Προς το περιεχόμενο

vst και midi στο nuendo (ειμαι ασχετος οποτε δειξτε υπομονη παρακαλω!)


criss_mpleeth7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν είμαι ολίγον άσχετος σε τέτοια θέματα και θέλω τη βοήθειά σας!

 

Θέλω απλά και όμορφα να πάρω μια ΜΙDI ακολουθία που εχω γράψει στο guitarpro, να την κάνω insert στο nuendo,

και να εφαρμόσω πάνω της τα vst instruments...(midi controller δε παιζει ακόμα)

γίνεται;;

 

γράψαμε τα vst στο pc, καναμε και το insert του MIDI, και ψάχνουμε τη συνέχεια..

ίσως να είναι κ μέσα στη μάπα μου η λύση, απλά είναι και περασμένη η ώρα οπότε καταλαβαίνετε..

Ξέρω οτι θα τα γραφει μεσα το manual, αλλα δεν εχει η έκδοση που κατέβασα, και δε παιζει κουράγιο να το ψάξω σήμερα..

μπλε ιζ δι ονλι γουεϊ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να θέσεις στο midi κανάλι ως out το vst που θες. Μανουαλ υπάρχει ακόμη και στα πειρατικά. Στο help βρίσκεται

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά κι εσύ ρε παιδί μου, άρχισες με nuendo; Δεν είναι και ότι πιο απλό για ξεκίνημα... Άσε που είναι πανάκριβο  ;D Τα λεφτά σου δεν τα λυπήθηκες;;;  :P

 

Χωρίς πλάκα τώρα, ξεκίνα με κάτι πολύ πιο από να μπείς στη λογική και στη φιλοσοφία των προγραμμάτων αυτών. Ίσως κάποιο cubase bundle edition ή κάτι τέτοιο... Φιλικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντακς ρε φιλε tassos1978... το nuendo απο το cubase δεν εχει στοιχειωδεις διαφορες... μονο σε κατι format διαφερουν και σε ψιλοπραγματα τα οποια οταν ξεκινας δεν τα βλεπεις... . Χωρις παρεξηγηση... :P

mpoyrdes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies