Προς το περιεχόμενο

Πρόταση για preamp?


antoniss

Προτεινόμενες αναρτήσεις

[quoteΑυτό όμως που φαίνεται πως δεν γνωρίζεις καθόλου είναι ότι το triaxis έχει πάρα πολύ καλό cabinet emulation και ακούγεται εκπληκτικά ρεαλιστικό αν συνδεθεί connect.

(Επίσης γράφει πολύ καλά connect)...

 

+10000

 

Ενας φιλος που το εχει πιο καλα ακουγεται στην κονσολα παρα απο τα ηχεια του

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 46
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Γιωργο ειχα 3 Triaxis δεν παιζει καλα χωρις τελικο.

Ειναι καλο μηχανημα με Τελικο ομως.

Και πολυ ακριβο για αυτα που προσφερει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ άκουσα με τ'αυτιά μου triaxis connect και ο ήχος ήταν απίστευτα καλός...

Αν δεν το είχα ακούσει εννοείται πως δεν θα έμπαινα στον κόπο να ποστάρω κάτι...

 

Το ίδιο και οι ηχογραφήσεις που έχω ακούσει κατα καιρούς απο το ίδιο μηχάνημα connect...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry Angelos δεν πρόσεξα ότι ο Antoniss έψαχνε για vintage ήχο.Έχεις δίκιο σε αυτό.

 

Όσον αφορά στο triaxis παραθέτω την αποψη μου ότι δεν έχει καλό αποτέλεσμα κατευθείαν στην κονσόλα.

www.myspace.com/subfireband

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε subfire , δεν ακούγεται λίγο αστείο να καταλογίζουμε ως μειονέκτημα σε έναν προενισχυτή boogie ότι έχει μόνο ήχο boogie??... ::)

Δηλαδή τι άλλο θα έπρεπε να έχει, αφού boogie είναι!!

 

Δεν είναι modelling amp το triaxis σε στυλ line6 για να προσπαθεί να "μιμηθεί" ήχους άλλων κατασκευαστών.

Είναι the real thing!!(ένα απο τα στυλ ήχων δηλαδή που μάλλον άλλοι προσπαθούν να μιμηθούν )

 

Αυτό όμως που φαίνεται πως δεν γνωρίζεις καθόλου είναι ότι το triaxis έχει πάρα πολύ καλό cabinet emulation και ακούγεται εκπληκτικά ρεαλιστικό αν συνδεθεί connect.

(Επίσης γράφει πολύ καλά connect)...

Δεν είπα ότι είναι μειονέκτιμα οτι το triaxis έχει ήχο mesa boogie.Αυτό για μένα ειναι πλεονέκτημα.Το μειονέκτιμα είναι για κάποιον χρήστη που θα θέλει και άλλους ήχους ότι δεν θα τους εχει με το triaxis.

www.myspace.com/subfireband

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια, νομίζω ότι πήρα μια ιδέα από τις preamp φέτες που αξίζουν (καινούργιες είτε μεταχειρισμένες). Thanks a lot! ::)

 

Αυτο που με ανησυχεί επίσης είναι αν όντως δε μπορώ να συνδέσω τη GT-6 με το preamp, δηλ κάτι τέτοιο:

κιθαρα -> preamp -> GT-6 -> (τελικός) -> καμπίνα

Any suggestion;

           

Προφανώς αν υπάρχει midi output, υπάρχει η δυνατότητα χρήσης midi controller τόσο στο preamp όσο και στη πεταλίερα. Έτσι δεν είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια, νομίζω ότι πήρα μια ιδέα από τις preamp φέτες που αξίζουν (καινούργιες είτε μεταχειρισμένες). Thanks a lot! ::)

 

Αυτο που με ανησυχεί επίσης είναι αν όντως δε μπορώ να συνδέσω τη GT-6 με το preamp, δηλ κάτι τέτοιο:

κιθαρα -> preamp -> GT-6 -> (τελικός) -> καμπίνα

Any suggestion;

           

Προφανώς αν υπάρχει midi output, υπάρχει η δυνατότητα χρήσης midi controller τόσο στο preamp όσο και στη πεταλίερα. Έτσι δεν είναι;

 

Αν το GT6 έχει τα ίδια routing options με το GT8 μπορείς. Και ίσως είναι καλλίτερα έτσι:

 

Κιθάρα > GT6 Input > (GT6 FX Send) > Preamp > (GT6 FX Return) > GT6 > Τελικός

 

Μήπως όμως το GT10 σε βολέψει καλλίτερα ? Εχουν περάσει πολλά χρόνια ανάμεσα στα 2 μοντέλλα και η τεχνολογία modeling προοδεύει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το GT6 έχει τα ίδια routing options με το GT8 μπορείς. Και ίσως είναι καλλίτερα έτσι:

 

Κιθάρα > GT6 Input > (GT6 FX Send) > Preamp > (GT6 FX Return) > GT6 > Τελικός

 

Μήπως όμως το GT10 σε βολέψει καλλίτερα ? Εχουν περάσει πολλά χρόνια ανάμεσα στα 2 μοντέλλα και η τεχνολογία modeling προοδεύει

 

Αυτο που είναι απαγορευτικό φαντάζομαι είναι να δώσεις πχ. reverb και γενικά οποιδήποτε εφφε πριν τη προενισχυση. Το αποφεύγεις αυτό ετσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που είναι απαγορευτικό φαντάζομαι είναι να δώσεις πχ. reverb και γενικά οποιδήποτε εφφε πριν τη προενισχυση. Το αποφεύγεις αυτό ετσι;

 

Οχι απαραίτητα, θέμα γούστου είναι.

Με τον τρόπο που είπα μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα drive της πεταλιέρας πρίν τον προενισχυτή, που είναι και η σωστή τους θέση. Στην GT8 που είχα, αρκετά distortion ήταν καλλίτερα από τα αντίστοιχα πεταλάκια.

 

Το τι είναι καλλίτερα η πράξη θα το δείξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαιρετώ κι εγώ την παρέα!

 

Λοιπόν φίλε Αντώνη θα σου πω την προσωπική μου γνώμη. Για να επιτύχεις τον ήχο που θες (γλυκό, vintage) πρέπει ολόκληρο το path του ήχου σου να παραμείνει όσο το δυνατόν πιο "πραγματικό"! Ξεκινώντας από την (πολύ καλή ομολογουμένως) κιθάρα σου μέχρι ο ήχος να φτάσει στο αυτί σου, πρέπει τα κομμάτια που απαρτίζουν την αλυσίδα αυτή να είναι προσεχτικά επιλεγμένα και συνδεδεμένα. Όταν λέω "πραγματικό" εννοώ να αποφύγουμε ψηφιακές μιμήσεις ήχων κάτι που ως γνωστόν κάνουν οι περισσότερες πεταλιέρες.. Η Βoss έχει αναπτύξει την τεχνολογία του Analog Modeling η οποία έχει ναι μεν όμορφο αποτέλεσμα δεν παύει δε, να είναι "modeling"! Φυσικά υπάρχουν και κάποια effects που "πρέπει" να είναι ψηφιακά όπως το reverb που ομορφαίνει πολύ τον ήχο μας. Η βασική ιδέα λοιπόν είναι η μονάδα που γίνεται το όλο μαγείρεμα του ήχου, που δεν είναι άλλη από το preamp, να είναι full analog και all tube και βέβαια αρκετά ποιοτική (--> ακριβή :-\). Δε θα σου προτείνω συγκεκριμένα κομμάτια μιας και ήδη έχουν αναφερθεί αρκετές και καλές προτάσεις. Θα σε συμβούλευα όμως βάσει των παραπάνω να αποφύγεις την gt6 σου και αντί αυτής να χρησιμοποιήσεις κάποιο rack multieffects (σου προτείνω να κοιτάξεις το tc electronic G-Major και το ακόμα καλύτερο G-Force) για τα reverb, delay, flanger κλπ. που θα ήθελες να έχεις στον ήχο σου. Το rack δεν παρεμβάλεται στην αλυσίδα του σήματός σου αλλά φαντάσου ότι τρέχει παράλληλα μαζί με το dry σήμα και απλά σου επιστρέφει το wet σήμα δηλαδή μόνο το reverb ή ότι άλλο effect έχεις ορίσει. Αυτό συνήθως γίνεται με μια loop που δημιουργείς στο preamp σου μέσω των send return connectors. Καταφέρνεις λοιπόν να διατηρήσεις το αρχικό σου, γνήσιο, αναλογικό σήμα ανέπαφο προσθέτοντάς του ότι ψηφιακό effect θέλεις. Τώρα αν θέλεις για κάποιο λόγο να χρησιμοποιήσεις τη gt6 το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τη βάλεις μετά τη Musicman Petrucci JP6 Piezo και πριν το preamp που θα διαλέξεις. Με αυτή τη συνδεσμολογία οποιοδήποτε μαγείρεμα του ήχου (overdrive, distortion..) πρέπει να γίνει μονάχα από την πεταλιέρα απενεργοποιώντας το preamp της. Δε θα μπορείς δηλαδή να χρησιμοποιήσεις τα βρώμικα κανάλια του preamp σου σε συνδιασμό με reverb και delay από τη gt6. Δε θα εκραγεί τίποτα ;D απλά ο ήχος δε θα είναι σωστός.. Αποκλείω την επιλογή να δημιουργίσεις loop από τη gt6 και να περάσεις το preamp γιατί έτσι παίζουμε ξανά ψηφιακά και τέλος αποκλείω και την επιλογή να δουλέψει η gt6 σα rack μιας και δεν έχουμε τη δυνατότητα να απομονώσουμε μόνο το wet signal, με αποτέλεσμα να έχουμε 2 dry signals (ένα το αρχικό κι ένα το καινούριο) με μια μικρή διαφορά φάσης (λίγα ms όσο χρειάζεται η gt6 για το proccess) τα οποία δεν είναι αντιληπτά σα χρόνος από εμάς αλλά είναι ικανά να καταστρέψουν τη ζωντάνια και την καθαρότητα του ήχου μας. (καταστρεπτική συμβολή για μερικούς που θυμούνται φυσική από το λύκειο ;D) Αυτααααααααααααααααα πολλά είπα πάλι... ::) Ελπίζω να βοήθησα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου