναι πολύ απλό:

1. Το κομμάτι βγήκε στη σωστή εποχή και

2. Είναι ακριβώς το ίδιο με το I cant live (if living is without you) οπότε ο κόσμος το είχε ήδη στ αυτιά του σαν χίτ.

 

Στο ψάξιμο στο youtube για το 12 έπεσα στο εξής βίντεο:

[flash=200,200]

 

Είναι απο την εκπομπή του Γεωργαντά (τον οποίο εκτιμώ πάρα πολύ) στο οποίο ζητάει απο την Βίσση (2006? 2005? κάπου εκεί ήταν η εκπομπή) να ΞΑΝΑΗΧΟΓΡΑΦΗΘΕΙ το κομμάτι. Ο Γεωργαντάς, ο οποίος είναι ψημμένος τόσα χρόνια στη μουσική.

 

Καταλαβαίνω ότι θαυμάζεις τον Καρβέλα και ακούς πολύ τα παλιά του κομμάτια, αλλά αυτό σε έχει επηρεάσει στον τρόπο που γράφεις και ενορχηστρώνεις. Έχουμε 2008 και το στυλ αυτό δεν μπορεί να σταθεί επειδή με τις σύγχρονες παραγωγές Φοίβου, Χατζηγιάννη κλπ έχει αλλάξει εντελώς το ηχητικό τοπίο.

Εγώ πιστεύω ότι αν κυκλοφορούσε σήμερα το Δώδεκα, όπως ήταν τότε ενορχηστρωμένο, δεν θα έπιανε ούτε τοπ 10.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 24
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ευχαριστω φιλε μου για την απαντηση αλλα θελω να διευκρυνησω κατι.

Καρβελα (η Βισση) ακουω μονο οταν βαζει η γυναικα μου τραγουδια στο ραδιο η στην τηλεοραση και τυχαινει να ειμαι και εγω εκει.

ΠΟΤΕ δεν ηταν του γουστου μου.

Ακουγα παντα ροκ κομματια ξενα.Ειδικα Deep Purple.Πορωμενος με Blackmore και εξαιτιας του (ας προσεχε) εμαθα(;;;) να παιζω κιθαρα.

Απο ελληνικα γουσταρα παρα πολυ τον Μηλιωκα.

Για το συγκεκριμενο κομματι του Φοιβου ΞΕΡΕΙ ο κοσμος απο που ειναι κλεμενο,οχι οτι δεν ειναι ταλενταρα ο ανθρωπος αλλα εδω εχει κλεψει ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ.

Παντως πανω κατω καταλαβα τι θελεις να πεις.Νομιζω.

Οσο για το αλλο, οτι και να πεις στο δικαστηριο, εχω και αλλους μαρτυρες.

Πρώην VARTANIS 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω φιλε μου για την απαντηση αλλα θελω να διευκρυνησω κατι.

Καρβελα (η Βισση) ακουω μονο οταν βαζει η γυναικα μου τραγουδια στο ραδιο η στην τηλεοραση και τυχαινει να ειμαι και εγω εκει.

ΠΟΤΕ δεν ηταν του γουστου μου.

Ακουγα παντα ροκ κομματια ξενα.Ειδικα Deep Purple.Πορωμενος με Blackmore και εξαιτιας του (ας προσεχε) εμαθα(;;;) να παιζω κιθαρα.

Απο ελληνικα γουσταρα παρα πολυ τον Μηλιωκα.

Για το συγκεκριμενο κομματι του Φοιβου ΞΕΡΕΙ ο κοσμος απο που ειναι κλεμενο,οχι οτι δεν ειναι ταλενταρα ο ανθρωπος αλλα εδω εχει κλεψει ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ.

Παντως πανω κατω καταλαβα τι θελεις να πεις.Νομιζω.

 

Στα πρώτα σου ποστς έλεγες ότι τον θαύμαζες.......

Και τα κλασικά ροκ κομμάτια σε τέτοιες ενορχηστρώσεις είναι.

 

Μα γι αυτό εβαλα το κλεμμένο του Φοίβου. Για να είναι δίκαιη η σύγκριση.  ;)

 

Οσο για το αλλο, οτι και να πεις στο δικαστηριο, εχω και αλλους μαρτυρες.

 

Να συληφθούν, να βασανιστούν και τέλος να εξοριστούν.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη φιλε μου αλλα ΠΟΥΘΕΝΑ δεν εχω γραψει οτι θαυμαζω τον Καρβελα.ΠΟΥΘΕΝΑ. Γιατι απλουστατα δεν μου αρεσει καθολου η μουσικη του, ασχετα αν εχω παιξει στα διαφορα μαγαζια ουκ ολιγες φορες κομματια του και ασχετα αν τον εχω γνωρισει απο πολυ κοντα και αυτον και την Βισση. Αυτο ειναι αλλη ιστορια.

 

Πρώην VARTANIS 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω φιλε μου για την απαντηση αλλα θελω να διευκρυνησω κατι.

Καρβελα (η Βισση) ακουω μονο οταν βαζει η γυναικα μου τραγουδια στο ραδιο η στην τηλεοραση και τυχαινει να ειμαι και εγω εκει.

ΠΟΤΕ δεν ηταν του γουστου μου.

Ακουγα παντα ροκ κομματια ξενα.Ειδικα Deep Purple.Πορωμενος με Blackmore και εξαιτιας του (ας προσεχε) εμαθα(;;;) να παιζω κιθαρα.

Απο ελληνικα γουσταρα παρα πολυ τον Μηλιωκα.

Για το συγκεκριμενο κομματι του Φοιβου ΞΕΡΕΙ ο κοσμος απο που ειναι κλεμενο,οχι οτι δεν ειναι ταλενταρα ο ανθρωπος αλλα εδω εχει κλεψει ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ.

Παντως πανω κατω καταλαβα τι θελεις να πεις.Νομιζω.

 

 

Στα πρώτα σου ποστς έλεγες ότι τον θαύμαζες.......

Και τα κλασικά ροκ κομμάτια σε τέτοιες ενορχηστρώσεις είναι.

 

Μα γι αυτό εβαλα το κλεμμένο του Φοίβου. Για να είναι δίκαιη η σύγκριση.  ;)

 

Οσο για το αλλο, οτι και να πεις στο δικαστηριο, εχω και αλλους μαρτυρες.

 

Να συληφθούν, να βασανιστούν και τέλος να εξοριστούν.  ;D

 

Καταρχάς ο Φοίβος δεν κλέβει , απλώς δανείζεται .

 

Απο την στιγμή που τα κομμάτια του δεν έχουν παρά μερικούς μήνες ζωής και μιας που το κοινό που απευθύνεται είναι αρκετά περιορισμένο σε ελλήνικη αλλά και πολύ περισσότερο σε παγκόσμια κλίμακα , δεν μπορεί να χαρακτηριστεί κλοπή.

 

Τέλος στην προκατάληψη ενάντια του Φοίβου.

 

Και εν πάση περιπτώση πάντως πρέπει και εδώ κάποιο να καταλάβουν επιτέλους ότι και η ανακύκλωση θέλει ταλέντο.

 

Δεύτερον

 

Είναι πολύ εύκολο για κάποιον να σε μπερδέψει με Καρβέλα ή άλλον έλληνα συνθέτη μια και οι περισσότεροι ακολουθούν την λογική μπουφέ. "Τσιμπάμε λίγο απο όλα και δεν μπορεί κάτι θα μας αρέσει"

 

Τρίτον ή Μοτίφ ή Φάντομ

 

Όλα σε αυτή την ζωή είναι μια μεγάλη αντιγραφή.............. γίατι να είναι ντροπή ο βασικός τρόπος μάθησης?

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου